Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

nem akarom megzavarni bájcsevelytek, de a beírásomon ott a link, ahonnan leszedhetőek a diagramok, az időkkel... :mellow: :unsure: egyébként box nélkül 9mp, box-szal 8.6mp volt az ideje 0-100-on, 16.7, illetve 16.4 1/4 mérföldön, és tényleg mehetett volna jobbat nélkülem, meg a böhöm virágos dézsája (valami hangfal féle, vagy mifene), meg a cingár kerekei nélkül, de nem ment. :rolleyes: egyébként nem is ment olyan rosszul, persze javulhatna még, de elég rendesen osztotta a cuccot.

jobb C20XE időktől elmaradt, az átlagosokat hozta.

Link to comment
Megosztás:

Nem tom...Balázska állítólag tolta le a Tom ex sárgáját...bár nekem nem rémlik, hogy engem megszorongatott volna... :unsure:

pénteken elindúltunk mögötte, de valszeg nem igazán nyomta.. legalábbis kezdtem nagyon beérni.. aztán meg elmaradt..

Pedig már kezdtünk "rágerjedni", hogy vajon mit tud ez a modern "olajkályha" :lol:

nem akarom megzavarni bájcsevelytek, de a beírásomon ott a link, ahonnan leszedhetőek a diagramok, az időkkel... :lol: ;) egyébként box nélkül 9mp, box-szal 8.6mp volt az ideje 0-100-on, 16.7, illetve 16.4 1/4 mérföldön, és tényleg mehetett volna jobbat nélkülem, meg a böhöm virágos dézsája (valami hangfal féle, vagy mifene), meg a cingár kerekei nélkül, de nem ment. :D egyébként nem is ment olyan rosszul, persze javulhatna még, de elég rendesen osztotta a cuccot.

jobb C20XE időktől elmaradt, az átlagosokat hozta.

Őőő.. asszem elsiklottam felette hajnalban.. majd mindjárt megsassolom..

Azért a gyári Gsi-hez még arrébb van. De nézzük a hátrányait is.. :D no meg az előnyeit.. asszem mi pl. 2-3 szor annyit tankolunk :mellow:

Amúgy mi ez a Box nyavaja? elektronik? olyasmi mint amit a pdtdigti-k hez szoktak reklámozni.. '"csak rádugod 'oszt +10-20-30 Le"?

Esetleg valami komolyabb hardware? mint pl. nálunk a kupak.. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szia Balázs!

No számoltam. A tömeged nem annyi, amennyit gondolsz, mert egyébként túl nagy teljesítmény jön ki, vagy túl kicsi veszteségi tényező széria állapothoz, ami ugye jó referencia, mert elég pontosan ki kell adja a 150LE-t.

A mérés során 1505 kg-ra volt a kocsi össztömege beállítva. A keréken mért teljesítmény maximuma így 124.0LE volt széria állapotban, míg 136.4LE power dobozkával.

Ha a kocsi 1500 kg + Te (65kg) + én (80kg) = 1625kg, akkor az jön ki, hogy az autó akkor 150LE-s főtengelyen, ha a veszeségi tényezője 11%, ami nyilván butaság. Legfeljebb 16% lehet, de inkább 20%.

Márpedig a GTC súlya mélyládával együtt 1480kg Balázs nélkül! Ugyan ott lett méretve mint a BMW (ott voltam én is), márpedig az ott mért súlyal számolva megkaptuk a gyári lóerő értéket a BMW-nek. Akkor most ilyenkor mi van?

Link to comment
Megosztás:

passzolok... újat kell mérni + tömeget megint. talán valamit elállítottam... de akkor is hülyeség széria 170LE-t számolni a gépnek, már csak az időből is, amit futott. ha 170LE lenne, sokkal jobbat kellett volna futnia széria még ilyen tömeg mellett is...

Link to comment
Megosztás:

Majd előbb-utóbb mérünk méég :rolleyes:

Amúgy a súly reálisnak tűnt, a gyári adatokat egy woofer (50kg) egy erősítő (5kg) némi kábel, és faanyag (kb. 60kg) dobja meg...

Majd mérünk még1et, esetleg kiszedjük ezeket a pluszokat, kíváncsi leszek úgy mit dob a gép...

Jah, tegnap azért csak sikerült (kölcsön erősítővel) egy 146.6dB-t nyomni - Taszáron :mellow:

Sajnos az idei versenysorozatba ez nem jelent pontot, viszont a mérés menete annak teljesen megfelelő volt (ua. műszer, technika, ill. mérőjel)

byezzz.

Link to comment
Megosztás:

200-on?

Csak 150 körüli sebesség volt :unsure: :D

Mondtam hogy nagyon ment. :rolleyes: Nem hülyeségből mondtam azt sem, hogy a Subaru WRX STi sem tudott elmenni

az ágyúgolyó közben. :lol: Feeling volt így felhúzva az az autó, csak kár hogy nem örökké tartott. :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Csak 150 körüli sebesség volt :D :lol:

Mondtam hogy nagyon ment. :rolleyes: Nem hülyeségből mondtam azt sem, hogy a Subaru WRX STi sem tudott elmenni

az ágyúgolyó közben. :lol: Feeling volt így felhúzva az az autó, csak kár hogy nem örökké tartott. :mellow:

Azért lehet, hogy a STi nem 14.9-et megy 400on...

Tényleg fura, hogy nem tudott elmenni, biztos nyomta neki? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

most olvastam a kecsó chat topicban, hogy a kecskeméti gyorsulás mérésen a C20XE Corsa az Demo volt. :rolleyes: anno azt írtam neki "kis gyakorlással 14-es idő összejön". <_< milyen rendes vagyok. összejön a 13-as is. mondjuk igaz, hogy ez ugye utcai mérés, utcai lejtviszonyok, útminőség és esetleg a gumik se versenyre valók voltak... lehet, ennyit számít...

Link to comment
Megosztás:

most olvastam a kecsó chat topicban, hogy a kecskeméti gyorsulás mérésen a C20XE Corsa az Demo volt. :rolleyes: anno azt írtam neki "kis gyakorlással 14-es idő összejön". <_< milyen rendes vagyok. összejön a 13-as is. mondjuk igaz, hogy ez ugye utcai mérés, utcai lejtviszonyok, útminőség és esetleg a gumik se versenyre valók voltak... lehet, ennyit számít...

Hát, örülök, hogy szerinted jók voltak a váltásaim, mert ezzel a váltóval már nagyon kellett harcolni, hogy valamilyen szinten jól be lehessen rakni a 2-t. Azért is lettek egyre rosszabbak az idöim, mert minél melegebb lett a váltóm, annál nehezebben vette a sebességeket.

Nem ez a legjobb utcai idöm, de a legmagasabb célsebességem.

Ha mondok súlyt ki tudod még esetleg számolni a teljesítményt? Bár úgyse leszek elvarázsolva az eredménytöl. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.