stirlitz Elküldve November18, 2013 Megoszt Elküldve November18, 2013 Mivel a gólyalábat komplette ki kell venni, ezért szerintem sok gondolkodni való nincs. Pont a múltkor cseréltük Róóóóbinak a toronyszilentet: Ha ki kell, hát ki kell, köszi. A krokodilom ugyanilyen, de a satut nem kicsit irigylem..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve November19, 2013 Megoszt Elküldve November19, 2013 Ha ki kell, hát ki kell, köszi. A krokodilom ugyanilyen, de a satut nem kicsit irigylem..... Valami hasonló az én satum is, ha már itt tartunk :) Csak 3 lábon áll szegényke :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November19, 2013 Megoszt Elküldve November19, 2013 Nekem nincs se satum, se krokodilom, de még garázsom sem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November19, 2013 Megoszt Elküldve November19, 2013 Nekem nincs se satum, se krokodilom, de még garázsom sem :D Dettó, de azt a satut, meg a fűrészt, így is irigylem :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November19, 2013 Megoszt Elküldve November19, 2013 Én is, kb mindent ... Majd ha lesz egyszer házunk ... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November19, 2013 Megoszt Elküldve November19, 2013 Hát még ha azt is mondanám hogy a garázsban egy akna is van? :D Bár mindez nagyapámnál van, nekem otthon "csak" egy műhely van szerszámokkal. Ennek ellenére simán megcsináltam pár motor ki-be szerelést a régi hintaállványon a bejáró fölött, meg a rekord teljes szét összét a ház előtti utcai bejárónkon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November19, 2013 Megoszt Elküldve November19, 2013 Ha ki kell, hát ki kell, köszi. A krokodilom ugyanilyen, de a satut nem kicsit irigylem..... Dettó, de azt a satut, meg a fűrészt, így is irigylem :lol: :D Én is, kb mindent ... Majd ha lesz egyszer házunk ... :) Félelmetes, hogy egy darab vas milyen érzelmeket képes kiváltani. :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November19, 2013 Megoszt Elküldve November19, 2013 Az akna még rosszabb. Gyakorlatilag csak a padló hiánya, és mégis, még jobban irigylem :lol: Félelmetes, hogy egy darab vas milyen érzelmeket képes kiváltani. :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Nekem nincs akna, csak egy 18 m2-es garázs, s meg is csináltam a napokban első hátsó futómű teljes felújítását, illetve tárcsafék fel hátra és 23 mmes főfékhenger be Caliból. :) Elől már csak a kormányösszekötő gömbfejek cseréje maradt szombatra, hétfőn még futómű állítás. Élet apró örömei, egy álom lett a futómű. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Nekem nincs akna, csak egy 18 m2-es garázs, s meg is csináltam a napokban első hátsó futómű teljes felújítását, illetve tárcsafék fel hátra és 23 mmes főfékhenger be Caliból. :) Elől már csak a kormányösszekötő gömbfejek cseréje maradt szombatra, hétfőn még futómű állítás. Élet apró örömei, egy álom lett a futómű. :) :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Amik cserélve lettek: Első lengéscsillapítók. Toronycsapágy. Az a gumibak a lengéscsillapító tetején. Lengőkarban összes szilent + gömbfej. Kormánygömbfej. Első féktárcsák. Első fékbetétek. Hátsó lengéscsillapítók. Híd szilent. Féktárcsa, fékbetét, fékpofák. Félolaj. Főfékhenger 23 mm-re. Nem kevés munka volt, viszont annak örülök, hogy Opel jó lego, mert hátsó dobfékes agy ugyanaz mint a tárcsafékhez való agy. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Amik cserélve lettek: Első lengéscsillapítók. Toronycsapágy. Az a gumibak a lengéscsillapító tetején. Lengőkarban összes szilent + gömbfej. Kormánygömbfej. Első féktárcsák. Első fékbetétek. Hátsó lengéscsillapítók. Híd szilent. Féktárcsa, fékbetét, fékpofák. Félolaj. Főfékhenger 23 mm-re. Nem kevés munka volt, viszont annak örülök, hogy Opel jó lego, mert hátsó dobfékes agy ugyanaz mint a tárcsafékhez való agy. :) Hogy mennyibe került már le se írd... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Hát -% mindenből, illetve nem is mindenből, mert pl. első féktárcsák és betétek megvannak 2005 óta egy hátulja törött Caliból, amivel mentek 100 kmet, még anno Én raktam bele. :D Első lengőkarba gömbfej és szilentek, szintén ebből a Caliból, lengéscsillapítók kivételével minden a törött Caliból van az elejéhez. :D Még jó, hogy mindent megtartok. :D 23 mmes főfék meg a V6 Calimból van, mert oda meg bekerült a dupla szervodob 25 mmes főfékhengerrel B Vekiből. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Ó a régi fékjeim. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Nekem nincs akna, csak egy 18 m2-es garázs, s meg is csináltam a napokban első hátsó futómű teljes felújítását, illetve tárcsafék fel hátra és 23 mmes főfékhenger be Caliból. :) Elől már csak a kormányösszekötő gömbfejek cseréje maradt szombatra, hétfőn még futómű állítás. Élet apró örömei, egy álom lett a futómű. :) A 23mm-es főfékhenger az abs-es? És hogy állnak azok a hátsó gátlók? Amúgy a hátsó kerékagy kb az e (d?) kadettől az asconán át, a vectrákon keresztül (b is) az "A" meriváig egyeznek. Mármint hogy a 4 csavar furat ugyanaz, tehát fel lehet tenni egyiket a másik helyett, persze a többi részében van különbség. (abs-es vagy sem, préselt a csapágy vagy szerelhető, mekkora/milyen fék megy rá, stb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Abses, és caravanban ilyen ferdén állnak. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Abses, és caravanban ilyen ferdén állnak. Van róla képem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Van róla képem... :DÉn is csináltam anno, mikor beraktam a bilstein b8akat hátra. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Én is csináltam anno, mikor beraktam a bilstein b8akat hátra. :P Az nem tudom milyen nekem unixosak vannak hátul. A tecsónál volt ingyenes mérésük odamentem , mondja a csóka hátul nem valami jók...mondom a tiétek 3 napja vannak bent, jaaaa hát ez a gép sem olyan jó... :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Igen abs-es. Hát hogy áll a telók? Ahogy kell. :) Caravan. :) A 23mm-es főfékhenger az abs-es? És hogy állnak azok a hátsó gátlók? Amúgy a hátsó kerékagy kb az e (d?) kadettől az asconán át, a vectrákon keresztül (b is) az "A" meriváig egyeznek. Mármint hogy a 4 csavar furat ugyanaz, tehát fel lehet tenni egyiket a másik helyett, persze a többi részében van különbség. (abs-es vagy sem, préselt a csapágy vagy szerelhető, mekkora/milyen fék megy rá, stb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Nekem Optimal gázos került most be előre, hátra, nem túl kemény, nem is túl puha. Az nem tudom milyen nekem unixosak vannak hátul. A tecsónál volt ingyenes mérésük odamentem , mondja a csóka hátul nem valami jók...mondom a tiétek 3 napja vannak bent, jaaaa hát ez a gép sem olyan jó... :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Elöl Koni narancs, hátul meg Kayaba Gas a just. Caravan, és rohadtul jó lett a kocsi stabilitása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November20, 2013 Megoszt Elküldve November20, 2013 Off: Nekem a Caliban van hátul Koni narancs, elől citrom. Teszi a dolgát szépen, bár elől 20 mmes stabrúd helyett 24 mmes, hátul is vastagabb van. On: Családi verda, bőven jók ezek az Optimalok. :) Végre van fék is a verdán, ez a dob konstrukció nekem elég hitvány, mindig is utáltam összerakni állítgatni. Mondjuk azon meglepődtem, hogy a fékolaj helyett sűrű barnás trutyi jött ki a rendszerből, át is kellett fújatnom, mert még 0,7-0,8 liter olaj rátöltése után is trutyi jött ki légtelenítés közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Rám meg kihívják a rendőröket, ha műszerfalat műtök, mer' biztos lopom az autót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Ezt cáfolom, ugyanis az ABS nélküli A1-es Vectrára nemlehet feltenni sem az ABS-es, sem az ABS nélküli Astra kerékagyat, mert kisebb a rögzítőcsavarok között lévő furat átmérője a hídon, mint a kerékagy belógó részének az átmérője. Amúgy a hátsó kerékagy kb az e (d?) kadettől az asconán át, a vectrákon keresztül (b is) az "A" meriváig egyeznek. Mármint hogy a 4 csavar furat ugyanaz, tehát fel lehet tenni egyiket a másik helyett, persze a többi részében van különbség. (abs-es vagy sem, préselt a csapágy vagy szerelhető, mekkora/milyen fék megy rá, stb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts