Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Anti bá'!

van egy kis "baj"... :rolleyes: <_< a géped keréken 110...115LE-nek mutatkozik, amennyiben igaz az 1505 kg-os össztömeg. az főtengelyen 135...145 LE-t jelentene... de ez nem mond ellent az ismereteidnek (kb. 110 LE főtengelyen...) :? :?

110 LE akkor jön ki főtengelyen, ha az össztömeged kb. 1200 kg.

NA DE EZ MEG LEHETETLEN BAZEDOV!!!

a géped vaze erősebb, mint hiszed ezexszerint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elküldve

de hülllllye vagyok... ezt így köllött vóna csinálni:

Anti! akarsz 20LE-t a gépedre? megoldom, ha akarod ócsóér!!!!! ;) :D :rolleyes: <_<

Elküldve

Van benne ez a chipp móka...elvileg 135 körül van...főtengelyen...

Meg az 1400 kg-t úgy mértem, hogy tank 3/-4ig volt volt...most negyedig...szal az kb 25-30 kg mínusz, viszont + a méyláda, meg egy rekesz pia...no meg én a 95 kg-mal...

Ezért mondtam, hogy az 1500 az jó kell hogy legyen...

Na akkor most mennyi is???

0-100???

10-en belül van?

:rolleyes:

Elküldve

itt a legjobb időd teljesítmény (piros görbe) és gyorsulás (lila görbe) diagramja.

Anti-070705_01_telj_g.JPG

érdekes, hogy főtengelyen 110...115 LE körül leng a tetőpontjánál a teljesítmény (8...12 mp között) ha ez igaz, akkor jössz nekem egy fáze 1 tuning árával! :rolleyes: <_<

Elküldve
Van benne ez a chipp móka...elvileg 135 körül van...főtengelyen...

Meg az 1400 kg-t úgy mértem, hogy tank 3/-4ig volt volt...most negyedig...szal az kb 25-30 kg mínusz, viszont + a méyláda, meg egy rekesz pia...no meg én a 95 kg-mal...

Ezért mondtam, hogy az 1500 az jó kell hogy legyen...

Na akkor most mennyi is???

0-100???

10-en belül van?

:rolleyes:

piiiiiiiiiiiiiiiiiicsááááááááááááááááábaaaaaaaaaaaa <_< fáze 1 lóvé ugrott... ;) és nem is szóltál gecmó? :D :P

Elküldve
piiiiiiiiiiiiiiiiiicsááááááááááááááááábaaaaaaaaaaaa :rolleyes: fáze 1 lóvé ugrott... <_< és nem is szóltál gecmó? ;) :D

Hát persze hogy nem...mert ha csak 115 jön ki...akkor mi van...égek mint a rejszáááág???

:P

Na azért egy pár mondatos elemzést kérek szépen...a nélkül nem mérés a voszimérés... :lol:

Elküldve

De szűxavú lettél...sokkor kaptál mi...ilyen jó kocsit tudom, hogy még nem mértél...meg be sem mertél ülni mellém...

Viszont érdekes,hogy amikor mellettem ültél akkor is ilyesmit mentem...szal nem sokat számított 40 kg-od... :rolleyes: ...hiába az erő... <_<

Elküldve

itt az elemzésed:

1./ indulásnál rondán befulladt, ezért ott vesztettél elég sokat. a 17.38-as idődnél sokkal jobbat indultál, ott a 0-100-ad 9.91mp lett!

2./ érdekes módon a kettes beváltása után picit mindig megtorpan a szerkentyű, a többi mérésen is. (a diagramon, a 3.478 mp-es vonal után (a váltás nagy luka után :rolleyes:) a görbe visszamegy addig, mint egyesben volt, de utána gyorsan leesik egy rövid időre... ez valami csipp beállítási probléma talán... fogalmam sincs mi okozza.

3./ váltásaid sokkal jobbak, mint Astra-nál voltak...

4./ kettes tök rövid (75-nél váltasz háromba, én az OPC-vel kb. ott váltok kettesbe), sokat ront az idődön...

sztem benne van a 16-os idő simán!

Elküldve
De szűxavú lettél...sokkor kaptál mi...ilyen jó kocsit tudom, hogy még nem mértél...meg be sem mertél ülni mellém...

Viszont érdekes,hogy amikor mellettem ültél akkor is ilyesmit mentem...szal nem sokat számított 40 kg-od... :rolleyes: ...hiába az erő... <_<

na ja, fingtam, mint állat, és human jet-tel még szép, hogy jobbat tol a szekérkéd... ;)

Elküldve

Hát igen...ez a dízel hátránya...hogy 0-100-on szinte 1-gyel több váltásom van már...

Az a nagy luk...az érezhető vezetés közben is...szerintem az egy szimpla turbóluk...érezni, hogy utána már húz rendesen...

majd a GT20-szal meg a nagyobb befecsikkel és coolerrel...180 paci köré saccolom...

Elküldve
na ja, fingtam, mint állat, és human jet-tel még szép, hogy jobbat tol a szekérkéd... :rolleyes:

Na ezt kipróbálom...és ahogy én tudok...szerintem meglesz idén a blitzen a Jet Car show... <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.