Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Érdekes lesz......

Most mivel fog versenyezni a Géza?

Csak mert én úgy tudom, hogy már eladta a Kadettot, az Astrája pedig azért annyira nem gyors. Vagy? :unsure:

Elküldve

Kapjátok be, ilyet még úgy sem mértetek:

(ha már "lomha" a diesel, legalább szóljon nagyot! - pukk :huh: )

ESPL Amateur 2 Woofer - GT: 313.3 MC: 131.5 MO: 131.8 I: 50

Ez volt az Economy mód, erősítő nélkül... idén lehet próbálkozni :unsure:

Elküldve
ennek lehet utánna kellene járni :lol:

de a 195-ös gumi hol számít? a hajtott kerekeken? vagy az összesen?

(cupé nehogy legyen még1 szabálymódosítás és mielőtt rosszul jársz gyorsan megmentem tőled az azeveket :D )

Te szerinted a 4X4-nél miről van szó??? Már ha csak hajtott kerékről van szó... :unsure: :lol: :lol:

Viszont a 195-ös brahi csak utcai gumi lehet, de abból is kapni olyat ami jópofit tapad...

De így van...megkérdeztem tegnap olyat aki ott volt a megbeszélésen... :huh:

Elküldve

micsoda farokság... anti, sztem télleg írjatok ki saját bajnokságot. "aki nálam gyorsabb, egy osztállya feljebb indul!" :unsure: :huh:

géza a muha féle kadettot terelgeti?

Elküldve

Szóval!

A Muha tavaly eladta a Gézának a Kadettot...de mindkettővel versenyeztek...felváltva...aztán idén a Muha visszavásárolta a Kadettot...

Ja és az Astra is gyors...ha jól emléxem...13.1 körüli időt ment már vele... :unsure:

Mr Ópíszí!

Azért hagytalak ki a házi bajnokságból, mert nem volt kedvem 125-ig leszámozni... :huh: :lol:

(Viccet félretéve, azért mert Te közölted, hogy úgy sem jössz el egy versenyre sem...)

Elküldve

muha ha :unsure: :huh: :lol:

mondtam, csak ellened indulok, és csak 60 km/h-ig!

egyébként jól tetted, hogy kihagytál, mert úgyse megyek ilyen versenyre.

Elküldve

őszinte leszek. sajnálom a kocsim rá :huh: :lol: :lol:

ha lenne egy olyan taligám, mint Demó-nak :unsure: akkor biztos mennék én is, de ezzel soha. :lol: :D

Elküldve
ha lenne egy olyan taligám, mint Demó-nak :unsure: akkor biztos mennék én is, de ezzel soha. :lol: :lol:

A lehetőség adott...........egya jó kis LET Corsa! :lol: :huh:

Elküldve
A lehetőség adott...........egya jó kis LET Corsa! :lol: :unsure:

asszem nyuszmusz agyonvágna, ha lenne egy ilyen killerstuff-om. ;) de a viccet félre téve, most se időm, se lehetőségem nem lenne egy ilyen gép létrehozására. egyébként is a Morzsa lenne az alany. :D akkor meg mivel járnék? :huh: :lol: :) :P

dBilas rendszer 1 bar nyomáson: 300LE. elég harapós egy Morzsa lenne belőle... :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Az EDS Motorsport felrakta a C20XE csomagjainak diagrammjait. Tudnátok segíteni az értelmezésben, mint

görbeolvasásban jártas öreg rókák? :unsure:

Mit jelent a P_loss jelzésű vonal, ami a diagrammok alján látható?

Ami még érdekes, hogy a Phase II és Phase III nyomaték maximuma közel azonos, csak más a görbe. A II

egy powercap-ból és egy chip-ből áll, míg a III-ban egy pár Schrick 268 fokos tengely+powercap+optimalizált chip van.

Lehetséges, hogy egy powercap-os cucc hoz akkora nyomatékot, mint egy tengelyes?

Phase I (csak chip, 165 PS) :

http://www.eds-motorsport.de/Diagramme/C20XE-Phase1.jpg

Phase II (powercap + chip, 170 PS) :

http://www.eds-motorsport.de/Diagramme/C20XE-Phase2.jpg

Phase III (powercap + chip + Scrick 268 tengelyek, 185 PS) :

http://www.eds-motorsport.de/Diagramme/C20XE-Phase3.jpg

Köszi!

Elküldve

Szerintem az a hajtás vesztesége.

És nem a nyomatékcsúcs a leginkább mérvadó. A II és a III igencsak eltér egymástól, főleg

ha beleülnél, akkor éreznéd a különbséget. :unsure: A karakterisztika sokat számít :huh:

Elküldve
Persze, más a karakterisztika, de az nem fura, hogy ugyanazt (csak máshol) tudja produkálni nyomatékban egy

tengelyes és anélküli összeállítás?

Mivel a tengelyes megoldásban nem lehet eleve akkora nyomaték. A tengellyel mindig pörgetősebb

lesz a motor, erősebb, de nyomatékszegényebb. És a nyomaték maximuma is feljebb csúszik.

Elküldve
hmmm cirka 70e-ért kapsz egy powercap-et meg egy chip-et? hmmmm....érdekesen hangzik....bár az van odaírva, hogy "bis 1993" :unsure:

Van 95 után is. De neked ha jól emlékszem még a régi elosztófedeles gyújtásod van, tehát tulajdonképpen még a 93 elötti rendszer.

Elküldve
Mivel a tengelyes megoldásban nem lehet eleve akkora nyomaték. A tengellyel mindig pörgetősebb

lesz a motor, erősebb, de nyomatékszegényebb. És a nyomaték maximuma is feljebb csúszik.

Okés, így már értem! :unsure:

Utcára akkor jobb a Phase II, nem kell úgy gyilkolni.

Elküldve
Ezzel a 268-al még nem túl durva, kicsit hondás lesz a motor. De még utcára is jó. :unsure:

Még a 276 is bőven okés. A fölött van a necc.

Elküldve
Még a 276 is bőven okés. A fölött van a necc.

Ezt azért nem állítanám. :unsure:

Akkora van a kronteces astrákban is. :huh:

Láttál te már olyan motort járni? :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.