voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április8, 2007 és ezt csak most mondod? (ott geccsolok) vazz... mikorra szervezhetek valamit? mikor jársz erre megint? :blush: kicsi a világ. nem tudom, mikor lesz a következő míting, de jelentkezem, ha tudok vmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április8, 2007 őőőőő.. eztetet nem értem.. Most beszéltem Petyával(PetiGsi) és mondom neki, hogy nem is mondtad, hogy le lett mérve a kocsid.. Mire ő csak pislogott.. hogy hááát nem is.. szóval akkor itt egy incurka pincurka keveredést vélek felfedezni.. Kiről is van akkor szó? :blush: :D egy listát kaptam, amin a 18. tétel "Peti GSI" volt. igaz, hogy én vontam egybe, de ezexerint tévedés volt. majd Sanyi kiigazít akkor, hogy ki volt az a srác. illetve Rasta és a többiek, nem tudjátok? Rasta után mért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április8, 2007 @redi & demó: Tökölre nem megyek, szorri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április8, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április8, 2007 Sajnálom! ;) Remélem lesz kiút belölle. Ellenben az OPC-ben szívesen lennék sofőr! :blush: Jah igen lemértem a Touringot és nélkülem 1506,5kg. Ha hozzá adom magamat ruhástól 101,9kg + a te 80kg tömegedet akkor 1688,4kg-ot kapunk. Voszi annó: "minden mérésünk olyan volt, hogy a tömeget a gép 1160 kg-nak vette. sebaj, én átszoroztam a megadott tömeggel, és máris jó (hiteles) teljesítmény adatokat nyertünk. pl. tominál 1685/1160-nal. Ha Tomi megméri a kocsiját pontosan, akkor egy újabb szorzással még pontosabb teljesítmény értékhez jutunk. NEM KELL ÚJABB MÉRÉS AHHOZ MÁR!" Van értelme újra számolni vagy nem lesz nagy eltérés? Ill mi kell a nyomaték görbe elkészítéséhez? höhö, újra számoltam a teljesítményed: (1) a görbét mostmár pontosan tudom, hogy kell kiértékelni (jól rá kell nagyítani), és a pontos értéket leolvasni. Ezért az időd 0-100-ra nem 9.14mp volt, hanem 9.11mp. (2) a teljesítményed pontos átszámítása: az eredeti görbén 1110kg-hoz 79.1LE adódott keréken maximális értéknek (4.53mp-nél, kettesben, 66.4km/h mellett, 47m megtételekor). a pontos maximális teljesítményed tehát: 79.1 / 1110 * 1688.4 = 120.31LE, ez főtengelyen uszkve 120.31 / 0.8 = 150.39LE Főnök úr, a Dyno hitelesítette a BMW gyár gyártósorát, elég pontosan kijött a 150LE... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Április8, 2007 Megoszt Elküldve Április8, 2007 Yes! ;) Ez volt a célom, hogy lássam 193000km után is teljesíti azt a teljesítményt amit a gyártó szallagról leguruláskor. :D Köszönöm!!!!!! :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április8, 2007 Megoszt Elküldve Április8, 2007 Mennyit ment a Cali 1/8-on? Szerintem kriminálisan gyenge a 14.9 ph2 Calitól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április9, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április9, 2007 9.52mp-et ment 1/8 mérföldön, és 6.82mp-et a 0-100km/h-ra. ebből láthatod, hogy a 0-100-a nagyon elmarad a széria értéktől, és így a 14.9 máris bitang jó, mert az meg sokkal erősebb, mint a széria idő. talán az lesz a megfejtés, hogy olyan progija van, ami nem húzható el egyesben nagyon, mert érdekes módon mindig 50km/h környékén vált, ami nekem kevéskének tűnik (OPC-vel közel 70 a váltási sebesség). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 9.52mp-et ment 1/8 mérföldön, és 6.82mp-et a 0-100km/h-ra. ebből láthatod, hogy a 0-100-a nagyon elmarad a széria értéktől, és így a 14.9 máris bitang jó, mert az meg sokkal erősebb, mint a széria idő. talán az lesz a megfejtés, hogy olyan progija van, ami nem húzható el egyesben nagyon, mert érdekes módon mindig 50km/h környékén vált, ami nekem kevéskének tűnik (OPC-vel közel 70 a váltási sebesség). Gyárin, 0.5ös nyomással mentem 9.3at... Valószínűleg már akkor szar kuplunggal. :blush: És nem én vezetek jól. :D A váltás az jó, ilyen rövid az F28. Kettőben meg sem futja a 100at (gyári tiltással)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Voszi bá,ezt is le fogod tesztelni? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Voszi bá,ezt is le fogod tesztelni? :D Lehet, hogy csak fénytörés de...................ez az autó 2 színű....... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Lehet, hogy csak fénytörés de...................ez az autó 2 színű....... :D sztem ez törés,de nem fény ;) én is azt sasoltam,hogy flip-flop szegény :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Április27, 2007 Megoszt Elküldve Április27, 2007 @Voszi'bá: Teletankolt tömeg: 1500kg mai mérésnél 3/4 tankkal volt 1480kg, Ehhez kellene még hozzászámolni kettőnk súlyát, ami mondjuk 65kg+x, ahol x ismeretlen :rolleyes: Oldd meg az egyenletet :mellow: byezzz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április28, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április28, 2007 Re, gyors voltál! 1500kg a teletankolt tömeg, 3/4 tankkal mértünk 1480-at Ehhez add hozzá a mi súlyunkat, az enyém 65kg... thx B. Szia Balázs! No számoltam. A tömeged nem annyi, amennyit gondolsz, mert egyébként túl nagy teljesítmény jön ki, vagy túl kicsi veszteségi tényező széria állapothoz, ami ugye jó referencia, mert elég pontosan ki kell adja a 150LE-t. A mérés során 1505 kg-ra volt a kocsi össztömege beállítva. A keréken mért teljesítmény maximuma így 124.0LE volt széria állapotban, míg 136.4LE power dobozkával. Ha a kocsi 1500 kg + Te (65kg) + én (80kg) = 1625kg, akkor az jön ki, hogy az autó akkor 150LE-s főtengelyen, ha a veszeségi tényezője 11%, ami nyilván butaság. Legfeljebb 16% lehet, de inkább 20%. Marad tehát, hogy a kocsi jóval könnyebb. 18%-os veszeségi tényezőt állítottam be, mert a GTC modern járgány, az M32-es váltó profi. Akkor most megfejtjük, hogy mekkora a tömeged abból, hogy feltesszük, 18% veszteségi tényező mellett pont 150LE-s a kocsi főtengelyen széria állapotban. A 18%-os veszteségi tényező azt jelenti, hogy 82% a hasznos (keréken megjelenő) teljesítmény. Így azt az egyenletet kapjuk, hogy: 124.0 / 1505 * X / 0.82 = 150 Ebből X = 150 * 0.82 * 1505 / 124.0 = 1492.86 A kocsi velünk 1493 kg volt, vagyis nélkülünk 1493 - 65 - 80 = 1348kg. Az jó, mert az üres tömege ennél kevesebb a GTC-nek széria (az Astra H OPC-nek 1375kg, és az sokkal nehezebb, mint az 1.9 cdti). No akkor innen már a power boxos teljesítményed: Keréken: 136.4 / 1505 * 1493 = 135.31LE Főtengelyen: 136.4 / 1505 * 1493 / 0.82 = 165.02LE Ha tömeg mégis valamivel nagyobb, az meg azt jelenti, hogy a veszteségi tényeződ még 18%-nál is jobb, ami egy picivel még lehet is, de nem sokkal (1-2%). Ez már nagyon is reális, és mondtam, hogy kb. 15LE a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 És időben ez mit jelent? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 16.6 rémlik nekem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 16.6 rémlik nekem... Szerintem az a 150 paci diesel ~egyet megy a GSi-vel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 Szerintem az a 150 paci diesel ~egyet megy a GSi-vel... Biztos hogy nem..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 Miért??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 A Balázskának fennvan az a kurv@nagy kerék és a hangcucca nehezebb mint ő :mellow: Azon kívül az autó is döghnehéz, hiába van rettenet nyomaték mellé... de majd kipróbáljuk :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 Redinek igaza van.Nagyon nehéz az autója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 Redfinek igaza van.Nagyon nehéz az autója. Ha jól rémlik azért mentek haza, mert kivettek valamit a mérés miatt a kocsiból...bár nem tom mit??? A GSI-k is 16 körüli időket mennek, innetől elég sokmindenen múlik, hogy pontosan mennyit is... Balázska meg szerintem ilyen szinten gyakorlatlan, lehetne javítani azon az időn... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 A gyári súly is nehezebb mint egy átlagos gsi :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 Most nem értem...sokaljátok vagy kevslitek, vagy mivaaaaan??? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 Ha jól sejtem, arról megy a téma, hogy nem megy jobbat mint a gsi-k :rolleyes: (Tom= egyet megy, coupe szerint ha jól vágom, rosszabbat..) ui: amúgy meg le vok maradva :mellow: úgy látom volt mérés :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április28, 2007 Megoszt Elküldve Április28, 2007 Nem tom...Balázska állítólag tolta le a Tom ex sárgáját...bár nekem nem rémlik, hogy engem megszorongatott volna... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts