opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 kettőt kérek :unsure: :huh: :lol: :lol: 500 euró körül mozog két ilyen schrick tengely. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Ezt azért nem állítanám. :unsure: Akkora van a kronteces astrákban is. :huh: Láttál te már olyan motort járni? :lol: Igen. Antiéban és a Csokiéban is az volt. Többek között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Igen. Antiéban és a Csokiéban is az volt. Többek között. De azok Szuromi tengelyek voltak, nem? Azok kicsit "light"-osabbak a Schrick tengelyeknél, mert nincsenek elfokolva egymáshoz képest, és nem akkora a szelepemelésük sem. :unsure: Viszont árban harmada. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január31, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január31, 2007 P_loss a teljesítmény veszteség. A hajtás vesztesége lesz ez. Gabi bá', szted az ópíszíbe érdemes volna behalasztani egy tengelyt a gyári helyére? Z20LET-hez 256 fokost ajánl a Lexmaul katalógus, de tudom, hogy van vagy 10 féle még. mindenesetre ehhez a 256 fokoshoz +15 lovat ír. szted észre lehetne venni Phase II esetén? vagy ott már ez nem adna pluszt. nyomaték sokat pusztulna? egyenetlenség? tudsz erről esetleg vmit? :unsure: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Ezt azért nem állítanám. :unsure: Akkora van a kronteces astrákban is. :huh: Láttál te már olyan motort járni? :lol: Én is láttam 276-ost. :lol: Szerintem csak megszokás kérdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Én is láttam 276-ost. :lol: Szerintem csak megszokás kérdése. Tiedben mekkora van? :unsure: 8 és 16v között ugye elég nagy különbség van a fokolásban. :lol: Az igaz hogy megszokás kérdése. De egy 276-tal városban már igencsak meggyűlik a baja a 16v usernek. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Nekem 276-os volt...és az még nem gáz...a 280 már hangulatos darab... :huh: Hát én nem hiszem, hogy chipp-pel eleve 165 pacit hoznak ki...a kupak 5 pacija okés lehet...de nekem az a phase 3 is gyanúsan sok... Max padon írt chippel... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Nekem 276-os volt... De az gyáriból átalakított volt, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 De de attól 276-os... :huh: :lol: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 De de attól 276-os... :lol: :D :lol: Ez csak az egyik adat a sok közül. :huh: Sajnos a Schricket csak ebben az adatában tudja követni az ilyen. :unsure: A két tengely összefokolása és a szelepemelés már nem olyan jó. Nekem is ez a gondom, de nincs 500 juróm a német precizitásra. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 De alá lehet pöckölni...szokták... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Tiedben mekkora van? :huh: 8 és 16v között ugye elég nagy különbség van a fokolásban. :lol: Az igaz hogy megszokás kérdése. De egy 276-tal városban már igencsak meggyűlik a baja a 16v usernek. :lol: Éppen 276. :unsure: De dBilas. Nekem is ez a gondom, de nincs 500 juróm a német precizitásra. Térj át 8v-re ott csak fele a költség. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Térj át 8v-re ott csak fele a költség. :huh: A teljesítményét Gabi ótója már majdnem elérte egy 8V-nek... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Éppen 276. :unsure: De nálad a 8v esetén a 308-as a nagyon durva. :lol: Szal az még csak közepesen az. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 A teljesítményét Gabi ótója már majdnem elérte egy 8V-nek... :unsure: Nagyon jól halad a teljesítményprojekt. :lol: Mostanság kb 130 lóval büszkélkedik a kicsike, de lesz az még 150 is tavasszal. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Nagyon jól halad a teljesítményprojekt. :lol: Mostanság kb 130 lóval büszkélkedik a kicsike, de lesz az még 150 is tavasszal. :lol: Belemegy az C20XE? :unsure: :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Belemegy az C20XE? :unsure: :huh: :lol: áááá, nem kell ahhoz a nagytesvííír :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Belemegy az C20XE? :unsure: :lol: :lol: Nem kívánhatsz neki egy karambolt... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 De nálad a 8v esetén a 308-as a nagyon durva. :lol: Szal az még csak közepesen az. :unsure: Addig nem megyek, viszont 280-290-eseken gondolkoztam már. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 a gyári mennyi? Itt vannak a gyári C20XE vezérmütengelyek adatai (sajnos csak németöl): XE-Wellen: Einlass öffnet: 20° v. OT Einlass schließt: 72° n. UT Einlass geöffnet: 272° Auslass öffnet: 60° v. UT Auslass schließt: 32° n. OT Auslass geöffnet: 272° Überschneidung: 52° Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Addig nem megyek, viszont 280-290-eseken gondolkoztam már. :huh: Ha kijössz RTE verseny szervízparkba, ott gyűjthetsz audiovizuális élményeket a ladákból, azokban 292-308 tengely szokott többségében lenni. Überdurva némelyik. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Itt vannak a gyári C20XE vezérmütengelyek adatai (sajnos csak németöl): Németül egy szót sem tudok, de nagyjából silabizálható. :unsure: Ez egyébként szerintem már nem gyári adat, hanem egy első lépcsőfokos tunertengely. Bár nem ismerem annyira a C20XE-t, lehet hogy a gyári felhúzottsága miatt kapott ekkorát a friccektől annó. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Ha kijössz RTE verseny szervízparkba, ott gyűjthetsz audiovizuális élményeket a ladákból, azokban 292-308 tengely szokott többségében lenni. Überdurva némelyik. :huh: Én igazából arra a 340-es vagy 350-esre (már nem emlékszem pontosan, de sokaknak leesett az álla) lennék kíváncsi, amit a Havassy említett még anno. :unsure: Amúgy 1-2 éven belül biztos nem lesz tengelycsere projektem. Sokmindent kell még addig csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 arra nem emléxem :unsure: Egy 320-asról már hallottam, de az pályaautó volt, 11000ig pörgött :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január31, 2007 Megoszt Elküldve Január31, 2007 Németül egy szót sem tudok, de nagyjából silabizálható. :lol: Ez egyébként szerintem már nem gyári adat, hanem egy első lépcsőfokos tunertengely. Bár nem ismerem annyira a C20XE-t, lehet hogy a gyári felhúzottsága miatt kapott ekkorát a friccektől annó. :lol: Pedig a srác a gyári tengelyeket mérte be. Megvannak a C20LET tengelyek méretei is. Mindent én se tudok lefordítani, de a kulcsszavak: OT: felsö holtpont UT: alsó holtpont Einlass: bemenet Auslass: kimenet öffnet: nyit schließt: zár Überschneidung :??? :lol: Ha erre lenne egy ötleted, az jó lenne. :huh: Valami átfedés, vagy valami hasonló lehet... :unsure: Einlass öffnet: 20° v. OT Einlass schließt: 72° n. UT Einlass geöffnet: 272° Auslass öffnet: 60° v. UT Auslass schließt: 32° n. OT Auslass geöffnet: 272° Überschneidung: 52° Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts