lombi Elküldve Július27, 2014 Megoszt Elküldve Július27, 2014 sziasztok! tudna nekem segíteni valaki? opel astra f 1.4 x14nz-n ki akarom cserélni az első-hátsó nagy lengőkar szilenteket jobb és bal oldalt de nem szeretném az egész lengőkart csak a szilenteket, ebben tudnátok segíteni kinél lehet meg csinálni? soroksár,erzsébet, dél pest közelében köszi:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Augusztus6, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2014 Sziasztok! Rugó kérdésben kihez fordulhatnék??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Normális ez a hézag? http://www.kepfeltoltes.hu/view/140807/P1190606_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ez okozhat koppanó hangot a futómű felől? Teljesen kitekert kormánynál jobbra-balra előre-hátra mindegy merre indulok koppan egyet! Néha körforgalomból kifelé is,ha picit nagyobb a tempó és billen a kaszni! Most lett cserélve első lengéscsillapító,toronycsapágy,toronyszilent,lengőkarszilentek,stabbekötő,stabszilent. Tavaly talpas,kormánybekötő. Szóval itt minden új! Amúgy gondoltam megfordítom a tányérokat talán más lesz! Esetleg motortartó bakok? Bár nem rég feszegettem jónak tűntek! Váltótartó cserélve 2x is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Ez ilyen, astráé tök más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Bevallom előtte sose néztem hogy állt,de most nagyon szembetűnő. Neked is ekkora a hézag Wokkie? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Bevallom előtte sose néztem hogy állt,de most nagyon szembetűnő. Neked is ekkora a hézag Wokkie? Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus7, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2014 Normális ez a hézag? http://www.kepfeltoltes.hu/view/140807/P1190606_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ez okozhat koppanó hangot a futómű felől? Teljesen kitekert kormánynál jobbra-balra előre-hátra mindegy merre indulok koppan egyet! Néha körforgalomból kifelé is,ha picit nagyobb a tempó és billen a kaszni! Most lett cserélve első lengéscsillapító,toronycsapágy,toronyszilent,lengőkarszilentek,stabbekötő,stabszilent. Tavaly talpas,kormánybekötő. Szóval itt minden új! Amúgy gondoltam megfordítom a tányérokat talán más lesz! Esetleg motortartó bakok? Bár nem rég feszegettem jónak tűntek! Váltótartó cserélve 2x is! Ahogy Wookie mondta, normális. A koppanás lehet attól is hogy a toronycsapágy vagy a toronygumi igazodott egy kicsit és "lett" akkora holtjáték, hogy koppan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 G astrán is így néz ki, itt akkor szűnik meg a hézag ha akkorát ugratsz h a kerék nem éri a talajt vagy felemeled a kocsit, azért gumis alul felül h ne kopogjon mikor mozog az egész cucc... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Köszönöm a hozzászólásokat. Így jó, akkor ok! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raptor1 Elküldve Augusztus12, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2014 Üdv! Cserélni szeretném a toronyszilenteket. Ha esetleg már valaki csinált ilyet, akkor kiváncsi lennék hogy mi a menete, mekkora meló, kell-e valami célszerszám, kb. mennyi idő, stb. Ja, és ha már cserélném a toronyszilenteket, akkor már érdemes a toronycsapágyakat is cserélni, nem? Mert nem nagy összeg...ha már amúgy is szét lenne szedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus12, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2014 G astrán is így néz ki, itt akkor szűnik meg a hézag ha akkorát ugratsz h a kerék nem éri a talajt vagy felemeled a kocsit, azért gumis alul felül h ne kopogjon mikor mozog az egész cucc... Vicces megoldás egyébként, Gyakorlatilag ez a tányér nem engedi kihullani a futóművet, csak az autó súlya tartja a helyén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Augusztus13, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2014 Sziasztok! Kombi F astrám ha jobbra kanyarodok és tekerem visszafelé a kormányt és adok egy kis gázt (lehet, hogy gázadás nélkül is ez nem biztos) akkor bal oldalról valamilyen pattogó hangot ad. Azért nem gondolok féltengelyre mert magasabb pattagó hang nem mély. Talán inkább recseg és csak akkor ha visszafelé tekerem a kormányt (egyenes felé) Mi lehet ez szerintetek? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 Sziasztok! Kombi F astrám ha jobbra kanyarodok és tekerem visszafelé a kormányt és adok egy kis gázt (lehet, hogy gázadás nélkül is ez nem biztos) akkor bal oldalról valamilyen pattogó hangot ad. Azért nem gondolok féltengelyre mert magasabb pattagó hang nem mély. Talán inkább recseg és csak akkor ha visszafelé tekerem a kormányt (egyenes felé) Mi lehet ez szerintetek? Köszönöm Üdv, meg kell emelni az elejét és meg kell mozgtani a kereket, oldalra, fel-le közben figyelni a gömbfejeket, a talpanak meg alá lehet feszíteni valamivel, lehet az egyik kopott és lóg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 Vicces megoldás egyébként, Gyakorlatilag ez a tányér nem engedi kihullani a futóművet, csak az autó súlya tartja a helyén. tényleg az és ha ugratsz, ako meg lötty le, majd meg visszakopp :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 tényleg az és ha ugratsz, ako meg lötty le, majd meg visszakopp :D Ne is mondd, félek is mindig h egyszer elhagyom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 Ne is mondd, félek is mindig h egyszer elhagyom :) Szoktál ugratni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 Sziasztok! Kombi F astrám ha jobbra kanyarodok és tekerem visszafelé a kormányt és adok egy kis gázt (lehet, hogy gázadás nélkül is ez nem biztos) akkor bal oldalról valamilyen pattogó hangot ad. Azért nem gondolok féltengelyre mert magasabb pattagó hang nem mély. Talán inkább recseg és csak akkor ha visszafelé tekerem a kormányt (egyenes felé) Mi lehet ez szerintetek? Köszönöm Üdv, meg kell emelni az elejét és meg kell mozgtani a kereket, oldalra, fel-le közben figyelni a gömbfejeket, a talpanak meg alá lehet feszíteni valamivel, lehet az egyik kopott és lóg. Köszi a választ! Féltengely csukló lesz. Szerintetek mennyit lehet ezzel így elmenni? Mi történik vele ha nincs megcsinálva időben? Szétesik? Az a helyzet, hogy szombaton indulnék egy hosszabb útra és nem biztos, hogy meg tudom csináltatni pénteken. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 Szoktál ugratni? :D Ki? Én? Olyat? Dehogy, sose, azt se tudom mijaz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 hi Na kicseréltem a bal oldalt is a toronycsapágy, szilent, talpas 3ast és megszűnt a 120 jelentkező kormányrázás. Viszont az lenne a kérdésem, hogy epk mondta anno mikor Ő cserélte ezeket nem állíttatta be a futóművet és megette a kerekét. Gondoltam én is elviszem, de mi a tököm lehet ezen állítani? max a kerekék összetartást nem? a többi mind fix 151ezer van benne, most szedtem le a gyár talpasokat ha nem lett volna kiszakadva a gumija hagytam volna fent, így is mikor megmozgattam(kivéve) azt mondtam volna milyen jól a helyén van, ehhez képest amit betettem (OCAP) majdhogynem szorult, de mégis használt neki, mondjuk kicsit izmosabban kell forgatni a kormányt. Egyébként mindenkinek az ajánlanám, ha már (saját maga) szétszedi, akkor cseréljen gumiharangot (meg lengés csill. ütközőt). http://taylor.hu/astra/futomu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 hi Na kicseréltem a bal oldalt is a toronycsapágy, szilent, talpas 3ast és megszűnt a 120 jelentkező kormányrázás. Viszont az lenne a kérdésem, hogy epk mondta anno mikor Ő cserélte ezeket nem állíttatta be a futóművet és megette a kerekét. Gondoltam én is elviszem, de mi a tököm lehet ezen állítani? max a kerekék összetartást nem? a többi mind fix 151ezer van benne, most szedtem le a gyár talpasokat ha nem lett volna kiszakadva a gumija hagytam volna fent, így is mikor megmozgattam(kivéve) azt mondtam volna milyen jól a helyén van, ehhez képest amit betettem (OCAP) majdhogynem szorult, de mégis használt neki, mondjuk kicsit izmosabban kell forgatni a kormányt. Egyébként mindenkinek az ajánlanám, ha már (saját maga) szétszedi, akkor cseréljen gumiharangot (meg lengés csill. ütközőt). http://taylor.hu/astra/futomu/ Igen, csak az összetartást, a többi fix. Ezért akarok szerezni, vagy csinálni 3d toronycsapágyat. Nekem még minden gyári, 320e van benne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 (edited) hi Na kicseréltem a bal oldalt is a toronycsapágy, szilent, talpas 3ast és megszűnt a 120 jelentkező kormányrázás. Viszont az lenne a kérdésem, hogy epk mondta anno mikor Ő cserélte ezeket nem állíttatta be a futóművet és megette a kerekét. Gondoltam én is elviszem, de mi a tököm lehet ezen állítani? max a kerekék összetartást nem? a többi mind fix 151ezer van benne, most szedtem le a gyár talpasokat ha nem lett volna kiszakadva a gumija hagytam volna fent, így is mikor megmozgattam(kivéve) azt mondtam volna milyen jól a helyén van, ehhez képest amit betettem (OCAP) majdhogynem szorult, de mégis használt neki, mondjuk kicsit izmosabban kell forgatni a kormányt. Egyébként mindenkinek az ajánlanám, ha már (saját maga) szétszedi, akkor cseréljen gumiharangot (meg lengés csill. ütközőt). http://taylor.hu/astra/futomu/ Én is megcsináltam amiket meg kellett. Toronycsapágyak, jobb oldali talpas, hátsószillentek. Plusz, a rugóim nem igazán álltak irányban. Ezeket is helyre raktam, alul-felül. Sokkal jobb lett az orra. Pedig könnyített szillentek lettek bele véve, figyelmetlenségemből. Amúgy majd 2-3 évente majd cserélheted a talpasokat. Kb addig tartanak. Legalábbis a jobb oldaliak. :( http://kepfeltoltes.hu/view/140818/20140804037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140818/20140804040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140818/20140804042_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Módosítva Augusztus18, 2014 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Én is ugyanígy tettem amikor tavaly megvettem az Astrát, kicseréltem minden szilentet, gyáriak voltak a kormányösszekötő gömbfejek és a lengőkar gömbfeje is. De bukkanónál már kottyant valami, s mivel Caliból megmaradt a polcon elég sok futómű cucc így mindent kicseréltem, de remélem többet fog bírni 2-3 évnél, éves max 10000kmet megyünk vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Igen, csak az összetartást, a többi fix. Ezért akarok szerezni, vagy csinálni 3d toronycsapágyat. Nekem még minden gyári, 320e van benne. :) és csodálkozol hogy ráz a kormány? (vagy nem Te írtad) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Én is megcsináltam amiket meg kellett. Toronycsapágyak, jobb oldali talpas, hátsószillentek. Plusz, a rugóim nem igazán álltak irányban. Ezeket is helyre raktam, alul-felül. Sokkal jobb lett az orra. Pedig könnyített szillentek lettek bele véve, figyelmetlenségemből. Amúgy majd 2-3 évente majd cserélheted a talpasokat. Kb addig tartanak. Legalábbis a jobb oldaliak. :( http://kepfeltoltes.hu/view/140818/20140804037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140818/20140804040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/140818/20140804042_www.kepfeltoltes.hu_.jpg háta om, csak bírja mán tovább nekem a bal fosott be az szakadt el érdekes én fordítva tettem be a talpas csavarjait Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Hmmmm....én is cseréltem a talpasokat,(én is fordítva raktam be a csavarokat a satuban... :D ),kormány összekötő gömbfejeket,mégis ráz a kormány 100felett.....ember nincs,aki meg tudta volna mondani,miért... :blink: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts