Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
főnökúr, gyüjjék maga is el késő este, oszt kimérem a belit is a lavórjának! :lol: :lol: de most komolyan!

köszönöm szépen :D

addig döntsd el mi legyen az opc-vel utánna...van árok a közelben? :blush: :lol: ;)

Elküldve
Nekem is lehet???? :blush: ;) :D

asszonkától kérdezd, hogy neked mit lehet? :lol: :lol: :lol:

persze, hogy neked is lehet, ne bolondozzá má!

Elküldve
köszönöm szépen :lol:

addig döntsd el mi legyen az opc-vel utánna...van árok a közelben? :blush: :lol: :lol:

ááááá, inkább előre betolom, az mégis enyhébb szégyen... :D ;) :lol:

Elküldve

Kedves Futó Kolléga!

Van egy kis előzetesem:

- a két "teljesítménygörbe mérés" (hármasban végig, négyesben végig) elég satnya lett, a teljesítményed kettesben a legnagyobb... szóval azt kár volt megfutni...

- a legjobb 0-100-ad egy rontott futamba esik, mégpedig 7.8 körüli... hm, ha sikerül, akkor 15.7-et futhattál volna 1/4-en...

Elküldve

No akkor az adatok, part 1.

Mentél összesen 11 menetet + 2 teljesítmény mérést. Az eredmények:

1. oszlop: 0-100 km/h-s idő

2. oszlop: 1/8 mérföldes idő

3. oszlop 1/8 mérföldes sebesség (km/h)

4. oszlop: 1/4 mérföldes idő

5. oszlop 1/4 mérföldes sebesség (km/h)

6. oszlop: Maximális G érték

7. oszlop: Maximális LE keréken

8.50 10.64 114.7 16.24 142.0 0.494 99.50

8.20 10.66 116.5 16.20 142.8 0.494 99.50

8.11 10.46 117.6 15.94 145.7 0.516 99.70

8.18 10.50 117.4 15.99 145.3 0.502 99.20

8.01 10.41 117.9 15.86 145.9 0.521 100.00

8.40 10.78 116.4 16.26 146.8 0.508 103.30 *elváltottad az 1->2-t

8.06 10.44 118.2 15.87 146.8 0.519 102.50

7.78 10.60 110.3 16.24 143.4 0.497 105.50 *elváltottad a 2->3-t

8.40 10.68 117.3 16.14 145.9 0.500 101.60

8.18 10.50 117.5 15.96 146.1 0.520 100.60

8.18 10.50 117.1 16.00 144.5 0.499 98.80

Áttekintve az adatokat látszik, hogy:

- a kocsi etalon megcsinálja a 8.20-at

- ha minden klappol, akkor 8.00...8.10-et

- szuper váltásokkal 7.70-et

- teljesítményed keréken 100LE körül ingadozik, de párszor fölnyomakodott 102...105LE-ig. ebből a csúcsteljesítményed általában 125LE körüli, de néha eléri a 130...132LE-t.

- a G gyorsulási értéked nagyon konzisztens, egyesben mindig 0.5 körül hoz.

Elküldve

itt a legjobb 0-100-as részidőt hozó futamod. ott van középen az az iszonyatos méretű lik, no az miatt lett sz@r a végeredmény... :blush:

futo_070305_02_0_100.jpg

futo_070305_02_G_LE.jpg

Elküldve

na és itt az igazság órája.

sajnos a világ mostani állása alapján Patyinak megmondhatod, hogy a csippje nem hozott semmit a meglévő állapothoz képest:

futo_mix.jpg

Elküldve

tök felesleges a két görbét jelölgetnem, hogy melyik-melyik, mert a kettő közt csak az útegyenetlenségének zaja van eltérésként. ezek tök azonosak...

talán mintha a kettes végénél egy paraszthajszállal jobb lenne az új állapot. de összességében semmit se hozott a konyhára...

Elküldve

Ezermillió thanks a mérésért és a kis (F)utómunkáért! :lol:

Értekeztem Patyival a tapasztalatokról, aztán felvetődött az a kérdés, hogy mi van ha mindkét komputerem

a gyári vészprogramon üzemel? :blush: :D :lol: Mert ugye az mindkettőben ugyanaz, és ennyire

hasonló eredmény felveti a dolgot. ;) Szal most jön egy kis elméleti, majd gyakorlati renova a gépen, hogy

a sárga pilács ne legyen állandó fedélzeti fényforrás, aztán meglátjuk. :lol:

Elküldve

Jah, azt már fel se hozom, hogy még így is verem a gyári GSi Astra adatokat 0-100-on. :D ;)

Ha felrakjuk a kisebb nyári gumikat, akkor simán megy a 400m-en is. :blush:

Elküldve
Jah, azt már fel se hozom, hogy még így is verem a gyári GSi Astra adatokat 0-100-on. :D ;)

Hogy jött ki a 8.2 < 8.0? :blush:

Elküldve
Hogy jött ki a 8.2 < 8.0? :blush:

Van ott egy 7.8-as idő is, meg egy 8-as is. :D

Aztán ha felkerül rá valami normális gumiméret is, akkor ennél még biztos jobb is lesz. :lol:

No meg még kérdéses ez a vészprogram, nagy a gyanú... ha ezt a dolgot sikerülne

kiküszöbölni, akkor ezek az értékek még nagyot javulhatnak. ;)

Elküldve
Van ott egy 7.8-as idő is, meg egy 8-as is. :D

Aztán ha felkerül rá valami normális gumiméret is, akkor ennél még biztos jobb is lesz. :lol:

No meg még kérdéses ez a vészprogram, nagy a gyanú... ha ezt a dolgot sikerülne

kiküszöbölni, akkor ezek az értékek még nagyot javulhatnak. :lol:

195/50-nel szerintem a gyári érték is 7.8 körül lesz a rövidebb kihajtás miatt. ;)

Egyébként meg gondolom a GSi értékét nem úgy adták meg, hogy vették a legjobb eredményt.

De igazából nincs nagyon miről beszélni, mert úgy tűnik, hogy 14 év után is jobban teljesítenek a C20XE-k a gyári adatoknál.

Éshát ugye Nálad sem a gyári értéket vettük alapul... :blush:

Ettől függetlenül azért nem rossz egy 1.6-hoz képest. :lol:

Elküldve

Az én Astrám gyári gumi váltómérete a 195/50/15. Most 195/60 van rajta (1cm-el nagyobb). Tehát ha "gyári" adatokat

akarunk közelíteni a méréseknél, akkor majd azt vegyük figyelembe. Ha rajta lesz a normál méretű kerék, akkor már

8 alatt lesz az átlag teljesítés is. Meg még meg kéne oldani ezt a vészprogramos dolgot is. :blush:

Amit említettem két éve (GSi verő 1.6), az most finisben van... :D

Elküldve
:D ;) :lol:

Maradjunk annyiban, hogy közel egyformát mennek mind 0-100-on, mind 402 m-en... :blush:

igen, ezzel egyetértek. lehet C20XE-vel is menni 7,8 körül, nagyon ügyes vezetővel, jó állapotú géppel... de azért ez inkább Futó kolléga gépére nézve dicséretes!

Elküldve

a mérésre 3-4 db C20XE kolléga jelentkezését várom!

kedd este 10 körül mérünk a III. kerületben, az ósan mögötti "tesztpályán". :blush: :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.