Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

ennek lehet utánna kellene járni :lol:

de a 195-ös gumi hol számít? a hajtott kerekeken? vagy az összesen?

(cupé nehogy legyen még1 szabálymódosítás és mielőtt rosszul jársz gyorsan megmentem tőled az azeveket :D )

Te szerinted a 4X4-nél miről van szó??? Már ha csak hajtott kerékről van szó... :unsure: :lol: :lol:

Viszont a 195-ös brahi csak utcai gumi lehet, de abból is kapni olyat ami jópofit tapad...

De így van...megkérdeztem tegnap olyat aki ott volt a megbeszélésen... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szóval!

A Muha tavaly eladta a Gézának a Kadettot...de mindkettővel versenyeztek...felváltva...aztán idén a Muha visszavásárolta a Kadettot...

Ja és az Astra is gyors...ha jól emléxem...13.1 körüli időt ment már vele... :unsure:

Mr Ópíszí!

Azért hagytalak ki a házi bajnokságból, mert nem volt kedvem 125-ig leszámozni... :huh: :lol:

(Viccet félretéve, azért mert Te közölted, hogy úgy sem jössz el egy versenyre sem...)

Link to comment
Megosztás:

A lehetőség adott...........egya jó kis LET Corsa! :lol: :unsure:

asszem nyuszmusz agyonvágna, ha lenne egy ilyen killerstuff-om. ;) de a viccet félre téve, most se időm, se lehetőségem nem lenne egy ilyen gép létrehozására. egyébként is a Morzsa lenne az alany. :D akkor meg mivel járnék? :huh: :lol: :) :P

dBilas rendszer 1 bar nyomáson: 300LE. elég harapós egy Morzsa lenne belőle... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az EDS Motorsport felrakta a C20XE csomagjainak diagrammjait. Tudnátok segíteni az értelmezésben, mint

görbeolvasásban jártas öreg rókák? :unsure:

Mit jelent a P_loss jelzésű vonal, ami a diagrammok alján látható?

Ami még érdekes, hogy a Phase II és Phase III nyomaték maximuma közel azonos, csak más a görbe. A II

egy powercap-ból és egy chip-ből áll, míg a III-ban egy pár Schrick 268 fokos tengely+powercap+optimalizált chip van.

Lehetséges, hogy egy powercap-os cucc hoz akkora nyomatékot, mint egy tengelyes?

Phase I (csak chip, 165 PS) :

http://www.eds-motorsport.de/Diagramme/C20XE-Phase1.jpg

Phase II (powercap + chip, 170 PS) :

http://www.eds-motorsport.de/Diagramme/C20XE-Phase2.jpg

Phase III (powercap + chip + Scrick 268 tengelyek, 185 PS) :

http://www.eds-motorsport.de/Diagramme/C20XE-Phase3.jpg

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Persze, más a karakterisztika, de az nem fura, hogy ugyanazt (csak máshol) tudja produkálni nyomatékban egy

tengelyes és anélküli összeállítás?

Mivel a tengelyes megoldásban nem lehet eleve akkora nyomaték. A tengellyel mindig pörgetősebb

lesz a motor, erősebb, de nyomatékszegényebb. És a nyomaték maximuma is feljebb csúszik.

Link to comment
Megosztás:

hmmm cirka 70e-ért kapsz egy powercap-et meg egy chip-et? hmmmm....érdekesen hangzik....bár az van odaírva, hogy "bis 1993" :unsure:

Van 95 után is. De neked ha jól emlékszem még a régi elosztófedeles gyújtásod van, tehát tulajdonképpen még a 93 elötti rendszer.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.