zotya975 Elküldve December5, 2012 Elküldve December5, 2012 Sziasztok! Nagy segítség kellene! Mindennapi használatban van az autóm ,ezért sürgős! Észrevettem pár hete hogy a hátsó motortartó gumibak szétrepedt, a közepe kijött a motor fele, ma vettem újat, beszereltem ugyanugy a motor fele 4-5centit kijön a "bele" a keretből. 2 hónapja még semmi baja sem volt. Ahogy meghuztam a csavarokat a jobb első gumibakot is elkezdte hátrafele húzni, nyilván hogy feszül valami brutálisan. Első 2 baknál nem láttam semmi elmozdulást, biztosan a hátsónál lesz valami, de MI??? kölcsönadtam párszor a kocsit családtagoknak, nem tudom mit csinálhattak vele, egyáltalán mi az ami elmehetett? A bölcsőre gyanakszok nagyon de azt sem értem hogyan tudna 5 centit elmozdulni. Valakinek valami okos ötlet hogy mit kellene átnéznem? Előre köszönöm! C14NZ 94' Hát ugye látni kellene, mert így látatlanban...azt a bakot nézd meg meg a nyúlványt ami a motorral összeköti...
Sunci Elküldve December9, 2012 Elküldve December9, 2012 Sziasztok Be tettem hátra a 2 caravan rugót. 7cm emelt a hátulján. Sztem jobban néz ki vele. Teszeke fel képeket A kisebbik ami alatta volt.
Sunci Elküldve December9, 2012 Elküldve December9, 2012 Még mindig gondjaim vannak a futóművel... :unsure: Ha esetleg segít valamit akkor, amióta észrevettem ezt a kopogó hangot azóta húz a kocsi nem gyengén jobbra. Most volt pár hónapja futóműbeállításon. Létezik hogy ilyen hamar eláll magától? (nem padkáztam, nem volt semmilyen kerék megerőszakolás)
epk947 Elküldve December9, 2012 Elküldve December9, 2012 Sziasztok Be tettem hátra a 2 caravan rugót. 7cm emelt a hátulján. Sztem jobban néz ki vele. Teszeke fel képeket A kisebbik ami alatta volt. Szerintem többet "érne" egy pár hátsó kerékjárati műanyag dobbetét. Annak még hasznát is látnád! Ezzel a rugóval csak azt érted el, hogy több sár fér be.
Sunci Elküldve December9, 2012 Elküldve December9, 2012 Szerintem többet "érne" egy pár hátsó kerékjárati műanyag dobbetét. Annak még hasznát is látnád! Ezzel a rugóval csak azt érted el, hogy több sár fér be. Nekem az volt a bajom hogy amerre én lakom vidéken nincs aszfalt, így ha beleültünk 4en akkor a vonóhorgom szinte húztam magam után. Ezzel a rugóval most ez megoldódott :icon1:
Morpheus Elküldve December10, 2012 Elküldve December10, 2012 Nekem az volt a bajom hogy amerre én lakom vidéken nincs aszfalt, így ha beleültünk 4en akkor a vonóhorgom szinte húztam magam után. Ezzel a rugóval most ez megoldódott :icon1: Ugye-ugye mennyit ér az a 7cm!!! A töblet sár a kerékdobban meg jól jön ha épp már borulna az autó!..... Sújpont! :)
Tiv. Elküldve December10, 2012 Elküldve December10, 2012 Ugye-ugye mennyit ér az a 7cm!!! A töblet sár a kerékdobban meg jól jön ha épp már borulna az autó!..... Sújpont! :) 7 cm? Sokan ölni tudnának érte. :D :D :D
Dáwid Elküldve December11, 2012 Elküldve December11, 2012 7 cm? Sokan ölni tudnának érte. :D :D :D érdekelne még 7 cm, csak lefelé :D
pszilaj Elküldve December17, 2012 Elküldve December17, 2012 Valami hozzáértő szaki elmagyarázhatna nekem egy jelenséget. Mert magamtól nem tudok rájajönni. :) Felraktam a téli kereket kb. két hónapja. Azokat tettem előre, amik régebben hátul voltak. Azzal a jeligével, hogy kopjon egy kicsit utána a többinek. De ezek előtt volt egy kormányrúdfej, kerékcsapágy csere is. A nyáriakkal még nem volt gond. DE! A téliekkel masszívan balra húzott a kocsi. Na most pénteken elvittem futóműbeállításhoz és és belőtték megfelelőre. Állítólag a jobb elejében 5mm volt... A muksó azt mondta, ha a balra húzás megmarad, akkor cserélgessem a kerekeket. Természetesen a kocsi továbbra is balra akart menni, bár nem annyira mint előtte. Otthon megcseréltem a kerekeket. Előre a hátsókat, hátra az elsőket. Varázsütésre odalett a balra húzás. Ezt hogy lehet összehozni??
Tiv. Elküldve December17, 2012 Elküldve December17, 2012 Valami hozzáértő szaki elmagyarázhatna nekem egy jelenséget. Mert magamtól nem tudok rájajönni. :) Felraktam a téli kereket kb. két hónapja. Azokat tettem előre, amik régebben hátul voltak. Azzal a jeligével, hogy kopjon egy kicsit utána a többinek. De ezek előtt volt egy kormányrúdfej, kerékcsapágy csere is. A nyáriakkal még nem volt gond. DE! A téliekkel masszívan balra húzott a kocsi. Na most pénteken elvittem futóműbeállításhoz és és belőtték megfelelőre. Állítólag a jobb elejében 5mm volt... A muksó azt mondta, ha a balra húzás megmarad, akkor cserélgessem a kerekeket. Természetesen a kocsi továbbra is balra akart menni, bár nem annyira mint előtte. Otthon megcseréltem a kerekeket. Előre a hátsókat, hátra az elsőket. Varázsütésre odalett a balra húzás. Ezt hogy lehet összehozni?? Félrekopott a hátsó gumid, és elhuzta a kormányt amig elöl volt.
hetyke Elküldve December17, 2012 Elküldve December17, 2012 Valami hozzáértő szaki elmagyarázhatna nekem egy jelenséget. Mert magamtól nem tudok rájajönni. :) Felraktam a téli kereket kb. két hónapja. Azokat tettem előre, amik régebben hátul voltak. Azzal a jeligével, hogy kopjon egy kicsit utána a többinek. De ezek előtt volt egy kormányrúdfej, kerékcsapágy csere is. A nyáriakkal még nem volt gond. DE! A téliekkel masszívan balra húzott a kocsi. Na most pénteken elvittem futóműbeállításhoz és és belőtték megfelelőre. Állítólag a jobb elejében 5mm volt... A muksó azt mondta, ha a balra húzás megmarad, akkor cserélgessem a kerekeket. Természetesen a kocsi továbbra is balra akart menni, bár nem annyira mint előtte. Otthon megcseréltem a kerekeket. Előre a hátsókat, hátra az elsőket. Varázsütésre odalett a balra húzás. Ezt hogy lehet összehozni?? Félre kopott a gumid, vagy megnyúlott... Hátsó futómű torzulás is okozhat ilyet. Nem feltétlenül az első keréknél kell problémának lennie. Lehet, hogy az elöl lévő gumid húzza a kasztnit félre, bár az nem szokott annyira durva lenni. Szerintem tetesd át a gumikat ellentétes oldalra! Ne a kerekeket, mert az nem tenne jót a gumiknak, hiszen forgásirány változás miatt kivégzed... Gumit úgy tenni fel, hogy pont ellentétes oldalon fusson irányba. Remélem érted... Ez azért lehet jó megoldás, mert a gumi azon része kapja a terhelést, ami kevésbé kapta eddig, és ami eddig kapta az mostantól kevésbé fogja kapni. Ezzel akár helyre is jöhet a dolog. Nálam példul téli gumikkal lett futómű állítva, tökéletesen ment egyenesen, majd a kopott nyáriakkal nem győztem jobbra húzni a kormányt. Vettem új gumikat az alufelnikre, azóta mintha ki lenne kötve a kormány. ha elengedem sem megy semerre... 1 próbát megér! Egyébként láttam már Ifa, illetve Ikarus típusú járműveket, amik úgy közlekedtek mint a macska... seggét félretolva... Mindegyiknél a hátsó híd keresztbe állt, emiatt húzott balra, vagy jobbra. Lehet valamelyik gumid deformált, amit szabad szemmel nem is látsz. Próbáld a megbízható pótkerékkel cserélgetni a kerekeket. Amelyiket leveszed, és a helyére téve a pótot elmúlik a probléma, azt kell gumisnál megnézetni, hogy nem üt-e a felnid, gumid. Egy régebbi padkára futás, vagy kátyú, esetleg rossz tárolás okozhat hasonlót... Esetleg nem különbözik az egyik felni szélességre, és ET-re a többitől???
pszilaj Elküldve December18, 2012 Elküldve December18, 2012 Félre kopott a gumid, vagy megnyúlott... Hátsó futómű torzulás is okozhat ilyet. Nem feltétlenül az első keréknél kell problémának lennie. Lehet, hogy az elöl lévő gumid húzza a kasztnit félre, bár az nem szokott annyira durva lenni. Szerintem tetesd át a gumikat ellentétes oldalra! Ne a kerekeket, mert az nem tenne jót a gumiknak, hiszen forgásirány változás miatt kivégzed... Gumit úgy tenni fel, hogy pont ellentétes oldalon fusson irányba. Remélem érted... Ez azért lehet jó megoldás, mert a gumi azon része kapja a terhelést, ami kevésbé kapta eddig, és ami eddig kapta az mostantól kevésbé fogja kapni. Ezzel akár helyre is jöhet a dolog. Nálam példul téli gumikkal lett futómű állítva, tökéletesen ment egyenesen, majd a kopott nyáriakkal nem győztem jobbra húzni a kormányt. Vettem új gumikat az alufelnikre, azóta mintha ki lenne kötve a kormány. ha elengedem sem megy semerre... 1 próbát megér! Egyébként láttam már Ifa, illetve Ikarus típusú járműveket, amik úgy közlekedtek mint a macska... seggét félretolva... Mindegyiknél a hátsó híd keresztbe állt, emiatt húzott balra, vagy jobbra. Lehet valamelyik gumid deformált, amit szabad szemmel nem is látsz. Próbáld a megbízható pótkerékkel cserélgetni a kerekeket. Amelyiket leveszed, és a helyére téve a pótot elmúlik a probléma, azt kell gumisnál megnézetni, hogy nem üt-e a felnid, gumid. Egy régebbi padkára futás, vagy kátyú, esetleg rossz tárolás okozhat hasonlót... Esetleg nem különbözik az egyik felni szélességre, és ET-re a többitől??? Köszönöm a válaszokat. Valahol írtak amolyan "kúpszerű" kopásról... A jövő szezonban már mindenképpen gumishoz viszem. Lesz némi cserebere rajta, meg nem ártana egy kis centírozás sem, mert mióta megvannak a téligumik, csak feltettem és mentem vele... Az ET számok némileg különböznek. De párban. Most elől ET49-esek vannak, hátul meg ET46-osok...
hetyke Elküldve December18, 2012 Elküldve December18, 2012 Köszönöm a válaszokat. Valahol írtak amolyan "kúpszerű" kopásról... A jövő szezonban már mindenképpen gumishoz viszem. Lesz némi cserebere rajta, meg nem ártana egy kis centírozás sem, mert mióta megvannak a téligumik, csak feltettem és mentem vele... Az ET számok némileg különböznek. De párban. Most elől ET49-esek vannak, hátul meg ET46-osok... Valószínűleg a 49-es ET 5colos felni, míg a 46-os 5.5-ös... Mivel a gumik futófelületének közepe ugyan oda esik, így nem okozhat komoly problémát. Ha mindegyik felni 5.5-ös, és így nem stimmel az ET az viszont gond, mert elöl bentebb van a közepe, tehát a 2 hátsóval szinte egy vonalba kerül. Onnantól kisebb az után húzása a kocsi seggének.
wookie Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Kayaba első gátlót meg szabad venni 12k-ért? Jók? Az autósboltosom azt mondta nem volt velük bajuk, a sachssal viszont igen.
megadave Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Kayaba első gátlót meg szabad venni 12k-ért? Jók? Az autósboltosom azt mondta nem volt velük bajuk, a sachssal viszont igen. A Kayabát szokták dícsérni, szerintem jó lesz az.
aholy Elküldve December20, 2012 Elküldve December20, 2012 Kayaba első gátlót meg szabad venni 12k-ért? Jók? Az autósboltosom azt mondta nem volt velük bajuk, a sachssal viszont igen. nemsokkal több a KONI :D
invictus Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Kayaba első gátlót meg szabad venni 12k-ért? Jók? Az autósboltosom azt mondta nem volt velük bajuk, a sachssal viszont igen. Én nemrég Kayaba Premium olajosakat szereltem be előre. Zsírosak.
spzoli Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 En meg beszereltem hatra egy par bilstein b8at. Teszi a dolgat :D
dani89rk Elküldve December21, 2012 Elküldve December21, 2012 Elöl kayaba hátul monro mindkettőt csak dicsérni tudom!
jocotds Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne, az F Astra toronycsapágy egyezik az E Kadettével? Előre is köszi! :icon1:
lombi Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 sziasztok! kérdésem az volna hogy nehéz e kicserélni az első lengökarokban a hátsó nagy szilenteket? mennyire bonyolult munka ha nincs prés gépem?
Dark_Errant Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 sziasztok! kérdésem az volna hogy nehéz e kicserélni az első lengökarokban a hátsó nagy szilenteket? mennyire bonyolult munka ha nincs prés gépem? Akkor nehez lesz... Minimum egy nagy satu szukseges, ill ki kell fureszelni a regit...
ToRi Elküldve December28, 2012 Elküldve December28, 2012 Sziasztok! Tavasszal szeretnék egy komplett futóművet az autóba. TA-ról és FK-ról tapasztalatok, vélemények? (Más fórumokon nem olvastam sok jót.) Illetve néztem a Weitec Ultra GT-t. Az kétszer annyi, de talán megvan az oka.
Dáwid Elküldve December28, 2012 Elküldve December28, 2012 Sziasztok! Tavasszal szeretnék egy komplett futóművet az autóba. TA-ról és FK-ról tapasztalatok, vélemények? (Más fórumokon nem olvastam sok jót.) Illetve néztem a Weitec Ultra GT-t. Az kétszer annyi, de talán megvan az oka. Örök vita. Én használom, és meg vagyok vele elégedve. Olcsó, és az árához képest teljesen korrekt. Ha összejön dobom még egy mérettel lejjebb, és az is ebből a szettből lesz. Engem nem zavar hogy pattog, nem azért teszem lejjebb, hogy kényelmes legyen. Ez volt a tapasztalat 1. Vannak, akik használták, és tudják, hogy a gyáritól ez is sokkal sokkal jobb, de azóta összejött a zseton, és váltottak följebb. Ők tudják hogy kényelmesebb, és jobb tudd lenni, egy komolyabb szett, de ők is pontosan tudják, hogy az árát bőven megéri, csak nekik a az a plusz amit egy komolyabb tud adni, megéri a felárat is. Ők a tapasztalat 2. Aztán vannak azok, akiknek egyből összejött, vagy gyűjtögettek tovább egy drágább szettre, és a büdös életben nem használtak ilyet, semmit nem tudnak róla, csak hogy olcsóbb, mint a komolyak, és mivel ők qrva okosak, megmondják, hogy ez mind hulladék, sz.r, szemét, szétesik, beleneteddmeghalsz. Ez az okos 1. Aztán van az, aki a gyári futóművön billeg, 13-as kerekeken, és qrvára nem érti, hogy miért is jó ez az egész, de ő is okos, ezért azzal kezdi hogy óóóó magyar utakra??hülyevaaagy?? és ekkora kerekeet?? és még le is érsz?? és mivel ők is okosak, ezért megmagyarázzák, hogy miért is nem szabad. Ők az okos 2. Vannak páran, akik pedig úgy érzik, hogy most személyesen őket akarom hozzászólásra bírni, és nagyon megmondják az okosat, ők pedig a fotelfizikusok/mosttanultam(igazsosecsináltam)/trollok. :lol: A többiek meg lesz.rják az egész szenvedést, mert már 10x végig játszották és inkább kilépnek a g.cibe... :D
Recommended Posts