Gregory33 Elküldve Augusztus18, 2013 Elküldve Augusztus18, 2013 Hát ugye először is venni kell egy szervós kormányművet tartállyal, szivattyúval együtt ez szerintem olyan 15-20 ezer forint. Aztán ki kell szedni a régit és be kell szerelni helyette ezt, ha Te csinálod ingyen van ha szerelő akkor meg amennyit kér érte. Ez így egyszerűnek tűnik, meg is éri, ha nem akarok sérvet kapni :D
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2013 Elküldve Augusztus18, 2013 Ez így egyszerűnek tűnik, meg is éri, ha nem akarok sérvet kapni :D Parkoláskor nagy segítség, az tuti.
Gregory33 Elküldve Augusztus18, 2013 Elküldve Augusztus18, 2013 Parkoláskor nagy segítség, az tuti. Kanyarban sem egyszerű a manőverezés, ez nem egy swift... :icon1:
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2013 Elküldve Augusztus18, 2013 Kanyarban sem egyszerű a manőverezés, ez nem egy swift... :icon1: Nem tudom, ez az első kocsim és ebben nincs szervó...
FPepe Elküldve Augusztus19, 2013 Elküldve Augusztus19, 2013 Ez így egyszerűnek tűnik, meg is éri, ha nem akarok sérvet kapni :D Azért ne feledkezzünk meg arról se, hogy F Astrában többféle rendszerű szervó is volt. Legjobb, ha egy ugyanolyan motorkódú kocsiból valót szerzel az összes ékszíj által hatott dologgal együtt (generátor, feszítőgörgők, stb.).
J0hnny Elküldve Augusztus19, 2013 Elküldve Augusztus19, 2013 Kanyarban sem egyszerű a manőverezés, ez nem egy swift... :icon1: Pudingok! :D
Dáwid Elküldve Augusztus19, 2013 Elküldve Augusztus19, 2013 Pudingok! :D 205/45-16 és egykezes. :lol:
Gregory33 Elküldve Augusztus19, 2013 Elküldve Augusztus19, 2013 205/45-16 és egykezes. :lol: Pudingok! :D Csak megszoktam a jót 8-)
Grabovszki Elküldve Augusztus20, 2013 Elküldve Augusztus20, 2013 Nem sűrített, hanem sima levegővel kell nyomni. EPK cartárs van otthon a témában jobban azt hiszem...http://kepfeltoltes.hu/080920/Image1_www.k...ltoltes.hu_.jpg Üdv! Visszakerestem a témában de már az általad feltöltött kép nem látható kombi hátsó lengéscsillapító felfújhatóságáról. Fel tudnád tenni újra? Köszi..
megadave Elküldve Augusztus20, 2013 Elküldve Augusztus20, 2013 Egyforma, egyes gsi modelleké csak 3-at fordul,míg a többii 3.5-öt, de az rohadt ritka. A vectráé is jó bele. Nem az összes gsi 3-at forgós? Végül is mindegy, rohadt jó, az a lényeg. 205/45-16 és egykezes. :lol: Szintén 205/45-16 -tal két ujjal simán végigmentem a vizespoharas szlalomon. :)
wookie Elküldve Augusztus20, 2013 Elküldve Augusztus20, 2013 Sajnos nem, pedig egy olyat szeretnék én is. A vectra 4.5-öt fordul. Egyujjas szervó nélkül is, de szörnyű.
Atchen Elküldve Augusztus21, 2013 Elküldve Augusztus21, 2013 Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú, ferdehátú 1.4es classic f astránk, hátra a nagy kutya miatt már beraktam a kombi rugóit, a kérdésem, hogy a kombi lengéscsillapitót be lehet e tenni, vagy semmiképp sem??? Köszönöm előre is!!!! Ati
spzoli Elküldve Augusztus21, 2013 Elküldve Augusztus21, 2013 Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú, ferdehátú 1.4es classic f astránk, hátra a nagy kutya miatt már beraktam a kombi rugóit, a kérdésem, hogy a kombi lengéscsillapitót be lehet e tenni, vagy semmiképp sem??? Köszönöm előre is!!!! Ati Nem lehet. 1
Atchen Elküldve Augusztus21, 2013 Elküldve Augusztus21, 2013 Nem lehet. köszi. És valami megoldás van erre? mert a sima csillapitó végállása miatt meghalt, tudom nagy a rugó, de nem szeretném kivenni... Ugye van valami variáció...?
Dáwid Elküldve Augusztus21, 2013 Elküldve Augusztus21, 2013 köszi. És valami megoldás van erre? mert a sima csillapitó végállása miatt meghalt, tudom nagy a rugó, de nem szeretném kivenni... Ugye van valami variáció...? nem hossuabb rugót kéne beletenni, hanem erősebbet, azzal pedig tök jól érzi magát a gyári gátló. Sziváknál, Vörösnél csinálnak erősebb rugókat, illetve ha a gyáriba teszel gumi bakot, akkor az is jóval többet elbír összeülés nélkül. 1
zoleekp Elküldve Augusztus24, 2013 Elküldve Augusztus24, 2013 Sziasztok.S.O.S keresek kiscsapágyas bal első gólyalábat Budapesten.Ha van valakinek kérem jelezze.
bandi111 Elküldve Augusztus25, 2013 Elküldve Augusztus25, 2013 Hello Mindenkinek! Egy másik fórumon lapozgatva olvastam hogy F Astrát meg lehet oldani úgy, hogy hátul tárcsafékes legyen egy Vectra híddal. (Úgy hallottam hogy a GSi hidak drágábbak de lehet hogy nem így van :) ) Elvileg szélesebb is lesz 1-2 centivel a futómű és komolyabb a stabilizátora is. Ez az A vagy B Vectra hídja lenne? Mik kellenek még hozzá a fékhez? Érdekelne a projekt mert ugye sose baj ha van fék :) Esetleg mi árban lehetnek az alkatrészek hozzá?
Dáwid Elküldve Augusztus25, 2013 Elküldve Augusztus25, 2013 Hello Mindenkinek! Egy másik fórumon lapozgatva olvastam hogy F Astrát meg lehet oldani úgy, hogy hátul tárcsafékes legyen egy Vectra híddal. (Úgy hallottam hogy a GSi hidak drágábbak de lehet hogy nem így van :) ) Elvileg szélesebb is lesz 1-2 centivel a futómű és komolyabb a stabilizátora is. Ez az A vagy B Vectra hídja lenne? Mik kellenek még hozzá a fékhez? Érdekelne a projekt mert ugye sose baj ha van fék :) Esetleg mi árban lehetnek az alkatrészek hozzá? csak a hátsó féket tárcsára cserélni nem kéne. Akkor 256-os első szett előre, de hátul sem kell az egész hidat cserélni. Stabrúd erdetileg nincs benne, gsi-ről lehet tenni a saját hídjára. A helye megvan.
bandi111 Elküldve Augusztus25, 2013 Elküldve Augusztus25, 2013 csak a hátsó féket tárcsára cserélni nem kéne. Akkor 256-os első szett előre, de hátul sem kell az egész hidat cserélni. Stabrúd erdetileg nincs benne, gsi-ről lehet tenni a saját hídjára. A helye megvan. Na ennek örülök hogy nem kell hidat cserélgetni :) Honnan lehetne ezeket beszerezni? Van itt valakinek eladó vagy ismerősnek eladó? :D
Dáwid Elküldve Augusztus25, 2013 Elküldve Augusztus25, 2013 Na ennek örülök hogy nem kell hidat cserélgetni :) Honnan lehetne ezeket beszerezni? Van itt valakinek eladó vagy ismerősnek eladó? :D bárhol ahol találsz gsi bontást, lesz. Első féket mindenképp cseréld, meg a főfékhengert is ajánlott 22-esre. F-ben viszont csak ABS-est találsz, úgyhogy vagy kadett gsi, vagy bót.
stirlitz Elküldve Augusztus25, 2013 Elküldve Augusztus25, 2013 bárhol ahol találsz gsi bontást, lesz. Első féket mindenképp cseréld, meg a főfékhengert is ajánlott 22-esre. F-ben viszont csak ABS-est találsz, úgyhogy vagy kadett gsi, vagy bót. :hiya: én végre talátam 22es FFH-t, igaz új bóti, de ATE és nem vót azé olyan drága......mondjuk......máshol nem találtam
wookie Elküldve Augusztus25, 2013 Elküldve Augusztus25, 2013 :hiya: én végre talátam 22es FFH-t, igaz új bóti, de ATE és nem vót azé olyan drága......mondjuk......máshol nem találtam Hol? Mennyi? Linket!!! :D
stirlitz Elküldve Augusztus26, 2013 Elküldve Augusztus26, 2013 Hol? Mennyi? Linket!!! :D itten: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/eroatviteli_alkatresz/fek_fekbetet/opel_astra_f_fofekhenger_22_22_91_98_1794526505.html elméletileg minden stimmel, leleveleztem vele, de mondjuk hiszem ha rárakom a dobra, meg a helyére....
bzoley Elküldve Augusztus26, 2013 Elküldve Augusztus26, 2013 :hiya: én végre talátam 22es FFH-t, igaz új bóti, de ATE és nem vót azé olyan drága......mondjuk......máshol nem találtam Gyári rendszernél ennek van valami értelme/haszna? Vagy önmagában semmit nem ér, esetleg nem is használható?
Dáwid Elküldve Augusztus26, 2013 Elküldve Augusztus26, 2013 Gyári rendszernél ennek van valami értelme/haszna? Vagy önmagában semmit nem ér, esetleg nem is használható? Kisfékes szetthez tök fölösleges. ;)
Recommended Posts