Tiu Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Szerintem először méretni kellene utána bontani. ... és utána, ha kész a motor. Ettől még jól működhet a lengéscsillapító, csak ne kezdjen el folyni. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Ismerős vizsgáztató azt tanácsolta, hogy a lengéscsillapítók jobb értékei miatt engedjek a guminyomásból... Engedtem! Tök jó lett a mérés. :) Ha a műszaki miatt kell, akkor méresd ki, és ha kell alacsonyabb guminyomás, aztán használhatod... Ha biztonságosan akarsz közlekedni, akkor cseréld. Egyébként a lengéscsillapító cseréje anyagi előnyöket is hoz, csak vizsga előtt hirtelen nagy kiadást okozhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Ismerős vizsgáztató azt tanácsolta, hogy a lengéscsillapítók jobb értékei miatt engedjek a guminyomásból... Engedtem! Tök jó lett a mérés. :) Ha a műszaki miatt kell, akkor méresd ki, és ha kell alacsonyabb guminyomás, aztán használhatod... Ha biztonságosan akarsz közlekedni, akkor cseréld. Egyébként a lengéscsillapító cseréje anyagi előnyöket is hoz, csak vizsga előtt hirtelen nagy kiadást okozhat... Pont azt nem értem hogy jó még a mérési eredmény, mégis kotyog már, meg szivárog az olaj... ez is időkérdése, és kakukk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Pont azt nem értem hogy jó még a mérési eredmény, mégis kotyog már, meg szivárog az olaj... ez is időkérdése, és kakukk... Amikor megvettem a kocsit mind a 4 gátló pocsék állapotban volt. Billegett, hintázott a kocsi, az egyik hátsó rugó pedig törött volt. Mégis simán átment a műszakin. Bezzeg mikor fel lett újítva minden, szóltak az ültetőrugó miatt, mert az meg ugye nem szabályos. Vicc az egész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Amikor megvettem a kocsit mind a 4 gátló pocsék állapotban volt. Billegett, hintázott a kocsi, az egyik hátsó rugó pedig törött volt. Mégis simán átment a műszakin. Bezzeg mikor fel lett újítva minden, szóltak az ültetőrugó miatt, mert az meg ugye nem szabályos. Vicc az egész... Az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Pont azt nem értem hogy jó még a mérési eredmény, mégis kotyog már, meg szivárog az olaj... ez is időkérdése, és kakukk... Nagy a ráhagyás... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Halihó, nem érdekel valakit enyhén sérült felni 15000Ft ért? eszméletlen... :omg: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/gumi_felni_disztarcsa/egyeb/alufelni_18_as_4db_1705884398.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=item_page&bk_referral=http%3A%2F%2Fwww.vatera.hu%2Flistings%2Findex.php%3Fre%3D%26amp%3Bc%3D%26amp%3Bcsp34%255Bmin%255D%3D%26amp%3Bcsp34%255Bmax%255D%3D%26amp%3Bcsp33%255Bmin%255D%3D%26amp%3Bcsp33%255Bmax%255D%3D%26amp%3Bcsp133%255Bmin%255D%3D%26amp%3Bcsp133%255Bmax%255D%3D%26amp%3Bat%3D0%26amp%3Bon%3D0%26amp%3Bre%3D0%26amp%3Bap%3D0%26amp%3Bdc%3D0%26amp%3Btr%3D0%26amp%3Bpw%3D0%26amp%3Blo%3Don%26amp%3Bds%3D%26amp%3Bde%3D%26amp%3Bp1%3D%26amp%3Bp2%3D%26amp%3Bus%3DAutoteile%26amp%3Bq%3Dopel%2Bkar%26amp%3Btmpsb%3DKeres%25E9s%26amp%3Bsc%255B%255D%3D368&bk_term=alufelni%2018-as%20%204db Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Halihó, nem érdekel valakit enyhén sérült felni 15000Ft ért? eszméletlen... :omg: http://auto-motor.va...elni 18-as 4db Jól látod, hogy 3db nem sérült, 1db meg a képen van. Ha csak 2 kell, vagy szerzel hozzá egy 4.et akkor mi a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Jól látod, hogy 3db nem sérült, 1db meg a képen van. Ha csak 2 kell, vagy szerzel hozzá egy 4.et akkor mi a probléma? Nincs probléma. csak elképzeltem hogy milyen erőbehatás kellett hogy így kitörjön belőle egy ekkora darab! nemsemmi....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Nincs probléma. csak elképzeltem hogy milyen erőbehatás kellett hogy így kitörjön belőle egy ekkora darab! nemsemmi....... Ez nem is olyan vészes. Ezt egy ismerősöm simította neki padkának a GS400-al, és még ezzel is le tudott mászni az út szélére kereket cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 :omg: Ugyanitt dísztárcsa eladó jeligére. :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 2 db első, 2db hátsó lengéscsillapító, 2 db első rugó gsi-re cserélve, 2 db menetstabilizátor kar, 2 db szilent, 2 db hátsó rugó, 1 db talpascsapszeg, 1 szett első fékbetét cserélve... már majdnem mehet műszakira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Lassan autó lesz belőle. ;) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Lassan autó lesz belőle. ;) :icon1: Már úgy néz ki az lett! :) Kicsit visszament a magassága is elől hátul. Hátul sem ül rá a kerékre, meg elől is tartanak a GSI-k. Kérdés, hogy a rugó emelte-e vissza, vagy az, hogy a lengéscsillapító nyomja helyre a kocsit. A gyári magasság a sárvédő legmagasabb pontjának mennyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Hát ha már a lengéscsillapítónak kell az autó magasságát tartani a rugó helyett, akkor az már régen rossz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Hát ha már a lengéscsillapítónak kell az autó magasságát tartani a rugó helyett, akkor az már régen rossz... Azért a rugó sem csak önmagában tart! :) Van neki holtjátéka is. Példul ha felemeled, és leengeded sem áll vissza alaphelyzetbe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Annyi igazság lehet a dologban, hogy gázos lcs. kicsit feljebb tartja az autót. ;) Egy újabbnál pedig keményebbnek érződik a futómű, mint egy fáradt réginél. :icon1: Gyári magasságot nem tudok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Annyi igazság lehet a dologban, hogy gázos lcs. kicsit feljebb tartja az autót. ;) Egy újabbnál pedig keményebbnek érződik a futómű, mint egy fáradt réginél. :icon1: Gyári magasságot nem tudok. :D Az biztos, hogy ég és föld! Koni narancs első lengéscsillapítók elől, hátul kayaba gas a just... Elég komoly, hogy nem tudom lenyomni a kocsi elejét, és a seggét sem... Eddig ha beültem a csomagtérbe lement a francba... Rugót nem cseréltem, csak csillapítót. Meg voltam győződve, hogy a céges Fabia sokkal jobb, mint az opel, mert stabilabbnak tűnt. Valszeg azért, mert újonnan kezdtük használni. Most olyan érzésem van, hogy fordult a kocka, és stabilabb az opel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Sokat dobnak a futóművön az új/jó alkatrészek. :icon1: Nyilván a futómű geometria az marad, de egy jól eltalált rugó / lengéscsillapító páros szinte másik autót ad eredményül, egy régihez képest. Sokan csodálkoznak is csere után de az is igaz, hogy az addigi kényelmes hajóhinta érzés is eltűnik a cserével. Még a stabilizátor rúd csere vastagabbra (Gsi-re) hoz érezhető változást, mert nem engedi annyira külön életet élni a jobb és bal oldalt. ;) Ha jól értem, hogy a bekötőt cserélted akkor Neked ez rossz hír, mert a Gsi bekötése általában másfajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Sokat dobnak a futóművön az új/jó alkatrészek. :icon1: Nyilván a futómű geometria az marad, de egy jól eltalált rugó / lengéscsillapító páros szinte másik autót ad eredményül, egy régihez képest. Sokan csodálkoznak is csere után de az is igaz, hogy az addigi kényelmes hajóhinta érzés is eltűnik a cserével. Még a stabilizátor rúd csere vastagabbra (Gsi-re) hoz érezhető változást, mert nem engedi annyira külön életet élni a jobb és bal oldalt. ;) Ha jól értem, hogy a bekötőt cserélted akkor Neked ez rossz hír, mert a Gsi bekötése általában másfajta. Bekötő maradt gyári "méret"! :) A rugók GSI-é... Még ugyan olyan magas, mint a régi rugóval, illetve most mintha félcentit süllyedt volna az eleje. Egyik szerelő ismerős szerint le fog menni még kicsit, ahogy összenyomja a rugót a súly. Kb 2 éve terheletlenül állt a rugó, így szerinte idő kell, hogy beálljon. Egyébként tényleg sokat jelent a dolog. Hajóhinta?? :) hát valahogy nem hiányzik. Mindig azt néztem, hogy az előttem álló seggén fel-le ment a lámpám fénye. Olyan érzés volt, mintha egy kamion lenne a hintázástól. Nekem a feszesebb jobban tetszik. Egész jól tűri a kocsi az egyenetlenségeket. Mintha nem is lenne rossz az út. Eddig a Dinnyés-Pákozd átvezető úton el akart repülni az autó, most meg egész jól ment rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Bekötő maradt gyári "méret"! :) A rugók GSI-é... Még ugyan olyan magas, mint a régi rugóval, illetve most mintha félcentit süllyedt volna az eleje. Egyik szerelő ismerős szerint le fog menni még kicsit, ahogy összenyomja a rugót a súly. Kb 2 éve terheletlenül állt a rugó, így szerinte idő kell, hogy beálljon. Egyébként tényleg sokat jelent a dolog. Hajóhinta?? :) hát valahogy nem hiányzik. Mindig azt néztem, hogy az előttem álló seggén fel-le ment a lámpám fénye. Olyan érzés volt, mintha egy kamion lenne a hintázástól. Nekem a feszesebb jobban tetszik. Egész jól tűri a kocsi az egyenetlenségeket. Mintha nem is lenne rossz az út. Eddig a Dinnyés-Pákozd átvezető úton el akart repülni az autó, most meg egész jól ment rajta. Tényleg rengeteget számítanak ezek a cserék, az ember nem is gondolná, csak ha már megcsinálta. Amúgy milyen méretű gumid van? Mert az tud még sokat változtatni. Nekem pl a 40/40-es ültetés meg a narancs Koni rohadtul pattogott a 14" 185/60-as gumin. Amióta viszont feljebb mentem a méretben nagyon jó lett. Tavasszal tovább megyek, kíváncsi leszek milyen lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február2, 2013 Megoszt Elküldve Február2, 2013 Tényleg rengeteget számítanak ezek a cserék, az ember nem is gondolná, csak ha már megcsinálta. Amúgy milyen méretű gumid van? Mert az tud még sokat változtatni. Nekem pl a 40/40-es ültetés meg a narancs Koni rohadtul pattogott a 14" 185/60-as gumin. Amióta viszont feljebb mentem a méretben nagyon jó lett. Tavasszal tovább megyek, kíváncsi leszek milyen lesz. :D Nekem most a téli méret. 175/70R14, de nyáron 195/50R15 lesz... kíváncsi leszek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Valakit nem érdekelnek GSI gyári hátsó rugók?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Nekem most a téli méret. 175/70R14, de nyáron 195/50R15 lesz... kíváncsi leszek. :) Majd a fogyasztásodra lehetsz is! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február5, 2013 Megoszt Elküldve Február5, 2013 Majd a fogyasztásodra lehetsz is! :D Mintha észrevenné. 205/45-16-al is megálltam nyáron 6l alatt. 175-ös 14-essel játszok télen, és nem megy be hatfél alá. Nem a kerékméret fogja elszegényíteni az emberiséget.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts