wookie Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 üdv! van egy 96-os f astra kombim, aminek "kiment" a hátsó lengéscsillapítása ebben ilyen csomagtartóból pumpálhatós teleszkópjai voltak(most semmit sem csinál a nyomásra, nem emelkedik egy kicsit sem) most csak lóg a hátulja és alig rugózik(a rugók épek, nincsenek eltörve) gondolom ki kellene cserélni a lengéscsillapítókat kérdés: -milyent érdemes belevenni? nemigen járok nagy súlyokkal szóval nem lényeges a pumpálás, csak elég nagy a választék: van olajos, levegős, automata stb 10-80ezerig -ki lehet ezt otthon cserélni? van némi kézügyességem csak kell-e valami célszerszám hozzá köszi! Szia! Ha teljesen újakat kap, akkor a régi fújhatókat én átvenném tőled szívesen, ha nincs más terved velük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Többen a kayaba gátlókat tettek bele. Ár érték arányban tartósságban sztem ez elfogadható. Monroe-t NE! mi a baj a Monroe-val? vagyis mi lesz? nekem az van benne.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Többen a kayaba gátlókat tettek bele. Ár érték arányban tartósságban sztem ez elfogadható. Monroe-t NE! Nekem is Monroe került hátra 1 éve. Mi a baj vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Nekem Sachs került mind a 4 helyre nem sokkal az után, hogy megvettem a kocsit, vagyis úgy 6 éve, tavaly a műszakin még bőven jó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 nekem még nem volt cserélve sosem szóval elég jól bírta a gyári akkor ebből a kínálatból melyiket érdemes beszerezni? http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&5536&9900059&9900280&1&4&3&1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|11|2|0|5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Szia! Ha teljesen újakat kap, akkor a régi fújhatókat én átvenném tőled szívesen, ha nincs más terved velük. majd ha kiszedtem meglátjuk milyenek, de nincs tervben a felújításuk amúgy elég úcskán néznek ki csak úgy válik le a rozsda nagy darabokban a gumihenger alól írj egy mailt aztán ott megbeszéljük majd a részleteket Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 mi a baj a Monroe-val? vagyis mi lesz? nekem az van benne.... Nekem is Monroe került hátra 1 éve. Mi a baj vele? Régebben többen panaszkodtak rá, hogy hamar tönkre megy. Az árát figyelembe véve ezért is inkább a KYB-t ajánlottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Régebben többen panaszkodtak rá, hogy hamar tönkre megy. Az árát figyelembe véve ezért is inkább a KYB-t ajánlottam. Mondjuk én elvileg Starline-t vettem, de azt mondta a srác, hogy csak a csomagolása az, amúgy Monroe. Hát most hogy ebből mi az igazság azt nem tudom. De pl ismerős vett Starline fékbetéteket, aminek szintén csak a csomija Starline, amúgy maga a fékbetét LPR. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Mondjuk én elvileg Starline-t vettem, de azt mondta a srác, hogy csak a csomagolása az, amúgy Monroe. Hát most hogy ebből mi az igazság azt nem tudom. De pl ismerős vett Starline fékbetéteket, aminek szintén csak a csomija Starline, amúgy maga a fékbetét LPR. Nekem is az volt még, amikor gyári magas volt az autó, és nem volt vele baj. Olyan 3 évet használtam kb, és teljesen jó volt, ráadásul kifejezetten olcsón kaptam akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Október9, 2012 Megoszt Elküldve Október9, 2012 Nekem is az volt még, amikor gyári magas volt az autó, és nem volt vele baj. Olyan 3 évet használtam kb, és teljesen jó volt, ráadásul kifejezetten olcsón kaptam akkor. Én is 12 körül kaptam a 2db-ot, eddig nincs vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Mondjuk én elvileg Starline-t vettem, de azt mondta a srác, hogy csak a csomagolása az, amúgy Monroe. Hát most hogy ebből mi az igazság azt nem tudom. De pl ismerős vett Starline fékbetéteket, aminek szintén csak a csomija Starline, amúgy maga a fékbetét LPR. Egyre több helyről hallom, olvasom, hogy már az autóalkatrész gyártók is átalakulnak csomagoló cégekké. Egy helyen legyártják kínában aztán mindenki becsomagolja és címkézi magának :( Nekem gyári lengéscsillapítók vannak még bent (17év 170ekm) Már volt hogy azt mondták határos, de még jó aztán két év mulva mérték akkor tök jónak mondták.... Szóval nem tudom most akkor jó vagy nem. Minden esetre működnek azaz csillapítanak csak kérdés mennyire :) Azért a 2014-es műszakiig remélem eldől hogy cserés vagy nem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 én pár éve(3-4) cseréltettem monroe-ra és most van benne ~140ekm(tényleg), viszont "puszog" az normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 én pár éve(3-4) cseréltettem monroe-ra és most van benne ~140ekm(tényleg), viszont "puszog" az normális? Vannak amik sziszegnek. Az enyémbe amikor bekerült a két hátsó, az csöndben volt, a két első más típusú meg sziszegett :D A zafirában is csinálják az újak nagyobb berugózásnál, az előző garnitúrája nem. Amíg mást nem veszel észre (hinta, folyás, bármi) addig nem kell foglalkozni vele :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Egyre több helyről hallom, olvasom, hogy már az autóalkatrész gyártók is átalakulnak csomagoló cégekké. Egy helyen legyártják kínában aztán mindenki becsomagolja és címkézi magának :( Nekem gyári lengéscsillapítók vannak még bent (17év 170ekm) Már volt hogy azt mondták határos, de még jó aztán két év mulva mérték akkor tök jónak mondták.... Szóval nem tudom most akkor jó vagy nem. Minden esetre működnek azaz csillapítanak csak kérdés mennyire :) Azért a 2014-es műszakiig remélem eldől hogy cserés vagy nem :) Én nem tudtam még olyan sz.r lengéscsillapítóval menni műszakira, hogy ne engedjék át. Amikor beültem, még hintázott vagy 3-at az autó, de a műszakin simán zöldmezősen megfelelt. Nem álltam le kötözködni velük, hogy ez hogy lehet jó, de azért arra jó volt, hogy lássam, mennyire kell gyengének lennie, hogy már ott is belekössenek. Kb. ha le van törve a szára, akkor észreveszik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 én pár éve(3-4) cseréltettem monroe-ra és most van benne ~140ekm(tényleg), viszont "puszog" az normális? Az én gyári első csillapítóim mindíg is sziszegtek. Szerintem ez nem hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Én nem tudtam még olyan sz.r lengéscsillapítóval menni műszakira, hogy ne engedjék át. Amikor beültem, még hintázott vagy 3-at az autó, de a műszakin simán zöldmezősen megfelelt. Nem álltam le kötözködni velük, hogy ez hogy lehet jó, de azért arra jó volt, hogy lássam, mennyire kell gyengének lennie, hogy már ott is belekössenek. Kb. ha le van törve a szára, akkor észreveszik :D ha gondolod tedd ben az enyémet :) kb 3 centi a rugózás hátul, a fakerekű szekerek nem ráznak így....... eddigi auimon ha beokádott a lengéscsillapí akkor csak hinta volt, ez meg leült és szinte meg sem moccan műszakin tuti kiszórnák ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
athos84 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Sziasztok! Nekem pont most gurult át a műszakin a vas, de figyelmeztettek, h az első lengőkar hátsó szilentje kissé kopott. Mivel nem igazán vagyok megelégedve a futómű keménységével gondolkodom rajta,h akkor megérdemelne egy kis egészséges tuningot. Közületek használ esetleg valaki keményített Powerflex szilenteket, mennyire ajánlatos utcai autóba rakni? Meg felmerül bennem az is, h ha nem cserélnem le mindegyiket arra, akkor mennyire ér valamit a régiek melett? Lengéscsillapítókkal kapcsolatban pedig erre mifelénk nagyon ajánlják, h érdemesebb felujítattni, sőt keményíteni is tudják. Erről mi a véleményetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Én nem tudtam még olyan sz.r lengéscsillapítóval menni műszakira, hogy ne engedjék át. Amikor beültem, még hintázott vagy 3-at az autó, de a műszakin simán zöldmezősen megfelelt. Nem álltam le kötözködni velük, hogy ez hogy lehet jó, de azért arra jó volt, hogy lássam, mennyire kell gyengének lennie, hogy már ott is belekössenek. Kb. ha le van törve a szára, akkor észreveszik :D Erre annyit mondanék hogy a német műszaki vizsgán NINCS lengéscsillapító mérés. (hetente viszek 2-3 autót tüvre) Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 végülis a legolcsóbb kyb lett megvásárolva majd meglátom milyen lesz a lengéscsillapító felső csavarjának kitekerésére van valami trükk? meg sem akar moccanni Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 végülis a legolcsóbb kyb lett megvásárolva majd meglátom milyen lesz a lengéscsillapító felső csavarjának kitekerésére van valami trükk? meg sem akar moccanni Szárát szorítod, anyát tekered miután megáztattad csavarlazítóban. Ha nem megy, akkor levágod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Szia! Ha teljesen újakat kap, akkor a régi fújhatókat én átvenném tőled szívesen, ha nincs más terved velük. hali! kiszedtem őket, az egyik mozog a másik meg teljesen be van szorulva amelyik szorul annak szétszakadt az alsó menetes része is, annyira össze volt rohadva hogy széttekertem..... amelyik mozog annak a külső gumi része tökre repedezett(a másiknak is) 96 óta némileg elhasználódott de ha így is érdekel akkor kiskőrösön átvehető szerintem nem ér annyit mint a postaköltség de ahogy gondolod Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Szárát szorítod, anyát tekered miután megáztattad csavarlazítóban. Ha nem megy, akkor levágod. köszi! némi segítség volt a csavarlazító, de egyiknél az sem bírt segíteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 hali! kiszedtem őket, az egyik mozog a másik meg teljesen be van szorulva amelyik szorul annak szétszakadt az alsó menetes része is, annyira össze volt rohadva hogy széttekertem..... amelyik mozog annak a külső gumi része tökre repedezett(a másiknak is) 96 óta némileg elhasználódott de ha így is érdekel akkor kiskőrösön átvehető szerintem nem ér annyit mint a postaköltség de ahogy gondolod Valóban. Akkor tärgytalan. Gondoltam ha kijön egyben, akkor elvittem volna Kárászyékhoz felujíttatni, mert nekem meg jól jönne a fújható gátló, és amúgy meg ritkaság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Én ilyet tettem bele egy éve és tökéletesen megfelelnek. Igaz, hogy kicsit rázósabb rossz úton, de a kanyarokban annyira fogja az autót, hogy csak na... :D http://deviltuning.hu/?oldal=2&kat=172&termek=104870 Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október13, 2012 Megoszt Elküldve Október13, 2012 azért kérdezem milyent érdemes, van-e valami lényegesebb különbség közöttük pl a lángautótól tudok szerezni némi kedvezménnyel szóval ha ott lát valaki olyan típust amit érdemes betenni az írjon típust mert hogy 10 vagy 13 az szint e tökmindegy de a 10 és a 18 sem olyan ördögien nagy különbség Nekem is pumpálós volt az eredeti, és 5 éve Kayabára cseréltem a fórumozók javaslatára. 90 ezer km után sem bántam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts