voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Elküldve Április8, 2007 és ezt csak most mondod? (ott geccsolok) vazz... mikorra szervezhetek valamit? mikor jársz erre megint? :blush: kicsi a világ. nem tudom, mikor lesz a következő míting, de jelentkezem, ha tudok vmit.
voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Elküldve Április8, 2007 őőőőő.. eztetet nem értem.. Most beszéltem Petyával(PetiGsi) és mondom neki, hogy nem is mondtad, hogy le lett mérve a kocsid.. Mire ő csak pislogott.. hogy hááát nem is.. szóval akkor itt egy incurka pincurka keveredést vélek felfedezni.. Kiről is van akkor szó? :blush: :D egy listát kaptam, amin a 18. tétel "Peti GSI" volt. igaz, hogy én vontam egybe, de ezexerint tévedés volt. majd Sanyi kiigazít akkor, hogy ki volt az a srác. illetve Rasta és a többiek, nem tudjátok? Rasta után mért.
voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Elküldve Április8, 2007 @redi & demó: Tökölre nem megyek, szorri.
voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Elküldve Április8, 2007 Sajnálom! ;) Remélem lesz kiút belölle. Ellenben az OPC-ben szívesen lennék sofőr! :blush: Jah igen lemértem a Touringot és nélkülem 1506,5kg. Ha hozzá adom magamat ruhástól 101,9kg + a te 80kg tömegedet akkor 1688,4kg-ot kapunk. Voszi annó: "minden mérésünk olyan volt, hogy a tömeget a gép 1160 kg-nak vette. sebaj, én átszoroztam a megadott tömeggel, és máris jó (hiteles) teljesítmény adatokat nyertünk. pl. tominál 1685/1160-nal. Ha Tomi megméri a kocsiját pontosan, akkor egy újabb szorzással még pontosabb teljesítmény értékhez jutunk. NEM KELL ÚJABB MÉRÉS AHHOZ MÁR!" Van értelme újra számolni vagy nem lesz nagy eltérés? Ill mi kell a nyomaték görbe elkészítéséhez? höhö, újra számoltam a teljesítményed: (1) a görbét mostmár pontosan tudom, hogy kell kiértékelni (jól rá kell nagyítani), és a pontos értéket leolvasni. Ezért az időd 0-100-ra nem 9.14mp volt, hanem 9.11mp. (2) a teljesítményed pontos átszámítása: az eredeti görbén 1110kg-hoz 79.1LE adódott keréken maximális értéknek (4.53mp-nél, kettesben, 66.4km/h mellett, 47m megtételekor). a pontos maximális teljesítményed tehát: 79.1 / 1110 * 1688.4 = 120.31LE, ez főtengelyen uszkve 120.31 / 0.8 = 150.39LE Főnök úr, a Dyno hitelesítette a BMW gyár gyártósorát, elég pontosan kijött a 150LE... :D
gsi.tamás Elküldve Április8, 2007 Elküldve Április8, 2007 Yes! ;) Ez volt a célom, hogy lássam 193000km után is teljesíti azt a teljesítményt amit a gyártó szallagról leguruláskor. :D Köszönöm!!!!!! :blush: :lol:
Tom Elküldve Április8, 2007 Elküldve Április8, 2007 Mennyit ment a Cali 1/8-on? Szerintem kriminálisan gyenge a 14.9 ph2 Calitól.
voszi Elküldve Április9, 2007 Szerző Elküldve Április9, 2007 9.52mp-et ment 1/8 mérföldön, és 6.82mp-et a 0-100km/h-ra. ebből láthatod, hogy a 0-100-a nagyon elmarad a széria értéktől, és így a 14.9 máris bitang jó, mert az meg sokkal erősebb, mint a széria idő. talán az lesz a megfejtés, hogy olyan progija van, ami nem húzható el egyesben nagyon, mert érdekes módon mindig 50km/h környékén vált, ami nekem kevéskének tűnik (OPC-vel közel 70 a váltási sebesség).
Tom Elküldve Április9, 2007 Elküldve Április9, 2007 9.52mp-et ment 1/8 mérföldön, és 6.82mp-et a 0-100km/h-ra. ebből láthatod, hogy a 0-100-a nagyon elmarad a széria értéktől, és így a 14.9 máris bitang jó, mert az meg sokkal erősebb, mint a széria idő. talán az lesz a megfejtés, hogy olyan progija van, ami nem húzható el egyesben nagyon, mert érdekes módon mindig 50km/h környékén vált, ami nekem kevéskének tűnik (OPC-vel közel 70 a váltási sebesség). Gyárin, 0.5ös nyomással mentem 9.3at... Valószínűleg már akkor szar kuplunggal. :blush: És nem én vezetek jól. :D A váltás az jó, ilyen rövid az F28. Kettőben meg sem futja a 100at (gyári tiltással)...
adorjant Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Voszi bá,ezt is le fogod tesztelni? :blush:
warwolf Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Voszi bá,ezt is le fogod tesztelni? :D Lehet, hogy csak fénytörés de...................ez az autó 2 színű....... :blush:
adorjant Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Lehet, hogy csak fénytörés de...................ez az autó 2 színű....... :D sztem ez törés,de nem fény ;) én is azt sasoltam,hogy flip-flop szegény :blush:
FBalazs Elküldve Április27, 2007 Elküldve Április27, 2007 @Voszi'bá: Teletankolt tömeg: 1500kg mai mérésnél 3/4 tankkal volt 1480kg, Ehhez kellene még hozzászámolni kettőnk súlyát, ami mondjuk 65kg+x, ahol x ismeretlen :rolleyes: Oldd meg az egyenletet :mellow: byezzz...
voszi Elküldve Április28, 2007 Szerző Elküldve Április28, 2007 Re, gyors voltál! 1500kg a teletankolt tömeg, 3/4 tankkal mértünk 1480-at Ehhez add hozzá a mi súlyunkat, az enyém 65kg... thx B. Szia Balázs! No számoltam. A tömeged nem annyi, amennyit gondolsz, mert egyébként túl nagy teljesítmény jön ki, vagy túl kicsi veszteségi tényező széria állapothoz, ami ugye jó referencia, mert elég pontosan ki kell adja a 150LE-t. A mérés során 1505 kg-ra volt a kocsi össztömege beállítva. A keréken mért teljesítmény maximuma így 124.0LE volt széria állapotban, míg 136.4LE power dobozkával. Ha a kocsi 1500 kg + Te (65kg) + én (80kg) = 1625kg, akkor az jön ki, hogy az autó akkor 150LE-s főtengelyen, ha a veszeségi tényezője 11%, ami nyilván butaság. Legfeljebb 16% lehet, de inkább 20%. Marad tehát, hogy a kocsi jóval könnyebb. 18%-os veszeségi tényezőt állítottam be, mert a GTC modern járgány, az M32-es váltó profi. Akkor most megfejtjük, hogy mekkora a tömeged abból, hogy feltesszük, 18% veszteségi tényező mellett pont 150LE-s a kocsi főtengelyen széria állapotban. A 18%-os veszteségi tényező azt jelenti, hogy 82% a hasznos (keréken megjelenő) teljesítmény. Így azt az egyenletet kapjuk, hogy: 124.0 / 1505 * X / 0.82 = 150 Ebből X = 150 * 0.82 * 1505 / 124.0 = 1492.86 A kocsi velünk 1493 kg volt, vagyis nélkülünk 1493 - 65 - 80 = 1348kg. Az jó, mert az üres tömege ennél kevesebb a GTC-nek széria (az Astra H OPC-nek 1375kg, és az sokkal nehezebb, mint az 1.9 cdti). No akkor innen már a power boxos teljesítményed: Keréken: 136.4 / 1505 * 1493 = 135.31LE Főtengelyen: 136.4 / 1505 * 1493 / 0.82 = 165.02LE Ha tömeg mégis valamivel nagyobb, az meg azt jelenti, hogy a veszteségi tényeződ még 18%-nál is jobb, ami egy picivel még lehet is, de nem sokkal (1-2%). Ez már nagyon is reális, és mondtam, hogy kb. 15LE a különbség.
Tom Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 16.6 rémlik nekem... Szerintem az a 150 paci diesel ~egyet megy a GSi-vel...
coupe Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 Szerintem az a 150 paci diesel ~egyet megy a GSi-vel... Biztos hogy nem.....
redline Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 A Balázskának fennvan az a kurv@nagy kerék és a hangcucca nehezebb mint ő :mellow: Azon kívül az autó is döghnehéz, hiába van rettenet nyomaték mellé... de majd kipróbáljuk :rolleyes:
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 Redfinek igaza van.Nagyon nehéz az autója. Ha jól rémlik azért mentek haza, mert kivettek valamit a mérés miatt a kocsiból...bár nem tom mit??? A GSI-k is 16 körüli időket mennek, innetől elég sokmindenen múlik, hogy pontosan mennyit is... Balázska meg szerintem ilyen szinten gyakorlatlan, lehetne javítani azon az időn...
coupe Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 A gyári súly is nehezebb mint egy átlagos gsi :rolleyes:
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 Most nem értem...sokaljátok vagy kevslitek, vagy mivaaaaan??? :rolleyes:
Laci4 Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 Ha jól sejtem, arról megy a téma, hogy nem megy jobbat mint a gsi-k :rolleyes: (Tom= egyet megy, coupe szerint ha jól vágom, rosszabbat..) ui: amúgy meg le vok maradva :mellow: úgy látom volt mérés :unsure:
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Elküldve Április28, 2007 Nem tom...Balázska állítólag tolta le a Tom ex sárgáját...bár nekem nem rémlik, hogy engem megszorongatott volna... :rolleyes:
Recommended Posts