Tom Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Nem is néz ki túl jól szeritnem. A koncepció autó az viszont volt valami. Kár hogy megint odaveszett így a lényeg... :unsure:
gsi.tamás Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Ezt nem is nevezném terepjárónak inkább bohóc autónak. Ezt inkább annak lehet hívni. 1 2 Na jó ez inkább a hójáró kategória. És tény és való tavaj láttam a Franfurti autószalonon a koncepciót és az sokkal szebb volt.
coupe Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Nem is néz ki túl jól szeritnem. A koncepció autó az viszont volt valami. Kár hogy megint odaveszett így a lényeg... :blink: Ez pont így van.azt nem értem,ha csinálnak egy jó koncepciót akkor minek csúfítják el az utcai változatott.Nekem ez így nagyon nem tetszik ;) Így viszont :unsure:
Gelko Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 annyira nem rossz sztem -ez a kategória a bohócautókról szól :unsure:
Tom Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Hát igen. Az egy dolog hogy bohócautó és nem megy el még egy közepes terepen sem, de akkor legalább nézzen ki valahogy. Ez a mostani, kb. egy dagadt merivának látszik, és jobban beleolvad a mindennapi autók forgatagába, mint mára egy F Astra... :unsure: Ez az autó teljesen jellegtelen. Viszont azt nem győzöm hangsúlyozni, hogy a koncepció viszont 5ös. :blink:
mélykék76 Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 ....Ezt nem is nevezném terepjárónak inkább bohóc autónak.... Akkor suv :unsure:
mackosajt Elküldve November3, 2006 Elküldve November3, 2006 Ezta SUV kocsikát azé elfogadnám, ha hozzám hajítanák a kulcsait. A koncepció tényleg szebb... bár az 3 ajtós gtc variáns, a piacra dobott meg családiasterepjárósszabadidőótós. És teccik.
Hic Elküldve November3, 2006 Elküldve November3, 2006 Ezta SUV kocsikát azé elfogadnám, ha hozzám hajítanák a kulcsait. A koncepció tényleg szebb... bár az 3 ajtós gtc variáns, a piacra dobott meg családiasterepjárósszabadidőótós. És teccik. Szerintem a GTC se lesz olyan vad, mint a koncepció - ha megnézed, sok apró részletet már leegyszerűsítettek (pl. az első sárvédő légcsatornája, első fényszórók, stb.), ami a 3-ajtóson sem fog valószínűleg már változni (ilyenek a platform-autók) - a beltérről meg ne is beszéljünk... ;) De ez már szinte megszokott, hogy a koncepcióautókon kiéli magát a designer, aztán jön Günther a számológéppel és 10 cent spórolásért hazavágja az egészet... :blink: (tudom, sok kicsi sokra megy, de ezt a 10 centet nem a vásárló spórolja meg.... :unsure: )
Gelko Elküldve November3, 2006 Elküldve November3, 2006 Akkor már inkább Frontera. régi kedvencem a Frontera -talán egyszer lesz is :blink: - de azért az nem a komfortosságáról híres sztem :unsure: ennél meg a komfortra mentek inkább mint a terepezésre
kori Elküldve November4, 2006 Elküldve November4, 2006 Sztem a magyar utakon nem lehet komfortról beszélni, mert néha az Omi is úgy ráz mint egy szekér.
tgabika76 Elküldve November5, 2006 Elküldve November5, 2006 Sztem a magyar utakon nem lehet komfortról beszélni, mert néha az Omi is úgy ráz mint egy szekér. De mondjuk egy Antarához képest az Ominak sztem feszes a rugózása.
Dark Angel Elküldve November6, 2006 Elküldve November6, 2006 El kell dönteni, mire akarod használni az autót. Ha javarészt a városban/közúton használod, és mondjuk a III ker.-ben laksz az Euro Center felett a hegyen, ahová télen jól jön a 4x4, néha elmész síelni az alpokba, néha elmész kirándulni a Kékesre biciklistül, akkor az Antara tökéletes. Ha a fentiek igazak, de az I, II vagy XII ker.-ben laksz, akkor inkább ML Merci, BMW X5, Range Rover, Audi Q7 esetleg Volvo X90-et veszel. Ha tényleg terepezni akarsz, akkor a következő variációk vannak: Sok pénzből: - G Merci - Land Rover Kevesebb pénzből: - Chevrolet/GMC - Opel Frontera - idősebb, nagy méretű rizsrakétát (Toyota Land Cruiser, Nissan Patrok stb) Még kevesebb pénzből: - Lada Niva - UAZ/GAZ - Suzuki Vitara és hasonlók Ezen felsorolás a nem épített, széria autókra vonatkozik. Építeni szintre bármit lehet, csak pénz kérdése. Komfort: Ha terepezni akarsz, komfort szó FELEJTVE. Az igazán jó terepjáró elsődleges ismérve, hogy alvázas, és legalább hátul merevtengelyes. Ezek azonban már igencsak teherautós komfortérzetet adnak. Az Antara önhordós, a komfortja nagyságrendekkel jobb lehet egy Fronteráénál, viszont terepen csavarodik. A SUV-ok nagy többsége (ML Merci, X5 stb. is emlékeim szerint) önhordós. Saját tapasztalatom a következő. A Chevy Blazer (a Fronterának és a Blazernek az Isuzu Trooper a közös őse) a magyar városi utakon sokkal komfortosabb mint az Omega! A gödröket, útegyenletenségeket könnyedén veszi, nem ráz. Viszont billeg, és ha elfeletkezek, hogy nem az Omegában ülök, akkor a kanyarban visít az összes gumi. Ezzel szemben autópályán az Omega a komfort megtestesítője, míg a Blazer vetekszik egy platós IFA-val.
hemi Elküldve November7, 2006 Elküldve November7, 2006 Lehetne a címen még változtatni, hogy Opel terepjárók és SUV, + 4x4 , heh:) Jó kis autó ez. Nekem jól lenne, de nincsen rája dela:) Az alap változat nem volt igazán családi, és egy szabadidőautónak kell ilyen és olyan változat is. Lehet majd kiadják GTC formában:) Nem tom a Totalcaros cikk író miért ír "terepjárót", pedig ez csak szabadidőautó. Amolyan városi terepjáró:unsure:
tgabika76 Elküldve December23, 2006 Elküldve December23, 2006 Szép lett, remélem legalább ennyire jó is.
kori Elküldve Március27, 2010 Elküldve Március27, 2010 Nem sok köze van az Opelhez. A dagonyázás mellékhatása a kartervédőn: No comment:
greeeneagle Elküldve Szeptember11, 2015 Elküldve Szeptember11, 2015 Sziasztok. Vettem egy Antarát. Kérdésem egyszerű, mégsem kapok rá kielégítő választ. A kereskedő az összkerékhajtás bekapcsolását automatikusnak mondja. "Normál vezetési körülmények között csak az első kerekek vannak meghajtva. Nehéz és csúszós viszonyok között az optimális tapadás érdekében automatikusan bekapcsol az összkerékhajtás. " Kérdés, csak akkor kapcsol, ha megcsúszik az első kerék, vagy mondjuk télen, 3 C fok alatt, a hókristály automatikus összkerékhajtás-bekapcsolást is jelent? Ha lenne válasz, megköszönném:-)
tgabika76 Elküldve Szeptember11, 2015 Elküldve Szeptember11, 2015 Nem sokunknak van itt Antarája, de mivel a segítőkészség vezérelt, fellapoztam a kézikönyvet.Abban az van amit te is írtál és a kereskedő is mondott, hogy automatikusan kapcsolódik az összkerékhajtás az első kerekek megcsúszása esetén. A hópihe szimbólum amennyiben a a központi kijelzőn látható, mindössze a fagyásveszélyre próbál figyelmeztetni, ettől még az összkerékhajtás nem kell hogy működjön. Ha jobban belegondolsz, száraz aszfalton felesleges is lenne. 1
greeeneagle Elküldve Szeptember12, 2015 Elküldve Szeptember12, 2015 Nem sokunknak van itt Antarája, de mivel a segítőkészség vezérelt, fellapoztam a kézikönyvet. Abban az van amit te is írtál és a kereskedő is mondott, hogy automatikusan kapcsolódik az összkerékhajtás az első kerekek megcsúszása esetén. A hópihe szimbólum amennyiben a a központi kijelzőn látható, mindössze a fagyásveszélyre próbál figyelmeztetni, ettől még az összkerékhajtás nem kell hogy működjön. Ha jobban belegondolsz, száraz aszfalton felesleges is lenne. Azt látom a topic forgalmából, hogy az Antara, fehér holló. Pedig ár/érték arányban nem rossz. 4 ezret mentem vele cirka két hónap alatt, előőte Zafira B volt. amit 7 hónapig használtam, az 27 ezret ment. Mindkettőt újonnan vettem. Van H Astrám még, az Opel családban eddig az Antara a legkényelmesebb. Egy Q5 horror árban, és nem több, mint az Antara. Achilleus saroknak a koromszűrőt említették. 2,2 diesel. Automata. Valami még esetleg, amire figyeljek?
Recommended Posts