opel16v Elküldve Március25, 2007 Megoszt Elküldve Március25, 2007 Nos, ma egy-két okos ötlet segítségével sikerült beszabályoznom a TPS-t, és láss csodát, máris félelmetesebb a versenysas ereje. :blush: Még lesz egy-két kör az apróbb hibák elhárítására, de már most látszik hogy érdemes vele küzdeni. ;) Viszont megint előjött a sebességspirál meghajtó fogaskerekének elcsúszása a sperren. Így meg ismét vészprogram lesz, ha nem megy a km-óra... szal sose lehet unatkozni egy ilyen autó mellett. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március25, 2007 Megoszt Elküldve Március25, 2007 Így meg ismét vészprogram lesz Gabi! nem veszed észre, hogy ez az autó sirva könyörög hogy hagyd békén? :D :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március25, 2007 Megoszt Elküldve Március25, 2007 Gabi! nem veszed észre, hogy ez az autó sirva könyörög hogy hagyd békén? :lol: :D Nem, inkább pont azért ad mindig munkát, hogy vele foglalkozzak. :lol: :blush: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március25, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március25, 2007 sztem ne hagyd, mert akkor végül be kell lássuk, hogy a 2 literes széria GSi-k jobban mennek, mint a Futó féle csoda X16XEL! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március25, 2007 Megoszt Elküldve Március25, 2007 Már nem kell ettől félni asszem... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március30, 2007 Megoszt Elküldve Március30, 2007 THX Voszi bátyám! :D :blush: Mi van a fotó témával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április4, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április4, 2007 hát, kiderült, hogy a fotó mobil HDD-n van, és ezért azt kéne földhöz csapni, ami nem könnyű... az egyik szál emiatt feladta. maradt még az FBalázs féle megfejtés... remélem, tud rajtam segíteni a fickó! aztán ha nincs más, marad a kunyera dal... :D :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Április4, 2007 Megoszt Elküldve Április4, 2007 Sajnálom! :D Remélem lesz kiút belölle. Ellenben az OPC-ben szívesen lennék sofőr! :blush: Jah igen lemértem a Touringot és nélkülem 1506,5kg. Ha hozzá adom magamat ruhástól 101,9kg + a te 80kg tömegedet akkor 1688,4kg-ot kapunk. Voszi annó: "minden mérésünk olyan volt, hogy a tömeget a gép 1160 kg-nak vette. sebaj, én átszoroztam a megadott tömeggel, és máris jó (hiteles) teljesítmény adatokat nyertünk. pl. tominál 1685/1160-nal. Ha Tomi megméri a kocsiját pontosan, akkor egy újabb szorzással még pontosabb teljesítmény értékhez jutunk. NEM KELL ÚJABB MÉRÉS AHHOZ MÁR!" Van értelme újra számolni vagy nem lesz nagy eltérés? Ill mi kell a nyomaték görbe elkészítéséhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április6, 2007 nyomatékgörbe elkészítéséhez új mérés kell, mert azt a tömeg mellett a fordulatszám is befolyásolja. azzal egyáltaán nem foglalkoztunk sajnos... elvileg át lehet azt is számolni, de jobb egy helyes inputokkal végrehajtott mérés... a tömeggel való módosítás a teljesítménynél elég, és nagyon is bepontosítja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április6, 2007 5.-én volt egy kis méricske, amit Sanyiqua vezényelt le. én meg jól átnéztem mit alkottatok... :blush: ringbe szálltak: Peti (Calibra turbó phase II) <itt nem fórumozik> Rastalos bácsi Hency apó <itt nem fórumozik> Carmy <itt nem fórumozik> Thomack <itt nem fórumozik> Sanyiqua <itt nem fórumozik> Telo PetiGSI itt egy kis zippentyű, mindenkinek a legjobb ideje van benne 3 diagramon. minden diagramból van egy eredeti 1600x1200-as BMP, egy 1600x1200-as JPG, meg egy 800x600-as JPG: ügyes kis zippentyű a futamok diagramjaival :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április6, 2007 komment az eredményekhez =================== @Peti (Calibra turbo, phase II): Javítottál egy picit, a 14.9-es idő az már kezd rendben lenni. az elindulásod még mindig nem jó, mert a 0-100-as időd 6.82mp, ami elmarad a széria időtől (6.7mp). A 14.9 azonban sokkal jobb, mint a széria szintidő, szóval látszik, hogy a kocsi nagyon erős, hogy ekkora hátrányt simán ledolgoz, és még rá is ver jó 25 métert a széria Calibrára. @Rastalos (Astra G 1.2 biturbó): A 20mp-es 1/4 mérföld nagyon derék, de azért beiratkozhatsz Thomackhoz egy kis Astra 1.2 gyilkoló tanfolyamra. ;) Egyébként a gyári adat ennél biztos, hogy rosszabb, mert a 15.5mp körüli 0-100 az 1mp-cel jobb, mint, a széria előírás. @Hency apóka (GéJeSi turbinyekktelen C20XE): Asszonka 0-100-on rendesen megagyalt, de a végére mindig behoztad, az 1/4-es időitek szinte azonosak... egyébként lehetne ezen még csiszolni, biztos vagyok benne, hogy egy 15.8-as időt el lehet vele érni. @Carmy (GéJeSi tózse): A 8.61-es 0-100 elmarad a GSi gyárilag megadott 8.0mp-étől, de az igazság, hogy én még széria állapotú GSi-t nem láttam, ami megfutotta volna. szóval nem rossz az, gratula! @Telo (Astra Z14XE???) Ha minden igaz, egy Z14XE Astra G számára az átlagosnál jobb időt mentél. Asszem ez a kocsid... A 10.3-as 0-100 is elég ütős érték... @PetiGSI (GSi C20XE???): Ha széria a szekér, akkor bika idő a 0-100 (8.1mp). Az 1/4 mérföld se lett rossz!!! Gratulálok! @Sanyiqua (Z20LET phase I.): Főnök úr jelentem, nem 15.05-öt ment, hanem csak 15.50-et... :D elindulás, elindulás, elindulás... nem megy a QP-nak, lefogja az ESP. @Thomack (Z12LET): A végére hagytam... 8) Maga megőrült, megjavította a saját maga által felállított csodaidőt, és 13.6-ot ment 0-100-on! Mondjuk 1/4-en mennyivel jobban hangzana ez az idő :blush:, de a Z12LET csúnyán kitett magáért megint... :lol: Az 1/4-es 19.000-ás idő is isten. próbáltam becserkészni, hogy esetleg 18.999, de sajnos akármennyire nagyítottam, mindig 19.000-on maradt... szééééééép! gratula!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 Telo 1.6 16v astrás. :D a régi volt neki 1.4. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Ezeket az időket még a tdi-vel is simán megdöntöm majd... :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Voszi! Nem jársz valamikor Debrecen felé? :D lehet szerveznénk egy csapatot, akit le lehetne mérni. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április7, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április7, 2007 csütörtökön voltam... egyébként járok a TEVA-ba, majd beszélünk tehát, szervezgesd a népeket. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Április7, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Április7, 2007 Ezeket az időket még a tdi-vel is simán megdöntöm majd... :blush: :D pdtdigtiübermajerninja :lol: :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 csütörtökön voltam... egyébként járok a TEVA-ba, majd beszélünk tehát, szervezgesd a népeket. :blush: és ezt csak most mondod? (ott geccsolok) vazz... mikorra szervezhetek valamit? mikor jársz erre megint? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 nyomatékgörbe elkészítéséhez új mérés kell, mert azt a tömeg mellett a fordulatszám is befolyásolja. azzal egyáltaán nem foglalkoztunk sajnos... elvileg át lehet azt is számolni, de jobb egy helyes inputokkal végrehajtott mérés... a tömeggel való módosítás a teljesítménynél elég, és nagyon is bepontosítja! Nyomatékgörbe kimarad most, viszont a pontos kg-al a régi mérést át tudnád nekem számolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Esetleg Tökölre nem mész ki? :blush: Szívesen méretnék én is egyet. Leginkább a 0-100 érdekelne, mert a 200 és 400 métereket ott is megtudom. :D Na meg a teljesítmény is érdekelne. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 csütörtökön voltam... egyébként járok a TEVA-ba, majd beszélünk tehát, szervezgesd a népeket. :D énisénisénis :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Esetleg Tökölre nem mész ki? :blush: Tényleg Voszi gyere Tökölre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Esetleg Tökölre nem mész ki? :D Szívesen méretnék én is egyet. Leginkább a 0-100 érdekelne, mert a 200 és 400 métereket ott is megtudom. ;) Na meg a teljesítmény is érdekelne. :lol: Nem tudom mit aggódsz,Udi majd hozza az övét,mérhetsz roskadásig! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Nem tudom mit aggódsz,Udi majd hozza az övét,mérhetsz roskadásig! :blush: jesssssszz :D (lehet, hogy sírva megyek haza....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Nem tudom mit aggódsz,Udi majd hozza az övét,mérhetsz roskadásig! :blush: Helyes! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 @PetiGSI (GSi C20XE???): Ha széria a szekér, akkor bika idő a 0-100 (8.1mp). Az 1/4 mérföld se lett rossz!!! Gratulálok! őőőőő.. eztetet nem értem.. Most beszéltem Petyával(PetiGsi) és mondom neki, hogy nem is mondtad, hogy le lett mérve a kocsid.. Mire ő csak pislogott.. hogy hááát nem is.. szóval akkor itt egy incurka pincurka keveredést vélek felfedezni.. Kiről is van akkor szó? :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts