Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

Nos, ma egy-két okos ötlet segítségével sikerült beszabályoznom a TPS-t, és láss csodát, máris félelmetesebb

a versenysas ereje. :blush: Még lesz egy-két kör az apróbb hibák elhárítására, de már most látszik hogy

érdemes vele küzdeni. ;)

Viszont megint előjött a sebességspirál meghajtó fogaskerekének elcsúszása a sperren. Így meg ismét vészprogram

lesz, ha nem megy a km-óra... szal sose lehet unatkozni egy ilyen autó mellett. :D

Link to comment
Megosztás:

hát, kiderült, hogy a fotó mobil HDD-n van, és ezért azt kéne földhöz csapni, ami nem könnyű... az egyik szál emiatt feladta. maradt még az FBalázs féle megfejtés... remélem, tud rajtam segíteni a fickó! aztán ha nincs más, marad a kunyera dal... :D :blush:

Link to comment
Megosztás:

Sajnálom! :D Remélem lesz kiút belölle. Ellenben az OPC-ben szívesen lennék sofőr! :blush:

Jah igen lemértem a Touringot és nélkülem 1506,5kg. Ha hozzá adom magamat ruhástól 101,9kg + a te 80kg tömegedet akkor 1688,4kg-ot kapunk.

Voszi annó: "minden mérésünk olyan volt, hogy a tömeget a gép 1160 kg-nak vette. sebaj, én átszoroztam a megadott tömeggel, és máris jó (hiteles) teljesítmény adatokat nyertünk. pl. tominál 1685/1160-nal. Ha Tomi megméri a kocsiját pontosan, akkor egy újabb szorzással még pontosabb teljesítmény értékhez jutunk. NEM KELL ÚJABB MÉRÉS AHHOZ MÁR!"

Van értelme újra számolni vagy nem lesz nagy eltérés? Ill mi kell a nyomaték görbe elkészítéséhez?

Link to comment
Megosztás:

nyomatékgörbe elkészítéséhez új mérés kell, mert azt a tömeg mellett a fordulatszám is befolyásolja. azzal egyáltaán nem foglalkoztunk sajnos... elvileg át lehet azt is számolni, de jobb egy helyes inputokkal végrehajtott mérés...

a tömeggel való módosítás a teljesítménynél elég, és nagyon is bepontosítja!

Link to comment
Megosztás:

5.-én volt egy kis méricske, amit Sanyiqua vezényelt le.

én meg jól átnéztem mit alkottatok... :blush:

ringbe szálltak:

Peti (Calibra turbó phase II) <itt nem fórumozik>

Rastalos bácsi

Hency apó <itt nem fórumozik>

Carmy <itt nem fórumozik>

Thomack <itt nem fórumozik>

Sanyiqua <itt nem fórumozik>

Telo

PetiGSI

itt egy kis zippentyű, mindenkinek a legjobb ideje van benne 3 diagramon. minden diagramból van egy eredeti 1600x1200-as BMP, egy 1600x1200-as JPG, meg egy 800x600-as JPG:

ügyes kis zippentyű a futamok diagramjaival :D

Link to comment
Megosztás:

komment az eredményekhez

===================

@Peti (Calibra turbo, phase II):

Javítottál egy picit, a 14.9-es idő az már kezd rendben lenni. az elindulásod még mindig nem jó, mert a 0-100-as időd 6.82mp, ami elmarad a széria időtől (6.7mp). A 14.9 azonban sokkal jobb, mint a széria szintidő, szóval látszik, hogy a kocsi nagyon erős, hogy ekkora hátrányt simán ledolgoz, és még rá is ver jó 25 métert a széria Calibrára.

@Rastalos (Astra G 1.2 biturbó):

A 20mp-es 1/4 mérföld nagyon derék, de azért beiratkozhatsz Thomackhoz egy kis Astra 1.2 gyilkoló tanfolyamra. ;) Egyébként a gyári adat ennél biztos, hogy rosszabb, mert a 15.5mp körüli 0-100 az 1mp-cel jobb, mint, a széria előírás.

@Hency apóka (GéJeSi turbinyekktelen C20XE):

Asszonka 0-100-on rendesen megagyalt, de a végére mindig behoztad, az 1/4-es időitek szinte azonosak... egyébként lehetne ezen még csiszolni, biztos vagyok benne, hogy egy 15.8-as időt el lehet vele érni.

@Carmy (GéJeSi tózse):

A 8.61-es 0-100 elmarad a GSi gyárilag megadott 8.0mp-étől, de az igazság, hogy én még széria állapotú GSi-t nem láttam, ami megfutotta volna. szóval nem rossz az, gratula!

@Telo (Astra Z14XE???)

Ha minden igaz, egy Z14XE Astra G számára az átlagosnál jobb időt mentél. Asszem ez a kocsid... A 10.3-as 0-100 is elég ütős érték...

@PetiGSI (GSi C20XE???):

Ha széria a szekér, akkor bika idő a 0-100 (8.1mp). Az 1/4 mérföld se lett rossz!!! Gratulálok!

@Sanyiqua (Z20LET phase I.):

Főnök úr jelentem, nem 15.05-öt ment, hanem csak 15.50-et... :D elindulás, elindulás, elindulás... nem megy a QP-nak, lefogja az ESP.

@Thomack (Z12LET):

A végére hagytam... 8) Maga megőrült, megjavította a saját maga által felállított csodaidőt, és 13.6-ot ment 0-100-on! Mondjuk 1/4-en mennyivel jobban hangzana ez az idő :blush:, de a Z12LET csúnyán kitett magáért megint... :lol: Az 1/4-es 19.000-ás idő is isten. próbáltam becserkészni, hogy esetleg 18.999, de sajnos akármennyire nagyítottam, mindig 19.000-on maradt... szééééééép! gratula!!!!!

Link to comment
Megosztás:

nyomatékgörbe elkészítéséhez új mérés kell, mert azt a tömeg mellett a fordulatszám is befolyásolja. azzal egyáltaán nem foglalkoztunk sajnos... elvileg át lehet azt is számolni, de jobb egy helyes inputokkal végrehajtott mérés...

a tömeggel való módosítás a teljesítménynél elég, és nagyon is bepontosítja!

Nyomatékgörbe kimarad most, viszont a pontos kg-al a régi mérést át tudnád nekem számolni?

Link to comment
Megosztás:

Esetleg Tökölre nem mész ki? :D

Szívesen méretnék én is egyet. Leginkább a 0-100 érdekelne, mert a 200 és 400 métereket ott is megtudom. ;)

Na meg a teljesítmény is érdekelne. :lol:

Nem tudom mit aggódsz,Udi majd hozza az övét,mérhetsz roskadásig! :blush:

Link to comment
Megosztás:

@PetiGSI (GSi C20XE???):

Ha széria a szekér, akkor bika idő a 0-100 (8.1mp). Az 1/4 mérföld se lett rossz!!! Gratulálok!

őőőőő.. eztetet nem értem..

Most beszéltem Petyával(PetiGsi) és mondom neki, hogy nem is mondtad, hogy le lett mérve a kocsid..

Mire ő csak pislogott.. hogy hááát nem is.. szóval akkor itt egy incurka pincurka keveredést vélek felfedezni..

Kiről is van akkor szó? :blush: :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.