voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 :blush: szegény Gabi bá' most kap a bot végiből, bedig én annyiban mindenképpen vele kell egyetértsek, hogy az 1.6 ott van a C20XE GSI-k szintjén. laci4 gépe kiderül, hogy mennyire széria, ha megnéztem a teljesítményét is. :D ha igen, akkor Laci4 itt az ISTEN! :leborulós szmájli: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 :blush: szegény Gabi bá' most kap a bot végiből, bedig én annyiban mindenképpen vele kell egyetértsek, hogy az 1.6 ott van a C20XE GSI-k szintjén. laci4 gépe kiderül, hogy mennyire széria, ha megnéztem a teljesítményét is. :lol: ha igen, akkor Laci4 itt az ISTEN! :leborulós szmájli: :lol: az övé még nincs annyira széthajtva mint a többi.....de ami késik nem múlik :lol: idézhetném a klasszikusokat? "lesz itt még b@zdmeg!" :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 Gabi! Te tudod a legjobban, hogy még erő sem kell, csak egy rövid és ideális váltó...és ennyi... :blush: :D Gabi! Jelezném, hogy az enyim is GSI... ;) :lol: :lol: szóval gyúrjál még... :lol: :lol: persze, a pócki 500LE-vel, az meg csak egy pócki! na azt nyomd le mazsola! :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 persze, a pócki 500LE-vel, az meg csak egy pócki! na azt nyomd le mazsola! :blush: :D Nyomd le Te...Neked van OPC-d meg OPE-d...nekem csak egy szaros 15 éves (hú de szar azt így kimondani...) Astrám van... ;) :lol: :lol: Persze, hogy jó, az 1.6 tól...de ha azt nézzük, hogy az 1.6 szétberhelt szívó hondák olyan időket mennek mint én...akkor elbújhatunk mind együtt... :lol: :lol: A gyorsulás meg azért érdekes dolog, mert ott egy rövid, ideális váltóval, elég sokat lehet ám hozni...meg Gaibnak is van spere... :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 ....:blush: szegény Gabi bá' most kap a bot végiből, bedig én annyiban mindenképpen vele kell egyetértsek, hogy az 1.6 ott van a C20XE GSI-k szintjén.... Ha nem úgy fogalmazna, ahogy fogalmaz akkor nem cincálnák szét :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Tényleg skacok! Leszen ma dart's, a holnapi helyett??? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Miért, hogy fogalmazok? :blush: Megmondtam hogy meglesz a GSi verő (mondjuk gyári GSi-re hivatkozva, nem chipes és turbós :D ) 1.6-os, és mint látszik, eléggé finisben a projekt. :lol: Lehet cincálni, attól még a tény az tény. :lol: A súlyra hivatkozással egyetértek... de akkor hol marad a -400cm3 szempontja? :lol: Sper meg indulásnál ugyan jó, de a 403m-en jelentős hajtásveszteséget is okoz, tehát kb egálban van a dolog. Egyébként Laci autója szerintem azért is lehet ilyen jó, mert valszeg rövidebb a váltója, mint a többieké (rá kéne pillantani, milyen is van benne ;) ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 egyre kevésbé értem ezt a váltós témát, aszem megyek kicsit howstuffworks.com-ra olvasgatni :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Ugyan az az F18+ van neki mint Coupenak... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Ugyan az az F18+ van neki mint Coupenak... :blush: És ugyanazzal a végáttétellel is? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 egyre kevésbé értem ezt a váltós témát, aszem megyek kicsit howstuffworks.com-ra olvasgatni :blush: Lényeg, hogy egy optimális váltóáttételezés legalább annyit dobhat a gyorsulási adatokon, mint egy jó motortuning. :D Kapisch? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Lényeg, hogy egy optimális váltóáttételezés legalább annyit dobhat a gyorsulási adatokon, mint egy jó motortuning. ;) Kapisch? :lol: kicsit mélyebb technikai részletességre gondoltam, de értékelem az igyekezetedet és segítőkészségedet :lol: az az oldal azért jó, mert ha nem megy az olvasás vannak animált gif-ek is :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 kicsit mélyebb technikai részletességre gondoltam, de értékelem az igyekezetedet és segítőkészségedet ;) az az oldal azért jó, mert ha nem megy az olvasás vannak animált gif-ek is :blush: :D Akkor először a nyútoni fizika szabályait nézd át, utána világosabb lesz a gyorsulás mibenléte mélyebb részletességében. :lol: Az animált gif-ek jó dolgok, vannak ilyen mellrázós nénik, meg hasonlók. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Akkor először a nyútoni fizika szabályait nézd át, utána világosabb lesz a gyorsulás mibenléte mélyebb részletességében. :lol: igen-igen az almás srácról már hallottam valahol....de nem vagyunk jóban mert Kandón nem ment az analizis meg a differenciálozás ezért megharagudott rám és törölt msn-ről :blush: :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 na má' értem akkó' magának mié' nincs sperrje! :D nem megy a difi... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 jelentem LACI4 gépe keréken 122,7LE-t teljesített maxra. (Általában 119LE felett, de az esetek 50%-ban 121LE felett), ebből a főtengelyen mért teljesítménye 153,3LE. tehát Laci4 gépe teljes széria a teljesítményt tekintve. a gyorsulási görbéjét áttekintve viaszont szignigfikáns különbség mutatkozik a többiekéhez viszonyítottan. magyarán nem az ordenáré váltásaival nyer tizedmásodperceket a többiek előtt. tehát a hajtásláncában valahol van valami okosság, ez tutkó. a./ van sperrej (anti :lol: :blush: :D) b./ van jó kuplungja c./ egy mérettel kisebb a kereke (ezt lehet kapásból ellenőrizni) d./ nem tudom ;) mindensetre Laci4 rulez!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 Nyomd le Te...Neked van OPC-d meg OPE-d...nekem csak egy szaros 15 éves (hú de szar azt így kimondani...) Astrám van... :blush: :D ;) fosol mi? pócki killer ópécé! :lol: ledárcozzuk a fejedről a bűrkét is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Coupe ennél szerintem lényegesen jobbat ment volna váltóméret gumival és 15ös lemezfelnivel. (Remélem a nagy és nehéz RH volt rajta... :blush: ) Emlékezzünk csak a videókra, ahol téligumival simán verte Laci4-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 d./ nem tudom ;) Mondjuk rövidebb áttételezés a váltóban (vagy csak a végáttétel rövidebb). Aszonták ugyanolyan a váltója, mint Coupe-nak. Nézz már rá légyszi a görbére, ugyanott vannak a váltások nagyjából? :D (Mondjuk a kerékméretbeni különbséget még rá kéne számolni. :blush: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Az OPC-nek mi a legjobb 1/4 mérföldje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Coupe-val elég egyidős a mérés, de mint mondtam, nemsokára felkerül a normális méretű kerék, és akkor már coupe GSi-je sem megy jobbat. :D Én még most is azt mondom hogy szólj mikor akarsz gyorsulni és állok elébe.Sose fogsz meg,csak elötte lecserélem a gumit mert a 17es egy kalap sz@r. Igen, Lacié széria, de ne felejtsük el, hogy a Caravan meg 100 kg-val nehezebb... :blush: Ez van nagyon nehéz a kocsim,de ezzel nem tudok mit csinálni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Ha most Coupe autóját vesszük alapul, akkor ott 403m-en a legjobb idők között van 0,25mp. Amit csak a kerékcserével simán be is fog hozni a versenygépsas. Jelenleg egyébként több mint 1cm-el nagyobb a kerék átmérőm, mint amire a váltó áttételezés készült, ez pedig közel sem optimális dolog. Szal ha felkerül a normál méret, akkor meglesz a GSi verő. De addig hiába is jártatom itt a pofám, majd Voszi bácsival mérünk, és fel lesz rakva a diagram, aztán majd lehet hitetlenkedni akkor. :lol: Nekem 215/40 17 van fent gondolom ez se az ideális ;) Coupe ennél szerintem lényegesen jobbat ment volna váltóméret gumival és 15ös lemezfelnivel. (Remélem a nagy és nehéz RH volt rajta... :blush: ) Emlékezzünk csak a videókra, ahol téligumival simán verte Laci4-et. Az RH volt fent,és tényleg annyira rossz az a michelin gumi,hogy ha lenne most pénzem kib@sznám a kukába.Még kettesben is tekeri a kereket,amit a pirellinél nem így volt.Lehet megkellene vennem a sárgától a ronal felniket és akkor nyáron is jókat lehetne autókázni.Amúgy is tetszik az a felni :D Voszi köszönöm Én is hogy időt álldoztál ránk.Az autóm súly 1320 kiló Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Az enyém 1230kg és ha jól látom mentem egy 15:33at is.. hmm.. az asszem egész jó.. :lol: Jah, és az elsőnél nem elváltottam, hanem belefékeztem.. emlééékszel? mondtad,hogy nyomjam még, még nincs vége ;) :D kint azt mondtad hogy nélküled 1120 kiló az autó,vagy rosszul emlékszem. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 a coupenál ki kellene próbálni, hogy a chip nélkül mennyit megy Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Én még most is azt mondom hogy szólj mikor akarsz gyorsulni és állok elébe. Majszolok. :blush: Amint tuti a verda, én is kíváncsi vagyok miket fog menni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts