Atommanó Elküldve Február2, 2007 Megoszt Elküldve Február2, 2007 Látod Gabi...mondtam, hogy valami nem okés veled mostanában...szerváljunk egy csajt, vagy valami? Szóljál...tod, segítünk... :huh: , csak ne akadékoskodj már ennyit...rosszabb vagy mint én...pedig én sem vagyok semmi... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február2, 2007 Megoszt Elküldve Február2, 2007 Egy észrevételt nem kell személyes sértésnek sem venni, és akadékoskodásnak sem. :lol: Szerintem nem velem van a baj, vagy talán csak annyi, hogy túlságosan hozzászoktam ahhoz, hogy napi rendszerességgel keresnek meg hasonló ügyekben tanácsokért, és ezért vettem a bátorságot hogy észrevételezzek egy számomra nyilvánvaló képtelenséget. :unsure: MEg talán azért, mert ezt rossz topikban tettem. Sorry. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február2, 2007 Megoszt Elküldve Február2, 2007 A legdurvább vezérmütengelyek C20XE-hez, amit a Risse árul, az a 308-as. Itt vannak az adatai: Öffnungslänge: 308° KW Hub max.: 12.40 mm ohne Spiel Hub OT: 5.60 mm ohne Spiel Spreizung: 102° KW Grundkreis: 31.0 mm im Durchmesser Ezeket már csak komolyabb karbis rendszerekhez használják. Itt már a hengerfejet és a dugókat is át kell alakítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február3, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Február3, 2007 Akkor miért rajtam kéred számon, hogy miért írnak 310-es tengelyről? :unsure: Ha meg tudják csinálni, csinálják. Engem marhára nem izgat, mert sose kéne olyan. Hogy téged nem kérdeztek meg arról, hogy lehet-e ekkorát fokolni, azt velük beszéld meg. :huh: Figyu Gabi, hagyjuk már a francba ezt a céget, oksa? Egyébként ilyenkor van olyan kedvem, hogy letörlöm az egész calibrainfót a pi...ba. Nagyon kevés cég ír teljesítmény adatokat tengelyről. Itt van egy. Nem teljesen reális, de legalább tájékoztató jellegű. Erre mit csinál a magyar? Elkezdi szarozni, köpködni, mert ez Magnumos, meg még nem is látott olyat, tehát képtelenség az egész. Le se tagadhatnánk, hogy hol élünk.... Mindenkinek köszi a válaszokat az eredeti kérdéssel kapcsolatban. De legközelebb már nem ide jövök infóért... Zorro! Egyrészt sztem Gabi elég jól tudja a tengely témát, én nagyon odafigyelek arra, amit mond. Másrészt sztem nagyon-nagyon jó dolog, hogy kitettél ilyen infókat a calibrainfo lapodra. Ez a lap egyébként is nagyon tetszik! Gratulálok hozzá, és követelem, hogy ne merészeld letörölni! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Kösz, már lenyugodtam. :lol: Gabi, részemről sincs harag vagy ilyesmi, csak nem igazán értettem, hogy miért rajtam kérted számon ezeket a dolgokat (300 fok feletti tengely-ami létezik mégis :unsure: , LE adatok, szar Magnumos az egész, stb.). Próbáltam célozni rá, hogy nem nálam kell reklamálni, de nem vetted a lapot. Így meg kissé b@szogatósra sikerült a részedről... Na mindegy, túl vagyunk rajta. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 Túlvagyunk. :lol: Nem is ellened irányult a dolog, mindössze "szakmai átgondoltsági korrekció" lett volna. :unsure: Részemről a 304-es tengely elismerve. Demo által említett 308-as is a megfelelő átalakításokkal (bár értelme nem sok van). De a 320-as tengelyt továbbra sem támogatom szakmailag. :lol: Ahhoz kevés a 3 dimenzió :huh: A legközelebbi Havassy előadáson előrukkolok vele, aztán a mester megmondja a tutit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február5, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Február5, 2007 :unsure: azmegmikorésholleszkiccsákó? én is akarok részesülni gurukészülékek előadásaiból! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2007 Megoszt Elküldve Február5, 2007 :unsure: azmegmikorésholleszkiccsákó? én is akarok részesülni gurukészülékek előadásaiból! :huh: A műegyetemen voltak eddig előadásai, még nem tudni mikor lesz a következő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február22, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2007 itt a hasznaltauto.hu-n árult fekete OPC turbó gyorsulás diagramja, amit mértem délután. egy fotó a gépről ide is: a legnagyobb teljesítmény itt volt: az ábrán sajnos a Corsa 1240 kg-jával az látható érték (140.6 LE max). mivel a kocsi tömege 1340kg + én 85 + skac (eladó) 75 kg = 1500kg, ezért a 140.6 LE az valójában 140.6 / 1240 * 1500 = 170.08 LE keréken, ami főtengelyen kb. 212.6 LE. sajnos vizes volt az út, és nem mértünk, csak a 0-100-akat, és ezért csak kettesig mértük az autó teljesítményét. a kocsi sztem kb. 220LE-s lehet. az idők: ment egy 7.38-at, meg egy 7.59-et (+ 2 elrontottat). de egyesben semmit nem gyorsult, csak a kerék forgott el. szóval az idő az teljesen okés, a 6.9, amit saccoltam, teljesen megállja a helyét száraz úton, egy emberrel. látható, hogy 0.54 g-t gyorsul egyesben, ami erősebb, mint a széria 0.50-e. itt a legjobb idő: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Február22, 2007 Megoszt Elküldve Február22, 2007 egyébként jó állapotú autó? így képeken egész korrekt :unsure: bár nem teljesen gyári állapotú,ha az általad mért adatokat nézem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február22, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2007 az is látszik, hogy nem tudja megtartani a 0.54 g-t, hanem elforog a kerék a vizes úton, és leesik 0.4-re. ezért lesz az idő relatíve rossz. de mondjuk széria állapotban 7.38-at egy emberrel, száraz úton is nehéz megcsinálni, ennél sokkal jobb váltás mellett. (mert a váltás elég komótos volt ráadásul). Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február22, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2007 sztem teljesen jó állapotú, és van benne egy tető DVD is, stb., tehát elég felszerelt. és semmi se hiányzik, mint a kaszi féle taligából. a futóművel gondok vannak, eléggé sírt, de az eladó azt mondta, az árában benne van a csapágy, stb. csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február22, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2007 egyébként jó állapotú autó? így képeken egész korrekt :unsure: bár nem teljesen gyári állapotú,ha az általad mért adatokat nézem... :huh: nem gyári, ahogy saccoltam fázis I.-es, de az Irmscher féle kis fázis van rajta (220LE / 320Nm) sztem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Február22, 2007 Megoszt Elküldve Február22, 2007 sztem teljesen jó állapotú, és van benne egy tető DVD is, stb., tehát elég felszerelt. és semmi se hiányzik, mint a kaszi féle taligából. a futóművel gondok vannak, eléggé sírt, de az eladó azt mondta, az árában benne van a csapágy, stb. csere. ennyi km-el futóműgondok? :huh: egyébként,mint laikus kérdem a stage 1 ez esetben mit ér? egyenletesebbre van hangolva a nyomatékgörbe,vagy ilyesmi? :unsure: lehet nem kéne nekem ennyire nézegetnem az opc astrákat,mert a végén megy a háztól az 1.4 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február22, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Február22, 2007 ennyi km-rel? simááááán. belül látszik, hogy a km télleg ennyi. egyébként sokat hoz a fázis I., mert így 7.5->6.9 a 0-100-as sprint. viszont gyári kuplungnak kakukk elég hamar... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Február27, 2007 Megoszt Elküldve Február27, 2007 Hello! Egy ilyen méricske majd nekem is kellene kiváncsi lennék mire is képes a kocsi tényleg! Persze majd a nyári szélesebb tappancsokkal!:blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március4, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március4, 2007 oks, alkalomadtán megmérhetjük. de a nyári tappancsokkal siralmasabb lesz az eredmény, arra készülj! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2007 Megoszt Elküldve Március4, 2007 Voszi bátyám! Majd megkereslek a távrecsegőn mérés ügyben. :blush: Megkaptam Patyitól a bika komputert, aztán amint sikerül az immot átprogramozni, mehetnénk egyet mérni, hogy mit tud vele a gépsas. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március4, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március4, 2007 oks Mr., csak gyüjjék a vadállattal! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március4, 2007 Megoszt Elküldve Március4, 2007 oks Mr., csak gyüjjék a vadállattal! :D szóljatok nekem is ha vadállatot akartok :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2007 Megoszt Elküldve Március4, 2007 szóljatok nekem is ha vadállatot akartok :blush: Jobb ha kimaradsz ebből, mert a végén sírva mennél haza, ha egy 1.6 astra is elverné a géjesít... :D Voszi, ha megvan az ecu, csörgök! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 szóljatok nekem is ha vadállatot akartok :blush: főnökúr, gyüjjék maga is el késő este, oszt kimérem a belit is a lavórjának! :D ;) de most komolyan! Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 Gábor mester, ha meg vannak a diagramok hozzászólok! :D :blush: kb. éjfél előtt vmivel esélyes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március6, 2007 Megoszt Elküldve Március6, 2007 főnökúr, gyüjjék maga is el késő este, oszt kimérem a belit is a lavórjának! :blush: :D de most komolyan! este lesz méricske? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március6, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Március6, 2007 ma nem, de valamikor majd tartunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts