gsi.tamás Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 Szólsz nekem is Voszi bátyám ha szépen meg kérlek? Vinném a chippelt 320d-t amiről beszéltem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 összerakunk egy esti etapot jövő héten! kb. 22.00-kor, a napot még kitörpöljük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 Előre is thx! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 Bár 16-án utazom és 15-én sem vagyok csak éjfél után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 meglátjuk, 13. kedd este jónak tűnik most... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 Kiri így elsőre és örök hála. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 főnökúr, gyüjjék maga is el késő este, oszt kimérem a belit is a lavórjának! :lol: :lol: de most komolyan! köszönöm szépen :D addig döntsd el mi legyen az opc-vel utánna...van árok a közelben? :blush: :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 Nekem is lehet???? :blush: ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 Nekem is lehet???? :blush: ;) :D asszonkától kérdezd, hogy neked mit lehet? :lol: :lol: :lol: persze, hogy neked is lehet, ne bolondozzá má! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 köszönöm szépen :lol: addig döntsd el mi legyen az opc-vel utánna...van árok a közelben? :blush: :lol: :lol: ááááá, inkább előre betolom, az mégis enyhébb szégyen... :D ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 Kedves Futó Kolléga! Van egy kis előzetesem: - a két "teljesítménygörbe mérés" (hármasban végig, négyesben végig) elég satnya lett, a teljesítményed kettesben a legnagyobb... szóval azt kár volt megfutni... - a legjobb 0-100-ad egy rontott futamba esik, mégpedig 7.8 körüli... hm, ha sikerül, akkor 15.7-et futhattál volna 1/4-en... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 No akkor az adatok, part 1. Mentél összesen 11 menetet + 2 teljesítmény mérést. Az eredmények: 1. oszlop: 0-100 km/h-s idő 2. oszlop: 1/8 mérföldes idő 3. oszlop 1/8 mérföldes sebesség (km/h) 4. oszlop: 1/4 mérföldes idő 5. oszlop 1/4 mérföldes sebesség (km/h) 6. oszlop: Maximális G érték 7. oszlop: Maximális LE keréken 8.50 10.64 114.7 16.24 142.0 0.494 99.50 8.20 10.66 116.5 16.20 142.8 0.494 99.50 8.11 10.46 117.6 15.94 145.7 0.516 99.70 8.18 10.50 117.4 15.99 145.3 0.502 99.20 8.01 10.41 117.9 15.86 145.9 0.521 100.00 8.40 10.78 116.4 16.26 146.8 0.508 103.30 *elváltottad az 1->2-t 8.06 10.44 118.2 15.87 146.8 0.519 102.50 7.78 10.60 110.3 16.24 143.4 0.497 105.50 *elváltottad a 2->3-t 8.40 10.68 117.3 16.14 145.9 0.500 101.60 8.18 10.50 117.5 15.96 146.1 0.520 100.60 8.18 10.50 117.1 16.00 144.5 0.499 98.80 Áttekintve az adatokat látszik, hogy: - a kocsi etalon megcsinálja a 8.20-at - ha minden klappol, akkor 8.00...8.10-et - szuper váltásokkal 7.70-et - teljesítményed keréken 100LE körül ingadozik, de párszor fölnyomakodott 102...105LE-ig. ebből a csúcsteljesítményed általában 125LE körüli, de néha eléri a 130...132LE-t. - a G gyorsulási értéked nagyon konzisztens, egyesben mindig 0.5 körül hoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 itt vannak a legjobb 1/4 mérföldes futamok diagramjai: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 itt a legjobb 0-100-as részidőt hozó futamod. ott van középen az az iszonyatos méretű lik, no az miatt lett sz@r a végeredmény... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 na és itt az igazság órája. sajnos a világ mostani állása alapján Patyinak megmondhatod, hogy a csippje nem hozott semmit a meglévő állapothoz képest: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 tök felesleges a két görbét jelölgetnem, hogy melyik-melyik, mert a kettő közt csak az útegyenetlenségének zaja van eltérésként. ezek tök azonosak... talán mintha a kettes végénél egy paraszthajszállal jobb lenne az új állapot. de összességében semmit se hozott a konyhára... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 Ezermillió thanks a mérésért és a kis (F)utómunkáért! :lol: Értekeztem Patyival a tapasztalatokról, aztán felvetődött az a kérdés, hogy mi van ha mindkét komputerem a gyári vészprogramon üzemel? :blush: :D :lol: Mert ugye az mindkettőben ugyanaz, és ennyire hasonló eredmény felveti a dolgot. ;) Szal most jön egy kis elméleti, majd gyakorlati renova a gépen, hogy a sárga pilács ne legyen állandó fedélzeti fényforrás, aztán meglátjuk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Jah, azt már fel se hozom, hogy még így is verem a gyári GSi Astra adatokat 0-100-on. :D ;) Ha felrakjuk a kisebb nyári gumikat, akkor simán megy a 400m-en is. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Jah, azt már fel se hozom, hogy még így is verem a gyári GSi Astra adatokat 0-100-on. :D ;) Hogy jött ki a 8.2 < 8.0? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 :D ;) :lol: Maradjunk annyiban, hogy közel egyformát mennek mind 0-100-on, mind 402 m-en... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Hogy jött ki a 8.2 < 8.0? :blush: Van ott egy 7.8-as idő is, meg egy 8-as is. :D Aztán ha felkerül rá valami normális gumiméret is, akkor ennél még biztos jobb is lesz. :lol: No meg még kérdéses ez a vészprogram, nagy a gyanú... ha ezt a dolgot sikerülne kiküszöbölni, akkor ezek az értékek még nagyot javulhatnak. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Van ott egy 7.8-as idő is, meg egy 8-as is. :D Aztán ha felkerül rá valami normális gumiméret is, akkor ennél még biztos jobb is lesz. :lol: No meg még kérdéses ez a vészprogram, nagy a gyanú... ha ezt a dolgot sikerülne kiküszöbölni, akkor ezek az értékek még nagyot javulhatnak. :lol: 195/50-nel szerintem a gyári érték is 7.8 körül lesz a rövidebb kihajtás miatt. ;) Egyébként meg gondolom a GSi értékét nem úgy adták meg, hogy vették a legjobb eredményt. De igazából nincs nagyon miről beszélni, mert úgy tűnik, hogy 14 év után is jobban teljesítenek a C20XE-k a gyári adatoknál. Éshát ugye Nálad sem a gyári értéket vettük alapul... :blush: Ettől függetlenül azért nem rossz egy 1.6-hoz képest. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március7, 2007 Megoszt Elküldve Március7, 2007 Az én Astrám gyári gumi váltómérete a 195/50/15. Most 195/60 van rajta (1cm-el nagyobb). Tehát ha "gyári" adatokat akarunk közelíteni a méréseknél, akkor majd azt vegyük figyelembe. Ha rajta lesz a normál méretű kerék, akkor már 8 alatt lesz az átlag teljesítés is. Meg még meg kéne oldani ezt a vészprogramos dolgot is. :blush: Amit említettem két éve (GSi verő 1.6), az most finisben van... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március7, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március7, 2007 :D ;) :lol: Maradjunk annyiban, hogy közel egyformát mennek mind 0-100-on, mind 402 m-en... :blush: igen, ezzel egyetértek. lehet C20XE-vel is menni 7,8 körül, nagyon ügyes vezetővel, jó állapotú géppel... de azért ez inkább Futó kolléga gépére nézve dicséretes! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március7, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március7, 2007 a mérésre 3-4 db C20XE kolléga jelentkezését várom! kedd este 10 körül mérünk a III. kerületben, az ósan mögötti "tesztpályán". :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts