Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gyorsulás méricske (Dyno)


voszi

Recommended Posts

800x600-ra tettem, így már jó! :lol:

ez áttekinthetőbb talán, és rátettem a sebességet is:

anti_voszi___.JPG

szinte egyszerre váltunk, csak én 66-tal megyek, te meg 55-tel!

és kikérem magamnak, te legalább olyan fostalicskát váltasz, mint én! :)

Link to comment
Megosztás:

epekedve olvasom ezeket a számokat,meg összehasonlításokat :lol:

voszi,a motor belvilága gyári??? ennyire túl van méretezve mindenféle okosításra? :)

a másik,ezeket a hihetetlen gyorsulási adatokat el nem tudom képzelni,utcai gumival...lehet ki kellene próbálni :) mert elsőkerekes autóra ekkora erő...

slickkel gondolom jócskán lehetne még faragni

azért annak örölük,hogy kilátásban van a G Astra győzelme a retteget GSI felett :) :)

Link to comment
Megosztás:

azért annak örölük,hogy kilátásban van a G Astra győzelme a retteget GSI felett :lol: :)

Hát jó irányban halad az nem kérdés, de ahhoz szerintem még 100 pacit rá kéne dobni az ópiszire, hogy egy időt menjenek...

Na megnézzük majd ha egyedül ülök az ótóban...milyen adatok lesznek... :)

Link to comment
Megosztás:

sztem nem kéne 100 paci, elég lenne egy negyvenes. de ez most mellékes. :lol:

Anti, 16 mentet mentél :)

A következő listában az első adat a 0-100, a második az 1/8 (zárójelben a sebesség), végül az 1/4 (zárójelben a sebesség):

1./ 6,46 9,96 (136,2) 14,54 (175,5)*

2./ 6,50 9,94 (133,5) 14,72 (168,4)*

3./ 6,21 9,77 (137,1) 14,40 (169,7)

4./ 6,43 9,86 (135,5) 14,52 (168,7)

5./ 5,99 9,54 (137,9) 14,17 (171,7)

6./ 6,36 9,78 (134,7) 14,53 (168,1)

7./ 6,16 9,63 (135,4) 14,39 (169,3)

8./ 6,11 9,70 (137,0) 14,41 (168,5)

9./ 6,02 9,67 (136,1) 14,34 (170,8)

10./ 6,19 9,91 (130,3) 14,69 (163,9)

11./ 5,84 9,45 (138,7) 14,01 (176,3)

12./ 6,18 9,75 (137,5) 14,35 (174,3)

13./ 5,95 9,50 (137,5) 14,09 (174,8)

14./ 6,04 9,66 (138,4) 14,24 (174,6)

15./ 5,73 9,37 (138,4) 13,93 (174,8)

16./ 6,12 9,63 (136,7) 14,25 (173,9)

* Itt ketten ültünk a kocsiban

Link to comment
Megosztás:

sokkal jobb volt az elindulásod, ilyen egyszerű, kisebb volt a sebességed, mire elérted a célt. én is futottam 14,6-ot 169 km/h-val :lol:

a legjobb futamod részidejei:

Anti-070115-01_.JPG

Anti-070115-02_.JPG

Anti-070115-03_.JPG

a második legjobb futamod:

Anti-070115-04_.JPG

Anti-070115-05_.JPG

Anti-070115-06_.JPG

látod, közelében sem vagyok a 0-100-adnak, meg az 1/4-ednek, de 1/8-on minden futamodnál jobbat mentem legjobbamra. vagy Demó járgánya is itt van. 1/8-on nem sok esélyed van vele szemben. ha az elején jól tapadsz, kis sebességgel érsz el jó időt 1/4-en.

Link to comment
Megosztás:

Na elemezz ki Voszi bátyám pár szóban... :)

Nekem úgy tűnik, hogy csak sikerült gyorsabban váltani...

az elindulások szarok, a folytatás meg a szokásos...ami viszont egyértelműen kiderült, hogy 3-ban végig tok menni a 400 m-en...és nem érdemes beváltani a 4-et... 175-nél tilt a 3-as...

Az 5.72-es 0-100-ammal viszont elégedett vagyok...mert ez jobb időben 5.5 is lehet...

Végül is megint kiderült ami már soxor...nem bírok jól elindulni, bár a végén már azt hittem, hogy sikerült...

ezért nem is tok túl jó időket menni... :lol:

Voszi!

Köszönöm az újabb lehetőséget a mókára... :)

Link to comment
Megosztás:

itt van a legjobb idő (13,93-as) menethez a teljesítményed és nyomatékodra a diagram:

Anti-070115-07_.JPG

Anti-070115-08_.JPG

ugyanerre a G és a sebesség görbék:

Anti-070115-09_.JPG

ugyanaz, csak ezen kicsit jobban követhető az idő:

Anti-070115-10_.JPG

ez meg itt a 13. mented :lol: itt volt a legnagyobb a teljesítmény:

Anti-070115-11_.JPG

érdekes, de most 214 LE volt a csúcsod. mondjuk mindig 210 körül ingadozott, de ez mintha kevesebb lenne, mint amit múltkor számoltunk. lehet, hogy a gép ma kicsit nehezebb volt? mennyit ettél ma? :) :) :)

Link to comment
Megosztás:

az összes diagramot feltettem egy zip-be ide:

Anti bratyóka döcörészik

nagyfelbontású (1600x1200)-as bitmapok tömörgetve. csak 600KB, szóval könnyen lejön. nézegetni azok jobbak!

Ez keréken??? fos...

Mondjuk lehet a kuplung nem fog már eleget...meg hát kicsit ki van a bele szegénynek...füsttel megy... :lol:

bezony, ennyit ment ma keréken... lehet, ezért nem volt elég gyors a gép. :) :)

Link to comment
Megosztás:

ja az elemzés. :lol:

mit mondjak, bika a gép, kettesben 70-ig nagyon erős. ott azonban ez is elcsirkül mondjuk, mint az ópéce (az is valahol 70 környékén csirkül el, csak előbb eléri azt a sebességet).

az indulásod gyalázatos, nem is nézek oda. :)

a váltások egyike másika kezd Futó kolléga váltásaira hasonlítani, de Gsi.Tomi még két szférával feljebb kattingatja a bömmedvényét. nem baj, én se váltok valami gyorsan.

Link to comment
Megosztás:

a váltások egyike másika kezd Futó kolléga váltásaira hasonlítani, de Gsi.Tomi még két szférával feljebb kattingatja a bömmedvényét. nem baj, én se váltok valami gyorsan.

Miva? :lol:

Éppen gondolkodom, hogyan hozom ki nyárig anyagilag a váltórudazat átkötő mechanikájának

GL szemesítését, mert most oldalirányban nagyon bizonytalan a találati arány a váltórúddal.

(200000km van a gyári rudazatban, szal kicsit szellősek az illesztések. :) )

Majd ha meglesz, akkor lesznek ám gyors átcsattintások! :)

Link to comment
Megosztás:

Miva? :)

Éppen gondolkodom, hogyan hozom ki nyárig anyagilag a váltórudazat átkötő mechanikájának

GL szemesítését, mert most oldalirányban nagyon bizonytalan a találati arány a váltórúddal.

(200000km van a gyári rudazatban, szal kicsit szellősek az illesztések. :D )

Majd ha meglesz, akkor lesznek ám gyors átcsattintások! :D

csak megemlítettem, hogy szép kerek váltásaid vótak, némelyiknél 0,2 alá sem ment a G... na émn ilyet nem tudok... :lol: :D

Mára elég volt...

Azt a pár paci veszteséget meg betudom a mittoménminek... :)

Viszont a 13.83-at azt pótkerék meg ilyen kellékek nélkül mentem... :) Meg van az ok... :)

kb. télleg az vót az oka... :D ja, és ha kivetted a mittudoménmit mindent, még szép, hogy 1-2 tizeddel jobbat tótá! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.