voszi Elküldve Június25, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Június25, 2008 bezony :rolleyes: de arra vigyázz majd, hogy kárt ne tegyél a kocsidban, annyit nem ér az egész! hétfő estét szemeltem ki. helyszín ötleteket kérek, mert az óbudai mérőpályánkon állandóan rendőrök ólálkodnak. voltam gyál mögött a múltkor, az jó volt, oda elmehetünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 lassú kocsival is lehet menni? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Jahm... hogy ez ilyen onród teszt... :rolleyes: Vágom... Na majd egyszer amikor úgyérzem hogy kész a kocsi akkor jelzek. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Június26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Június26, 2008 lassú kocsival is lehet menni? :rolleyes: simán! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 akkor kitalálunk 1 új időpontot ami voszinak is megfelel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 akkor kitalálunk 1 új időpontot ami voszinak is megfelel? Meg helyet is...mert Óbuda már nem játszik azt mondja a főnök... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 Meg helyet is...mert Óbuda már nem játszik azt mondja a főnök... ;) Ott a szerémi,de az csak este 11után jó :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 ésakkor mikor? mert még mindig nem mérettem le az ótóm... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 méresd le azt Oszi majd szól, hogy mikor jó neki is... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 méresd le azt Oszi majd szól, hogy mikor jó neki is... ;) nemméretem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 nemméretem :lol: akkkóóóneméresd...legalább nem ér csalódás... :rolleyes: ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 Hol mérettek ti egész autót? Beviszitek valami autóbontóba és ott a mérlegen megmondják hogy hány kg? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 Hol mérettek ti egész autót? Beviszitek valami autóbontóba és ott a mérlegen megmondják hogy hány kg? :rolleyes: Bontóba nem visszük mert beigérnek érte 25e Ft-ot és kisértésbe esünk, hogy annyiért otthagyjuk ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 Hol mérettek ti egész autót? Beviszitek valami autóbontóba és ott a mérlegen megmondják hogy hány kg? :rolleyes: Esetleg szétszedheted darabokra az egész autót, lemérheted egyesével al alkatrészeket és utánna már csak újra össze kell rakni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 Hol mérettek ti egész autót? Beviszitek valami autóbontóba és ott a mérlegen megmondják hogy hány kg? :rolleyes: Én pl egy vastelepen... méh... be is szótak, hogy mi van, leadom, leadom? (anyukáád aztat ;)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július26, 2008 kezdjük a tegnapi mérést Pitttttyu-val, mégiscsak ő itten a góré :lol: :lol: Pityu bácsi, itt lenne a diagram: érdekes, de négyesben a kerékteljesítményed ippeg 100LE volt (125LE főtengelyen)! és az is 5000-től megadta magát, 6000-nél 50LE keréken :lol: az kevésnek tűnik... lehet, valamit elcsesztünk. kéne majd még mérni egy rendes gyorsulást is ám, mert lehet, hogy a motorteljesítményeddel valami kis gebasz van -> valami nem kerek a mociban talán. látod azért fontos az időmérés, mert tapasztalt méricske gyáros az időből következtetni tud arra, hogy a teljesítménydiagram valós, vagy valami el van rajta nyomva. az idő ugyanis elcseszhetetlen... mert lehet, hogy csak négyesben ilyen csirke a gép a böhöm hosszú váltód miatt, vagyis elég jó időt tudsz vele menni ettől még. ha alsó fokozatokban is ilyen csirke, akkor meg ugye elég rossz időt fogsz menni... a nyomaték az rendben van, 160Nm szép kövéren végig, ahogy kell... az ugye pont 200Nm körül főtengelyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július26, 2008 dr. lanti, most ön jön :lol: annyit ketyergett, hogy a maga gépe nem lett megmérve, most aztán zúdítom a cuccot: :lol: itt a legjobb 1/4 mérföld idő diagramja: 0-100-ra az idő (pontosan: 7,49mp): 1/8-os idő (pontosan: 10,170mp@119,0km/h): 1/4-es idő (pontosan: 15,559mp@147,8km/h): Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július26, 2008 Nyers dínó idő ========== 1/8 -> 10,170@119,0km/h 1/4 -> 15,559@147,8km/h Nettó idő 10" rollout ============== 10" rollout = 0,370s 1/8 -> 9,800@119,0km/h 1/4 -> 15,189@147,8km/h elég jó kis idő!!! gratimóka! :lol: 0-100-ra toltál egy még jobbat az egyik (nem a legjobb :lol:) 1/8-os futamodon: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 huu köszi voszibácsi a fáradozást, meg a lehetőséget :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július26, 2008 a teljesítmény diagram szép lett, leszámítva, hogy egy kicsit elnéztünk valamit a fordulatszámok körül: ha tényleg 100-nál 3250-et forog a gép, akkor hogy szabályozhatott le 193-nál? (6270-es fordulatszám) vagy ott a vége neki? a fordulatszámok nem jók a grafikonon szóval, a program 5500-at számolt a végére, de az volt sztem 6500 vagy több is: a görbéket nézve minden rendben, a nyomaték 160Nm-nél, a teljesítmény max. pedig olyan 122LE keréken (153LE), és nézd meg a futamodat, kettesben megvan 126LE is keréken (157LE). szóval a gép az időket hozta, ahogy kell és a teljesítmény is ott van hozzá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július26, 2008 a váltások elég gyorsak, nem mész negatívba, szóval ez rendben van. a teljesítményleadás egyenletes, ez is tök jó. sztem jó ez a csippp benne. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július26, 2008 hármasban magas fordulaton csirkül, de ez ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 a váltások elég gyorsak, nem mész negatívba, szóval ez rendben van. a teljesítményleadás egyenletes, ez is tök jó. sztem jó ez a csippp benne. :lol: köszi voszi.. és meg nemis az nagyon-nagycsip van benne... simán csak nagy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július26, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Július26, 2008 nincs mit lanti bá' a sokkal nagyobb csipp nem biztos hogy jó, 5kilóval nehezebb, és emiatt lassabb leszel... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 nincs mit lanti bá' a sokkal nagyobb csipp nem biztos hogy jó, 5kilóval nehezebb, és emiatt lassabb leszel... :lol: majd leadok 5kg-t :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts