Atommanó Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Úgy sem győznénk kivárni... :blink: Addig tönkremennek a GSI-k... :unsure: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Addig tönkremennek a GSI-k... :blink: ;) Még viccnek is rossz... :unsure: Bár ha addigra 1 misi lesz a H OPC ára, akkor semmi gond. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Bár ha addigra 1 misi lesz a H OPC ára, akkor semmi gond. ;) Biztos lesz olyan, csak annak mondjuk hiányzik az eleje. ;) Úgy sem győznénk kivárni... :blink: Addig tönkremennek a GSI-k... :unsure: ;) Na ja... :P Pár év múlva már nem sok GSi lesz, amin még érdemes mérni gyorsulást :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Inkább készíts rozsdavastagságmérőt... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Inkább készíts rozsdavastagságmérőt... :unsure: Nem akarok "gyászjelentéskészítőberendezést" gyártani. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December8, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December8, 2006 3000-nél inkább olyan 135-140 körül van az... De innen már az okosok ki tudják számolni... 215/40 17-es kerék, F18W-s váltó 394-es végáttátel... :unsure: Na valaki? :blink: kiszámolom, de most nincs rá időm. mérünk még a gépedre - ha akarod, akkorra jól fog jönni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December8, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December8, 2006 nya, Futó kolléga viszont elékészült, íme: 10 mérést teljesítettünk, és a gyárök folyamatosan javult, míg végül brutál eredményeket produkált!!! kettőnkkel 0-100 km/h 9.37 mp lett a legjobbja (első három mérés), innen egyedül zúzta, és nem hiába! mindjárt elsőre 8.80-at produkált és 10.95-öt 1/8-ad mérföldön, majd ezt letornázta 10.66-ig (0-100 = 8.49). ekkor elmentünk 1/4 mérföldet mérni. hármat ment, az utolsó lett a legjobb: 15.92 mp!!!!!!!! ez szerintem egy 1.6-os géptől, enyhén nedves aszfalton nagyon brutál! a 0-100 km/h-s részideje 8.14 mp, ez már alig marad el egy gyalog C20XE GSi-től!!! az 1/8 mérföldes érték pedig 10.46 mp, amit szintén csak nagyon kapaszkodva teljesít egy C20XE GSi, és végül az 1/4-et szerintem széria C20XE GSi-vel nem is lehetne megcsinálni. szóval utcán, menet közben egy C20XE-nek nem lenne esélye Futó kollégával szemben!!! ez szerintem nagyon komoly. már értem miért "Futó" ez a kolléga, mert nagyon szedi a lábát... :unsure: haló! a C20XE GSi-t nem pejoratíve használom itt fel, hanem mert az tényleg egy etalon! :blink: a teljesítmény mérés - ha a megadott tömeg tényleg pontos volt, amit Futó kolléga így gondol - akkor keréken 97.2 LE-t adott ki ezen a diagramon. ennél volt egy picit jobb is, 98.4 LE. a kocsi üres tömegét 970 kg-nak, a méréshez felhasznált menetkész tömeget 1040 kg-nak vettük. ha a 970 kg üres tömeghez csak Futó kolléga ruhástól mindenestől 70 kg-ját adom hozzá, akkor 1040 kg jön ki. ebből a tényleges teljesítményed 20% veszteség esetén 123.0 LE. ha az össztömeg csak 1030 kg, akkor a teljesítmény 99.4 LE / 124.2 LE. a keréken mért teljesítmény a tuti, a főtengelyes csak becslés. Futó kolléga 130 LE-t gondolt a gépnek főtengelyen. három megoldás lehet: vagy kicsit több a kocsi súlya, vagy kicsit több a vesztesége, vagy tényleg csak ennyi a teljesítménye a gépnek! ;) itt vannak a diagramok: ugyanez letölthető nagyfelbontásban is: 0-100 km/h-s részidő 1/8 mérföldes részidő 1/4 mérföldes végeredmény és végül a teljesítményhez a görbe: nagyfelbontásban: Teljesítmény nagyfelbontásban GRATULÁLOK, ez szép eredmény!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 Akkor tényleg igazad lesz Voszi! Ha nem ülsz be mellém simán mennék 8,5 - 8,8 között 100-ra én is. Ennyit számít a + 80 - 90kg-od? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 Oszi bá, köszi a mérést! :unsure: Lényegében jobbak az eredmények, mint amire számítottam, de lesz ez még jobb is (szar magas profilú gumival, lepárásodott aszfalttal ez így főleg jó :blink: ). A 0-100 mérés annyira nem is kiemelkedő sztem, mert az 1-2 fokozat nem optimális a motor karakterisztikájához, de negyed mérföldön már látszik az egyenes fogas 3-4 fokozat, ami igencsak optimálisan viszi át a hajtást. És akkor még az 5. fokozatot nem is használtuk, pedig abban is olyan jól gyorsul, mint 4-ben. ;) Majd mérünk tavasszal 1km-es távot is. :P A főtengelyerőhöz annyit, hogy a hajtás vesztesége mindenképpen nagyobb mint a gyári típusoké, a lamellás sperr miatt. Szóval kb-ra jó volt a becslésem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 Tegnap este Lurdy után én is mértem egyet Gabi BC-jével, 1/8-ra 11.3, 1/4-re 17.4. Ez is mezei 1.6-s. Tényleg Gabi, a Speed-record menüből később a sebességadatot nem lehet kicsalni? Mert közvetlen mérés után mutatja még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 Sajna nem, azt már utána nem tárolja el. De elég jók az adatok. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December8, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December8, 2006 Akkor tényleg igazad lesz Voszi! Ha nem ülsz be mellém simán mennék 8,5 - 8,8 között 100-ra én is. Ennyit számít a + 80 - 90kg-od? ekkora különbség nem lesz, mert a 80 kg nem mindegy, hogy 1000 kg-hoz, vagy 1600 kg-hoz viszonyul, de a Te géped is biztos 9 mp alatt van. Tegnap este Lurdy után én is mértem egyet Gabi BC-jével, 1/8-ra 11.3, 1/4-re 17.4. Ez is mezei 1.6-s. Tényleg Gabi, a Speed-record menüből később a sebességadatot nem lehet kicsalni? Mert közvetlen mérés után mutatja még. jó eredmények! :lol: Oszi bá, köszi a mérést! :unsure: Lényegében jobbak az eredmények, mint amire számítottam, de lesz ez még jobb is (szar magas profilú gumival, lepárásodott aszfalttal ez így főleg jó :blink: ). A 0-100 mérés annyira nem is kiemelkedő sztem, mert az 1-2 fokozat nem optimális a motor karakterisztikájához, de negyed mérföldön már látszik az egyenes fogas 3-4 fokozat, ami igencsak optimálisan viszi át a hajtást. És akkor még az 5. fokozatot nem is használtuk, pedig abban is olyan jól gyorsul, mint 4-ben. ;) Majd mérünk tavasszal 1km-es távot is. :lol: A főtengelyerőhöz annyit, hogy a hajtás vesztesége mindenképpen nagyobb mint a gyári típusoké, a lamellás sperr miatt. Szóval kb-ra jó volt a becslésem. ;) "lényegében jobbak" ;) telhetetlen szóval az 1km-re az lesz a baj sztem, hogy végsebességet csúnyán eléred, és akkor mi lesz? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 ekkor elmentünk 1/4 mérföldet mérni. hármat ment, az utolsó lett a legjobb: 15.92 mp!!!!!!!! ez szerintem egy 1.6-os géptől, enyhén nedves aszfalton nagyon brutál! a 0-100 km/h-s részideje 8.14 mp, ez már alig marad el egy gyalog C20XE GSi-től!!! az 1/8 mérföldes érték pedig 10.46 mp, amit szintén csak nagyon kapaszkodva teljesít egy C20XE GSi, és végül az 1/4-et szerintem széria C20XE GSi-vel nem is lehetne megcsinálni. szóval utcán, menet közben egy C20XE-nek nem lenne esélye Futó kollégával szemben!!! ez szerintem nagyon komoly. már értem miért "Futó" ez a kolléga, mert nagyon szedi a lábát... ;) Akkor "papiron" sikerült Futó urnak amit évek óta hallunk tőle, hogy épít egy gsi verő egyhatot :unsure: haló! a C20XE GSi-t nem pejoratíve használom itt fel, hanem mert az tényleg egy etalon! ;) naazé' :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 Akkor "papiron" sikerült Futó urnak amit évek óta hallunk tőle, hogy épít egy gsi verő egyhatot :blink: Még jó, hogy nincs GSI-m. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December9, 2006 Megoszt Elküldve December9, 2006 szóval az 1km-re az lesz a baj sztem, hogy végsebességet csúnyán eléred, és akkor mi lesz? :unsure: No ez biztos, de a részidőt lehet elemezni. :P Akkor "papiron" sikerült Futó urnak amit évek óta hallunk tőle, hogy épít egy gsi verő egyhatot :blink: Ugye megmondtam?! ;) És ha minden igaz, ez még tavasszal elég sokat fog javulni, csak végre már meg kellene normálisan iratni az elektronikát (mostani becslés szerint ugye alig 130 paci, és az elektronika normális programozása után 150 is lehet, mint Patyi már bizonyította. ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2006 Megoszt Elküldve December22, 2006 Ha van egy kis időtök, akkor érdemes megnézni a timeslip.hu-t Nagyon korrektül megújította AVE az oldalt... Lett fórum is, meg sok sok adatot meg lehet nézni, fel lehet rakni... Jópofa lett, fennt vannak a Tököli, illetve a Kiskunlacházai eredmények is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2006 Megoszt Elküldve December22, 2006 Itt van Isván (Coupe) összes futama... Itt pedig Demóé Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December22, 2006 Megoszt Elküldve December22, 2006 Jó lett az oldal, már regisztráltam is. :) A legjobb idöm. Ha itt jobb lett volna a reakcióidöm, akár még nyerhettem is volna... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December23, 2006 Megoszt Elküldve December23, 2006 Ja, csak ne felejtsük el, hogy itt ültek ám mellettem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December23, 2006 Megoszt Elküldve December23, 2006 Ja, csak ne felejtsük el, hogy itt ültek ám mellettem... :) Csak az idö számít! :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December23, 2006 Megoszt Elküldve December23, 2006 Na igen...pont az idő miatt nem vertél meg... :lol: :) De jövőre bizonyíthatsz... :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 nyomtam délelőtt szép időben pár 1/4 mérést. út jó volt, gumi szépen tapadt (téli gumi, 11 fok forróság :lol:) összesen 5 mérés volt 0-100: legjobb: 6,26 mp, 6,5 alatt még 2x 1/8 mérföld: legjobb: 9,33 mp, 9,7 alatt még 2x 1/4 mérföld: 14,21 mp, 14,7 alatt még 2x sajnos a tapadás annyira jó volt, hogy minduntalan befulladtam, csak az utolsó előtti mérésnél tudtam tapadáshatáron tartani a gépet. meg is lett az eredménye. de befulladva is 14,7 alatt ment a gép (+ 2x 14,8 alatt) nagyon-nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. diagramot majd kiteszem. 0-100-on Anti kb. 2 kocsinyit versz rám. a látómezőben maradsz, majd felszerelek rá egy RPG-t, hogy ha kellő távolságba értél kilőhesselek. :) :) majd valamikor megnézem, hogy mennyit lehet a gépből büntetlenül kipakolni, aztán akkor még mérek egy sort, de kb. itt a vége az már látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Nyári gumival kiváncsi leszek ám még, hogy javulsz e? Meg majd ha úgy adódik kéne mérni egy hivatalosan is mért futamot és összehasonlítani a két műszert... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január14, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január14, 2007 Nyári gumival kiváncsi leszek ám még, hogy javulsz e? Meg majd ha úgy adódik kéne mérni egy hivatalosan is mért futamot és összehasonlítani a két műszert... :lol: igen, az jó lenne! majd valamikor mérni kéne olyat. sztem nyárival nem biztos, hogy jobbat megyek, mert ez a téli nagyon gyors és jó gumi (ZR-es), és meleg volt, tehát baromira tapadt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Január14, 2007 Megoszt Elküldve Január14, 2007 Hernád Tomi szeretné bebizonyítani jövő héten, hogy a Seat jobban megy, mint az Astra... Paraméterek: Seat: 2.0TD, 140LE ~300Nm, ~1.3t Astra: 1.9CDTI, 150LE ~320Nm, ~1.4t(+zene) lehet fogadni :lol: ps.: +bonus: Passat kombi, 1.9TD (chip) 170LE, 450Nm (mért eredmények) súly ismeretlen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts