voszi Elküldve Április29, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április29, 2007 nem akarom megzavarni bájcsevelytek, de a beírásomon ott a link, ahonnan leszedhetőek a diagramok, az időkkel... :mellow: :unsure: egyébként box nélkül 9mp, box-szal 8.6mp volt az ideje 0-100-on, 16.7, illetve 16.4 1/4 mérföldön, és tényleg mehetett volna jobbat nélkülem, meg a böhöm virágos dézsája (valami hangfal féle, vagy mifene), meg a cingár kerekei nélkül, de nem ment. :rolleyes: egyébként nem is ment olyan rosszul, persze javulhatna még, de elég rendesen osztotta a cuccot. jobb C20XE időktől elmaradt, az átlagosokat hozta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április29, 2007 Megoszt Elküldve Április29, 2007 Nem tom...Balázska állítólag tolta le a Tom ex sárgáját...bár nekem nem rémlik, hogy engem megszorongatott volna... :unsure: pénteken elindúltunk mögötte, de valszeg nem igazán nyomta.. legalábbis kezdtem nagyon beérni.. aztán meg elmaradt.. Pedig már kezdtünk "rágerjedni", hogy vajon mit tud ez a modern "olajkályha" :lol: nem akarom megzavarni bájcsevelytek, de a beírásomon ott a link, ahonnan leszedhetőek a diagramok, az időkkel... :lol: ;) egyébként box nélkül 9mp, box-szal 8.6mp volt az ideje 0-100-on, 16.7, illetve 16.4 1/4 mérföldön, és tényleg mehetett volna jobbat nélkülem, meg a böhöm virágos dézsája (valami hangfal féle, vagy mifene), meg a cingár kerekei nélkül, de nem ment. :D egyébként nem is ment olyan rosszul, persze javulhatna még, de elég rendesen osztotta a cuccot. jobb C20XE időktől elmaradt, az átlagosokat hozta. Őőő.. asszem elsiklottam felette hajnalban.. majd mindjárt megsassolom.. Azért a gyári Gsi-hez még arrébb van. De nézzük a hátrányait is.. :D no meg az előnyeit.. asszem mi pl. 2-3 szor annyit tankolunk :mellow: Amúgy mi ez a Box nyavaja? elektronik? olyasmi mint amit a pdtdigti-k hez szoktak reklámozni.. '"csak rádugod 'oszt +10-20-30 Le"? Esetleg valami komolyabb hardware? mint pl. nálunk a kupak.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április29, 2007 Megoszt Elküldve Április29, 2007 A Box az egy elektronik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Május1, 2007 Megoszt Elküldve Május1, 2007 Szia Balázs! No számoltam. A tömeged nem annyi, amennyit gondolsz, mert egyébként túl nagy teljesítmény jön ki, vagy túl kicsi veszteségi tényező széria állapothoz, ami ugye jó referencia, mert elég pontosan ki kell adja a 150LE-t. A mérés során 1505 kg-ra volt a kocsi össztömege beállítva. A keréken mért teljesítmény maximuma így 124.0LE volt széria állapotban, míg 136.4LE power dobozkával. Ha a kocsi 1500 kg + Te (65kg) + én (80kg) = 1625kg, akkor az jön ki, hogy az autó akkor 150LE-s főtengelyen, ha a veszeségi tényezője 11%, ami nyilván butaság. Legfeljebb 16% lehet, de inkább 20%. Márpedig a GTC súlya mélyládával együtt 1480kg Balázs nélkül! Ugyan ott lett méretve mint a BMW (ott voltam én is), márpedig az ott mért súlyal számolva megkaptuk a gyári lóerő értéket a BMW-nek. Akkor most ilyenkor mi van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május2, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Május2, 2007 passzolok... újat kell mérni + tömeget megint. talán valamit elállítottam... de akkor is hülyeség széria 170LE-t számolni a gépnek, már csak az időből is, amit futott. ha 170LE lenne, sokkal jobbat kellett volna futnia széria még ilyen tömeg mellett is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 A Vectra ugyanezzel a motorral, és gyári tunerkedett chippel (180LE/400Nm) 14.9-et ment Tökölön rossz rajttal. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 A Vectra ugyanezzel a motorral, és gyári tunerkedett chippel (180LE/400Nm) 14.9-et ment Tökölön rossz rajttal. :rolleyes: Jó, de melyik Tökölön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 Na igen...mert ha azon a Tökölön, akkor az lehet, hgoy 15.5.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 Majd előbb-utóbb mérünk méég :rolleyes: Amúgy a súly reálisnak tűnt, a gyári adatokat egy woofer (50kg) egy erősítő (5kg) némi kábel, és faanyag (kb. 60kg) dobja meg... Majd mérünk még1et, esetleg kiszedjük ezeket a pluszokat, kíváncsi leszek úgy mit dob a gép... Jah, tegnap azért csak sikerült (kölcsön erősítővel) egy 146.6dB-t nyomni - Taszáron :mellow: Sajnos az idei versenysorozatba ez nem jelent pontot, viszont a mérés menete annak teljesen megfelelő volt (ua. műszer, technika, ill. mérőjel) byezzz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 És jó az a 146 db??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 Jó, de melyik Tökölön? Tavaly nyáron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 És jó az a 146 db??? Falura elmegy :rolleyes: Majd Zánkára izmosítunk valamit, addig (talán) elkészül a normál rendszer... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 A Vectra ugyanezzel a motorral, és gyári tunerkedett chippel (180LE/400Nm) 14.9-et ment Tökölön rossz rajttal. :rolleyes: 200-on? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május2, 2007 Megoszt Elküldve Május2, 2007 200-on? Csak 150 körüli sebesség volt :unsure: :D Mondtam hogy nagyon ment. :rolleyes: Nem hülyeségből mondtam azt sem, hogy a Subaru WRX STi sem tudott elmenni az ágyúgolyó közben. :lol: Feeling volt így felhúzva az az autó, csak kár hogy nem örökké tartott. :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május3, 2007 Megoszt Elküldve Május3, 2007 Csak 150 körüli sebesség volt :D :lol: Mondtam hogy nagyon ment. :rolleyes: Nem hülyeségből mondtam azt sem, hogy a Subaru WRX STi sem tudott elmenni az ágyúgolyó közben. :lol: Feeling volt így felhúzva az az autó, csak kár hogy nem örökké tartott. :mellow: Azért lehet, hogy a STi nem 14.9-et megy 400on... Tényleg fura, hogy nem tudott elmenni, biztos nyomta neki? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május3, 2007 Megoszt Elküldve Május3, 2007 Azért lehet, hogy a STi nem 14.9-et megy 400on... Tényleg fura, hogy nem tudott elmenni, biztos nyomta neki? :rolleyes: Egy gyári az kb 14-es időket megy...inkább kicsit felette...14.1-2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május3, 2007 Megoszt Elküldve Május3, 2007 Látszott hogy egyenesekben kicsit jobban a seggemben volt, de arra nem volt elég, hogy kielőzzön. Kanyarokban meg nem mert elvállalni, ott néha csak pici pont maradt a tükörben. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május3, 2007 Megoszt Elküldve Május3, 2007 Biztos félt a 4x4-es Subiban a kanyartól... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május3, 2007 Megoszt Elküldve Május3, 2007 Biztos félt a 4x4-es Subiban a kanyartól... :rolleyes: Vagy a FutóGabitól a belső íven... :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május3, 2007 Megoszt Elküldve Május3, 2007 Biztos félt a 4x4-es Subiban a kanyartól... :mellow: Kímélte a 4x4-et :D Vagy a FutóGabitól a belső íven... :unsure: Nah de ez is esélyes.. "hagyok neki egy kis helyet ha elkezdene pörögni.. " :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május3, 2007 Megoszt Elküldve Május3, 2007 Jóvan, már úgyis kezdtem elszokni az itteni bíztatásoktól :rolleyes: :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Május4, 2007 Megoszt Elküldve Május4, 2007 No, mélyláda, pótkerék, és némi faanyag nélkül mértünk, meg Voszit lecseréltem TurbóSanyira :rolleyes: A múltkor a box 50-en állt, most 15 és 30as beállítással mentünk. 400m: 16.00; 16.23; 16.23; 16.27 (többi nem jó :mellow:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július9, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Július9, 2007 most olvastam a kecsó chat topicban, hogy a kecskeméti gyorsulás mérésen a C20XE Corsa az Demo volt. :rolleyes: anno azt írtam neki "kis gyakorlással 14-es idő összejön". <_< milyen rendes vagyok. összejön a 13-as is. mondjuk igaz, hogy ez ugye utcai mérés, utcai lejtviszonyok, útminőség és esetleg a gumik se versenyre valók voltak... lehet, ennyit számít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július9, 2007 Megoszt Elküldve Július9, 2007 Voszi! Inkább számold ki, hogy 220 LE és 600 NM az OOOO... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július9, 2007 Megoszt Elküldve Július9, 2007 most olvastam a kecsó chat topicban, hogy a kecskeméti gyorsulás mérésen a C20XE Corsa az Demo volt. :rolleyes: anno azt írtam neki "kis gyakorlással 14-es idő összejön". <_< milyen rendes vagyok. összejön a 13-as is. mondjuk igaz, hogy ez ugye utcai mérés, utcai lejtviszonyok, útminőség és esetleg a gumik se versenyre valók voltak... lehet, ennyit számít... Hát, örülök, hogy szerinted jók voltak a váltásaim, mert ezzel a váltóval már nagyon kellett harcolni, hogy valamilyen szinten jól be lehessen rakni a 2-t. Azért is lettek egyre rosszabbak az idöim, mert minél melegebb lett a váltóm, annál nehezebben vette a sebességeket. Nem ez a legjobb utcai idöm, de a legmagasabb célsebességem. Ha mondok súlyt ki tudod még esetleg számolni a teljesítményt? Bár úgyse leszek elvarázsolva az eredménytöl. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts