gsi.tamás Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Hernád Tomi szeretné bebizonyítani jövő héten, hogy a Seat jobban megy, mint az Astra... Paraméterek: Seat: 2.0TD, 140LE ~300Nm, ~1.3t Astra: 1.9CDTI, 150LE ~320Nm, ~1.4t(+zene) lehet fogadni :) ps.: +bonus: Passat kombi, 1.9TD (chip) 170LE, 450Nm (mért eredmények) súly ismeretlen Kiveszed az okosságot remélem, mert úgy lenne reális verség neki. :lol: A Passat meg mehet okossággal. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Az Astrára fogadok, amennyiben Balázska előző éjszaka nem bulizott :) :) Ha letöltenék neked is azt a programot, mint ami nekünk volt az ágyúgolyón a vectrában, akkor a passat is csúnyán lenne alázva! :) ( 180LE, közel 400Nm :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Kiveszed az okosságot remélem, mert úgy lenne reális verség neki. :lol: A Passat meg mehet okossággal. :) Persze... ki kell szedni a boxot, meg a ~100kg ládát is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 +a két boát, amit előző este raktál a hátsó ülésre :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Miért kell kivenni a boxot? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 ja a lényeget el is felejtettem. akartam még egy hatodikat mérni. felálltam a hjajógyári felől. erre kifordult egy fekete kombi Audi, sehol nem volt, de már ezerrel dudált rám, és nyomta neki mint az állat. nem tudtam a dolgozó lány ketyerémet beállítani miatta, el kellett induljak. látom a tükörből, hogy fénykürtöl, dudál. padlózok, de ugye lendületből jön, tehát egy ideig gyorsabb. épp mögém ér, mire kiteszi az indexet, és kimegy a szembejövő sávba, hogy megelőz, picit be is jött a seggemhez. :lol: :) :) :) :) :D na itt hibát követett el. mert ekkora beindultam én is, és elég csúnyán elmaradt. pedig nagyon vadul nyomta, üvöltött a gépe. a tükörből láttam, amikor befordultam, ő még éppen elhagyta csak az Ósan szervízútjának a torkolatát. kb. 70 méter hátrányt szedett össze a kb. 600 méteren, lendületből indulva. kb. amikor befordultam, akkor tett le róla, hogy megelőz, mert akkor kapcsolta ki az indexet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 +a két boát, amit előző este raktál a hátsó ülésre :) :) Még szerencse, hogy a bőrt könnyű takarítani... Amúgy ez a veszély nem fenyeget... meg mostanában antialkoholizmus van :) (ezt sikerült bizonyítanom tegnap este is) Miért kell kivenni a boxot? :lol: "gyári" legyen mind2 otó... így hasonlók a paraméterek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Na ez a szép a tunyingban... :) "gyári" legyen mind2 otó... így hasonlók a paraméterek Akkor miért nem nézitek meg a gyári értékeket...aztán ennyi... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 ....Akkor miért nem nézitek meg a gyári értékeket...aztán ennyi... :lol:.... Hélló, nem szabad elrontani mások játékát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Na ez a szép a tunyingban... :) Akkor miért nem nézitek meg a gyári értékeket...aztán ennyi... :lol: Mennyé vissza timeslip.hu-ra :) Ezért van ott is szétoffolva a fórum... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Mikor méritek össze a kormosokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 tótam egyet így este is, hátha jobb lesz. végülis nem lett jobb, 14,29 a leggyorsabb menetem, viszont toltam egy 6,070-et 0-100-on: ez a menet 14,30 lett 1/4-en, a 14,29-es menet meg 0-100-on csak 6,14 mp. a váltások sokat számítanak. 6 mp alá megyek, mostmár tuti biztos! azért érdekes, mert az EDS katalógus szerint 6,7-et kéne a gépnek szerkesztenie. szerintem a difi + kuplung a bűnös... :lol: látható a diagramon, hogy milyen szépen megfogja a cucc a rajtot, 0,611-es g érték 50-es tempónál, és még 120-nál is 0,3-as!!! na ez az Anti, amit egy hasonló erejű AWD nem csinál meg! (már a 0,3 g-t 120-nál.) ha az ESP-t kikapcsolom, akkor pöttyöket elforog a kerék, ha meg be, akkor meg befullad. előbbiek a 14.3 körüli, utóbbiak a 14,7 körüli idők. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Voszi Bá! olyat nem tudsz, hogy a Te még az én diagrammomat egymásra teszed? Az még érdekes lehet... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 megpróbálom! klájne türelem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Hát de nur kleine... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 csak 0-100-ad van használható, mert az egyetlen 1/8-as mérésed az 9,74, ami nem jó. összeteszem az 5,96-odat az én 6,070-emmel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Na akkor majd mérünk értékelhetőt... Ha holnap ráérsz délután amíg még jó idő van odamehetek... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 eddig ennyi: Anti GéJeSi: Oszi Ócsó Piaci Cucc: egyesben sokkal jobb vagyok hopp! kettesben erősen kijön a teljesítmény, meg a tömeg különbség!! úgy látom a difi + kuplung megérte az árát! :lol: ezentúl Antival csak 60-ig gyorsulok! :) megpróbálom a két diagramot egybe rakni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Ami nekem ebből látszik... Létezik, hogy nálam is lassabban váltasz? :lol: Viszont 2ben még gyenge a ócsó piaci cumód...de a sperr miatt látszik hogy jobbab indulsz... Na holnap? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 létezik persze, én nem szeretem vagdosni a váltót, leszarom azt a pár tizedet, megmarad a kocsi kibelezősöknek. :lol: mérni kéne neked, mert ugye a te diagramod kettőnkkel volt, és az ugye nem tisztességes a jópíszível szemben. de nem tudom mikor, holnap hívj fel délután! ha leadtam a k. cuccot, akkor talán lesz egy kis időm (ha nem alszom el azonnal :)). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Oksi, csörgök majd... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 jaja, kettesben még csirke. ha azt veszem nincs is nagyon kettese, mert 100-nál már hármasban nagyobb a G-m, tehát már olyan 95-nél el kéne váltani, miközben 70 körül váltok be kettesbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 És mi az a kis tüske ott a kettesnél? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 gondolom a kuplung, mivel még ugye nem szoktam meg 100%-ig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Na inkább húzzál dolgozni, mert holnap hulla leszel... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts