FPepe Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Sőt, a főtengelyé is. :unsure: Sőt az ablaktörlőmotoré is! ;) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November9, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November9, 2006 Sőt, a főtengelyé is. :unsure: igen, ez onnan már szinte, hogy evidencia volt. valószínűleg sokkal olcsóbb, és igénytelenebb (nem annyira sérülékeny), azért csinálják így. nekem, mint matematikusnak egyetlen tervezési feladatom volt, harmadik félévben kellett egy áthajtóművet csinálnom, és fel se merült a siklócsapágy. de emléxem, hogy az axiális (tengely hosszirányú) ütéseket (elmozdulásokat) egy különleges axiális támasztócsapággyal oldottam meg, amit kiszámolni sem volt egyszerű, hogy megfelelő méretű és teherbírású legyen, és baromi drágra is az ilyesmi gépelem, míg ugyenez siklónál fel sem merül, mert azok axiális irányban (az egyik irányban) önzáróak, így két szembefordított darab együtt minden ilyen erőt elintéz a tengelyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November9, 2006 Megoszt Elküldve November9, 2006 Voszi! hogy készüljek este leklileg? Tudunk méricskélni? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November9, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November9, 2006 pü ment Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November9, 2006 Megoszt Elküldve November9, 2006 ...visszapüztem... :blink: Bár ma reggel kigyulladt a check kontroll...de nem érzem hogy rosszabbúl menne... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November9, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November9, 2006 amit mértetek, valamikor hétvégén leszedem, és felteszem ide. aki ad rendes kg-ot, annak teljesítményt is mérünk, aki nem, annak csak a gyorsulás diagramja lesz meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November17, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November17, 2006 néhány napja mértem Gugu mesternek, kb. 155-160 LE-t mértünk a Corsa C GSi-nek. ha az időjárás és a magasság korrekciót leveszem, akkor majdnem 170 LE jön ki. ebből is látszik, hogy igen sokat számít ezeknek az adatoknak a megadása! Anti! a legfőbb tanulság az volt, hogy a Gugu járgánya velem együtt vagy 1 mp-cel volt lassabb 0-100-on!! szóval egyedül biztos jóval jobbat mész majd, mint 5.96 mp!!! másik, hogy mentem három menetet az OPC-vel már ugye csippel. egyesben padlózva a gyári kuplung elcsúszik, mint a sz@r, a kocsi nem halad. viszont kettesben bombázó, 0.5-ös g-je lett. futottam vele 6.73-at, meg 2 x 6.85-öt. meglepett, mert a gyári adat (ha készen lenne) a 6.7, és nincs még benne a kúler. ha meg lesz a difi, a kuplung, a kúler, szerintem jócskán 6.5 alatt lesz a gyorsulás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 A nyomatékosabb motoroknál kevésbé érződik a súlyeltérés. Gugu autója meg ugye közel sem olyan nyomatékos, mint Antié. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November17, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November17, 2006 na jó, én se 1 mp javulást reméltem... :unsure: de valamicskét csak jelent! Gugu gépe nem lett igazán nyomatékosabb, ez igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve December4, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December4, 2006 (edited) Mr Anti, alias DynoKiller! :blink: ;) ;) Méricske pöpec, hibátlanul visszahozta a 135LE-t a Corsa-nak, plusz mentem egy 8,32-t vele grrr, 8,31 a legjobbam, chipet kell programoztassak rajta, mert 96-nál letilt a gennyzsákszem. :unsure: Levettem a cuccost, összesen négy mérés volt benne, de csak kettő értékelhető, úgy, ahogy. Ezek 1/4 mérföldes futamok. Mindkettő rossz, de tanulságos. a./ Elsőre mentél egy 14.31-et. Ennek 6.2 a 0-100-as részideje, és 9,79 az 1/8-as részideje. Ennyit gyakorlatilag az OPC is megy jelen állapotában, szóval nem túl érdekes mérés. De mégis ide teszem, hogy lásd, a baj tényleg a kuplungoddal lesz, mert egyesben 0,5-ös gyorsulást tudsz elérni, kettesben felszalad 0,6-ra!!! Egyesben is van hullámvölgy, de kettesben 4,3 mp környékén bazi, az a kuplung elcsúszása. b./ Másodikra mentél 14.08-at. Na az bíztatóbb. Ennek a 0-100-as részideje 6.010, valamint 9,54 az 1/8 részidő. Ebből már ki is jöhetett volna valami, de sajnos a végén 356 méternél (172,0 km/h-nál) leszálltál a gázpedálról, és 162,6 km/h végsebességgel fejezted be a futamot. Így lett 14.08. Ha nem szálltál volna le, 180 km/h lett volna a végsebességed, vagyis 20 km/h-val több, mint így. Ha lineárisan közelítek, akkor 0.06 mp veszteség jön így ki, de mivel a lassulás négyzetes, ennél kicsit több volt a veszteséged. Ebből kb. pont az jön ki, hogy 14.00-t futottál volna, ha nem lépsz le a gázról. Hát ennyi, mert az 5.72-es 0-100-ad az elszállt az éterbe (nem volt rajta az a mérés sem, talán letörölted azt is). Képet mellékelek. A 14.31-es futam: http://www.adeptnet.hu/images/misc/cars/ot...i-061204-01.JPG A 14.08-as futam: http://www.adeptnet.hu/images/misc/cars/ot...i-061204-02.JPG Képek linkre véve. Túl nagyok! MS Módosítva December5, 2006 : mackosajt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December4, 2006 Megoszt Elküldve December4, 2006 Tavasszal szeretnék én is ilyen szép grafikonokat. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 Hát igen...a kuplung az egyértelműen szar volt...ismét...majd a mostani szétszedésnél ez is cserebere sorsára jut... Amivel viszont nem nagyon tudok mit kezdeni... 1-ben, iszonyat hamar betilt...mert ugye elpörgeti...mi lehet a jobb...rögtön első tiltás elött ráváltani, vagy várni egy pár durrogást, amig nő a sebesség, és ott ráhúzni a kettest? Sajnos a váltásaim itt is lassúak voltak...de nem mertem megint csak rátépni a 2-t 3-at... :unsure: Kettőben egyébként nem biztos, hogy a kuplung megcsúszása látszik a diagrammon, hanem ott is elpörög ugye nyomatékból...végig... :blink: Kiderült milyen váltó is van most a vas alatt...F18 W-s, 394-es végáttétellel... ;) Nem a legideálisabb...hosszú váltó, rövid végáttétel...tehát pont ott vagyok ahol a part szakad... ;) Köszi Voszi bátyó a méréseket...ígérem legközelebb nem baszarintom el...mert e pár óra nyomkodás alatt meg is tanultam kezelni a műszert... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 Hát igen...a kuplung az egyértelműen szar volt...ismét...majd a mostani szétszedésnél ez is cserebere sorsára jut... Amivel viszont nem nagyon tudok mit kezdeni... 1-ben, iszonyat hamar betilt...mert ugye elpörgeti...mi lehet a jobb...rögtön első tiltás elött ráváltani, vagy várni egy pár durrogást, amig nő a sebesség, és ott ráhúzni a kettest? Sajnos a váltásaim itt is lassúak voltak...de nem mertem megint csak rátépni a 2-t 3-at... :unsure: Kettőben egyébként nem biztos, hogy a kuplung megcsúszása látszik a diagrammon, hanem ott is elpörög ugye nyomatékból...végig... :blink: Kiderült milyen váltó is van most a vas alatt...F18 W-s, 394-es végáttétellel... ;) Nem a legideálisabb...hosszú váltó, rövid végáttétel...tehát pont ott vagyok ahol a part szakad... ;) Köszi Voszi bátyó a méréseket...ígérem legközelebb nem baszarintom el...mert e pár óra nyomkodás alatt meg is tanultam kezelni a műszert... :P Végáttétel stipi-stopi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 Csak drága a kijuttatása a rendszerből... Ha viszont egyszer úgy is szét kell kapni... :blink: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 Csak drága a kijuttatása a rendszerből... Ha viszont egyszer úgy is szét kell kapni... :blink: :unsure: Én is erre gondoltam. A műszer most nálad van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 Nem... Voszinál... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 Voszi! Most csütörtökön hozod a dyno-t Lurdyhoz? Lehet hogy addigra meggyógyul a két hátsó defekt az astrakocsin. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 Szerintem se a kuplung volt a bünös a 4 mérés alatt hanem a rossz nyári gumi 5fokban.Szinte semmi tapadása nem volt a guminak szerintem :lol: ...... Össze kell dobni egy ilyen müszerre és akkor annyit mérhetünk amennyit akarunk.Így nem a Voszi kütyüjét verjük tönkre kb5 perc alatt ;) :P ;) Köszi Voszi :lol: Kiderült milyen váltó is van most a vas alatt...F18 W-s, 394-es végáttétellel... :unsure: Nem a legideálisabb...hosszú váltó, rövid végáttétel...tehát pont ott vagyok ahol a part szakad... :blink: csak akkor azt nem értem hogy lehet 5.ben 3000-es fordulaton 150km/h a sebbesség ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 3000-nél inkább olyan 135-140 körül van az... De innen már az okosok ki tudják számolni... 215/40 17-es kerék, F18W-s váltó 394-es végáttátel... :unsure: Na valaki? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December5, 2006 Megoszt Elküldve December5, 2006 3000-nél inkább olyan 135-140 körül van az... De innen már az okosok ki tudják számolni... 215/40 17-es kerék, F18W-s váltó 394-es végáttátel... :unsure: Na valaki? :blink: Ha az 5-dik 0,707 akkor 122,57km/h, ha 0,744 akkor 116,48km/h. Ez talán jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Össze kell dobni egy ilyen müszerre és akkor annyit mérhetünk amennyit akarunk.Így nem a Voszi kütyüjét verjük tönkre kb5 perc alatt :blink: ;) ;) Köszi Voszi ;) A honlapon az volt, hogy már nem gyártanak ilyet sajnos. :P De egyébként benne lennék. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Akkor vegyünk valami újabbat... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Akkor vegyünk valami újabbat... :unsure: Nézd meg a honlapot, nekem az jött le, hogy jelenleg semmilyen sincs sajnos. De mondjuk utána járhatnál, ha van egy pici időd a gigantikus munka közben. :blink: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Hát de valami csak van...már nem náluk, máshol... normális kijelzővel... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Csináljak? :blink: ;) Na jó, csak poén volt, a következő két évben nincs tervben ilyen. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts