Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hát ugye először is venni kell egy szervós kormányművet tartállyal, szivattyúval együtt ez szerintem olyan 15-20 ezer forint. Aztán ki kell szedni a régit és be kell szerelni helyette ezt, ha Te csinálod ingyen van ha szerelő akkor meg amennyit kér érte.

Ez így egyszerűnek tűnik, meg is éri, ha nem akarok sérvet kapni :D

Link to comment
Megosztás:

Ez így egyszerűnek tűnik, meg is éri, ha nem akarok sérvet kapni :D

Azért ne feledkezzünk meg arról se, hogy F Astrában többféle rendszerű szervó is volt. Legjobb, ha egy ugyanolyan motorkódú kocsiból valót szerzel az összes ékszíj által hatott dologgal együtt (generátor, feszítőgörgők, stb.).

Link to comment
Megosztás:

Egyforma, egyes gsi modelleké csak 3-at fordul,míg a többii 3.5-öt, de az rohadt ritka. A vectráé is jó bele.

Nem az összes gsi 3-at forgós? Végül is mindegy, rohadt jó, az a lényeg.

205/45-16 és egykezes. :lol:

Szintén 205/45-16 -tal két ujjal simán végigmentem a vizespoharas szlalomon. :)

Link to comment
Megosztás:

köszi. És valami megoldás van erre?

mert a sima csillapitó végállása miatt meghalt, tudom nagy a rugó, de nem szeretném kivenni... Ugye van valami variáció...?

nem hossuabb rugót kéne beletenni, hanem erősebbet, azzal pedig tök jól érzi magát a gyári gátló. Sziváknál, Vörösnél csinálnak erősebb rugókat, illetve ha a gyáriba teszel gumi bakot, akkor az is jóval többet elbír összeülés nélkül.
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenkinek!

Egy másik fórumon lapozgatva olvastam hogy F Astrát meg lehet oldani úgy, hogy hátul tárcsafékes legyen egy Vectra híddal. (Úgy hallottam hogy a GSi hidak drágábbak de lehet hogy nem így van :) ) Elvileg szélesebb is lesz 1-2 centivel a futómű és komolyabb a stabilizátora is. Ez az A vagy B Vectra hídja lenne? Mik kellenek még hozzá a fékhez? Érdekelne a projekt mert ugye sose baj ha van fék :) Esetleg mi árban lehetnek az alkatrészek hozzá?

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenkinek!

Egy másik fórumon lapozgatva olvastam hogy F Astrát meg lehet oldani úgy, hogy hátul tárcsafékes legyen egy Vectra híddal. (Úgy hallottam hogy a GSi hidak drágábbak de lehet hogy nem így van :) ) Elvileg szélesebb is lesz 1-2 centivel a futómű és komolyabb a stabilizátora is. Ez az A vagy B Vectra hídja lenne? Mik kellenek még hozzá a fékhez? Érdekelne a projekt mert ugye sose baj ha van fék :) Esetleg mi árban lehetnek az alkatrészek hozzá?

csak a hátsó féket tárcsára cserélni nem kéne. Akkor 256-os első szett előre, de hátul sem kell az egész hidat cserélni. Stabrúd erdetileg nincs benne, gsi-ről lehet tenni a saját hídjára. A helye megvan.
Link to comment
Megosztás:

csak a hátsó féket tárcsára cserélni nem kéne. Akkor 256-os első szett előre, de hátul sem kell az egész hidat cserélni. Stabrúd erdetileg nincs benne, gsi-ről lehet tenni a saját hídjára. A helye megvan.

Na ennek örülök hogy nem kell hidat cserélgetni :) Honnan lehetne ezeket beszerezni? Van itt valakinek eladó vagy ismerősnek eladó? :D

Link to comment
Megosztás:

Na ennek örülök hogy nem kell hidat cserélgetni :) Honnan lehetne ezeket beszerezni? Van itt valakinek eladó vagy ismerősnek eladó? :D

bárhol ahol találsz gsi bontást, lesz. Első féket mindenképp cseréld, meg a főfékhengert is ajánlott 22-esre. F-ben viszont csak ABS-est találsz, úgyhogy vagy kadett gsi, vagy bót.
Link to comment
Megosztás:

bárhol ahol találsz gsi bontást, lesz. Első féket mindenképp cseréld, meg a főfékhengert is ajánlott 22-esre. F-ben viszont csak ABS-est találsz, úgyhogy vagy kadett gsi, vagy bót.

:hiya: én végre talátam 22es FFH-t, igaz új bóti, de ATE és nem vót azé olyan drága......mondjuk......máshol nem találtam

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.