Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

Egy észrevételt nem kell személyes sértésnek sem venni, és akadékoskodásnak sem. :lol:

Szerintem nem velem van a baj, vagy talán csak annyi, hogy túlságosan hozzászoktam

ahhoz, hogy napi rendszerességgel keresnek meg hasonló ügyekben tanácsokért, és

ezért vettem a bátorságot hogy észrevételezzek egy számomra nyilvánvaló képtelenséget. :unsure:

MEg talán azért, mert ezt rossz topikban tettem. Sorry. :huh:

Link to comment
Megosztás:

A legdurvább vezérmütengelyek C20XE-hez, amit a Risse árul, az a 308-as. Itt vannak az adatai:

Öffnungslänge: 308° KW

Hub max.: 12.40 mm ohne Spiel

Hub OT: 5.60 mm ohne Spiel

Spreizung: 102° KW

Grundkreis: 31.0 mm im Durchmesser

Ezeket már csak komolyabb karbis rendszerekhez használják. Itt már a hengerfejet és a dugókat is át kell alakítani.

Link to comment
Megosztás:

Akkor miért rajtam kéred számon, hogy miért írnak 310-es tengelyről? :unsure:

Ha meg tudják csinálni, csinálják. Engem marhára nem izgat, mert sose kéne olyan.

Hogy téged nem kérdeztek meg arról, hogy lehet-e ekkorát fokolni, azt velük beszéld meg. :huh:

Figyu Gabi, hagyjuk már a francba ezt a céget, oksa?

Egyébként ilyenkor van olyan kedvem, hogy letörlöm az egész calibrainfót a pi...ba. Nagyon kevés cég ír teljesítmény

adatokat tengelyről. Itt van egy. Nem teljesen reális, de legalább tájékoztató jellegű. Erre mit csinál a magyar? Elkezdi

szarozni, köpködni, mert ez Magnumos, meg még nem is látott olyat, tehát képtelenség az egész. Le se tagadhatnánk,

hogy hol élünk....

Mindenkinek köszi a válaszokat az eredeti kérdéssel kapcsolatban. De legközelebb már nem ide jövök infóért...

Zorro!

Egyrészt sztem Gabi elég jól tudja a tengely témát, én nagyon odafigyelek arra, amit mond. Másrészt sztem nagyon-nagyon jó dolog, hogy kitettél ilyen infókat a calibrainfo lapodra. Ez a lap egyébként is nagyon tetszik! Gratulálok hozzá, és követelem, hogy ne merészeld letörölni! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kösz, már lenyugodtam. :lol:

Gabi, részemről sincs harag vagy ilyesmi, csak nem igazán értettem, hogy miért rajtam kérted számon

ezeket a dolgokat (300 fok feletti tengely-ami létezik mégis :unsure: , LE adatok, szar Magnumos az egész, stb.).

Próbáltam célozni rá, hogy nem nálam kell reklamálni, de nem vetted a lapot. Így meg kissé b@szogatósra sikerült a részedről...

Na mindegy, túl vagyunk rajta. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Túlvagyunk. :lol: Nem is ellened irányult a dolog, mindössze "szakmai átgondoltsági korrekció" lett volna. :unsure:

Részemről a 304-es tengely elismerve.

Demo által említett 308-as is a megfelelő átalakításokkal (bár értelme nem sok van).

De a 320-as tengelyt továbbra sem támogatom szakmailag. :lol:

Ahhoz kevés a 3 dimenzió :huh:

A legközelebbi Havassy előadáson előrukkolok vele, aztán a mester megmondja a tutit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

itt a hasznaltauto.hu-n árult fekete OPC turbó gyorsulás diagramja, amit mértem délután. egy fotó a gépről ide is:

OPC_feka_fotiut_01.JPG

a legnagyobb teljesítmény itt volt:

OPC_feka_fotiut_maxteljesitmenyhez_1240-1500kg.JPG

az ábrán sajnos a Corsa 1240 kg-jával az látható érték (140.6 LE max). mivel a kocsi tömege 1340kg + én 85 + skac (eladó) 75 kg = 1500kg, ezért a 140.6 LE az valójában 140.6 / 1240 * 1500 = 170.08 LE keréken, ami főtengelyen kb. 212.6 LE.

sajnos vizes volt az út, és nem mértünk, csak a 0-100-akat, és ezért csak kettesig mértük az autó teljesítményét. a kocsi sztem kb. 220LE-s lehet.

az idők: ment egy 7.38-at, meg egy 7.59-et (+ 2 elrontottat). de egyesben semmit nem gyorsult, csak a kerék forgott el. szóval az idő az teljesen okés, a 6.9, amit saccoltam, teljesen megállja a helyét száraz úton, egy emberrel.

látható, hogy 0.54 g-t gyorsul egyesben, ami erősebb, mint a széria 0.50-e. itt a legjobb idő:

OPC_feka_fotiut_legjobbido.JPG

Link to comment
Megosztás:

az is látszik, hogy nem tudja megtartani a 0.54 g-t, hanem elforog a kerék a vizes úton, és leesik 0.4-re. ezért lesz az idő relatíve rossz. de mondjuk széria állapotban 7.38-at egy emberrel, száraz úton is nehéz megcsinálni, ennél sokkal jobb váltás mellett. (mert a váltás elég komótos volt ráadásul).

Link to comment
Megosztás:

sztem teljesen jó állapotú, és van benne egy tető DVD is, stb., tehát elég felszerelt. és semmi se hiányzik, mint a kaszi féle taligából. a futóművel gondok vannak, eléggé sírt, de az eladó azt mondta, az árában benne van a csapágy, stb. csere.

Link to comment
Megosztás:

egyébként jó állapotú autó?

így képeken egész korrekt :unsure:

bár nem teljesen gyári állapotú,ha az általad mért adatokat nézem...

:huh: nem gyári, ahogy saccoltam fázis I.-es, de az Irmscher féle kis fázis van rajta (220LE / 320Nm) sztem...

Link to comment
Megosztás:

sztem teljesen jó állapotú, és van benne egy tető DVD is, stb., tehát elég felszerelt. és semmi se hiányzik, mint a kaszi féle taligából. a futóművel gondok vannak, eléggé sírt, de az eladó azt mondta, az árában benne van a csapágy, stb. csere.

ennyi km-el futóműgondok? :huh:

egyébként,mint laikus kérdem a stage 1 ez esetben mit ér? egyenletesebbre van hangolva a nyomatékgörbe,vagy ilyesmi? :unsure:

lehet nem kéne nekem ennyire nézegetnem az opc astrákat,mert a végén megy a háztól az 1.4 :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.