Gepard Elküldve November1, 2006 Megoszt Elküldve November1, 2006 Antara bemutatása athénban Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 Ilyenem sem lesz:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 Nem is néz ki túl jól szeritnem. A koncepció autó az viszont volt valami. Kár hogy megint odaveszett így a lényeg... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 Ezt nem is nevezném terepjárónak inkább bohóc autónak. Ezt inkább annak lehet hívni. 1 2 Na jó ez inkább a hójáró kategória. És tény és való tavaj láttam a Franfurti autószalonon a koncepciót és az sokkal szebb volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 Nem is néz ki túl jól szeritnem. A koncepció autó az viszont volt valami. Kár hogy megint odaveszett így a lényeg... :blink: Ez pont így van.azt nem értem,ha csinálnak egy jó koncepciót akkor minek csúfítják el az utcai változatott.Nekem ez így nagyon nem tetszik ;) Így viszont :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 annyira nem rossz sztem -ez a kategória a bohócautókról szól :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 Akkor már inkább Frontera. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 Hát igen. Az egy dolog hogy bohócautó és nem megy el még egy közepes terepen sem, de akkor legalább nézzen ki valahogy. Ez a mostani, kb. egy dagadt merivának látszik, és jobban beleolvad a mindennapi autók forgatagába, mint mára egy F Astra... :unsure: Ez az autó teljesen jellegtelen. Viszont azt nem győzöm hangsúlyozni, hogy a koncepció viszont 5ös. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November2, 2006 Megoszt Elküldve November2, 2006 ....Ezt nem is nevezném terepjárónak inkább bohóc autónak.... Akkor suv :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November3, 2006 Megoszt Elküldve November3, 2006 Ezta SUV kocsikát azé elfogadnám, ha hozzám hajítanák a kulcsait. A koncepció tényleg szebb... bár az 3 ajtós gtc variáns, a piacra dobott meg családiasterepjárósszabadidőótós. És teccik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve November3, 2006 Megoszt Elküldve November3, 2006 Ezta SUV kocsikát azé elfogadnám, ha hozzám hajítanák a kulcsait. A koncepció tényleg szebb... bár az 3 ajtós gtc variáns, a piacra dobott meg családiasterepjárósszabadidőótós. És teccik. Szerintem a GTC se lesz olyan vad, mint a koncepció - ha megnézed, sok apró részletet már leegyszerűsítettek (pl. az első sárvédő légcsatornája, első fényszórók, stb.), ami a 3-ajtóson sem fog valószínűleg már változni (ilyenek a platform-autók) - a beltérről meg ne is beszéljünk... ;) De ez már szinte megszokott, hogy a koncepcióautókon kiéli magát a designer, aztán jön Günther a számológéppel és 10 cent spórolásért hazavágja az egészet... :blink: (tudom, sok kicsi sokra megy, de ezt a 10 centet nem a vásárló spórolja meg.... :unsure: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November3, 2006 Megoszt Elküldve November3, 2006 Akkor már inkább Frontera. régi kedvencem a Frontera -talán egyszer lesz is :blink: - de azért az nem a komfortosságáról híres sztem :unsure: ennél meg a komfortra mentek inkább mint a terepezésre Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November4, 2006 Megoszt Elküldve November4, 2006 Sztem a magyar utakon nem lehet komfortról beszélni, mert néha az Omi is úgy ráz mint egy szekér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November5, 2006 Megoszt Elküldve November5, 2006 Sztem a magyar utakon nem lehet komfortról beszélni, mert néha az Omi is úgy ráz mint egy szekér. De mondjuk egy Antarához képest az Ominak sztem feszes a rugózása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve November6, 2006 Megoszt Elküldve November6, 2006 El kell dönteni, mire akarod használni az autót. Ha javarészt a városban/közúton használod, és mondjuk a III ker.-ben laksz az Euro Center felett a hegyen, ahová télen jól jön a 4x4, néha elmész síelni az alpokba, néha elmész kirándulni a Kékesre biciklistül, akkor az Antara tökéletes. Ha a fentiek igazak, de az I, II vagy XII ker.-ben laksz, akkor inkább ML Merci, BMW X5, Range Rover, Audi Q7 esetleg Volvo X90-et veszel. Ha tényleg terepezni akarsz, akkor a következő variációk vannak: Sok pénzből: - G Merci - Land Rover Kevesebb pénzből: - Chevrolet/GMC - Opel Frontera - idősebb, nagy méretű rizsrakétát (Toyota Land Cruiser, Nissan Patrok stb) Még kevesebb pénzből: - Lada Niva - UAZ/GAZ - Suzuki Vitara és hasonlók Ezen felsorolás a nem épített, széria autókra vonatkozik. Építeni szintre bármit lehet, csak pénz kérdése. Komfort: Ha terepezni akarsz, komfort szó FELEJTVE. Az igazán jó terepjáró elsődleges ismérve, hogy alvázas, és legalább hátul merevtengelyes. Ezek azonban már igencsak teherautós komfortérzetet adnak. Az Antara önhordós, a komfortja nagyságrendekkel jobb lehet egy Fronteráénál, viszont terepen csavarodik. A SUV-ok nagy többsége (ML Merci, X5 stb. is emlékeim szerint) önhordós. Saját tapasztalatom a következő. A Chevy Blazer (a Fronterának és a Blazernek az Isuzu Trooper a közös őse) a magyar városi utakon sokkal komfortosabb mint az Omega! A gödröket, útegyenletenségeket könnyedén veszi, nem ráz. Viszont billeg, és ha elfeletkezek, hogy nem az Omegában ülök, akkor a kanyarban visít az összes gumi. Ezzel szemben autópályán az Omega a komfort megtestesítője, míg a Blazer vetekszik egy platós IFA-val. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve November7, 2006 Megoszt Elküldve November7, 2006 Lehetne a címen még változtatni, hogy Opel terepjárók és SUV, + 4x4 , heh:) Jó kis autó ez. Nekem jól lenne, de nincsen rája dela:) Az alap változat nem volt igazán családi, és egy szabadidőautónak kell ilyen és olyan változat is. Lehet majd kiadják GTC formában:) Nem tom a Totalcaros cikk író miért ír "terepjárót", pedig ez csak szabadidőautó. Amolyan városi terepjáró:unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December23, 2006 Megoszt Elküldve December23, 2006 Szép lett, remélem legalább ennyire jó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nem sok köze van az Opelhez. A dagonyázás mellékhatása a kartervédőn: No comment: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greeeneagle Elküldve Szeptember11, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2015 Sziasztok. Vettem egy Antarát. Kérdésem egyszerű, mégsem kapok rá kielégítő választ. A kereskedő az összkerékhajtás bekapcsolását automatikusnak mondja. "Normál vezetési körülmények között csak az első kerekek vannak meghajtva. Nehéz és csúszós viszonyok között az optimális tapadás érdekében automatikusan bekapcsol az összkerékhajtás. " Kérdés, csak akkor kapcsol, ha megcsúszik az első kerék, vagy mondjuk télen, 3 C fok alatt, a hókristály automatikus összkerékhajtás-bekapcsolást is jelent? Ha lenne válasz, megköszönném:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember11, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2015 Nem sokunknak van itt Antarája, de mivel a segítőkészség vezérelt, fellapoztam a kézikönyvet.Abban az van amit te is írtál és a kereskedő is mondott, hogy automatikusan kapcsolódik az összkerékhajtás az első kerekek megcsúszása esetén. A hópihe szimbólum amennyiben a a központi kijelzőn látható, mindössze a fagyásveszélyre próbál figyelmeztetni, ettől még az összkerékhajtás nem kell hogy működjön. Ha jobban belegondolsz, száraz aszfalton felesleges is lenne. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
greeeneagle Elküldve Szeptember12, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2015 Nem sokunknak van itt Antarája, de mivel a segítőkészség vezérelt, fellapoztam a kézikönyvet. Abban az van amit te is írtál és a kereskedő is mondott, hogy automatikusan kapcsolódik az összkerékhajtás az első kerekek megcsúszása esetén. A hópihe szimbólum amennyiben a a központi kijelzőn látható, mindössze a fagyásveszélyre próbál figyelmeztetni, ettől még az összkerékhajtás nem kell hogy működjön. Ha jobban belegondolsz, száraz aszfalton felesleges is lenne. Azt látom a topic forgalmából, hogy az Antara, fehér holló. Pedig ár/érték arányban nem rossz. 4 ezret mentem vele cirka két hónap alatt, előőte Zafira B volt. amit 7 hónapig használtam, az 27 ezret ment. Mindkettőt újonnan vettem. Van H Astrám még, az Opel családban eddig az Antara a legkényelmesebb. Egy Q5 horror árban, és nem több, mint az Antara. Achilleus saroknak a koromszűrőt említették. 2,2 diesel. Automata. Valami még esetleg, amire figyeljek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts