Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

:blush: szegény Gabi bá' most kap a bot végiből, bedig én annyiban mindenképpen vele kell egyetértsek, hogy az 1.6 ott van a C20XE GSI-k szintjén. laci4 gépe kiderül, hogy mennyire széria, ha megnéztem a teljesítményét is. :D ha igen, akkor Laci4 itt az ISTEN! :leborulós szmájli: ;)

Link to comment
Megosztás:

:blush: szegény Gabi bá' most kap a bot végiből, bedig én annyiban mindenképpen vele kell egyetértsek, hogy az 1.6 ott van a C20XE GSI-k szintjén. laci4 gépe kiderül, hogy mennyire széria, ha megnéztem a teljesítményét is. :lol: ha igen, akkor Laci4 itt az ISTEN! :leborulós szmájli: :lol:

az övé még nincs annyira széthajtva mint a többi.....de ami késik nem múlik :lol:

idézhetném a klasszikusokat? "lesz itt még b@zdmeg!" :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

Te tudod a legjobban, hogy még erő sem kell, csak egy rövid és ideális váltó...és ennyi... :blush: :D

Gabi! Jelezném, hogy az enyim is GSI... ;) :lol: :lol: szóval gyúrjál még... :lol: :lol:

persze, a pócki 500LE-vel, az meg csak egy pócki! na azt nyomd le mazsola! :P :P

Link to comment
Megosztás:

persze, a pócki 500LE-vel, az meg csak egy pócki! na azt nyomd le mazsola! :blush: :D

Nyomd le Te...Neked van OPC-d meg OPE-d...nekem csak egy szaros 15 éves (hú de szar azt így kimondani...) Astrám van... ;) :lol: :lol:

Persze, hogy jó, az 1.6 tól...de ha azt nézzük, hogy az 1.6 szétberhelt szívó hondák olyan időket mennek mint én...akkor elbújhatunk mind együtt... :lol: :lol: A gyorsulás meg azért érdekes dolog, mert ott egy rövid, ideális váltóval, elég sokat lehet ám hozni...meg Gaibnak is van spere... :P :P

Link to comment
Megosztás:

Miért, hogy fogalmazok? :blush: Megmondtam hogy meglesz a GSi verő (mondjuk gyári GSi-re hivatkozva, nem

chipes és turbós :D ) 1.6-os, és mint látszik, eléggé finisben a projekt. :lol:

Lehet cincálni, attól még a tény az tény. :lol:

A súlyra hivatkozással egyetértek... de akkor hol marad a -400cm3 szempontja? :lol:

Sper meg indulásnál ugyan jó, de a 403m-en jelentős hajtásveszteséget is okoz, tehát

kb egálban van a dolog. Egyébként Laci autója szerintem azért is lehet ilyen jó, mert

valszeg rövidebb a váltója, mint a többieké (rá kéne pillantani, milyen is van benne ;) ).

Link to comment
Megosztás:

Lényeg, hogy egy optimális váltóáttételezés legalább annyit dobhat a gyorsulási adatokon, mint

egy jó motortuning. ;) Kapisch? :lol:

kicsit mélyebb technikai részletességre gondoltam, de értékelem az igyekezetedet és segítőkészségedet :lol:

az az oldal azért jó, mert ha nem megy az olvasás vannak animált gif-ek is :blush: :D

Link to comment
Megosztás:

kicsit mélyebb technikai részletességre gondoltam, de értékelem az igyekezetedet és segítőkészségedet ;)

az az oldal azért jó, mert ha nem megy az olvasás vannak animált gif-ek is :blush: :D

Akkor először a nyútoni fizika szabályait nézd át, utána világosabb lesz a gyorsulás mibenléte

mélyebb részletességében. :lol: Az animált gif-ek jó dolgok, vannak ilyen mellrázós nénik, meg

hasonlók. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor először a nyútoni fizika szabályait nézd át, utána világosabb lesz a gyorsulás mibenléte

mélyebb részletességében. :lol:

igen-igen az almás srácról már hallottam valahol....de nem vagyunk jóban mert Kandón nem ment az analizis meg a differenciálozás ezért megharagudott rám és törölt msn-ről :blush: :D ;)

Link to comment
Megosztás:

jelentem LACI4 gépe keréken 122,7LE-t teljesített maxra. (Általában 119LE felett, de az esetek 50%-ban 121LE felett), ebből a főtengelyen mért teljesítménye 153,3LE.

tehát Laci4 gépe teljes széria a teljesítményt tekintve. a gyorsulási görbéjét áttekintve viaszont szignigfikáns különbség mutatkozik a többiekéhez viszonyítottan. magyarán nem az ordenáré váltásaival nyer tizedmásodperceket a többiek előtt. tehát a hajtásláncában valahol van valami okosság, ez tutkó.

a./ van sperrej (anti :lol: :blush: :D)

b./ van jó kuplungja

c./ egy mérettel kisebb a kereke (ezt lehet kapásból ellenőrizni)

d./ nem tudom ;)

mindensetre Laci4 rulez!!!

Link to comment
Megosztás:

d./ nem tudom ;)

Mondjuk rövidebb áttételezés a váltóban (vagy csak a végáttétel rövidebb).

Aszonták ugyanolyan a váltója, mint Coupe-nak. Nézz már rá légyszi a görbére, ugyanott vannak

a váltások nagyjából? :D

(Mondjuk a kerékméretbeni különbséget még rá kéne számolni. :blush: )

Link to comment
Megosztás:

Coupe-val elég egyidős a mérés, de mint mondtam, nemsokára felkerül a normális

méretű kerék, és akkor már coupe GSi-je sem megy jobbat. :D

Én még most is azt mondom hogy szólj mikor akarsz gyorsulni és állok elébe.Sose fogsz meg,csak elötte lecserélem a gumit mert a 17es egy kalap sz@r.

Igen, Lacié széria, de ne felejtsük el, hogy a Caravan meg 100 kg-val nehezebb... :blush:

Ez van nagyon nehéz a kocsim,de ezzel nem tudok mit csinálni ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha most Coupe autóját vesszük alapul, akkor ott 403m-en a legjobb idők között van 0,25mp.

Amit csak a kerékcserével simán be is fog hozni a versenygépsas. Jelenleg egyébként több mint

1cm-el nagyobb a kerék átmérőm, mint amire a váltó áttételezés készült, ez pedig közel sem

optimális dolog. Szal ha felkerül a normál méret, akkor meglesz a GSi verő. De addig hiába is

jártatom itt a pofám, majd Voszi bácsival mérünk, és fel lesz rakva a diagram, aztán majd lehet

hitetlenkedni akkor. :lol:

Nekem 215/40 17 van fent gondolom ez se az ideális ;)

Coupe ennél szerintem lényegesen jobbat ment volna váltóméret gumival és 15ös lemezfelnivel.

(Remélem a nagy és nehéz RH volt rajta... :blush: )

Emlékezzünk csak a videókra, ahol téligumival simán verte Laci4-et.

Az RH volt fent,és tényleg annyira rossz az a michelin gumi,hogy ha lenne most pénzem kib@sznám a kukába.Még kettesben is tekeri a kereket,amit a pirellinél nem így volt.Lehet megkellene vennem a sárgától a ronal felniket és akkor nyáron is jókat lehetne autókázni.Amúgy is tetszik az a felni :D

Voszi köszönöm Én is hogy időt álldoztál ránk.Az autóm súly 1320 kiló

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 1230kg és ha jól látom mentem egy 15:33at is.. hmm.. az asszem egész jó.. :lol:

Jah, és az elsőnél nem elváltottam, hanem belefékeztem.. emlééékszel? mondtad,hogy nyomjam még, még nincs vége ;) :D

kint azt mondtad hogy nélküled 1120 kiló az autó,vagy rosszul emlékszem. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.