invictus Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Lassan aktuális lesz nálam a lengéscsillapítók cseréje. Ahogy néztem, Bilstein B2 olajosból van hátra 7-8k körül, előre 10 k körül. Van esetleg jobba alternatíva?
FPepe Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Lassan aktuális lesz nálam a lengéscsillapítók cseréje. Ahogy néztem, Bilstein B2 olajosból van hátra 7-8k körül, előre 10 k körül. Van esetleg jobba alternatíva? Az jó ár. Nekem Sachs Superturing-ok vannak a kocsiban vagy 5 éve, eddig jók.
invictus Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Az jó ár. Nekem Sachs Superturing-ok vannak a kocsiban vagy 5 éve, eddig jók. Azt néztem, hogy a Bilstein B2-eseknél az összes Unixnál kapható (Mondore, Unix, Optimal...stb.) drágább, holott a Bilstein azért tisztességesebb márka. Mit érdemes még nézni esetleg?
FPepe Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Azt néztem, hogy a Bilstein B2-eseknél az összes Unixnál kapható (Mondore, Unix, Optimal...stb.) drágább, holott a Bilstein azért tisztességesebb márka. Mit érdemes még nézni esetleg? Sztem jó a Bilstein, én nem néznék mást. Esetleg Kayaba (KYB), Sachs.
invictus Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Sztem jó a Bilstein, én nem néznék mást. Esetleg Kayaba (KYB), Sachs. Köszi. Igazából egy komolyabb futómű felújításra készülök, a gátlók mellett első toronycsapágyakat is cserélnék, meg szilenteket is. Hátul nem tudom érdemes-e a híd szilentjeit cserélni, illetve elöl komplett lengőkar vagy csak szilentek kérdésben kell még majd döntenem-
J0hnny Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Köszi. Igazából egy komolyabb futómű felújításra készülök, a gátlók mellett első toronycsapágyakat is cserélnék, meg szilenteket is. Hátul nem tudom érdemes-e a híd szilentjeit cserélni, illetve elöl komplett lengőkar vagy csak szilentek kérdésben kell még majd döntenem- Elöl kormányösszekötők, talpasok csere, lengőkart nem dobunk ki, csak a hátsó támasztó szilentet kell cserélni. Hátul csak akkor cserélek szilentet, ha alábújva nagy feszítővel megutdom mozgatni oldalra. Nekem Lip gátlók vannak bent, mindeki szidja őket, semmi gond velük 3éve.
invictus Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Elöl kormányösszekötők, talpasok csere, lengőkart nem dobunk ki, csak a hátsó támasztó szilentet kell cserélni. Hátul csak akkor cserélek szilentet, ha alábújva nagy feszítővel megutdom mozgatni oldalra. Nekem Lip gátlók vannak bent, mindeki szidja őket, semmi gond velük 3éve. Hmm... akkor talán nem is lesz olyan vészes a végösszeg. :)
zotya975 Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Elöl kormányösszekötők, talpasok csere, lengőkart nem dobunk ki, csak a hátsó támasztó szilentet kell cserélni. Hátul csak akkor cserélek szilentet, ha alábújva nagy feszítővel megutdom mozgatni oldalra. Nekem Lip gátlók vannak bent, mindeki szidja őket, semmi gond velük 3éve. Na és ez milyen lehet? http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/futomu_felfuggesztes/opel_astra_f_vectra_a_elso_ket_lengokar_komplett_1663140920.htm l Benne van atalpas meg a két szilent....hmmm? :icon1:
Tiv. Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Na és ez milyen lehet? http://auto-motor.va..._1663140920.htm l Benne van atalpas meg a két szilent....hmmm? :icon1: Baromi drága. :D
zotya975 Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Baromi drága. :D Hááááát 17 ezer forint/ pár...azaz 1 db 8500 , ebből csak a talpas 3-5 ezer plussz a két szilent a lengőkar szinte ingyen van és nem kell préselgetni lefúrni/flexelni...tényleg drága? :huh:
invictus Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Hááááát 17 ezer forint/ pár...azaz 1 db 8500 , ebből csak a talpas 3-5 ezer plussz a két szilent a lengőkar szinte ingyen van és nem kell préselgetni lefúrni/flexelni...tényleg drága? :huh: Én is hasonló megfontolásból gondolkodtam el a komplett lengőkaron... hiszen benne van minden.
ZsolsZ Elküldve November4, 2012 Elküldve November4, 2012 Hááááát 17 ezer forint/ pár...azaz 1 db 8500 , ebből csak a talpas 3-5 ezer plussz a két szilent a lengőkar szinte ingyen van és nem kell préselgetni lefúrni/flexelni...tényleg drága? :huh: Igazad van, így komplett futómű felújítás után gondolkodás nélkül ezt választanám. Teljesen korrekt ár a 17/pár. Régi kiugrik, új beugrik, apró munka az egész.
daykiller Elküldve November5, 2012 Elküldve November5, 2012 Én meg inkább kicserélném az eredeti lengőkaron a dolgokat, olyan márkájú és minőségű alkatrészekre, amiket magam vásárolok. Kitudja, hogy az ilyen plug'n'play cuccokra mit tettek.
invictus Elküldve November6, 2012 Elküldve November6, 2012 AET márkájú lengéscsillapítókról valakinek tapasztalat? Én még nem hallottam erről, de állítólag Astrához ezt viszik. Illetve Kayaba olajost és Kayaba gázost néztem még, illetve LIP-et, ami szintén gázos. Árban a LIP a legkedvezőbb, ráadásul gázos is, ami korszerűbbnek számít, viszont a Kayaba valamivel nívósabb név. No de majd meglátjuk, még alszom rá néhányat. :)
wzsolt_1.6_16V Elküldve November6, 2012 Elküldve November6, 2012 AET márkájú lengéscsillapítókról valakinek tapasztalat? Én még nem hallottam erről, de állítólag Astrához ezt viszik. Illetve Kayaba olajost és Kayaba gázost néztem még, illetve LIP-et, ami szintén gázos. Árban a LIP a legkedvezőbb, ráadásul gázos is, ami korszerűbbnek számít, viszont a Kayaba valamivel nívósabb név. No de majd meglátjuk, még alszom rá néhányat. :) Gyárilag nekem elöl gázos hátul olajos van. Ennél lejjebb nem adnám azaz előre biztosan nem tennék olajost. AET-ről én még nem hallottam, de biztos azért viszik mert óccsó :)
Morpheus Elküldve November10, 2012 Elküldve November10, 2012 AET márkájú lengéscsillapítókról valakinek tapasztalat? Én még nem hallottam erről, de állítólag Astrához ezt viszik. Illetve Kayaba olajost és Kayaba gázost néztem még, illetve LIP-et, ami szintén gázos. Árban a LIP a legkedvezőbb, ráadásul gázos is, ami korszerűbbnek számít, viszont a Kayaba valamivel nívósabb név. No de majd meglátjuk, még alszom rá néhányat. :) Nekem hátul L.I.P. Gázos van, abból a kiindulásból hogy (most nincs rá de valami kéne) ez volt akkor a legolcsóbb, meg gondoltam gázos, húdejó.Nos bennt van már vagy 4-5 éve, a tapasztalat: Szerintem túlságosan is kemény, úgy hogy nincs a csomiban semmi, és ritkán hordok vele nagy és nehéz súlyt!Szerintem az olajos, az valamivel puhább volt, és olyan (limós) érzés volt amikor belementem egy gödörbe!Amúgy nem veszített a csillapításából sokat, műszakin mindik erős Zöldben volt!
invictus Elküldve November11, 2012 Elküldve November11, 2012 Köszi a tapasztalatokat. Nagyjából már tiszta a kép, gázos vagy olajos Kayaba, illetve olajos Sachs Supertouring alkotják azt a triót, amiből választani fogok. :)
riki Elküldve November11, 2012 Elküldve November11, 2012 Sziasztok! Ma az egyik ismerősömmel karöltve felújítottuk az F Astrám első futóművét (szilentcserék). Készült pár kép, lenne igény egy GYIK elkészítésére?
FPepe Elküldve November11, 2012 Elküldve November11, 2012 Sziasztok! Ma az egyik ismerősömmel karöltve felújítottuk az F Astrám első futóművét (szilentcserék). Készült pár kép, lenne igény egy GYIK elkészítésére? Természetesen, megköszönjük.
riki Elküldve November11, 2012 Elküldve November11, 2012 Okés, akkor már csak az kell, hogy hogyan is tudom azt megírni! Mert még nem készítettem ilyet, hova kell kattintgatni? :) Szerk. Most lárom, hogy nem írhatok GYIK-ot, gondolom, mert nem vagyok tag, itt meg is halt a történet!:)
Morpheus Elküldve November11, 2012 Elküldve November11, 2012 Okés, akkor már csak az kell, hogy hogyan is tudom azt megírni! Mert még nem készítettem ilyet, hova kell kattintgatni? :) Szerk. Most lárom, hogy nem írhatok GYIK-ot, gondolom, mert nem vagyok tag, itt meg is halt a történet! :) Nekem is vannak fotóim az astra emelésről, meg hozzávaló alkatrészek AUTOCAD-es rajzaival. Meg a hátsó ablak törlő motor gyakori beázásos, tengelymegszorulás-ról....de eddig nem találtam módját ezt megosztani...
daykiller Elküldve November11, 2012 Elküldve November11, 2012 Okés, akkor már csak az kell, hogy hogyan is tudom azt megírni! Mert még nem készítettem ilyet, hova kell kattintgatni? :) Szerk. Most lárom, hogy nem írhatok GYIK-ot, gondolom, mert nem vagyok tag, itt meg is halt a történet! :) GyIK társalgóba írd és onnan át lesz rakva.
Hansel Elküldve November14, 2012 Elküldve November14, 2012 valaki megtudná nekem mondani,hogy mi a pontos neve annak a műanyag/gumi alkatrésznek ami az első rugót felülről fogja a toronycsapágy alatt?
ZsolsZ Elküldve November15, 2012 Elküldve November15, 2012 valaki megtudná nekem mondani,hogy mi a pontos neve annak a műanyag/gumi alkatrésznek ami az első rugót felülről fogja a toronycsapágy alatt? Lengéscsillapító porvédő harang?
Hansel Elküldve November15, 2012 Elküldve November15, 2012 Elvileg arra rájöttem hogy porsapka: De ilyet nem találok sehol!valaki tudna segíteni?
Recommended Posts