coupe Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 a coupenál ki kellene próbálni, hogy a chip nélkül mennyit megy Te hiszel még a csodákban?????? Ha gondoljátok péntekre kipakolom teljesen és akkor kb egálba leszek veletek.Akkor lehet jönni próbálkozni.A chipet is kiveszem :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Nekem 215/40 17 van fent gondolom ez se az ideális ;) Nem éppen ideális. :blush: Bár neked jóval több a nyomatékod, így a különbség kevésbé érződik. Egyébként meg kb egyforma átmérőjű a kerekünk most, mert nekem igaz 15-ös van fent, de egy baromi magas téligummával. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Te hiszel még a csodákban?????? Ha gondoljátok péntekre kipakolom teljesen és akkor kb egálba leszek veletek.Akkor lehet jönni próbálkozni.A chipet is kiveszem:D sssshhhh nyugi már, hát bántott téged valaki? :blush: csak kíváncsi lennék ért e valamit a chip, van e mérhető értelme nálad :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 sssshhhh nyugi már, hát bántott téged valaki? :blush: csak kíváncsi lennék ért e valamit a chip, van e mérhető értelme nálad :D Semmit nem ér a chip,talán annyit hogy tovább van értelme forgatni.Érzésre semmi sőt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 most átnézegettem itt az időket adatokat.Azt nem értem hogy mit ronthatok el ha a 0-100as időm kb annyi mint Lacié a célsebességem is hasonló mégis jobbat megy 3 tizeddel??????????Na ezt nem értem :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 mérési pontatlanság? digitális saccolás? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Ha meglesznek a diagramok, abból lehet okoskodni majd. :blush: Amennyiben rendesen lett megadva a súly adat, akkor igen keveset csalhat mr.dyno. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Az enyém 1180kg Majd legközelebb remélem többet is tudok menni ez csak egy volt. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Ha meglesznek a diagramok, abból lehet okoskodni majd. :D Amennyiben rendesen lett megadva a súly adat, akkor igen keveset csalhat mr.dyno. ;) De Gabi! Kettőnk közül nekem még egy diplomám sincs...mérnök sem vagyok...de ahhoz, hogy mennyit megy valami 402 m-en, ahhoz nem is kell a súly...sem a 0-100-hoz, meg a 60 láb, illetve 201 m.... De lehet én tom rosszul... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 kint azt mondtad hogy nélküled 1120 kiló az autó,vagy rosszul emlékszem. :blush: Lantié annyi...nem lehet, hogy vele kevered??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 De Gabi! Kettőnk közül nekem még egy diplomám sincs...mérnök sem vagyok...de ahhoz, hogy mennyit megy valami 402 m-en, ahhoz nem is kell a súly...sem a 0-100-hoz, meg a 60 láb, illetve 201 m.... De lehet én tom rosszul... :blush: szerintem ott a teljesítményre gondolt mert lehet, hogy kiderül, hogy Dyno szerint a coupenak kevesebb lova van de mondjuk sokkal jobban rajtol mint a Laci....vagy valami hasonló Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 most átnézegettem itt az időket adatokat.Azt nem értem hogy mit ronthatok el ha a 0-100as időm kb annyi mint Lacié a célsebességem is hasonló mégis jobbat megy 3 tizeddel??????????Na ezt nem értem :blush: nem, nem semmi kuruzslás, nem mérési pontatlanság, ezek tények kérem. ;) :lol: a helyzet egyszerű. mivel coupe kerek 100-nál vált, míg Laci4 kicsit előbb (90...95 közt), ezért coupe 0-100-as ideje relatíve jobb, mint a tényleges ideje. a 0-100-as idő csalóka egy picit tehát, mert nem a megtett utat, hanem a pillanatnyi sebességet mutatja. a valósgában Laci4-nek végig picit jobb a G értéke, és ezért folyamatosan húz el coupe mellett, de 2->3 váltás előtt coupe éppen utoléri egy pillanatra, mert Laci4 kis hátrányba kerül, hogy ő váltáskor nem gyorsul, míg coupe vadul közelít :lol:. aztán ugye eljön a 100 km/h, és vége a pünkösdi királyságnak, mert coupe-nak is váltania kell, amikor meg Laci4 már nagyban nyomja... a végét az 1/4 mérföldes adatból ugye tudjuk, ki nyeri meg. :D na majd kiteszem a ######a kis összevető grafikonokat. lassan felcsapok itt ÁVE-nek. az ő lapján hegyekben vannak az ilyen csoda összehasonlítások, amin az ember baromira meglepődik, ha nézi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Srácok a súlyokat úgy írjátok, hogy hozzá számoljátok saját súlyotokat is ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 nézzétek össze Laci4 és coupe 1/8 mérföldes idejeit. ott szintén kijön Laci4 folyamatos előnye. mindig csak az utat szabad összehasonlítani, sose a pillanatnyi sebességet. ezért is találták ki anno az 1/4 mérföldes futamokat, mert az sokkal jobban jellemzi a kocsi teljesítményét, mint a 0-100-as gyorsulási érték. az lehet erősen csalóka. lásd 39. vs 40. menet Calibra turbo vs. Anti brattyantó. az még 100x durvábban mutatja a 0-100 csalókaságát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Srácok a súlyokat úgy írjátok, hogy hozzá számoljátok saját súlyotokat is ugye? Aha nekem akkor 1250 :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 Srácok a súlyokat úgy írjátok, hogy hozzá számoljátok saját súlyotokat is ugye? jaja! azt úgy kérem! de kibuki, mert akinek 165LE-s C20XE-je lesz, és nem érti mitől táltosodott meg a gép (nincs tuning), miközben az ideje maradt a réti, az amúgy is bebuktázik. :D ;) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 na mi lett Dini? hogy áll a szerkó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 na mi lett Dini? hogy áll a szerkó? Majd holnap szétszedem azt meglátjuk Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 voszi most ugrik be hogy nekem 1245kg-t irtunk... majd ha esetleg ráérsz megdosz egy LE értékkel had fakadjak sírva... :blush: köcce Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 kint azt mondtad hogy nélküled 1120 kiló az autó,vagy rosszul emlékszem. :D rosszul emlékeztem :blush: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Bákker!! K...va explorer.. már majdnem mindenre válaszoltam, erre error.. csessze meg.. most írhatom újra.. :blush: szegény Gabi bá' most kap a bot végiből, bedig én annyiban mindenképpen vele kell egyetértsek, hogy az 1.6 ott van a C20XE GSI-k szintjén. laci4 gépe kiderül, hogy mennyire széria, ha megnéztem a teljesítményét is. :lol: ha igen, akkor Laci4 itt az ISTEN! :leborulós szmájli: :lol: jelentem LACI4 gépe keréken 122,7LE-t teljesített maxra. (Általában 119LE felett, de az esetek 50%-ban 121LE felett), ebből a főtengelyen mért teljesítménye 153,3LE. tehát Laci4 gépe teljes széria a teljesítményt tekintve. a gyorsulási görbéjét áttekintve viaszont szignigfikáns különbség mutatkozik a többiekéhez viszonyítottan. magyarán nem az ordenáré váltásaival nyer tizedmásodperceket a többiek előtt. tehát a hajtásláncában valahol van valami okosság, ez tutkó. Coupe ennél szerintem lényegesen jobbat ment volna váltóméret gumival és 15ös lemezfelnivel. (Remélem a nagy és nehéz RH volt rajta... :D ) Emlékezzünk csak a videókra, ahol téligumival simán verte Laci4-et. 1: Gabi gépe azért sirály, jól meg lett csinálva.. de azért kivi vok.. mennyi is a súlya a kocsidnak? A paripám amennyire én tudom full gyári. -- Levegő rendszer gyári szűrő. -- Kipuffrendszer: gyári leömlő,katalizátor, közép, és hátsó dob.. -- Motronik szintén gyári.. mi szedtük szét elösször. -- Váltó F18+ Végáttétel: sassoljátok meg ITT -- Kerék: 195/55 R15 Fulda carat extremo. kb egy éve van fenn, és asszem DOT2003-as -- Kuplungom nem istenkirály... sőőt, már eléggé haldokolhat.. van egy kis hangja is.. szvsz.. -- Esetleg nem lehet, hogy ez eredetileg a szóbeszédből hallott 160lovas Gsi verzió volt? ;) -- Coupe anno télivel: lehet pont azért ment annyival jobban.. no meg ott volt mellettem még vagy 80kiló..vagy még több.. de úgy voltunk kb. súlyba egálba. Mondjuk azóta kicseréltem a gyertya-légszűrő párost,amire igencsak ráfért, meg kapott egy kis protecet is a kis drágám.. de ha súlyba egyenlők lennénk, sztem lehet még jobbat is menne. Vagy pont úgy mint én.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Kettőnk közül nekem még egy diplomám sincs...mérnök sem vagyok...de ahhoz, hogy mennyit megy valami 402 m-en, ahhoz nem is kell a súly...sem a 0-100-hoz, meg a 60 láb, illetve 201 m.... De lehet én tom rosszul... :blush: Lassan érett leszel a diplomára. :D Abban igazad van, hogy a 400m-es pontossághoz lényegében csak a jó vízszintes beállítás kell, mert ugye a megtett út az a gyorsulás és az idő négyezetes egyenes arányosságából adódik. A teljesítmény meghatározásához azonban kell a pontos tömeg is, és akkor lesz csak pontos a mérés, de akkor eléggé (az egyéb tényezők viszonylag elhanyagolható változást adhatnak szerény véleményem szerint, mint pl a légköri nyomásérték). Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 1: Gabi gépe azért sirály, jól meg lett csinálva.. de azért kivi vok.. mennyi is a súlya a kocsidnak? 960kg üresen. Amikor mértünk Voszival, még volt benne pár cuccos, annak még megsaccoltuk a tömegét, az enyémet meg kilóra pontosan tudom. :blush: A váltódon a végáttétel annyira nem is tűnik rövidnek... bár azt nem tudom hogy a 18-asoknak mik a csoporttengely-áttételei. Nincs listád az áttételekről? A 160 lovas C20XE változat még anno a korai kadettekben volt nagyon rövid ideig, ott kovácsolt dugókkal szerelték még azt a motort. Szerintem már nem nagyon létezik belőlük. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Lassan érett leszel a diplomára. ;) Abban igazad van, hogy a 400m-es pontossághoz lényegében csak a jó vízszintes beállítás kell, mert ugye a megtett út az a gyorsulás és az idő négyezetes egyenes arányosságából adódik. A teljesítmény meghatározásához azonban kell a pontos tömeg is, és akkor lesz csak pontos a mérés, de akkor eléggé (az egyéb tényezők viszonylag elhanyagolható változást adhatnak szerény véleményem szerint, mint pl a légköri nyomásérték). Naugyehogyugyehogy... :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március15, 2007 Megoszt Elküldve Március15, 2007 960kg üresen. Amikor mértünk Voszival, még volt benne pár cuccos, annak még megsaccoltuk a tömegét, az enyémet meg kilóra pontosan tudom. :blush: A váltódon a végáttétel annyira nem is tűnik rövidnek... bár azt nem tudom hogy a 18-asoknak mik a csoporttengely-áttételei. Nincs listád az áttételekről? A 160 lovas C20XE változat még anno a korai kadettekben volt nagyon rövid ideig, ott kovácsolt dugókkal szerelték még azt a motort. Szerintem már nem nagyon létezik belőlük. :D Az szép! ;) nem, nincs listám... Megcsináltam végre az Exel táblázatot. Remélem használható,és hogy nem pötyögtem el semmit..... Anti a te gépsasodnak hiányzik a súlya.. no meg a turbós calié is... majd beírom ha tudjátok.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts