epk947 Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 Mintha észrevenné. 205/45-16-al is megálltam nyáron 6l alatt. 175-ös 14-essel játszok télen, és nem megy be hatfél alá. Nem a kerékméret fogja elszegényíteni az emberiséget.. Majd kiderül... Nekem fél liter van a 10 mm-el keskenyebb javára.
Gabibácsi Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 Én meg sosem mérem, és 195-ös gumim van. 60 lóhoz. És nem lehet észrevenni hogy visszafogná ezt a k. nagy erőt a szélesebb gumi :D
spzoli Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 195 és 195 között is van szélesség különbség...
Dáwid Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 195 és 195 között is van szélesség különbség... Dávidtól elhozom a 165/40 16-ot, és lesz olyan széles mint másnak a 195 :D
daykiller Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 Dávidtól elhozom a 165/40 16-ot, és lesz olyan széles mint másnak a 195 :D Oldalfal is részt vesz a tapadásban. :D
Dáwid Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 Oldalfal is részt vesz a tapadásban. :D 6"-on nem egyszerű feszíteni, de megódjuk :lol:
spzoli Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 6"-on nem egyszerű feszíteni, de megódjuk :lol: Lásd: pótkerem 5.5 :D
Dáwid Elküldve Február5, 2013 Elküldve Február5, 2013 Lásd: pótkerem 5.5 :D Ha szóltál volna előre, viszek fekete kacsaszalagot, és betekerjük vele. Abba se lenne kevesebb levegő :D
individor Elküldve Február10, 2013 Elküldve Február10, 2013 üdv! csereérett lett az egyik toronycsapágyam, eléggé ropog mióta bejöttek a hidegek kértem árajánlatot és küldtek csapágyról és gumiágyról most ez hogy van? mindketőt kell cserélni? mennyire bonyolult? szerzek rugóösszehúzót, kiveszem a lengéscsillapítót és a csapágyat és kész is van? vagy kell hozzá valami extra szerszám? ha már ott vagyok kicserélem a lengéscsillapítókat is, a hátsókat már úgy is kellett cserélni köszi!
Morpheus Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 üdv! csereérett lett az egyik toronycsapágyam, eléggé ropog mióta bejöttek a hidegek kértem árajánlatot és küldtek csapágyról és gumiágyról most ez hogy van? mindketőt kell cserélni? mennyire bonyolult? szerzek rugóösszehúzót, kiveszem a lengéscsillapítót és a csapágyat és kész is van? vagy kell hozzá valami extra szerszám? ha már ott vagyok kicserélem a lengéscsillapítókat is, a hátsókat már úgy is kellett cserélni köszi! Háát hogy le tudd venni a rugót a lengő szárról, nameg a csapágyat is, ahhoz kell egy levegős gép mert a szárat vagy spéci cuccal tudod csak megfogni(8-as vagy 9-es "anya" formályú fej) vagy a levegős gép ütögető mechanikája csak..
Tiu Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Háát hogy le tudd venni a rugót a lengő szárról, nameg a csapágyat is, ahhoz kell egy levegős gép mert a szárat vagy spéci cuccal tudod csak megfogni(8-as vagy 9-es "anya" formályú fej) vagy a levegős gép ütögető mechanikája csak.. Ezt részleteznéd kicsit? :rolleyes: Nem értem. :blush:
Morpheus Elküldve Február11, 2013 Elküldve Február11, 2013 Ezt részleteznéd kicsit? :rolleyes: Nem értem. :blush: Melyik részét?
individor Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 légkulcsom van, egy elég jó krovakészletem is, akna, emelő minden van a féktárcsát is kell cserélnem, jó eséllyel oda is kell a légkucs majd akkor a csapágyat és a gumiágyat is meg kel vennem hozzá? ezeket kaptam: CSAPÁGY 344524 40 54 0013 SWAG 1800-/DB GUMIÁGY 344531 B 87-035-A BOGE 4225-/DB
epk947 Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 légkulcsom van, egy elég jó krovakészletem is, akna, emelő minden van a féktárcsát is kell cserélnem, jó eséllyel oda is kell a légkucs majd akkor a csapágyat és a gumiágyat is meg kel vennem hozzá? ezeket kaptam: CSAPÁGY 344524 40 54 0013 SWAG 1800-/DB GUMIÁGY 344531 B 87-035-A BOGE 4225-/DB A gumi szilent állapota határozza meg a szükséget. Azonban a gumi általában rövidebb életű mint egy csapágy, tehát ha magadnak csinálod és nem eladásra, akkor jobb együtt cserélni.
individor Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 A gumi szilent állapota határozza meg a szükséget. Azonban a gumi általában rövidebb életű mint egy csapágy, tehát ha magadnak csinálod és nem eladásra, akkor jobb együtt cserélni. úgy szeretném megcsinálni hogy guruljon még vagy 10 évet....... a lengéscsillapítókat is azért cserélem, mert még most jó de nem akarom évente szerelgetni, és persze mindkét oldalon, pedig csak a bal fele ropog az elejében még minden gyári benne(97es az autó)
Tiu Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 Háát hogy le tudd venni a rugót a lengő szárról, nameg a csapágyat is, ahhoz kell egy levegős gép mert a szárat vagy spéci cuccal tudod csak megfogni(8-as vagy 9-es "anya" formályú fej) vagy a levegős gép ütögető mechanikája csak.. Melyik részét? Ahol a levegős gép ütögető mechanikája megfogja a lengő szárát, de az ugyanerre a célra való a 8-as vagy 9-es anyára hasonlító fej is gondot okoz. :huh: A rugót és a csapágyat értem. :icon1:
Tiu Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 úgy szeretném megcsinálni hogy guruljon még vagy 10 évet....... a lengéscsillapítókat is azért cserélem, mert még most jó de nem akarom évente szerelgetni, és persze mindkét oldalon, pedig csak a bal fele ropog az elejében még minden gyári benne(97es az autó) Van itt egy kép talán segít. A többihez kiegészítés: A lengéscsillapító cserekor érdemes a lcs-n kívül porvédőt és felütésgátlót is cserélni. A lengéscsillapítóhoz általában jár a patronrögzítő anya (képen a 6-os), ezt érdemes megnézni. Szétszedéshez jól jön még egy gömbcsukló kinyomó is. ;)
Morpheus Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 Ahol a levegős gép ütögető mechanikája megfogja a lengő szárát, de az ugyanerre a célra való a 8-as vagy 9-es anyára hasonlító fej is gondot okoz. :huh: A rugót és a csapágyat értem. :icon1: A levegős gép azért kell hogy a leng.száron lévő anyát "leütögetve"... meglazítsa és letekerje.. A 8vagy 9es kulcs pedig a tengely megfogására kell hogy ne forogjon el, de ez nem minden esetben szükséges, hisz ha nem elöttem csinálják el sem hiszem, hogy a szaki a rugóösszehuzóval összehúzott rugót félretolva a száron, megfogta a tengelyt, és a levegős géppel, oda pörkölt és már lennt is volt az anya, a csapágy, a rugó..... A 8-vagy 9 es kulcs az nem tuti lehet hogy imbusz volt már nem emlékszem... Így már DÁ?
J0hnny Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 légkulcsom van, egy elég jó krovakészletem is, akna, emelő minden van a féktárcsát is kell cserélnem, jó eséllyel oda is kell a légkucs majd akkor a csapágyat és a gumiágyat is meg kel vennem hozzá? ezeket kaptam: CSAPÁGY 344524 40 54 0013 SWAG 1800-/DB GUMIÁGY 344531 B 87-035-A BOGE 4225-/DB Mielőtt bármihez hozzányúlsz, a lengéscsillapító felső rögzítő nagy csavarját veresd meg légkulccsal, 18-as fej. Kerék le, féltengely sasszeg ki, hosszú 32-es fejjel leveszed a féltengely koronás anyáját, ide is jól jön a légkulcs. Talpast és kormányösszekötőt kiveszed, ha van lehúzód azzal, ha nincs, akkor kalapács. Én nem szeretem ütni, jobb a lehúzó, nem olyan drága. Féknyerget le kell még venni, aszem 10-es inbusz, készülj, hogy izomból kell tekerni, hosszabbító félcolos csődarab legyen kéznél és lehetőleg nem teszkós inbusszal próbáld. :) Gólyalábat felülről kicsavarozod, 2xM8 tartja, aztán már látni fogod mivel van dolgod. Satuba befogod az egész gólyalábat, rugóösszehúzóval addig húzod a rugót szimmetrikusan, amíg el nem lazul, utána az elsőként meglazított felső anyát lecsavarhatod. Visszafelé kb ugyanez a sorrend.
individor Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 köszi az infót mindenkinek! erre nem gondoltam hogy még a talpasokat és az összekötőt is szét kell szedni szóval akkor az egész kerékagyat ki kell venni aztán lehet kipiszkálni a lengéscsillapítót és a csapágyat
zotya975 Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Mielőtt bármihez hozzányúlsz, a lengéscsillapító felső rögzítő nagy csavarját veresd meg légkulccsal, 18-as fej. Kerék le, féltengely sasszeg ki, hosszú 32-es fejjel leveszed a féltengely koronás anyáját, ide is jól jön a légkulcs. Talpast és kormányösszekötőt kiveszed, ha van lehúzód azzal, ha nincs, akkor kalapács. Én nem szeretem ütni, jobb a lehúzó, nem olyan drága. Féknyerget le kell még venni, aszem 10-es inbusz, készülj, hogy izomból kell tekerni, hosszabbító félcolos csődarab legyen kéznél és lehetőleg nem teszkós inbusszal próbáld. :) Gólyalábat felülről kicsavarozod, 2xM8 tartja, aztán már látni fogod mivel van dolgod. Satuba befogod az egész gólyalábat, rugóösszehúzóval addig húzod a rugót szimmetrikusan, amíg el nem lazul, utána az elsőként meglazított felső anyát lecsavarhatod. Visszafelé kb ugyanez a sorrend. Nálam 30-as vagy ez változó? :icon1:
Tiu Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 A levegős gép azért kell hogy a leng.száron lévő anyát "leütögetve"... meglazítsa és letekerje.. A 8vagy 9es kulcs pedig a tengely megfogására kell hogy ne forogjon el, de ez nem minden esetben szükséges, hisz ha nem elöttem csinálják el sem hiszem, hogy a szaki a rugóösszehuzóval összehúzott rugót félretolva a száron, megfogta a tengelyt, és a levegős géppel, oda pörkölt és már lennt is volt az anya, a csapágy, a rugó..... A 8-vagy 9 es kulcs az nem tuti lehet hogy imbusz volt már nem emlékszem... Így már DÁ? Így mindjárt más. ;) :icon1:
J0hnny Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Nálam 30-as vagy ez változó? :icon1: Lehet én emléxem rosszul! :)
zotya975 Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Lehet én emléxem rosszul! :) Tudod féltengelyben verhetetlen vagyok! :icon10: :D
Qper Elküldve Február15, 2013 Elküldve Február15, 2013 Sziasztok. Kotyogást lehet hallani rossz úton a kocsi elejéből Normál aszfalton nem csinálja... Ez a része adja a hangot amit a képen bejelöltem: Ez az a rész.. Kézzel mozgatva is lehet hallani meg 2-3cm mozog is le föl.. Ezt a lógást hogy lehet megjavítani? Köszi a válaszokat...
Recommended Posts