voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 dolgozok... :lol: nya itt a cuccadvány: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 én csak piros X-et látok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 800x600-ra tettem, így már jó! :lol: ez áttekinthetőbb talán, és rátettem a sebességet is: szinte egyszerre váltunk, csak én 66-tal megyek, te meg 55-tel! és kikérem magamnak, te legalább olyan fostalicskát váltasz, mint én! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Na ez így már érdekesebb...:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 ez meg itt az út: 0-100-on végig előtted vagyok, nem is kevéssel!!! érdekes mi!? a végén 2 kocsinyi előnyöm van. na ezt fordítod meg 1/4 végére (a 13.838-addal) 3 kocsinyi előnyre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Nem tod melléírni, hogy ki ki? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 nesze: :) az útnál meg a magasabban lévő ("mászter") parabola vagyok én, alatta szlévben a te parabolád :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 epekedve olvasom ezeket a számokat,meg összehasonlításokat :lol: voszi,a motor belvilága gyári??? ennyire túl van méretezve mindenféle okosításra? :) a másik,ezeket a hihetetlen gyorsulási adatokat el nem tudom képzelni,utcai gumival...lehet ki kellene próbálni :) mert elsőkerekes autóra ekkora erő... slickkel gondolom jócskán lehetne még faragni azért annak örölük,hogy kilátásban van a G Astra győzelme a retteget GSI felett :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 azért annak örölük,hogy kilátásban van a G Astra győzelme a retteget GSI felett :) :) Először az A Corsat kell megverni, aztán jöhet a GSi... :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 Először az A Corsat kell megverni, aztán jöhet a GSi... :lol: :D :) :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 azért annak örölük,hogy kilátásban van a G Astra győzelme a retteget GSI felett :lol: :) Hát jó irányban halad az nem kérdés, de ahhoz szerintem még 100 pacit rá kéne dobni az ópiszire, hogy egy időt menjenek... Na megnézzük majd ha egyedül ülök az ótóban...milyen adatok lesznek... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január15, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január15, 2007 sztem nem kéne 100 paci, elég lenne egy negyvenes. de ez most mellékes. :lol: Anti, 16 mentet mentél :) A következő listában az első adat a 0-100, a második az 1/8 (zárójelben a sebesség), végül az 1/4 (zárójelben a sebesség): 1./ 6,46 9,96 (136,2) 14,54 (175,5)* 2./ 6,50 9,94 (133,5) 14,72 (168,4)* 3./ 6,21 9,77 (137,1) 14,40 (169,7) 4./ 6,43 9,86 (135,5) 14,52 (168,7) 5./ 5,99 9,54 (137,9) 14,17 (171,7) 6./ 6,36 9,78 (134,7) 14,53 (168,1) 7./ 6,16 9,63 (135,4) 14,39 (169,3) 8./ 6,11 9,70 (137,0) 14,41 (168,5) 9./ 6,02 9,67 (136,1) 14,34 (170,8) 10./ 6,19 9,91 (130,3) 14,69 (163,9) 11./ 5,84 9,45 (138,7) 14,01 (176,3) 12./ 6,18 9,75 (137,5) 14,35 (174,3) 13./ 5,95 9,50 (137,5) 14,09 (174,8) 14./ 6,04 9,66 (138,4) 14,24 (174,6) 15./ 5,73 9,37 (138,4) 13,93 (174,8) 16./ 6,12 9,63 (136,7) 14,25 (173,9) * Itt ketten ültünk a kocsiban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 Az hogy van, hogy Lacházán a 13.8-hoz mentem 171 km/h-t itt meg jóval szarabb időkkel jóval jobb végsebességek jöttek ki... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január15, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január15, 2007 sokkal jobb volt az elindulásod, ilyen egyszerű, kisebb volt a sebességed, mire elérted a célt. én is futottam 14,6-ot 169 km/h-val :lol: a legjobb futamod részidejei: a második legjobb futamod: látod, közelében sem vagyok a 0-100-adnak, meg az 1/4-ednek, de 1/8-on minden futamodnál jobbat mentem legjobbamra. vagy Demó járgánya is itt van. 1/8-on nem sok esélyed van vele szemben. ha az elején jól tapadsz, kis sebességgel érsz el jó időt 1/4-en. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 Na elemezz ki Voszi bátyám pár szóban... :) Nekem úgy tűnik, hogy csak sikerült gyorsabban váltani... az elindulások szarok, a folytatás meg a szokásos...ami viszont egyértelműen kiderült, hogy 3-ban végig tok menni a 400 m-en...és nem érdemes beváltani a 4-et... 175-nél tilt a 3-as... Az 5.72-es 0-100-ammal viszont elégedett vagyok...mert ez jobb időben 5.5 is lehet... Végül is megint kiderült ami már soxor...nem bírok jól elindulni, bár a végén már azt hittem, hogy sikerült... ezért nem is tok túl jó időket menni... :lol: Voszi! Köszönöm az újabb lehetőséget a mókára... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január15, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január15, 2007 itt van a legjobb idő (13,93-as) menethez a teljesítményed és nyomatékodra a diagram: ugyanerre a G és a sebesség görbék: ugyanaz, csak ezen kicsit jobban követhető az idő: ez meg itt a 13. mented :lol: itt volt a legnagyobb a teljesítmény: érdekes, de most 214 LE volt a csúcsod. mondjuk mindig 210 körül ingadozott, de ez mintha kevesebb lenne, mint amit múltkor számoltunk. lehet, hogy a gép ma kicsit nehezebb volt? mennyit ettél ma? :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 Ez keréken??? fos... Mondjuk lehet a kuplung nem fog már eleget...meg hát kicsit ki van a bele szegénynek...füsttel megy... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január15, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január15, 2007 az összes diagramot feltettem egy zip-be ide: Anti bratyóka döcörészik nagyfelbontású (1600x1200)-as bitmapok tömörgetve. csak 600KB, szóval könnyen lejön. nézegetni azok jobbak! Ez keréken??? fos... Mondjuk lehet a kuplung nem fog már eleget...meg hát kicsit ki van a bele szegénynek...füsttel megy... :lol: bezony, ennyit ment ma keréken... lehet, ezért nem volt elég gyors a gép. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 Köszi! :) bezony, ennyit ment ma keréken... lehet, ezért nem volt elég gyors a gép. :) :) Ez főtengelyen? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január15, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január15, 2007 ja az elemzés. :lol: mit mondjak, bika a gép, kettesben 70-ig nagyon erős. ott azonban ez is elcsirkül mondjuk, mint az ópéce (az is valahol 70 környékén csirkül el, csak előbb eléri azt a sebességet). az indulásod gyalázatos, nem is nézek oda. :) a váltások egyike másika kezd Futó kolléga váltásaira hasonlítani, de Gsi.Tomi még két szférával feljebb kattingatja a bömmedvényét. nem baj, én se váltok valami gyorsan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 Na ez kellett, egy kis fika, hogy legközelebbre felszívjam magam.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január15, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január15, 2007 Köszi! :) Ez főtengelyen? :lol: kb. = 214/0.8 = 268LE azé' nem olyan gáz az apóka! :) Na ez kellett, egy kis fika, hogy legközelebbre felszívjam magam.. :) nyugi, csak egy szavadba kerül és kaphacc :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 Mára elég volt... Azt a pár paci veszteséget meg betudom a mittoménminek... :) Viszont a 13.83-at azt pótkerék meg ilyen kellékek nélkül mentem... :lol: Meg van az ok... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2007 Megoszt Elküldve Január15, 2007 a váltások egyike másika kezd Futó kolléga váltásaira hasonlítani, de Gsi.Tomi még két szférával feljebb kattingatja a bömmedvényét. nem baj, én se váltok valami gyorsan. Miva? :lol: Éppen gondolkodom, hogyan hozom ki nyárig anyagilag a váltórudazat átkötő mechanikájának GL szemesítését, mert most oldalirányban nagyon bizonytalan a találati arány a váltórúddal. (200000km van a gyári rudazatban, szal kicsit szellősek az illesztések. :) ) Majd ha meglesz, akkor lesznek ám gyors átcsattintások! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január15, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január15, 2007 Miva? :) Éppen gondolkodom, hogyan hozom ki nyárig anyagilag a váltórudazat átkötő mechanikájának GL szemesítését, mert most oldalirányban nagyon bizonytalan a találati arány a váltórúddal. (200000km van a gyári rudazatban, szal kicsit szellősek az illesztések. :D ) Majd ha meglesz, akkor lesznek ám gyors átcsattintások! :D csak megemlítettem, hogy szép kerek váltásaid vótak, némelyiknél 0,2 alá sem ment a G... na émn ilyet nem tudok... :lol: :D Mára elég volt... Azt a pár paci veszteséget meg betudom a mittoménminek... :) Viszont a 13.83-at azt pótkerék meg ilyen kellékek nélkül mentem... :) Meg van az ok... :) kb. télleg az vót az oka... :D ja, és ha kivetted a mittudoménmit mindent, még szép, hogy 1-2 tizeddel jobbat tótá! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts