gsi.tamás Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Nekem azért kellene a a nyomaték görbe, hogy tudjam hol adja le a max nyomatékot ill. melyik fordulatszám után már nem nő tovább. Tehát hol a leg ideálisabb váltani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Nincs a neten valahol? A gyárival nyugodtan számolhatsz, ha nem volt chipelve a bömösöd. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Nem találtam de ha te találsz akkor azt megköszönöm ha el is küldöd nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 bmw fórumokon nem garázdálkocc? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 Mé oan is van? :unsure: Egyébként nem. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 egy kis táblácska a nyakamba: "Nem megyünk 250-nel, ez csak érzéki csalódás!" ;) ;) akit szívesen megmérnék még (de bárki más is jöhet persze, félre ne értsétek): - Sonique - opel16v csodás X16XEL-je - Demó - Warwolf ugye Warwolfnak is disznó Corsa A-ja van? :unsure:´ Én benne vagyok, csak elég messze lakom töletek. Mondjuk évzáróra megyek, de a téligumikkal még 80-nál is esztergál ha padlózom. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November6, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November6, 2006 Voszi! Ez így korrekt azaz számolni kell....de viszont az időjárási tényezőket is pontosan kellene mérni... Páratartalomra, légnyomásra kellene egy pontos lehetőleg digitális cucc. Magasságot GPS-el tudok mérni, hőmérséklet az nem probléma. Minden be volt állítva. Magasság 110 méter, ami méterre pontos a Fradi pálya környékén. Hőmérséklet: 1 fok Celsius (annyi volt) Légnyomás: 1024 HPa (annyi volt) Páratartalom: 90% (annyi volt) Minden adatot előtte a http://www.met.hu/omsz.php-ról kinéztem, úgy mentem el mérni! Készültem Mr.. készültem rendesen! :unsure: :blink: ;) Bp-en magasságot mérni felesleges, Pesti síkság 107...115 méter, 110 méter tökéletes, Budán persze más a helyzet, de lent a lapály ott is 110 méternek tökéletes. Az időjárás adatokra meg inkább a fenti linket javaslom, az kéznél van, és mindig rendesen készül adatokkal a méricskélős kedvű kollégák számára. :P Azért ezt ne vedd biztosra ;) Mérd le a kereket (a tényleges futás közbeni átmérője a tehermentesítettel kb egyenlő). ;) ez igaz Mr., a számítás csak elméleti volt, a pontos értékekhez meg kell mérni az átmérőt, nem pedig számolni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November7, 2006 Megoszt Elküldve November7, 2006 Én már megrendeltem egy hőmérsékletet, páratartalmat, légnyomást mérő USB-s szenzort, addig ezt használom: http://www.idokep.hu/?oldal=automata&automata=CONTROLL :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November7, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November7, 2006 az is jó! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November7, 2006 Megoszt Elküldve November7, 2006 Jó tudni, hogy van ilyen is... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Na, akkor ez nem semmi. Ez a lengyel 3000-es MV6 Astra diagrammja. Nagyon egyenletes a teljesítménye. :unsure: Valami ilyesmit kellene kicsalni a Corsából is. ;) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Néztem még én is reggel a Carstylingon... Szép eredmény... Valószínűleg nagyon sokat számít ám a váltója is... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Néztem még én is reggel a Carstylingon... Szép eredmény... Valószínűleg nagyon sokat számít ám a váltója is... :unsure: Milyen volt benne? Valami spéci? Esetleg szekvenciális? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 "Lengyelországból érkezett Tökölre Xawery Mielcarek 3 literes, 24 szelepes szívó motoros Opel Astrájával, és rendesen feladta a leckét az A3 kategória magyar versenyzőinek. Idehaza, a gyorsulási versenyeken 1-2 Hondán kívül nincs komolyabban húzott szívó motoros autó, így ez különösen érdekes csemege. A leggyorsabb mért szívó motoros autó a timeslip.hu-n! Ráadásul még elsőkerékhajtású is. A legóvatosabb főtengely-teljesítmény becsléssel is több mint 100 lóerőt talált még a gyárilag kb. 210 lovas motorban. Érdemes megnézni a motortérről készült fotókat, nem egyszerű ez a trombitaerdő. Természetesen Xawery nemcsak a motorral foglalkozott, a spéci váltó is jelentős szerepet játszik abban, hogy ilyen jól megy, meglehetősen rövidek a fokozatok, így a leadott teljesítmény közel állandó egy adott fokozatban! Az egyetlen probléma az indulás, ami talán szándékos volt a hajtáslánc kimélése szempontjából. Gyakorlatilag elindult finoman, kis gázzal, csúsztatott kuplunggal, majd akkor padlózta le, amikor már kb. 20 km/h sebességgel haladt. De onnantól semmi hiba, nagyon jól tapadt, és a váltások is végig nagyon szépek. Ez a futam a hivatalos mérés szerint 11.8 körül volt, sajnos pontosan nem tudható, mert a hivatalos eredménylistába ez még nem került fel. A valaha ment legjobb eredményét közvetlenül ez után a mérés után futotta. (11.77) Készült belsőkamerás felvétel is, ami a versenyről készülő összefoglaló videóban lesz látható. Ütős!" Ezt írják a tájmszlippen... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Milyen volt benne? Valami spéci? Esetleg szekvenciális? :blink: F20 :unsure: Persze nem gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Gondolom berendelte hozzá az "A"-s áttételsort németből, 1000 juró körül láttam Patyinál a katalógusban. :blink: Plusz még párszáz juró a rövidebb erősített végáttétel. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Gondolom berendelte hozzá az "A"-s áttételsort németből, 1000 juró körül láttam Patyinál a katalógusban. ;) Plusz még párszáz juró a rövidebb erősített végáttétel. :unsure: Hát igen, ezek mind filléres cuccok. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 Hát igen, ezek mind filléres cuccok. :unsure: Ha vannak terveid (ami ugye nem jellemző Patyin kívül), akkor is legalább ennyibe kerül az áttételsor legyártatása, úgyhogy ahhoz képest jó ár. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 F20 :unsure: Persze nem gyári. És hogy birja? Ennyivel jobb anyagból vannak csoporttengely cuccai, meg a végáttétel? Vagy egy 1/4 mérföld 1 váltó? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 És hogy birja? Ennyivel jobb anyagból vannak csoporttengely cuccai, meg a végáttétel? Vagy egy 1/4 mérföld 1 váltó? :blink: Az általam említett rendelhető cuccból állítják össze a "szuperN"-es váltót, amivel raliban nyomulnak az N-es GSi Astrák, tehát nem lehet túl szar anyagból. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November8, 2006 brutál ez az Astra! Hármasban még 0,5 g-ket tol... És hogy birja? Ennyivel jobb anyagból vannak csoporttengely cuccai, meg a végáttétel? Vagy egy 1/4 mérföld 1 váltó? :unsure: A Quaife katalógust nézegettem a minap, és egy komplett verseny váltó Astra-hoz 8000 Font (3,5...4 milka) gondolom ezeket Super1600 meg WRC szintű járgányokba tologatják... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 A sperek milyen árban futnak? :unsure: Tom, hogy drága, de még is kéne egy... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 A Quaife katalógust nézegettem a minap, és egy komplett verseny váltó Astra-hoz 8000 Font (3,5...4 milka) gondolom ezeket Super1600 meg WRC szintű járgányokba tologatják... Az xtrac váltó is hasonló áron futott, amit a krontec-es Astrákba pakoltak régebben. Bizonyos km intervallumra volt előírva a kopó alkatrészek cseréje, egy ilyen egységcsomag milka felett volt :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2006 Szerző Megoszt Elküldve November8, 2006 A sperek milyen árban futnak? :unsure: Tom, hogy drága, de még is kéne egy... :blink: az én csigakerekesem 495 font volt, az F18-as és F20-as váltóhoz passzintható torsen szintén 495 font. remélem, hogy van értelme berakni, mert elég drága. habár nekem, mint műremek is nagyon bejött, fél órát nézegettem, mielőtt odaadtam a szerelőnek. persze tudom, hogy hülye vagyok, és egyébként is Van Gogh is nagyon bejön, nem vagyok vadparaszt :P, de a Quaife torsen szerintem sokkal szebb alkotás... ;) :lol: Az xtrac váltó is hasonló áron futott, amit a krontec-es Astrákba pakoltak régebben. Bizonyos km intervallumra volt előírva a kopó alkatrészek cseréje, egy ilyen egységcsomag milka felett volt :lol: szép kis tarsolyocska lehetett akkor az is, két-három csigakerekes, ferdeszögű, meg belső fogazású fogaskerék, okos csapágyacska, tengelyecske, meg a törmelék, mindez nem sima rugóacélból... tényleg, azt most tudam meg, hogy a vezérműtengelyek ágyazása siklócsapágy ;) ;) mindig azt hittem, hogy valami atom tűgörgős cuccos, erre mondja a szerelő, hogy sikló. besz@rás, mert a siklócsapágyakat már 300 éve gyártják, a gördülőcsapágyakat meg csak a XX század eleje óta, és hát a '80-as évek végén, '90-es évek elején, amikor egyetemre jártam, nekem azt magyarázták a főokosok, hogy a siklócsapágyat a gördülők gyakorlatilag kiszorították a gépszerkezetekből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November8, 2006 Megoszt Elküldve November8, 2006 tényleg, azt most tudam meg, hogy a vezérműtengelyek ágyazása siklócsapágy :unsure: :blink: Sőt, a főtengelyé is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts