gsi.tamás Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 Szólsz nekem is Voszi bátyám ha szépen meg kérlek? Vinném a chippelt 320d-t amiről beszéltem!
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 összerakunk egy esti etapot jövő héten! kb. 22.00-kor, a napot még kitörpöljük.
gsi.tamás Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 Bár 16-án utazom és 15-én sem vagyok csak éjfél után.
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 meglátjuk, 13. kedd este jónak tűnik most...
redline Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 főnökúr, gyüjjék maga is el késő este, oszt kimérem a belit is a lavórjának! :lol: :lol: de most komolyan! köszönöm szépen :D addig döntsd el mi legyen az opc-vel utánna...van árok a közelben? :blush: :lol: ;)
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 Nekem is lehet???? :blush: ;) :D asszonkától kérdezd, hogy neked mit lehet? :lol: :lol: :lol: persze, hogy neked is lehet, ne bolondozzá má!
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 köszönöm szépen :lol: addig döntsd el mi legyen az opc-vel utánna...van árok a közelben? :blush: :lol: :lol: ááááá, inkább előre betolom, az mégis enyhébb szégyen... :D ;) :lol:
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 Kedves Futó Kolléga! Van egy kis előzetesem: - a két "teljesítménygörbe mérés" (hármasban végig, négyesben végig) elég satnya lett, a teljesítményed kettesben a legnagyobb... szóval azt kár volt megfutni... - a legjobb 0-100-ad egy rontott futamba esik, mégpedig 7.8 körüli... hm, ha sikerül, akkor 15.7-et futhattál volna 1/4-en...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 No akkor az adatok, part 1. Mentél összesen 11 menetet + 2 teljesítmény mérést. Az eredmények: 1. oszlop: 0-100 km/h-s idő 2. oszlop: 1/8 mérföldes idő 3. oszlop 1/8 mérföldes sebesség (km/h) 4. oszlop: 1/4 mérföldes idő 5. oszlop 1/4 mérföldes sebesség (km/h) 6. oszlop: Maximális G érték 7. oszlop: Maximális LE keréken 8.50 10.64 114.7 16.24 142.0 0.494 99.50 8.20 10.66 116.5 16.20 142.8 0.494 99.50 8.11 10.46 117.6 15.94 145.7 0.516 99.70 8.18 10.50 117.4 15.99 145.3 0.502 99.20 8.01 10.41 117.9 15.86 145.9 0.521 100.00 8.40 10.78 116.4 16.26 146.8 0.508 103.30 *elváltottad az 1->2-t 8.06 10.44 118.2 15.87 146.8 0.519 102.50 7.78 10.60 110.3 16.24 143.4 0.497 105.50 *elváltottad a 2->3-t 8.40 10.68 117.3 16.14 145.9 0.500 101.60 8.18 10.50 117.5 15.96 146.1 0.520 100.60 8.18 10.50 117.1 16.00 144.5 0.499 98.80 Áttekintve az adatokat látszik, hogy: - a kocsi etalon megcsinálja a 8.20-at - ha minden klappol, akkor 8.00...8.10-et - szuper váltásokkal 7.70-et - teljesítményed keréken 100LE körül ingadozik, de párszor fölnyomakodott 102...105LE-ig. ebből a csúcsteljesítményed általában 125LE körüli, de néha eléri a 130...132LE-t. - a G gyorsulási értéked nagyon konzisztens, egyesben mindig 0.5 körül hoz.
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 itt vannak a legjobb 1/4 mérföldes futamok diagramjai:
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 itt a legjobb 0-100-as részidőt hozó futamod. ott van középen az az iszonyatos méretű lik, no az miatt lett sz@r a végeredmény... :blush:
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 na és itt az igazság órája. sajnos a világ mostani állása alapján Patyinak megmondhatod, hogy a csippje nem hozott semmit a meglévő állapothoz képest:
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Elküldve Március6, 2007 tök felesleges a két görbét jelölgetnem, hogy melyik-melyik, mert a kettő közt csak az útegyenetlenségének zaja van eltérésként. ezek tök azonosak... talán mintha a kettes végénél egy paraszthajszállal jobb lenne az új állapot. de összességében semmit se hozott a konyhára...
opel16v Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 Ezermillió thanks a mérésért és a kis (F)utómunkáért! :lol: Értekeztem Patyival a tapasztalatokról, aztán felvetődött az a kérdés, hogy mi van ha mindkét komputerem a gyári vészprogramon üzemel? :blush: :D :lol: Mert ugye az mindkettőben ugyanaz, és ennyire hasonló eredmény felveti a dolgot. ;) Szal most jön egy kis elméleti, majd gyakorlati renova a gépen, hogy a sárga pilács ne legyen állandó fedélzeti fényforrás, aztán meglátjuk. :lol:
opel16v Elküldve Március7, 2007 Elküldve Március7, 2007 Jah, azt már fel se hozom, hogy még így is verem a gyári GSi Astra adatokat 0-100-on. :D ;) Ha felrakjuk a kisebb nyári gumikat, akkor simán megy a 400m-en is. :blush:
Tom Elküldve Március7, 2007 Elküldve Március7, 2007 Jah, azt már fel se hozom, hogy még így is verem a gyári GSi Astra adatokat 0-100-on. :D ;) Hogy jött ki a 8.2 < 8.0? :blush:
Atommanó Elküldve Március7, 2007 Elküldve Március7, 2007 :D ;) :lol: Maradjunk annyiban, hogy közel egyformát mennek mind 0-100-on, mind 402 m-en... :blush:
opel16v Elküldve Március7, 2007 Elküldve Március7, 2007 Hogy jött ki a 8.2 < 8.0? :blush: Van ott egy 7.8-as idő is, meg egy 8-as is. :D Aztán ha felkerül rá valami normális gumiméret is, akkor ennél még biztos jobb is lesz. :lol: No meg még kérdéses ez a vészprogram, nagy a gyanú... ha ezt a dolgot sikerülne kiküszöbölni, akkor ezek az értékek még nagyot javulhatnak. ;)
Tom Elküldve Március7, 2007 Elküldve Március7, 2007 Van ott egy 7.8-as idő is, meg egy 8-as is. :D Aztán ha felkerül rá valami normális gumiméret is, akkor ennél még biztos jobb is lesz. :lol: No meg még kérdéses ez a vészprogram, nagy a gyanú... ha ezt a dolgot sikerülne kiküszöbölni, akkor ezek az értékek még nagyot javulhatnak. :lol: 195/50-nel szerintem a gyári érték is 7.8 körül lesz a rövidebb kihajtás miatt. ;) Egyébként meg gondolom a GSi értékét nem úgy adták meg, hogy vették a legjobb eredményt. De igazából nincs nagyon miről beszélni, mert úgy tűnik, hogy 14 év után is jobban teljesítenek a C20XE-k a gyári adatoknál. Éshát ugye Nálad sem a gyári értéket vettük alapul... :blush: Ettől függetlenül azért nem rossz egy 1.6-hoz képest. :lol:
opel16v Elküldve Március7, 2007 Elküldve Március7, 2007 Az én Astrám gyári gumi váltómérete a 195/50/15. Most 195/60 van rajta (1cm-el nagyobb). Tehát ha "gyári" adatokat akarunk közelíteni a méréseknél, akkor majd azt vegyük figyelembe. Ha rajta lesz a normál méretű kerék, akkor már 8 alatt lesz az átlag teljesítés is. Meg még meg kéne oldani ezt a vészprogramos dolgot is. :blush: Amit említettem két éve (GSi verő 1.6), az most finisben van... :D
voszi Elküldve Március7, 2007 Szerző Elküldve Március7, 2007 :D ;) :lol: Maradjunk annyiban, hogy közel egyformát mennek mind 0-100-on, mind 402 m-en... :blush: igen, ezzel egyetértek. lehet C20XE-vel is menni 7,8 körül, nagyon ügyes vezetővel, jó állapotú géppel... de azért ez inkább Futó kolléga gépére nézve dicséretes!
voszi Elküldve Március7, 2007 Szerző Elküldve Március7, 2007 a mérésre 3-4 db C20XE kolléga jelentkezését várom! kedd este 10 körül mérünk a III. kerületben, az ósan mögötti "tesztpályán". :blush: :D
Recommended Posts