voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 persze! tolod a tömeget, tolom a lóerőt! :rolleyes: Anti bá'! kérek egy kis időt...
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 Azt hittem, hogy egy TDI-nél semmi sem lassabb...de tévedtem... <_< ;) Ráér ám... :rolleyes:
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 Anti bá'! van egy kis "baj"... :rolleyes: <_< a géped keréken 110...115LE-nek mutatkozik, amennyiben igaz az 1505 kg-os össztömeg. az főtengelyen 135...145 LE-t jelentene... de ez nem mond ellent az ismereteidnek (kb. 110 LE főtengelyen...) :? :? 110 LE akkor jön ki főtengelyen, ha az össztömeged kb. 1200 kg. NA DE EZ MEG LEHETETLEN BAZEDOV!!! a géped vaze erősebb, mint hiszed ezexszerint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 de hülllllye vagyok... ezt így köllött vóna csinálni: Anti! akarsz 20LE-t a gépedre? megoldom, ha akarod ócsóér!!!!! ;) :D :rolleyes: <_<
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 Ez ám a tunying! <_< a Tiédre nincs ilyen szettem, csak az Antinak dógozom! :rolleyes:
Demó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 Holnap reggel lemérem a kocsit, mert most még ugyanannyi benya is van benne, mint amennyi Kecsón volt. :rolleyes:
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 rendicsekk, ha van pontos tömeg, lesz pontos teljesítmény... :rolleyes:
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 Van benne ez a chipp móka...elvileg 135 körül van...főtengelyen... Meg az 1400 kg-t úgy mértem, hogy tank 3/-4ig volt volt...most negyedig...szal az kb 25-30 kg mínusz, viszont + a méyláda, meg egy rekesz pia...no meg én a 95 kg-mal... Ezért mondtam, hogy az 1500 az jó kell hogy legyen... Na akkor most mennyi is??? 0-100??? 10-en belül van? :rolleyes:
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 itt a legjobb időd teljesítmény (piros görbe) és gyorsulás (lila görbe) diagramja. érdekes, hogy főtengelyen 110...115 LE körül leng a tetőpontjánál a teljesítmény (8...12 mp között) ha ez igaz, akkor jössz nekem egy fáze 1 tuning árával! :rolleyes: <_<
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 Van benne ez a chipp móka...elvileg 135 körül van...főtengelyen... Meg az 1400 kg-t úgy mértem, hogy tank 3/-4ig volt volt...most negyedig...szal az kb 25-30 kg mínusz, viszont + a méyláda, meg egy rekesz pia...no meg én a 95 kg-mal... Ezért mondtam, hogy az 1500 az jó kell hogy legyen... Na akkor most mennyi is??? 0-100??? 10-en belül van? :rolleyes: piiiiiiiiiiiiiiiiiicsááááááááááááááááábaaaaaaaaaaaa <_< fáze 1 lóvé ugrott... ;) és nem is szóltál gecmó? :D :P
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 de azért a gép korrektül kimérte... :rolleyes: a 135 LE teljesen korrekt!
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 Én még mindig nem vágom ezeket a diagrammokat... :rolleyes:
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 piiiiiiiiiiiiiiiiiicsááááááááááááááááábaaaaaaaaaaaa :rolleyes: fáze 1 lóvé ugrott... <_< és nem is szóltál gecmó? ;) :D Hát persze hogy nem...mert ha csak 115 jön ki...akkor mi van...égek mint a rejszáááág??? :P Na azért egy pár mondatos elemzést kérek szépen...a nélkül nem mérés a voszimérés... :lol:
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 De szűxavú lettél...sokkor kaptál mi...ilyen jó kocsit tudom, hogy még nem mértél...meg be sem mertél ülni mellém... Viszont érdekes,hogy amikor mellettem ültél akkor is ilyesmit mentem...szal nem sokat számított 40 kg-od... :rolleyes: ...hiába az erő... <_<
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 itt az elemzésed: 1./ indulásnál rondán befulladt, ezért ott vesztettél elég sokat. a 17.38-as idődnél sokkal jobbat indultál, ott a 0-100-ad 9.91mp lett! 2./ érdekes módon a kettes beváltása után picit mindig megtorpan a szerkentyű, a többi mérésen is. (a diagramon, a 3.478 mp-es vonal után (a váltás nagy luka után :rolleyes:) a görbe visszamegy addig, mint egyesben volt, de utána gyorsan leesik egy rövid időre... ez valami csipp beállítási probléma talán... fogalmam sincs mi okozza. 3./ váltásaid sokkal jobbak, mint Astra-nál voltak... 4./ kettes tök rövid (75-nél váltasz háromba, én az OPC-vel kb. ott váltok kettesbe), sokat ront az idődön... sztem benne van a 16-os idő simán!
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 De szűxavú lettél...sokkor kaptál mi...ilyen jó kocsit tudom, hogy még nem mértél...meg be sem mertél ülni mellém... Viszont érdekes,hogy amikor mellettem ültél akkor is ilyesmit mentem...szal nem sokat számított 40 kg-od... :rolleyes: ...hiába az erő... <_< na ja, fingtam, mint állat, és human jet-tel még szép, hogy jobbat tol a szekérkéd... ;)
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 Hát igen...ez a dízel hátránya...hogy 0-100-on szinte 1-gyel több váltásom van már... Az a nagy luk...az érezhető vezetés közben is...szerintem az egy szimpla turbóluk...érezni, hogy utána már húz rendesen... majd a GT20-szal meg a nagyobb befecsikkel és coolerrel...180 paci köré saccolom...
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 na ja, fingtam, mint állat, és human jet-tel még szép, hogy jobbat tol a szekérkéd... :rolleyes: Na ezt kipróbálom...és ahogy én tudok...szerintem meglesz idén a blitzen a Jet Car show... <_<
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 azzal 15-ös idő is meglesz... és ott lesz csúnya végük az xeknek... :rolleyes: viszont ott már 6.5-et fog fogyasztani...hát nem tudom...még meggondolom... <_<
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Elküldve Július9, 2007 spórolsz? köll a matrica: 6.2-t fogyizok, mégis megeszlek! :rolleyes: <_<
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 spórolsz? köll a matrica: 6.2-t fogyizok, mégis megeszlek! :rolleyes: <_< ;) :D Tényleg BMW Tomi mennyit ment???
Recommended Posts