zotya975 Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Csak tekeréskor hallani, Akkor most az a kérdés meddig használhatom így kocsit? Nem mennék vele 1000 km a héten csak munkába járáshoz. Meg lenne benne egy 60km-es út. Meg mennyire veszélyes a ropogó hang ? Hát ugye a ropogás már a hiba jele...általában mindenki minél hamarabb cserélni de szerintem használható igy egy darabig csak ugye nem tudni meddíg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Ismerősöm most járt úgy a 600-as roverjával, hogy először elkezdett nyikorogni a gömbfej, aztán már nem tért vissza a kormány egyenesbe, végül egy utcából kikanyarodva a gömbfej kiugrott a helyéről, a rugó szétlőtte az egészet és elrepült az autó meg letérdelt. (kettős keresztlengőkaros) Szóval nem igazán érdemes halogatni az ilyesmit. Mcphaersonnál ugyan szétesni nem tud, de ha nagyon behal a toronycsapágy simán lehet hogy kormányozhatatlanná válik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Na jó, de azért egy kis kezdődő ropogás miatt még nem fog egyből szétesni. Nyugodtan járhat vele még egy darabig, persze azért minél előbb érdemes kicserélni, ez nem kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Na jó, de az ördög sosem alszik. Én pl most jöttem rá mikor a féket csináltam hogy a bal hátsó kerékcsapágyam is ugyanúgy meg van makkanva, pedig se hangja semmi nem volt. Mondjuk így 300k km után annyira nem lep meg hogy tönkrement. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egyik pillanatról a másikra jelentkezett a dolog, nem szép lassan és erősödött, hanem ugyanolyan most is, mint ahogy kezdődött. Mikor lassítok vagy gyorsítok valami koppan egyet az első futóműben. Majdhogynem a padlólemeztől érzem a koppanást. Valaki nem találkozott már ilyen jelenséggel? Előre is köszönöm a segítséget!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egyik pillanatról a másikra jelentkezett a dolog, nem szép lassan és erősödött, hanem ugyanolyan most is, mint ahogy kezdődött. Mikor lassítok vagy gyorsítok valami koppan egyet az első futóműben. Majdhogynem a padlólemeztől érzem a koppanást. Valaki nem találkozott már ilyen jelenséggel? Előre is köszönöm a segítséget!!! esélyes, hogy leszakadt valamelyik motortartó bakod :rolleyes: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 esélyes, hogy leszakadt valamelyik motortartó bakod :rolleyes: Megnézem őket, erre még nem gondoltam. Mikor valami hupliba belemegyek vele, akkor is hallani. De jó ötlet, megnézem őket. A hátsó, váltótartót egy éve cseréltem, az nem lehet, a két szélsőt megnézem. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Megnézem őket, erre még nem gondoltam. Mikor valami hupliba belemegyek vele, akkor is hallani. De jó ötlet, megnézem őket. A hátsó, váltótartót egy éve cseréltem, az nem lehet, a két szélsőt megnézem. Köszi Tányérszilenteket is nézd meg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egyik pillanatról a másikra jelentkezett a dolog, nem szép lassan és erősödött, hanem ugyanolyan most is, mint ahogy kezdődött. Mikor lassítok vagy gyorsítok valami koppan egyet az első futóműben. Majdhogynem a padlólemeztől érzem a koppanást. Valaki nem találkozott már ilyen jelenséggel? Előre is köszönöm a segítséget!!! huzd meg rendesen a bolcso csavarokat. Nekem a hatso ketto lazult le egyszer, akkor ugyan ezt csinalta 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Kíváncsi vagyok a véleményetekre. A bal első kerékcsapágy az Astrámban elkezdet sírni, súrlódni. Milyen csapágyat vegyek szerintetek? SKF, FAG, FEBI, vagy egyéb kínai terméket? Van itt komoly különbség, vagy csomagolnak mind? Régen biztos kapásból SKF-et vettem volna, de most nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Kíváncsi vagyok a véleményetekre. A bal első kerékcsapágy az Astrámban elkezdet sírni, súrlódni. Milyen csapágyat vegyek szerintetek? SKF, FAG, FEBI, vagy egyéb kínai terméket? Van itt komoly különbség, vagy csomagolnak mind? Régen biztos kapásból SKF-et vettem volna, de most nem tudom. En biztos dobnek bele egy masik golyalabat aztan kesz :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Hát, az is megoldás lehet. Erre gondoltam én is:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika84 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Szia. Nekem astra f 1,4 caravanom van,és nekem is valami kopog a futóműnél és nem jövök rá hogy mi lehet a baja.Rossz úton csinálja olyan mintha kotyogna a kormány a kezembe de műszakin meg nem volt semmi.Mondjuk a belső kormányösszekötő a kormányműnél kottyan egy kicsit,nem tudom hogy szabad-e neki.Csak már jó lenne kideríteni hogy mi kopoghat. Ha esetleg tudsz benne segíteni előrre is koszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Kíváncsi vagyok a véleményetekre. A bal első kerékcsapágy az Astrámban elkezdet sírni, súrlódni. Milyen csapágyat vegyek szerintetek? SKF, FAG, FEBI, vagy egyéb kínai terméket? Van itt komoly különbség, vagy csomagolnak mind? Régen biztos kapásból SKF-et vettem volna, de most nem tudom. Mindegyik jó szerintem, én még ide sorolom a KOYO-t is. Kereskedőtől függ, hogy melyiket milyen áron adja. Pl. itt a közelünkben az egyik csapágyboltban a Koyo-t az SKF árának a harmadáért adják, máshol pont fordítva. Kereskedői szerződés és pofátlanság kérdése az egész. Ugyanott kapsz kínait tized áron. A fűnyírómba azt tettem és már hetedik éve megy. A témát zárva: nekem hasonló okok miatt 2006-ban kellett jobb első csapágyat cseréltetnem, azt hiszem Koyo volt. Azóta is megy. Szerintem az összes többi még eredeti 21 éves. A kerékcsapágy nem az a hirtelen halós fajta. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Szia. Nekem astra f 1,4 caravanom van,és nekem is valami kopog a futóműnél és nem jövök rá hogy mi lehet a baja.Rossz úton csinálja olyan mintha kotyogna a kormány a kezembe de műszakin meg nem volt semmi.Mondjuk a belső kormányösszekötő a kormányműnél kottyan egy kicsit,nem tudom hogy szabad-e neki.Csak már jó lenne kideríteni hogy mi kopoghat. Ha esetleg tudsz benne segíteni előrre is koszönöm. Ha mész egyenes úton, fogod a kormányt erősen hogy egy kicsit se menjen semerre és nyomsz egy kövér gázt, akkor húz valamerre az autó?, majd mikor leveszed a gázról a lábad úgyszintén megy e valamerrre az autó? Ha igen az lehet a Kormány összekötő gömbfely. Lehet még a fogasléc ami ki szokott kopni. Viszont ha műszakin átment akkor vagy nem vették észre a kormányösszekötő gömfelyet(amit kétlek), vagy ha az jó volt akkor a fogasléc lesz. De a fogaslécházon van még egy kopó alkatrész ami szintén kotyoghat, ott ahol a két korm.összek.rúd csatlakozik, arra van is egy javítási leírás, de már nem tudom hogy hol, de valaki biztos emlékszik, vagy tudja.....remélem mihamarabb közli.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika84 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Nem húz egyik irányba sem az autó,de kézzel mozgatva is lehet érezni,ha megfogom a kormányösszekötőt és megmozgatom lehet érezni a kotyanást.(olyan mintha belül kotyogna).A lengőkar szilent,talpas,stabilizátor szilent cserélve lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Szia. Nekem astra f 1,4 caravanom van,és nekem is valami kopog a futóműnél és nem jövök rá hogy mi lehet a baja.Rossz úton csinálja olyan mintha kotyogna a kormány a kezembe de műszakin meg nem volt semmi.Mondjuk a belső kormányösszekötő a kormányműnél kottyan egy kicsit,nem tudom hogy szabad-e neki.Csak már jó lenne kideríteni hogy mi kopoghat. Ha esetleg tudsz benne segíteni előrre is koszönöm. Szokott még kopogni a kormányrúd megvezető is, ha befekszel a pedálokhoz hanyatt és felnézel akkor látod. Műanyag betét van egy fém perselyben abban a kormányrúd, van hogy kicsúszik és kopog a rúd szar úton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika84 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Szokott még kopogni a kormányrúd megvezető is, ha befekszel a pedálokhoz hanyatt és felnézel akkor látod. Műanyag betét van egy fém perselyben abban a kormányrúd, van hogy kicsúszik és kopog a rúd szar úton. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika84 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Köszöm,holnap utánna nézek remélem az volt a baj:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Ha a lengőkarban lévő hátsó szilentben, abba ahova függőlegesen megy bele a csavar, szóval ha abban a fém perselyek rosszak, kopottak már, akkor is koppan gázadáskor és fékezéskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
d.szalai93 Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 üdv ! segítségeteket szeretném kérni ültetéssel kapcsolatban. van egy f astrám elöl 9 hátul 8 centit szeretnék ültetni mint ahogy most is van csak gyári gátlókkal lett annak idején összerakva ami ezáltal tönkre is ment. nah most olyan kérdésem lenne hogy vennék egy ta 60/ 40 fix futóművet és a rugókat megvágatnám elöl 3 centit hátul meg 4-et akkor ugyanúgy tönkremenne a gátló vagy elbírja mivel sport és eleve rövidebb a gyárinál. egyenlőre csak ez a megoldás jutott az eszembe de ha valakinek van ötlete az airridon és az állíthatón kívül szívesen meghallgatom. segítségeteket előre is köszönöm :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 üdv ! segítségeteket szeretném kérni ültetéssel kapcsolatban. van egy f astrám elöl 9 hátul 8 centit szeretnék ültetni mint ahogy most is van csak gyári gátlókkal lett annak idején összerakva ami ezáltal tönkre is ment. nah most olyan kérdésem lenne hogy vennék egy ta 60/ 40 fix futóművet és a rugókat megvágatnám elöl 3 centit hátul meg 4-et akkor ugyanúgy tönkremenne a gátló vagy elbírja mivel sport és eleve rövidebb a gyárinál. egyenlőre csak ez a megoldás jutott az eszembe de ha valakinek van ötlete az airridon és az állíthatón kívül szívesen meghallgatom. segítségeteket előre is köszönöm :) Úgy tudom a vágás nem a legjobb megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 Ezt a rugó vagdosós témát el kellene már felejteni, ladánál sem túl egészséges, de új autóknál meg már nem is lehet megcsinálni, hiszen akkor a rugó nem tud sehogysem beülni a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március15, 2013 Megoszt Elküldve Március15, 2013 üdv ! segítségeteket szeretném kérni ültetéssel kapcsolatban. van egy f astrám elöl 9 hátul 8 centit szeretnék ültetni mint ahogy most is van csak gyári gátlókkal lett annak idején összerakva ami ezáltal tönkre is ment. nah most olyan kérdésem lenne hogy vennék egy ta 60/ 40 fix futóművet és a rugókat megvágatnám elöl 3 centit hátul meg 4-et akkor ugyanúgy tönkremenne a gátló vagy elbírja mivel sport és eleve rövidebb a gyárinál. egyenlőre csak ez a megoldás jutott az eszembe de ha valakinek van ötlete az airridon és az állíthatón kívül szívesen meghallgatom. segítségeteket előre is köszönöm :) Tönkre megy!!! Rugót ne vágj, mert ennél a típusnál nem hogy nem egészséges, de egyáltalán nem biztonságos... Nem a Te életedért aggódok, hanem mások életéért, és a sajátomért... Egy biztos, ha baleset után kiderül, hogy vágtad a rugóidat, és a műszaki szakértő ráfogja, hogy amiatt történt mondjuk halálos kimenetelű baleset, akkor biztos lehetsz benne, hogy közúti veszélyeztetés, és gondatlanságból elkövetett emberölés miatt is megrángatnak... Ha lentebb akarod tenni az autót, akkor menj el egy rugókovácshoz, mert az legalább melegítéssel össze tudja nyomni a rugókat megfelelő méretűre, így biztosan nem ugrik ki a helyéről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
d.szalai93 Elküldve Március16, 2013 Megoszt Elküldve Március16, 2013 Tönkre megy!!! Rugót ne vágj, mert ennél a típusnál nem hogy nem egészséges, de egyáltalán nem biztonságos... Nem a Te életedért aggódok, hanem mások életéért, és a sajátomért... Egy biztos, ha baleset után kiderül, hogy vágtad a rugóidat, és a műszaki szakértő ráfogja, hogy amiatt történt mondjuk halálos kimenetelű baleset, akkor biztos lehetsz benne, hogy közúti veszélyeztetés, és gondatlanságból elkövetett emberölés miatt is megrángatnak... Ha lentebb akarod tenni az autót, akkor menj el egy rugókovácshoz, mert az legalább melegítéssel össze tudja nyomni a rugókat megfelelő méretűre, így biztosan nem ugrik ki a helyéről... mindenféleképpen rugó kovács csinálja. voltam nála és azt mondta nyugodtan lehet vágni elöl mert ott nem tud kiesni. hátul meg egyértelmű hogy melegíti szóval nem úgy kell elképzelni hogy leengedem a másodikról a hosszabbítót és sarokcsiszolóval nekiállok és lesz ami lesz olyan embert kérdeztem erről aki 20 éve van a szakmában,csak tudja hogy mit csinál itt az a kérdés hogy a gátlók fogják e bírni mert a gyári nem bírta 1 évnél tovább Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts