Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

hehe, mint egy kis falu...mindig mindenki tud mindent a másikról :lol:

olajcsere + kartertömítéscsere + gumiharang

:D ;) Én is filóztam rajta, de ha bele döglök is elmegyek. CSöppett meg vok fázva..de ezt a lehetőséget már nem hagyom ki.. bár lehet igy a reakcióidőm nem lesz a legfényesebb :blush:

Hol és mikor szokott lenni a tali?

Link to comment
Megosztás:

srácok!

akkor a tali 21.00-kor kezdődne a meghirdetett 22.00 helyett. aki tud, jöjjön mihamarabb!

tali a budai alsó rakpart Mozaik utcai kijáratánál az Auchan felé megépített új szakasz indulásánál a városból kifelé vezető oldalon található kis parkolóban. remélhetőleg megismeri, aki még nem járt arra.

Link to comment
Megosztás:

legjobb: anti ment egy 13.88-as időt. de sajnos anti méréseinek már nem fértek a memóriába a grafikonjai... ;) :lol: az első futama van meg teljesen, meg a második egy 3/4-ig. de az idői megmaradtak. volt 14.04-e, 14.08-a, 14.16, és 14.26-ja.

összesen 45 futamot mértünk, a gép csak 41-et tudott rögzíteni. jegyezzük meg, hogy legközelebb ne fusson az anti feleslegesen. :blush: :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

itt a sorrend, amire emléxem, kérem, hogy javítsátok ki, ha rossz:

Coupe - 6 futam

Dini - 2 futam :blush:

Lanti - 10 futam

Calibra Turbo 4x4 - 4 futam

Lacee4 - 8 futam

Suzukis srác - 2 futam

Calibra Turbo 4x4 - 7 futam

Atommanó - 6 futam

Összesen: 45 futam

Link to comment
Megosztás:

na itt a gyorskiértékelés. grafikonok, teljesítmények később. kérek mindenkit, hogy írja meg a tömege mennyi volt, mert ez a hülye a Mr. Dyno csak az utolsó paraméterrel volt hajlandó letölteni a görbéket, és így elvesztek a beírt kg adatok.

Calibra Turbo megvan, 1505 kg, a többi coki.

No. 0-100 1/8mp 1/8km/h 1/4mp 1/4km/h MaxG Versenyző bácsi Megjegyzés

================================================================================

01. 08,28 10,55 115,2 16,08 143,5 0,521 Coupe

02. Hibás (nem mért a gép, mert berajtolt) Coupe

03. 07,51 10,28 119,4 15,61 148,8 0,523 Coupe

04. 07,68 10,40 117,7 15,81 146,6 0,501 Coupe

05. 07,49 10,43 105,5 16,22 142,2 0,531 Coupe 2->3 elváltva

06. 07,79 10,48 117,0 15,91 146,5 0,487 Coupe

07. 08,84 10,90 114,1 16,65 132,9 0,507 Dini Végén fékezni kellett

08. 08,85 10,86 113,9 16,52 138,9 0,507 Dini Ez nem 15,55, hanem 16,55 lett...

09. 10,41 11,26 104,7 17,37 128,8 0,494 Lanti

10. 10,30 11,30 105,6 17,39 130,2 0,482 Lanti

11. 10,10 11,13 105,8 17,21 130,8 0,503 Lanti

12. 09,57 10,97 108,1 16,95 132,6 0,506 Lanti

13. 09,55 10,96 108,1 16,95 132,2 0,518 Lanti

14. 09,86 11,14 107,3 17,16 131,8 0,501 Lanti

15. 09,44 10,95 108,9 16,89 133,8 0,511 Lanti

16. 09,76 11,00 106,9 17,04 131,0 0,507 Lanti

17. 09,61 10,98 107,9 16,98 132,1 0,514 Lanti

18. 09,25 10,87 110,0 16,73 136,1 0,529 Lanti

19. 07,57 10,04 119,0 15,47 147,1 0,706 Calibra Turbo

20. 07,47 09,92 117,0 15,39 146,9 0,784 Calibra Turbo

21. 07,42 09,93 118,6 15,33 148,6 0,741 Calibra Turbo

22. 07,66 10,09 116,7 15,56 146,0 0,772 Calibra Turbo

23. 08,14 10,45 117,7 16,14 127,7 0,541 Laci4 3->4 elváltva

24. 07,96 10,33 118,3 15,73 146,6 0,538 Laci4

25. 07,67 10,20 120,4 15,51 148,6 0,559 Laci4

26. 07,80 10,26 119,6 15,63 146,2 0,528 Laci4

27. 07,45 10,04 121,2 15,33 149,5 0,578 Laci4

28. 07,73 10,19 119,9 15,52 147,5 0,547 Laci4

29. 07,47 10,09 121,1 15,38 149,4 0,546 Laci4

30. 07,51 10,26 119,9 15,52 147,5 0,552 Laci4

31. 12,57 12,02 097,9 18,63 119,9 0,499 Suzukis srác

32. 12,43 11,90 098,0 18,50 120,0 0,462 Suzukis srác

33. 07,43 09,81 116,9 15,36 144,1 0,815 Calibra Turbo

34. 07,85 10,03 115,9 15,64 142,0 0,709 Calibra Turbo

35. 07,88 09,94 103,0 16,87 108,6 0,788 Calibra Turbo Lelassított 110-nél

36. 07,52 09,84 119,1 15,22 148,2 0,767 Calibra Turbo

37. 07,25 09,71 119,8 15,07 148,7 0,791 Calibra Turbo

38. 07,79 09,94 110,2 15,60 142,4 0,779 Calibra Turbo 2->3 elváltva

39. 07,09 09,62 120,6 14,95 149,5 0,806 Calibra Turbo

40. 05,98 09,62 137,8 14,16 176,1 0,598 Atommanó

41. 06,01 09,54 136,6 14,10 177,3 0,597 Atommanó 3/4 grafikon

42. 05,94 09,52 135,0 14,06 172,4 ???? Atommanó grafikon nyista

43. 05,75 09,42 136,5 13,90 178,2 ???? Atommanó grafikon nyista

44. 05,96 09,57 133,1 14,17 173,5 ???? Atommanó grafikon nyista

45. 06,13 09,64 131,3 14,28 172,8 ???? Atommanó grafikon nyista

Link to comment
Megosztás:

itt a sorrend, amire emléxem, kérem, hogy javítsátok ki, ha rossz:

Coupe - 6 futam

Dini - 2 futam ;)

Lanti - 10 futam

Calibra Turbo 4x4 - 4 futam

Lacee4 - 8 futam (csak szimplán Laci4 :lol: Lacee egy másik kartárs) és én mentem a legtöbbet? :D :blush: Bocs Anti.. miattam nem fért belééé :lol:

Suzukis srác - 2 futam

Calibra Turbo 4x4 - 7 futam

Atommanó - 6 futam

Összesen: 45 futam

Link to comment
Megosztás:

Nekem ha minden igaz a legjobb valami 15:37 volt.. asszem.. de majd voszi jól megmutatja... Nem nagyon néztem.. visszafelé úton meg pláne nem :blush:

15.33 lett a legjobbad. az zsír! főleg a G értéked nagyon jó kezdetben. csak a grafikonról látszik (majd adom, és akkor Neked is látszani fog), hogy a kocsi "elcsirkül" kb. 70 felett (Anti szavával ;) :D)

Link to comment
Megosztás:

15.33 lett a legjobbad. az zsír! főleg a G értéked nagyon jó kezdetben. csak a grafikonról látszik (majd adom, és akkor Neked is látszani fog), hogy a kocsi "elcsirkül" kb. 70 felett (Anti szavával :D :blush:)

Elcsirkül.. ez jóóó ;) háát kifogy a drágám a szusszból :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 1230kg és ha jól látom mentem egy 15:33at is.. hmm.. az asszem egész jó.. :lol:

Jah, és az elsőnél nem elváltottam, hanem belefékeztem.. emlééékszel? mondtad,hogy nyomjam még, még nincs vége :D :blush:

tééééényleg így vóóót... ;) mentségemre szóljon, hogy a grafikon képe egy orbitális elváltáshoz volt hasonlatos... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jó ez így... :blush: mármint a szpészek... ;)

Kár a qrva diag-ért...pedig kivi lettem volna a 13.90-re...vagy akár az utolsó 2-re amikor Tomi ült mellettem... :D

jaja.. és az a 13.90 az nyersben annyi, tehát kb. 13.88 lett volna... de elszállt az éterben... :lol: majd legközelebb.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.