Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

Anti bá'!

van egy kis "baj"... :rolleyes: <_< a géped keréken 110...115LE-nek mutatkozik, amennyiben igaz az 1505 kg-os össztömeg. az főtengelyen 135...145 LE-t jelentene... de ez nem mond ellent az ismereteidnek (kb. 110 LE főtengelyen...) :? :?

110 LE akkor jön ki főtengelyen, ha az össztömeged kb. 1200 kg.

NA DE EZ MEG LEHETETLEN BAZEDOV!!!

a géped vaze erősebb, mint hiszed ezexszerint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Van benne ez a chipp móka...elvileg 135 körül van...főtengelyen...

Meg az 1400 kg-t úgy mértem, hogy tank 3/-4ig volt volt...most negyedig...szal az kb 25-30 kg mínusz, viszont + a méyláda, meg egy rekesz pia...no meg én a 95 kg-mal...

Ezért mondtam, hogy az 1500 az jó kell hogy legyen...

Na akkor most mennyi is???

0-100???

10-en belül van?

:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

itt a legjobb időd teljesítmény (piros görbe) és gyorsulás (lila görbe) diagramja.

Anti-070705_01_telj_g.JPG

érdekes, hogy főtengelyen 110...115 LE körül leng a tetőpontjánál a teljesítmény (8...12 mp között) ha ez igaz, akkor jössz nekem egy fáze 1 tuning árával! :rolleyes: <_<

Link to comment
Megosztás:

Van benne ez a chipp móka...elvileg 135 körül van...főtengelyen...

Meg az 1400 kg-t úgy mértem, hogy tank 3/-4ig volt volt...most negyedig...szal az kb 25-30 kg mínusz, viszont + a méyláda, meg egy rekesz pia...no meg én a 95 kg-mal...

Ezért mondtam, hogy az 1500 az jó kell hogy legyen...

Na akkor most mennyi is???

0-100???

10-en belül van?

:rolleyes:

piiiiiiiiiiiiiiiiiicsááááááááááááááááábaaaaaaaaaaaa <_< fáze 1 lóvé ugrott... ;) és nem is szóltál gecmó? :D :P

Link to comment
Megosztás:

piiiiiiiiiiiiiiiiiicsááááááááááááááááábaaaaaaaaaaaa :rolleyes: fáze 1 lóvé ugrott... <_< és nem is szóltál gecmó? ;) :D

Hát persze hogy nem...mert ha csak 115 jön ki...akkor mi van...égek mint a rejszáááág???

:P

Na azért egy pár mondatos elemzést kérek szépen...a nélkül nem mérés a voszimérés... :lol:

Link to comment
Megosztás:

itt az elemzésed:

1./ indulásnál rondán befulladt, ezért ott vesztettél elég sokat. a 17.38-as idődnél sokkal jobbat indultál, ott a 0-100-ad 9.91mp lett!

2./ érdekes módon a kettes beváltása után picit mindig megtorpan a szerkentyű, a többi mérésen is. (a diagramon, a 3.478 mp-es vonal után (a váltás nagy luka után :rolleyes:) a görbe visszamegy addig, mint egyesben volt, de utána gyorsan leesik egy rövid időre... ez valami csipp beállítási probléma talán... fogalmam sincs mi okozza.

3./ váltásaid sokkal jobbak, mint Astra-nál voltak...

4./ kettes tök rövid (75-nél váltasz háromba, én az OPC-vel kb. ott váltok kettesbe), sokat ront az idődön...

sztem benne van a 16-os idő simán!

Link to comment
Megosztás:

De szűxavú lettél...sokkor kaptál mi...ilyen jó kocsit tudom, hogy még nem mértél...meg be sem mertél ülni mellém...

Viszont érdekes,hogy amikor mellettem ültél akkor is ilyesmit mentem...szal nem sokat számított 40 kg-od... :rolleyes: ...hiába az erő... <_<

na ja, fingtam, mint állat, és human jet-tel még szép, hogy jobbat tol a szekérkéd... ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát igen...ez a dízel hátránya...hogy 0-100-on szinte 1-gyel több váltásom van már...

Az a nagy luk...az érezhető vezetés közben is...szerintem az egy szimpla turbóluk...érezni, hogy utána már húz rendesen...

majd a GT20-szal meg a nagyobb befecsikkel és coolerrel...180 paci köré saccolom...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.