Dáwid Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Jah, és nem, nem haltam még meg vele, igen hülye vagyok, hogy ezt megvettem, és igen, ennyiért akkor is vennék, ha évente szétesne, de az istennek nem akar... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Örök vita. Én használom, és meg vagyok vele elégedve. Olcsó, és az árához képest teljesen korrekt. Ha összejön dobom még egy mérettel lejjebb, és az is ebből a szettből lesz. Engem nem zavar hogy pattog, nem azért teszem lejjebb, hogy kényelmes legyen. Ez volt a tapasztalat 1. Vannak, akik használták, és tudják, hogy a gyáritól ez is sokkal sokkal jobb, de azóta összejött a zseton, és váltottak följebb. Ők tudják hogy kényelmesebb, és jobb tudd lenni, egy komolyabb szett, de ők is pontosan tudják, hogy az árát bőven megéri, csak nekik a az a plusz amit egy komolyabb tud adni, megéri a felárat is. Ők a tapasztalat 2. Aztán vannak azok, akiknek egyből összejött, vagy gyűjtögettek tovább egy drágább szettre, és a büdös életben nem használtak ilyet, semmit nem tudnak róla, csak hogy olcsóbb, mint a komolyak, és mivel ők qrva okosak, megmondják, hogy ez mind hulladék, sz.r, szemét, szétesik, beleneteddmeghalsz. Ez az okos 1. Aztán van az, aki a gyári futóművön billeg, 13-as kerekeken, és qrvára nem érti, hogy miért is jó ez az egész, de ő is okos, ezért azzal kezdi hogy óóóó magyar utakra??hülyevaaagy?? és ekkora kerekeet?? és még le is érsz?? és mivel ők is okosak, ezért megmagyarázzák, hogy miért is nem szabad. Ők az okos 2. Vannak páran, akik pedig úgy érzik, hogy most személyesen őket akarom hozzászólásra bírni, és nagyon megmondják az okosat, ők pedig a fotelfizikusok/mosttanultam(igazsosecsináltam)/trollok. :lol: A többiek meg lesz.rják az egész szenvedést, mert már 10x végig játszották és inkább kilépnek a g.cibe... :D :P Azért kanyarsebességben nagyon jelentős különbséget nem lehet hozni, ahhoz más geometria kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 :P Azért kanyarsebességben nagyon jelentős különbséget nem lehet hozni, ahhoz más geometria kell. Nem lesz pálya autó egy rugótól, meg egy lengéscsillapítótól, de te is tudod hogy sokat javít rajta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Nem lesz pálya autó egy rugótól, meg egy lengéscsillapítótól, de te is tudod hogy sokat javul tőle :D Valamennyit biztosan, ezt nem vonom kétségbe. De oldaldőlésen például nagyon sokat segít egy első-hátsó gsi stabilizátorrúd. Én azt mondom, talán az a legkellemesebb kompromisszum, hiszen a lengéskényelem jórészt megmarad. Én ültetni sem tudnék a garázsfeljáró miatt, így aki nem engedhet a hasmagasságból de szeretne egy kicsit jobb kanyardinamikát, már ezzel is el lehet érni valamicskét. Kecskeméten pl. Stefánnak meglepően tetszett amikor beült mellém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Valamennyit biztosan, ezt nem vonom kétségbe. De oldaldőlésen például nagyon sokat segít egy első-hátsó gsi stabilizátorrúd. Én azt mondom, talán az a legkellemesebb kompromisszum, hiszen a lengéskényelem jórészt megmarad. Én ültetni sem tudnék a garázsfeljáró miatt, így aki nem engedhet a hasmagasságból de szeretne egy kicsit jobb kanyardinamikát, már ezzel is el lehet érni valamicskét. Kecskeméten pl. Stefánnak meglepően tetszett amikor beült mellém. Most, hogy mondod, meg kéne nézni mi van az enyémben. :blink: Ha már szétborítjuk tavasszal, akkor lehet hogy nem fogpiszkálóval kéne összerakni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Most, hogy mondod, meg kéne nézni mi van az enyémben. :blink: Ha már szétborítjuk tavasszal, akkor lehet hogy nem fogpiszkálóval kéne összerakni :D Akkor ne is GSI-t keress bele, mert az max 22-es van, hanem Calibrában volt 24mm-es is ha jól tudom és természetesen passzol bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Akkor ne is GSI-t keress bele, mert az max 22-es van, hanem Calibrában volt 24mm-es is ha jól tudom és természetesen passzol bele. V2000-ben is az volt ugye? Szerintem ahhoz könnyebben hozzá tudok jutni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 V2000-ben is az volt ugye? Szerintem ahhoz könnyebben hozzá tudok jutni. Ezt nem tudom. De te is tudod hogy könnyen lehet, hogy már abban sem az eredeti van, szóval egy sublert nem árt magaddal vinni a vásárláshoz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Ezt nem tudom. De te is tudod hogy könnyen lehet, hogy már abban sem az eredeti van, szóval egy sublert nem árt magaddal vinni a vásárláshoz. :) Vagy egy tolómércét..... ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Ezt nem tudom. De te is tudod hogy könnyen lehet, hogy már abban sem az eredeti van, szóval egy sublert nem árt magaddal vinni a vásárláshoz. :) Azzal nincs gond, csak próbálom belőni hogy kit támadjak be érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Azzal nincs gond, csak próbálom belőni hogy kit támadjak be érte. Én Diny-től vettem elsőt és hátsó pótstabilizátort is, ;) vagy spzolit ismered? :omg: :P (bár én lennék kicsit közelebb Pesthez :icon6: ) Csak a két stabrúd is változtatott a kanyarsebességen, ami ehhez még hozzátartozik, hogy a váltással együtt a rúd bekötése is változik és érdemes új/jó állapotú bekötőt és szilentet betenni, ill. vásárláskor a rögzítő lemezt is elhozni, mert az is más. Utána kapott egy -35-ös Koni rugót, ami leírásilag progresszív, de ha csak kétutas, akkor is elég jól végzi a dolgát. Keményebb mint a gyári, de amíg nincs dolga addig komfortosnak mondható, kanyarban viszont felkeményedik. (igaz akkor is, amikor van egy dombhát az úton amin eddig simán átment, most leharapod a nyelved ha nem figyelsz) Mindez az 1 éves lengéscsillapítókkal és az ET30-as felnivel már-már vezetési élménynek is mondható ebben a kategóriában. :D Még a kényszerű 185-ről 195-re váltás van vissza, mert a hátsó tárcsafék nem megy fel ezzel a 14-es felnivel. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Én Diny-től vettem elsőt és hátsó pótstabilizátort is, ;) vagy spzolit ismered? :omg: :P (bár én lennék kicsit közelebb Pesthez :icon6: ) Csak a két stabrúd is változtatott a kanyarsebességen, ami ehhez még hozzátartozik, hogy a váltással együtt a rúd bekötése is változik és érdemes új/jó állapotú bekötőt és szilentet betenni, ill. vásárláskor a rögzítő lemezt is elhozni, mert az is más. Utána kapott egy -35-ös Koni rugót, ami leírásilag progresszív, de ha csak kétutas, akkor is elég jól végzi a dolgát. Keményebb mint a gyári, de amíg nincs dolga addig komfortosnak mondható, kanyarban viszont felkeményedik. (igaz akkor is, amikor van egy dombhát az úton amin eddig simán átment, most leharapod a nyelved ha nem figyelsz) Mindez az 1 éves lengéscsillapítókkal és az ET30-as felnivel már-már vezetési élménynek is mondható ebben a kategóriában. :D Még a kényszerű 185-ről 195-re váltás van vissza, mert a hátsó tárcsafék nem megy fel ezzel a 14-es felnivel. :angry: Az a stabrúd transport rémlik. Szerintem ott még én is vittem cuccot, Pistától, Hajniig mindenki benne volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Az a stabrúd transport rémlik. Szerintem ott még én is vittem cuccot, Pistától, Hajniig mindenki benne volt :lol: Az nem volt egyszerű eset, ja. :icon6: Köszi így utólag is (leborulós smile). Azóta kicsit egyszerűsödött. (legalábbis nekem :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Az nem volt egyszerű eset, ja. :icon6: Köszi így utólag is (leborulós smile). Azóta kicsit egyszerűsödött. (legalábbis nekem :) ) Már lesöröztük a tavalyi BW-n :D Cikkcakkban közlekedtem, de azért emlékszem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
darkcorolla Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Üdv! Sedan F astrám van és állandóan megül a hátulja ha csak 2en ülnek hátra akkoris.. cseréltem benne gátlókat (új, de gyári keménységűt tettem bele), jobb 1 fokkal de akkor ezekszerint rugókat kéne cserélni ??? elől megse mozdul a kasztni, hátul meg úgy rázza a seggét, mintha táncolna.. :/ gondolkodtam caravan rugókban is, de láttam az elöttem szóloknak a véleményék.. ezekszerint sedant tegyek bele és újjakat, és jobb lesz ?? válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Üdv! Sedan F astrám van és állandóan megül a hátulja ha csak 2en ülnek hátra akkoris.. cseréltem benne gátlókat (új, de gyári keménységűt tettem bele), jobb 1 fokkal de akkor ezekszerint rugókat kéne cserélni ??? elől megse mozdul a kasztni, hátul meg úgy rázza a seggét, mintha táncolna.. :/ gondolkodtam caravan rugókban is, de láttam az elöttem szóloknak a véleményék.. ezekszerint sedant tegyek bele és újjakat, és jobb lesz ?? válaszokat előre is köszönöm! Jobbnak jobb lesz, mert az újak még nem hagyták el magukat, de a gyári rugókat kényelmesre találták ki, tehát viszonylag puhák. Lehet keményebbet tenni bele, ha pl.: sokat cuccolsz, vagy rendszeresen ülnek hátul többen, de akkor a kényelmes hintázása kicsit megváltozik. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Jobbnak jobb lesz, mert az újak még nem hagyták el magukat, de a gyári rugókat kényelmesre találták ki, tehát viszonylag puhák. Lehet keményebbet tenni bele, ha pl.: sokat cuccolsz, vagy rendszeresen ülnek hátul többen, de akkor a kényelmes hintázása kicsit megváltozik. :rolleyes: Rázza a seggét... a szilentekre nem kéne ránézni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Rázza a seggét... a szilentekre nem kéne ránézni ? Lehet hogy fel-le gondolta.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Én is úgy gondoltam, De Zotyának igaza van, mert azt meg nem rázásnak szokták érezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Jobbnak jobb lesz, mert az újak még nem hagyták el magukat, de a gyári rugókat kényelmesre találták ki, tehát viszonylag puhák. Lehet keményebbet tenni bele, ha pl.: sokat cuccolsz, vagy rendszeresen ülnek hátul többen, de akkor a kényelmes hintázása kicsit megváltozik. :rolleyes: És mi van akkor ha Kombi rugókat tesz bele? Megmarad a kényelmes "hintázás" és magasabb is lesz?? nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 És mi van akkor ha Kombi rugókat tesz bele? Megmarad a kényelmes "hintázás" és magasabb is lesz?? nem? Suncit kédzed meg. Úgy rémlik neki most az van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 A Sedan, és a Kombi lengők között van különbség mert akkor az is fog koppanni ha bemegy a kombi rugó nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Üdv! Szerintetek a GSI első rugók egy X16XEL-nél is lentebb helyezik az autó orrát? Tudtommal 2 centivel ültet, de elvileg a 2.0 motorral számolva. X16XEL-nél mi lehet az eredmény?? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Üdv! Szerintetek a GSI első rugók egy X16XEL-nél is lentebb helyezik az autó orrát? Tudtommal 2 centivel ültet, de elvileg a 2.0 motorral számolva. X16XEL-nél mi lehet az eredmény?? Előre is köszi! Klímanélküli C20NE GSI rugókkal talán ülni fog valamelyest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Klímanélküli C20NE GSI rugókkal talán ülni fog valamelyest. c20xe?? Nehezebb? Abban keményebb rugók vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts