Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 8:41, Zsoltee írta:

Így első blikkre szerintem a gáztartály súlya húzza le annyira a seggét. ;)

pótkeréktartályos.annyira nincs leülve,de lehetne feljebb.ha már egy picit belepakolok,rögtön meglátszik.

Van erre vmi megoldás,h feljebb emeljem?

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 9:03, radler írta:

pótkeréktartályos.annyira nincs leülve,de lehetne feljebb.ha már egy picit belepakolok,rögtön meglátszik.

Van erre vmi megoldás,h feljebb emeljem?

Mondanám hogy annó lehetett kapni zsigához rugóba való gumibakokat. Én annó a GSi hátsórugójába is tettem, amíg nem volt kiszélesítve a hátsó ív, hogy ne érjen bele a kerék. Viszont szerintem gányolásnak minősül, szóval várj meg valakit aki jobb 5letet tud adni. :)

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 9:03, radler írta:

pótkeréktartályos.annyira nincs leülve,de lehetne feljebb.ha már egy picit belepakolok,rögtön meglátszik.

Van erre vmi megoldás,h feljebb emeljem?

Légrugó esetleg?

Elküldve

Jönnek a koni rugók. Remélem a kapubejáróba tett vas ami megtámasztja a kapu szárnyait nem fogja ismét lehúzni a kipuff rendszerem, ha mégis megpróbálná akkor levágom...

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 10:23, ZsolsZ írta:

Jönnek a koni rugók. Remélem a kapubejáróba tett vas ami megtámasztja a kapu szárnyait nem fogja ismét lehúzni a kipuff rendszerem, ha mégis megpróbálná akkor levágom...

Le kell vágni, kell egy lyukat fúrni a betonba, bele egy csődarab, meg kell csinálni az L alakú vas pontos mását, annyi különbséggel hogy egy a csőbe pontosan passzoló rúd legyen az alján, amikor kinyitod a kaput, kiemeled a támasztót, mikor beálltál, visszarakod és rácsukod a kaput :)

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 10:27, Zsoltee írta:
Le kell vágni, kell egy lyukat fúrni a betonba, bele egy csődarab, meg kell csinálni az L alakú vas pontos mását, annyi különbséggel hogy egy a csőbe pontosan passzoló rúd legyen az alján, amikor kinyitod a kaput, kiemeled a támasztót, mikor beálltál, visszarakod és rácsukod a kaput :)

Igen valami ilyesmi lesz, csak amikor napjában 23,5szer kell kinyitni és becsukni a kaput, hogy a kutya el ne menjen, akkor kicsit unalmas procedúra. Valami lesz az biztos.

Elküldve

Én a rugó fölé és alá vágtam szállítószalag gumiból lapokat. Alulra is meg felülre is kettőt. Ez kb 2,5-3 centit "nyújtott" a rugón és még a kúp is kiáll belőle és egész jól helyretette a magasságát.

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 16:17, pszilaj írta:

Én a rugó fölé és alá vágtam szállítószalag gumiból lapokat. Alulra is meg felülre is kettőt. Ez kb 2,5-3 centit "nyújtott" a rugón és még a kúp is kiáll belőle és egész jól helyretette a magasságát.

Én is szereztem ipari gumi lapot megpróbálom dekopírral kivágni!

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 18:07, Fabrikátor írta:

Én is szereztem ipari gumi lapot megpróbálom dekopírral kivágni!

Nekem olyan volt, ami szövet erősítésű...

Elküldve
  On 2012. 06. 06. at 18:33, pszilaj írta:

Nekem olyan volt, ami szövet erősítésű...

Ez is olyan,két centi vastag azért akarom géppel vágni!Egyébként nekem csak az alsók rosszak de ha beválik kicserélem mindet!

Elküldve
  On 2012. 06. 07. at 7:26, Fabrikátor írta:

Ez is olyan,két centi vastag azért akarom géppel vágni!Egyébként nekem csak az alsók rosszak de ha beválik kicserélem mindet!

Én nem kicseréltem, hanem odaraktam pluszba...

De azokból egy-egy is elég lesz... :D

Elküldve
  On 2012. 06. 08. at 12:29, Fabrikátor írta:

Megszűnt ez a problémám ugyanis tegnap egy Merci kisteher hátulról totálkárosra törte a járművemet!

Most vehetek egy ugyan ilyent!

Huh nem semmi...

Elküldve
  On 2012. 06. 08. at 12:29, Fabrikátor írta:

Megszűnt ez a problémám ugyanis tegnap egy Merci kisteher hátulról totálkárosra törte a járművemet!

Most vehetek egy ugyan ilyent!

Huuuu nem irigyellek most!De javítható a verda?

Elküldve

Bennt vannak a konik. Egy kormányösszekötő gömbfejbe került, plusz kell egy bal oldali abs-es gólyaláb. Valami nem stimmel a rugótányérral, a gyári rugó is ugrált benne meg most a koni is.(csak nem tudtuk, hogy ez a baj) Begyűri maga alá egy részen a rugó az alsó gumit és fém a fémen ugrál kormánytekerés közben.

Járt már így valaki?

4sávos főúton, nagy kanyarban nagy emelkedővel egy új ledlámpás audi a4 tdi lehagyva :) (nemtudom mekkora, sima 2csövű kipuff volt alatta)

Elküldve
  On 2012. 06. 08. at 18:16, ZsolsZ írta:

Bennt vannak a konik. Egy kormányösszekötő gömbfejbe került, plusz kell egy bal oldali abs-es gólyaláb. Valami nem stimmel a rugótányérral, a gyári rugó is ugrált benne meg most a koni is.(csak nem tudtuk, hogy ez a baj) Begyűri maga alá egy részen a rugó az alsó gumit és fém a fémen ugrál kormánytekerés közben.

Járt már így valaki?

4sávos főúton, nagy kanyarban nagy emelkedővel egy új ledlámpás audi a4 tdi lehagyva :) (nemtudom mekkora, sima 2csövű kipuff volt alatta)

Ha szólsz neki, hogy versenyezni akarsz, akkor felkapcsolt volna harmadikba... :P :D

Elküldve
  On 2012. 06. 08. at 19:24, megadave írta:

Ha szólsz neki, hogy versenyezni akarsz, akkor felkapcsolt volna harmadikba... :P :D

És még akkor lenne 3 sebessége. :D

Elküldve
  On 2012. 06. 08. at 19:24, megadave írta:
Ha szólsz neki, hogy versenyezni akarsz, akkor felkapcsolt volna harmadikba... :P :D

  On 2012. 06. 08. at 19:32, Tiv. írta:
És mÉg akkor lenne 3 sebessÉge. :D

Hahaaa :D Az a helyzet, hogy tudta miről van szó mert ő kezdte! Egyenesben megevett, kanyarban vagy a sofőr tudása volt kevés vagy a tapadás.

Elküldve
  On 2012. 06. 09. at 5:16, zozo astra1.6 16v írta:

Az nem semmi!Akkor tényleg nagyot kapott!És akkor most megy a kocsi a bontóba?

Természetesen veszek egy ugyan ilyen tütüt ahhoz jó lesz donornak már ami megmaradt belőle!Egy motorhibás jó kasznival az elsődleges cél!

Most újítottam fel a motort majdnem teljesen!

Elküldve

olyan kérdésem volna,h nekem kombi egy hét tádém van,most elöl 4 hátul cmre van leültetve, ezen változtatni szeretnék 6-4 arányra,koni gátlok vannak elöl hátul...a kérdés a következö lenne,hogy olyan rugot szeretnék ami nem kö kemény,de nem is gyári puhaságu,erre tudnátok valamit javasolni?

Elküldve
  On 2012. 06. 09. at 6:05, Fabrikátor írta:

Természetesen veszek egy ugyan ilyen tütüt ahhoz jó lesz donornak már ami megmaradt belőle!Egy motorhibás jó kasznival az elsődleges cél!

Most újítottam fel a motort majdnem teljesen!

Csak az a baj hogyha jól tudom a bódécserére nincs hivatalosan lehetőség...max átrakjátok az alvázszámot az anyósülés mellől.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.