epk947 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Mintha észrevenné. 205/45-16-al is megálltam nyáron 6l alatt. 175-ös 14-essel játszok télen, és nem megy be hatfél alá. Nem a kerékméret fogja elszegényíteni az emberiséget.. Majd kiderül... Nekem fél liter van a 10 mm-el keskenyebb javára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Én meg sosem mérem, és 195-ös gumim van. 60 lóhoz. És nem lehet észrevenni hogy visszafogná ezt a k. nagy erőt a szélesebb gumi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 195 és 195 között is van szélesség különbség... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 195 és 195 között is van szélesség különbség... Dávidtól elhozom a 165/40 16-ot, és lesz olyan széles mint másnak a 195 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Dávidtól elhozom a 165/40 16-ot, és lesz olyan széles mint másnak a 195 :D Oldalfal is részt vesz a tapadásban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Oldalfal is részt vesz a tapadásban. :D 6"-on nem egyszerű feszíteni, de megódjuk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 6"-on nem egyszerű feszíteni, de megódjuk :lol: Lásd: pótkerem 5.5 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Lásd: pótkerem 5.5 :D Ha szóltál volna előre, viszek fekete kacsaszalagot, és betekerjük vele. Abba se lenne kevesebb levegő :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Február10, 2013 Megoszt Elküldve Február10, 2013 üdv! csereérett lett az egyik toronycsapágyam, eléggé ropog mióta bejöttek a hidegek kértem árajánlatot és küldtek csapágyról és gumiágyról most ez hogy van? mindketőt kell cserélni? mennyire bonyolult? szerzek rugóösszehúzót, kiveszem a lengéscsillapítót és a csapágyat és kész is van? vagy kell hozzá valami extra szerszám? ha már ott vagyok kicserélem a lengéscsillapítókat is, a hátsókat már úgy is kellett cserélni köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 üdv! csereérett lett az egyik toronycsapágyam, eléggé ropog mióta bejöttek a hidegek kértem árajánlatot és küldtek csapágyról és gumiágyról most ez hogy van? mindketőt kell cserélni? mennyire bonyolult? szerzek rugóösszehúzót, kiveszem a lengéscsillapítót és a csapágyat és kész is van? vagy kell hozzá valami extra szerszám? ha már ott vagyok kicserélem a lengéscsillapítókat is, a hátsókat már úgy is kellett cserélni köszi! Háát hogy le tudd venni a rugót a lengő szárról, nameg a csapágyat is, ahhoz kell egy levegős gép mert a szárat vagy spéci cuccal tudod csak megfogni(8-as vagy 9-es "anya" formályú fej) vagy a levegős gép ütögető mechanikája csak.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Háát hogy le tudd venni a rugót a lengő szárról, nameg a csapágyat is, ahhoz kell egy levegős gép mert a szárat vagy spéci cuccal tudod csak megfogni(8-as vagy 9-es "anya" formályú fej) vagy a levegős gép ütögető mechanikája csak.. Ezt részleteznéd kicsit? :rolleyes: Nem értem. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február11, 2013 Megoszt Elküldve Február11, 2013 Ezt részleteznéd kicsit? :rolleyes: Nem értem. :blush: Melyik részét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 légkulcsom van, egy elég jó krovakészletem is, akna, emelő minden van a féktárcsát is kell cserélnem, jó eséllyel oda is kell a légkucs majd akkor a csapágyat és a gumiágyat is meg kel vennem hozzá? ezeket kaptam: CSAPÁGY 344524 40 54 0013 SWAG 1800-/DB GUMIÁGY 344531 B 87-035-A BOGE 4225-/DB Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 légkulcsom van, egy elég jó krovakészletem is, akna, emelő minden van a féktárcsát is kell cserélnem, jó eséllyel oda is kell a légkucs majd akkor a csapágyat és a gumiágyat is meg kel vennem hozzá? ezeket kaptam: CSAPÁGY 344524 40 54 0013 SWAG 1800-/DB GUMIÁGY 344531 B 87-035-A BOGE 4225-/DB A gumi szilent állapota határozza meg a szükséget. Azonban a gumi általában rövidebb életű mint egy csapágy, tehát ha magadnak csinálod és nem eladásra, akkor jobb együtt cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 A gumi szilent állapota határozza meg a szükséget. Azonban a gumi általában rövidebb életű mint egy csapágy, tehát ha magadnak csinálod és nem eladásra, akkor jobb együtt cserélni. úgy szeretném megcsinálni hogy guruljon még vagy 10 évet....... a lengéscsillapítókat is azért cserélem, mert még most jó de nem akarom évente szerelgetni, és persze mindkét oldalon, pedig csak a bal fele ropog az elejében még minden gyári benne(97es az autó) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 Háát hogy le tudd venni a rugót a lengő szárról, nameg a csapágyat is, ahhoz kell egy levegős gép mert a szárat vagy spéci cuccal tudod csak megfogni(8-as vagy 9-es "anya" formályú fej) vagy a levegős gép ütögető mechanikája csak.. Melyik részét? Ahol a levegős gép ütögető mechanikája megfogja a lengő szárát, de az ugyanerre a célra való a 8-as vagy 9-es anyára hasonlító fej is gondot okoz. :huh: A rugót és a csapágyat értem. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 úgy szeretném megcsinálni hogy guruljon még vagy 10 évet....... a lengéscsillapítókat is azért cserélem, mert még most jó de nem akarom évente szerelgetni, és persze mindkét oldalon, pedig csak a bal fele ropog az elejében még minden gyári benne(97es az autó) Van itt egy kép talán segít. A többihez kiegészítés: A lengéscsillapító cserekor érdemes a lcs-n kívül porvédőt és felütésgátlót is cserélni. A lengéscsillapítóhoz általában jár a patronrögzítő anya (képen a 6-os), ezt érdemes megnézni. Szétszedéshez jól jön még egy gömbcsukló kinyomó is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 Ahol a levegős gép ütögető mechanikája megfogja a lengő szárát, de az ugyanerre a célra való a 8-as vagy 9-es anyára hasonlító fej is gondot okoz. :huh: A rugót és a csapágyat értem. :icon1: A levegős gép azért kell hogy a leng.száron lévő anyát "leütögetve"... meglazítsa és letekerje.. A 8vagy 9es kulcs pedig a tengely megfogására kell hogy ne forogjon el, de ez nem minden esetben szükséges, hisz ha nem elöttem csinálják el sem hiszem, hogy a szaki a rugóösszehuzóval összehúzott rugót félretolva a száron, megfogta a tengelyt, és a levegős géppel, oda pörkölt és már lennt is volt az anya, a csapágy, a rugó..... A 8-vagy 9 es kulcs az nem tuti lehet hogy imbusz volt már nem emlékszem... Így már DÁ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 légkulcsom van, egy elég jó krovakészletem is, akna, emelő minden van a féktárcsát is kell cserélnem, jó eséllyel oda is kell a légkucs majd akkor a csapágyat és a gumiágyat is meg kel vennem hozzá? ezeket kaptam: CSAPÁGY 344524 40 54 0013 SWAG 1800-/DB GUMIÁGY 344531 B 87-035-A BOGE 4225-/DB Mielőtt bármihez hozzányúlsz, a lengéscsillapító felső rögzítő nagy csavarját veresd meg légkulccsal, 18-as fej. Kerék le, féltengely sasszeg ki, hosszú 32-es fejjel leveszed a féltengely koronás anyáját, ide is jól jön a légkulcs. Talpast és kormányösszekötőt kiveszed, ha van lehúzód azzal, ha nincs, akkor kalapács. Én nem szeretem ütni, jobb a lehúzó, nem olyan drága. Féknyerget le kell még venni, aszem 10-es inbusz, készülj, hogy izomból kell tekerni, hosszabbító félcolos csődarab legyen kéznél és lehetőleg nem teszkós inbusszal próbáld. :) Gólyalábat felülről kicsavarozod, 2xM8 tartja, aztán már látni fogod mivel van dolgod. Satuba befogod az egész gólyalábat, rugóösszehúzóval addig húzod a rugót szimmetrikusan, amíg el nem lazul, utána az elsőként meglazított felső anyát lecsavarhatod. Visszafelé kb ugyanez a sorrend. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Február12, 2013 Megoszt Elküldve Február12, 2013 köszi az infót mindenkinek! erre nem gondoltam hogy még a talpasokat és az összekötőt is szét kell szedni szóval akkor az egész kerékagyat ki kell venni aztán lehet kipiszkálni a lengéscsillapítót és a csapágyat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2013 Megoszt Elküldve Február13, 2013 Mielőtt bármihez hozzányúlsz, a lengéscsillapító felső rögzítő nagy csavarját veresd meg légkulccsal, 18-as fej. Kerék le, féltengely sasszeg ki, hosszú 32-es fejjel leveszed a féltengely koronás anyáját, ide is jól jön a légkulcs. Talpast és kormányösszekötőt kiveszed, ha van lehúzód azzal, ha nincs, akkor kalapács. Én nem szeretem ütni, jobb a lehúzó, nem olyan drága. Féknyerget le kell még venni, aszem 10-es inbusz, készülj, hogy izomból kell tekerni, hosszabbító félcolos csődarab legyen kéznél és lehetőleg nem teszkós inbusszal próbáld. :) Gólyalábat felülről kicsavarozod, 2xM8 tartja, aztán már látni fogod mivel van dolgod. Satuba befogod az egész gólyalábat, rugóösszehúzóval addig húzod a rugót szimmetrikusan, amíg el nem lazul, utána az elsőként meglazított felső anyát lecsavarhatod. Visszafelé kb ugyanez a sorrend. Nálam 30-as vagy ez változó? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február13, 2013 Megoszt Elküldve Február13, 2013 A levegős gép azért kell hogy a leng.száron lévő anyát "leütögetve"... meglazítsa és letekerje.. A 8vagy 9es kulcs pedig a tengely megfogására kell hogy ne forogjon el, de ez nem minden esetben szükséges, hisz ha nem elöttem csinálják el sem hiszem, hogy a szaki a rugóösszehuzóval összehúzott rugót félretolva a száron, megfogta a tengelyt, és a levegős géppel, oda pörkölt és már lennt is volt az anya, a csapágy, a rugó..... A 8-vagy 9 es kulcs az nem tuti lehet hogy imbusz volt már nem emlékszem... Így már DÁ? Így mindjárt más. ;) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február13, 2013 Megoszt Elküldve Február13, 2013 Nálam 30-as vagy ez változó? :icon1: Lehet én emléxem rosszul! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 Lehet én emléxem rosszul! :) Tudod féltengelyben verhetetlen vagyok! :icon10: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qper Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Sziasztok. Kotyogást lehet hallani rossz úton a kocsi elejéből Normál aszfalton nem csinálja... Ez a része adja a hangot amit a képen bejelöltem: Ez az a rész.. Kézzel mozgatva is lehet hallani meg 2-3cm mozog is le föl.. Ezt a lógást hogy lehet megjavítani? Köszi a válaszokat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts