Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Valaki tud segíteni! Tegnap nekiálltam a hátsó kereket megemelni, és mikor leengedtem a hidat, hogy kivegyem a rugót, látom ám hogy el van törve! nem mostanában lehetett mert már rosdás volt a törés helye! A kérdésem a következő,

- Mivel az egyik törött csak, azt az egyet cseréljem vagy mind a kettőt kell?

- Ha csak az egyiket cserélem, újat vegyek? nem lesz az mint a lengéscsillapítónál hogy a régi kinyirja az újat?

- Használtat vegyek attól félve hogy jövőhéten lehet az is pont akkor nyiffan ki?

LÉCCI LÉCCI HEEEELP!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Valaki tud segíteni! Tegnap nekiálltam a hátsó kereket megemelni, és mikor leengedtem a hidat, hogy kivegyem a rugót, látom ám hogy el van törve! nem mostanában lehetett mert már rosdás volt a törés helye! A kérdésem a következő,

- Mivel az egyik törött csak, azt az egyet cseréljem vagy mind a kettőt kell?

- Ha csak az egyiket cserélem, újat vegyek? nem lesz az mint a lengéscsillapítónál hogy a régi kinyirja az újat?

- Használtat vegyek attól félve hogy jövőhéten lehet az is pont akkor nyiffan ki?

LÉCCI LÉCCI HEEEELP!!!!!!!!!!!!!!

Én használtat vettem, de rohadt nehezen találtam és mivel általában párban adják hát úgy kell cserélni is. A lengéscsillapítóval nem lesz gond.

Link to comment
Megosztás:

Használtban akad egynéhány még olyan is van ami nem párban van!De az a röhely hogy van újonnan is és az olcsóbb mint a használt!az új 4500ft a használt5-6-7e ft!

A lengéscsillapítónál azt értettem ha a lengéscs. száll el akkor ha egyet cserélnek akkor a régi kinyírja az újat mert a "rossz" a régi nem csillapít úgy mint az új!tehát az újnak többet kell dolgoznia mert a másik azaz a régi helyett is csillapít kicsit.tehát többet dolgozik tehát elöbb utóbb kinyiffan.....

Rúgónál is így lehet?

ha most én újat veszek az egyik oldalra akkor nem fog olyan féloldalasan rugózni?

mert az új "keményebb", gondolom mint a régi!

Én használtat vettem, de rohadt nehezen találtam és mivel általában párban adják hát úgy kell cserélni is. A lengéscsillapítóval nem lesz gond.

Link to comment
Megosztás:

azért nem akkora csoda rugót találni... lehet hogy a mosogatóban éppen nincs (nálam azért mert éppen nem férne be a felniktöl) de Zolinál, Dininél garantáltan találtok és akkor még racinbazárra se ütöttétek be, hogy " astra f rugó" annyi van mint a szemét...

Link to comment
Megosztás:

Én találtam is csak a kérdés az hogy újat vagyek vagy használtat?

1-et vagy 2-őt?

párban illene. Egy kipuhult valamilyenhez hozzáteszel egy másik valamilyet, már buta lesz az egész. Én nem vennék újat, bontott gyárira szavazok. Viszont ha jól rémlik emelni akartál rajta, akkor viszont úgyse érdemes a gyárival játszani, meg alátétezgetni, hosszabbat kell tenni bele.
Link to comment
Megosztás:

párban illene. Egy kipuhult valamilyenhez hozzáteszel egy másik valamilyet, már buta lesz az egész. Én nem vennék újat, bontott gyárira szavazok. Viszont ha jól rémlik emelni akartál rajta, akkor viszont úgyse érdemes a gyárival játszani, meg alátétezgetni, hosszabbat kell tenni bele.

Akkor már csak egy kérdésem van és én leszek a legboldogabb...:)

Az Omega rugója mennyivel nagyobb az astráétól?

Link to comment
Megosztás:

Akkor már csak egy kérdésem van és én leszek a legboldogabb... :)

Az Omega rugója mennyivel nagyobb az astráétól?

A pontos méreteket nem tudom, de az Omega nagyobb, nehezebb kocsi, ezért rugója is erősebb. Az Astra alatt nem fog annyit berugózni, ezért lesz magasabban.

Link to comment
Megosztás:

Különben meg ha állítható emelésről álmodoznék ilyet tennék bele:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/futomu_felfuggesztes/opel_astra_f_hatso_rugo_kemenyito_legrugo_1663668161.html

Csak ebbe az a ciki ha éppen az erdő kellős közepén vagyok és van egy bukkanó, akkor meg kő állni, oszt előkapni a jó kis ruszki pumpát, azt nyomni bele párat.

Nade ezért nem fog a csomiból elvenni X cm2 -t a pumpa, hogy félbeszakítsam épp romantikus cseverészésemet mert meg kell állni pumpálni!:)

Meg állítólag nem is jó F astrába a kütyü!

Link to comment
Megosztás:

Különben meg ha állítható emelésről álmodoznék ilyet tennék bele:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/futomu_felfuggesztes/opel_astra_f_hatso_rugo_kemenyito_legrugo_1663668161.html

Csak ebbe az a ciki ha éppen az erdő kellős közepén vagyok és van egy bukkanó, akkor meg kő állni, oszt előkapni a jó kis ruszki pumpát, azt nyomni bele párat.

Nade ezért nem fog a csomiból elvenni X cm2 -t a pumpa, hogy félbeszakítsam épp romantikus cseverészésemet mert meg kell állni pumpálni!:)

Meg állítólag nem is jó F astrába a kütyü!

ez a cucc nem emeli meg. A keménységét tudod állítani vele, ha fölfújod és pakolsz bele, nem fog összeülni a s.gge meg nem karcolna meg a hátsó lökös az aszfaltot egy bukkanó után, de följebb emelni nem fogja az autót.
Link to comment
Megosztás:

Én találtam is csak a kérdés az hogy újat vagyek vagy használtat?

1-et vagy 2-őt?

5 éve törött el a bal első rugóm. Többen mondták, hogy párban illik cserélni, de én vettem EGY darab újat.

Semmi problémám nincs vele, pedig néha kanyarodok vele jókat. :D

Link to comment
Megosztás:

5 éve törött el a bal első rugóm. Többen mondták, hogy párban illik cserélni, de én vettem EGY darab újat.

Semmi problémám nincs vele, pedig néha kanyarodok vele jókat. :D

Navégre valami bíztató!

Akkor szerintem én se viszem túlzásba!

Különben is most akárhogyan csűröm csavarom ha meg szakadok is csak 1 et fogok tudni venni!(persze jobb lenne párban.....) dehát ez van.

-szegény embert az opelja is húzza-

:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, erre a hátsó kerékagyra létezik valamilyen kupak amit rá lehet tolni? Felraktuk most a téli kerekeket aztán elég csúnyán néz ki a frissen festett acélfelnik közepén a rozsdás cucc. Lefesteni le fogom, de ha van valami esetleg opel jeles kupak azt szívesen rátenném :)

IMG_20121030_083149_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_20121030_083132_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, erre a hátsó kerékagyra létezik valamilyen kupak amit rá lehet tolni? Felraktuk most a téli kerekeket aztán elég csúnyán néz ki a frissen festett acélfelnik közepén a rozsdás cucc. Lefesteni le fogom, de ha van valami esetleg opel jeles kupak azt szívesen rátenném :)

Az a rozsdás cucc a kupak ;)

Link to comment
Megosztás:

Akkor ezek szerint az Astra pattogni fog mint Juliska a paraszt biciklin?

Én az 5 ajtósba hátra kombinak a rugóit tettem be.

Úgy nézett ki, mintha folyton lejtőn álltam volna meg. Simán belevágtam 2 mázsa cementet és amikor az asszony meg a gyerek beült hátra összesen a 76 kg-ukkal , akkor egyenesedett ki a küszöb.

A kézifékem sokkal jobb lett, amikor nem volt megpakolva azonnal fogott, mert nem volt rajta annyi súly. Viszont miután az első keményebb eső leesett egy világos színű aszfaltos kanyarban simán megelőzött a bal hátsó lámpám.

Aztán visszatettem egy 3 ajtós GSi rugóit. Most egy picit "lóg" a fara, de most ugyanazt a kanyart simán beveszem.

Link to comment
Megosztás:

Én az 5 ajtósba hátra kombinak a rugóit tettem be.

Úgy nézett ki, mintha folyton lejtőn álltam volna meg. Simán belevágtam 2 mázsa cementet és amikor az asszony meg a gyerek beült hátra összesen a 76 kg-ukkal , akkor egyenesedett ki a küszöb.

A kézifékem sokkal jobb lett, amikor nem volt megpakolva azonnal fogott, mert nem volt rajta annyi súly. Viszont miután az első keményebb eső leesett egy világos színű aszfaltos kanyarban simán megelőzött a bal hátsó lámpám.

Aztán visszatettem egy 3 ajtós GSi rugóit. Most egy picit "lóg" a fara, de most ugyanazt a kanyart simán beveszem.

Azt mondjátok 5 cm különbség, ennyit számít??? Eléggé hihetetlen számomra, lehet azért mert még nem volt részem "extrém" helyzetekhez?

Viszont miután az első keményebb eső leesett egy világos színű aszfaltos kanyarban simán megelőzött a bal hátsó lámpám.

Lehet mert ilyen eset nem történt meg velem???

Szó mi szó most hogy megemeltem az elejét, 5.6 cm-el, a Hátulját, 2cm el, kiváncsi leszek mi is az a "csónak" effektus....

Amúgy amikor elkészült azt mentem egy próbakört vele, első észrevételem, hogy olyan érzés benne, vele menni mintha egy terepjáróban ülnék, Olyan "magassabról" nézek le az útra érzés...Naon tuti..:)

Link to comment
Megosztás:

Azt mondjátok 5 cm különbség, ennyit számít??? Eléggé hihetetlen számomra, lehet azért mert még nem volt részem "extrém" helyzetekhez?

Lehet mert ilyen eset nem történt meg velem???

Szó mi szó most hogy megemeltem az elejét, 5.6 cm-el, a Hátulját, 2cm el, kiváncsi leszek mi is az a "csónak" effektus....

Amúgy amikor elkészült azt mentem egy próbakört vele, első észrevételem, hogy olyan érzés benne, vele menni mintha egy terepjáróban ülnék, Olyan "magassabról" nézek le az útra érzés...Naon tuti.. :)

Azt azért majd ne felejtsd el hogy ezzel jelentősen megváltoztak az autó menettulajdonságai, szal húzósabb kanyarokat ne akarj nagy tempóval bevenni.

Link to comment
Megosztás:

Még egy-két kérdésem lenne vásárlás előtt:

Ha megveszem a srt.t konit akkor az első lengőkbe csak a patront kapom?

tartozékként mi jár hozzá még? (csavarok, porvédő, stb)

Alapban a patront kapod és a felső zárócsavart. Akcióban szoktak adni hozzá porvédőt stb, de nem jellemző...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.