redline Elküldve Március13, 2007 Megoszt Elküldve Március13, 2007 Mit fogsz csinálni holnap a Patyinál? :blush: hehe, mint egy kis falu...mindig mindenki tud mindent a másikról :D olajcsere + kartertömítéscsere + gumiharang Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március13, 2007 Megoszt Elküldve Március13, 2007 hehe, mint egy kis falu...mindig mindenki tud mindent a másikról :lol: olajcsere + kartertömítéscsere + gumiharang :D ;) Én is filóztam rajta, de ha bele döglök is elmegyek. CSöppett meg vok fázva..de ezt a lehetőséget már nem hagyom ki.. bár lehet igy a reakcióidőm nem lesz a legfényesebb :blush: Hol és mikor szokott lenni a tali? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március13, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március13, 2007 srácok! akkor a tali 21.00-kor kezdődne a meghirdetett 22.00 helyett. aki tud, jöjjön mihamarabb! tali a budai alsó rakpart Mozaik utcai kijáratánál az Auchan felé megépített új szakasz indulásánál a városból kifelé vezető oldalon található kis parkolóban. remélhetőleg megismeri, aki még nem járt arra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március13, 2007 Megoszt Elküldve Március13, 2007 9-től focizok...10:30-ig...ott a szomszédban... Szal vagy elötte tudnék, vagy utána...de várjatok már meg... :D :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Március13, 2007 Megoszt Elküldve Március13, 2007 Hm hm lehet én is kinézek ha nem alszom el. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március13, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március13, 2007 9-től focizok...10:30-ig...ott a szomszédban... Szal vagy elötte tudnék, vagy utána...de várjatok már meg... ;) :D ja, magának akkor már úgy se lesz lába... :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március13, 2007 Megoszt Elküldve Március13, 2007 Köszi Voszi! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Eredmények? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Eredmények? :blush: Nekem ha minden igaz a legjobb valami 15:37 volt.. asszem.. de majd voszi jól megmutatja... Nem nagyon néztem.. visszafelé úton meg pláne nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Nekem ha minden igaz a legjobb valami 15:37 volt.. asszem.. de majd voszi jól megmutatja... Nem nagyon néztem.. visszafelé úton meg pláne nem :D A 15.3 elég jó idő, gratula. Ki mente a legjobbat és milyen idővel? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 legjobb: anti ment egy 13.88-as időt. de sajnos anti méréseinek már nem fértek a memóriába a grafikonjai... ;) :lol: az első futama van meg teljesen, meg a második egy 3/4-ig. de az idői megmaradtak. volt 14.04-e, 14.08-a, 14.16, és 14.26-ja. összesen 45 futamot mértünk, a gép csak 41-et tudott rögzíteni. jegyezzük meg, hogy legközelebb ne fusson az anti feleslegesen. :blush: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 itt a sorrend, amire emléxem, kérem, hogy javítsátok ki, ha rossz: Coupe - 6 futam Dini - 2 futam :blush: Lanti - 10 futam Calibra Turbo 4x4 - 4 futam Lacee4 - 8 futam Suzukis srác - 2 futam Calibra Turbo 4x4 - 7 futam Atommanó - 6 futam Összesen: 45 futam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Nem baj Voszi, azért köszi a lehetőséget... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 a coupe mit ment? a coupe mit ment? :blush: a 15.37 az tényleg jó Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 na itt a gyorskiértékelés. grafikonok, teljesítmények később. kérek mindenkit, hogy írja meg a tömege mennyi volt, mert ez a hülye a Mr. Dyno csak az utolsó paraméterrel volt hajlandó letölteni a görbéket, és így elvesztek a beírt kg adatok. Calibra Turbo megvan, 1505 kg, a többi coki. No. 0-100 1/8mp 1/8km/h 1/4mp 1/4km/h MaxG Versenyző bácsi Megjegyzés ================================================================================ 01. 08,28 10,55 115,2 16,08 143,5 0,521 Coupe 02. Hibás (nem mért a gép, mert berajtolt) Coupe 03. 07,51 10,28 119,4 15,61 148,8 0,523 Coupe 04. 07,68 10,40 117,7 15,81 146,6 0,501 Coupe 05. 07,49 10,43 105,5 16,22 142,2 0,531 Coupe 2->3 elváltva 06. 07,79 10,48 117,0 15,91 146,5 0,487 Coupe 07. 08,84 10,90 114,1 16,65 132,9 0,507 Dini Végén fékezni kellett 08. 08,85 10,86 113,9 16,52 138,9 0,507 Dini Ez nem 15,55, hanem 16,55 lett... 09. 10,41 11,26 104,7 17,37 128,8 0,494 Lanti 10. 10,30 11,30 105,6 17,39 130,2 0,482 Lanti 11. 10,10 11,13 105,8 17,21 130,8 0,503 Lanti 12. 09,57 10,97 108,1 16,95 132,6 0,506 Lanti 13. 09,55 10,96 108,1 16,95 132,2 0,518 Lanti 14. 09,86 11,14 107,3 17,16 131,8 0,501 Lanti 15. 09,44 10,95 108,9 16,89 133,8 0,511 Lanti 16. 09,76 11,00 106,9 17,04 131,0 0,507 Lanti 17. 09,61 10,98 107,9 16,98 132,1 0,514 Lanti 18. 09,25 10,87 110,0 16,73 136,1 0,529 Lanti 19. 07,57 10,04 119,0 15,47 147,1 0,706 Calibra Turbo 20. 07,47 09,92 117,0 15,39 146,9 0,784 Calibra Turbo 21. 07,42 09,93 118,6 15,33 148,6 0,741 Calibra Turbo 22. 07,66 10,09 116,7 15,56 146,0 0,772 Calibra Turbo 23. 08,14 10,45 117,7 16,14 127,7 0,541 Laci4 3->4 elváltva 24. 07,96 10,33 118,3 15,73 146,6 0,538 Laci4 25. 07,67 10,20 120,4 15,51 148,6 0,559 Laci4 26. 07,80 10,26 119,6 15,63 146,2 0,528 Laci4 27. 07,45 10,04 121,2 15,33 149,5 0,578 Laci4 28. 07,73 10,19 119,9 15,52 147,5 0,547 Laci4 29. 07,47 10,09 121,1 15,38 149,4 0,546 Laci4 30. 07,51 10,26 119,9 15,52 147,5 0,552 Laci4 31. 12,57 12,02 097,9 18,63 119,9 0,499 Suzukis srác 32. 12,43 11,90 098,0 18,50 120,0 0,462 Suzukis srác 33. 07,43 09,81 116,9 15,36 144,1 0,815 Calibra Turbo 34. 07,85 10,03 115,9 15,64 142,0 0,709 Calibra Turbo 35. 07,88 09,94 103,0 16,87 108,6 0,788 Calibra Turbo Lelassított 110-nél 36. 07,52 09,84 119,1 15,22 148,2 0,767 Calibra Turbo 37. 07,25 09,71 119,8 15,07 148,7 0,791 Calibra Turbo 38. 07,79 09,94 110,2 15,60 142,4 0,779 Calibra Turbo 2->3 elváltva 39. 07,09 09,62 120,6 14,95 149,5 0,806 Calibra Turbo 40. 05,98 09,62 137,8 14,16 176,1 0,598 Atommanó 41. 06,01 09,54 136,6 14,10 177,3 0,597 Atommanó 3/4 grafikon 42. 05,94 09,52 135,0 14,06 172,4 ???? Atommanó grafikon nyista 43. 05,75 09,42 136,5 13,90 178,2 ???? Atommanó grafikon nyista 44. 05,96 09,57 133,1 14,17 173,5 ???? Atommanó grafikon nyista 45. 06,13 09,64 131,3 14,28 172,8 ???? Atommanó grafikon nyista Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 itt a sorrend, amire emléxem, kérem, hogy javítsátok ki, ha rossz: Coupe - 6 futam Dini - 2 futam ;) Lanti - 10 futam Calibra Turbo 4x4 - 4 futam Lacee4 - 8 futam (csak szimplán Laci4 :lol: Lacee egy másik kartárs) és én mentem a legtöbbet? :D :blush: Bocs Anti.. miattam nem fért belééé :lol: Suzukis srác - 2 futam Calibra Turbo 4x4 - 7 futam Atommanó - 6 futam Összesen: 45 futam Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 sajnos a szpészeket lenyeli, és ezért rossz a rendezés... tud vki segíteni? nincs kedvem bepötyögni Excelbe... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Az enyém 1230kg és ha jól látom mentem egy 15:33at is.. hmm.. az asszem egész jó.. ;) Jah, és az elsőnél nem elváltottam, hanem belefékeztem.. emlééékszel? mondtad,hogy nyomjam még, még nincs vége :D :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 Nekem ha minden igaz a legjobb valami 15:37 volt.. asszem.. de majd voszi jól megmutatja... Nem nagyon néztem.. visszafelé úton meg pláne nem :blush: 15.33 lett a legjobbad. az zsír! főleg a G értéked nagyon jó kezdetben. csak a grafikonról látszik (majd adom, és akkor Neked is látszani fog), hogy a kocsi "elcsirkül" kb. 70 felett (Anti szavával ;) :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 15.33 lett a legjobbad. az zsír! főleg a G értéked nagyon jó kezdetben. csak a grafikonról látszik (majd adom, és akkor Neked is látszani fog), hogy a kocsi "elcsirkül" kb. 70 felett (Anti szavával :D :blush:) Elcsirkül.. ez jóóó ;) háát kifogy a drágám a szusszból :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Lanti: 1250kg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március14, 2007 Megoszt Elküldve Március14, 2007 Jó ez így... :blush: mármint a szpészek... ;) Kár a qrva diag-ért...pedig kivi lettem volna a 13.90-re...vagy akár az utolsó 2-re amikor Tomi ült mellettem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 Az enyém 1230kg és ha jól látom mentem egy 15:33at is.. hmm.. az asszem egész jó.. :lol: Jah, és az elsőnél nem elváltottam, hanem belefékeztem.. emlééékszel? mondtad,hogy nyomjam még, még nincs vége :D :blush: tééééényleg így vóóót... ;) mentségemre szóljon, hogy a grafikon képe egy orbitális elváltáshoz volt hasonlatos... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2007 Jó ez így... :blush: mármint a szpészek... ;) Kár a qrva diag-ért...pedig kivi lettem volna a 13.90-re...vagy akár az utolsó 2-re amikor Tomi ült mellettem... :D jaja.. és az a 13.90 az nyersben annyi, tehát kb. 13.88 lett volna... de elszállt az éterben... :lol: majd legközelebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts