Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

pótkeréktartályos.annyira nincs leülve,de lehetne feljebb.ha már egy picit belepakolok,rögtön meglátszik.

Van erre vmi megoldás,h feljebb emeljem?

Mondanám hogy annó lehetett kapni zsigához rugóba való gumibakokat. Én annó a GSi hátsórugójába is tettem, amíg nem volt kiszélesítve a hátsó ív, hogy ne érjen bele a kerék. Viszont szerintem gányolásnak minősül, szóval várj meg valakit aki jobb 5letet tud adni. :)

Link to comment
Megosztás:

Jönnek a koni rugók. Remélem a kapubejáróba tett vas ami megtámasztja a kapu szárnyait nem fogja ismét lehúzni a kipuff rendszerem, ha mégis megpróbálná akkor levágom...

Le kell vágni, kell egy lyukat fúrni a betonba, bele egy csődarab, meg kell csinálni az L alakú vas pontos mását, annyi különbséggel hogy egy a csőbe pontosan passzoló rúd legyen az alján, amikor kinyitod a kaput, kiemeled a támasztót, mikor beálltál, visszarakod és rácsukod a kaput :)

Link to comment
Megosztás:

Le kell vágni, kell egy lyukat fúrni a betonba, bele egy csődarab, meg kell csinálni az L alakú vas pontos mását, annyi különbséggel hogy egy a csőbe pontosan passzoló rúd legyen az alján, amikor kinyitod a kaput, kiemeled a támasztót, mikor beálltál, visszarakod és rácsukod a kaput :)

Igen valami ilyesmi lesz, csak amikor napjában 23,5szer kell kinyitni és becsukni a kaput, hogy a kutya el ne menjen, akkor kicsit unalmas procedúra. Valami lesz az biztos.

Link to comment
Megosztás:

Én a rugó fölé és alá vágtam szállítószalag gumiból lapokat. Alulra is meg felülre is kettőt. Ez kb 2,5-3 centit "nyújtott" a rugón és még a kúp is kiáll belőle és egész jól helyretette a magasságát.

Én is szereztem ipari gumi lapot megpróbálom dekopírral kivágni!

Link to comment
Megosztás:

Bennt vannak a konik. Egy kormányösszekötő gömbfejbe került, plusz kell egy bal oldali abs-es gólyaláb. Valami nem stimmel a rugótányérral, a gyári rugó is ugrált benne meg most a koni is.(csak nem tudtuk, hogy ez a baj) Begyűri maga alá egy részen a rugó az alsó gumit és fém a fémen ugrál kormánytekerés közben.

Járt már így valaki?

4sávos főúton, nagy kanyarban nagy emelkedővel egy új ledlámpás audi a4 tdi lehagyva :) (nemtudom mekkora, sima 2csövű kipuff volt alatta)

Link to comment
Megosztás:

Bennt vannak a konik. Egy kormányösszekötő gömbfejbe került, plusz kell egy bal oldali abs-es gólyaláb. Valami nem stimmel a rugótányérral, a gyári rugó is ugrált benne meg most a koni is.(csak nem tudtuk, hogy ez a baj) Begyűri maga alá egy részen a rugó az alsó gumit és fém a fémen ugrál kormánytekerés közben.

Járt már így valaki?

4sávos főúton, nagy kanyarban nagy emelkedővel egy új ledlámpás audi a4 tdi lehagyva :) (nemtudom mekkora, sima 2csövű kipuff volt alatta)

Ha szólsz neki, hogy versenyezni akarsz, akkor felkapcsolt volna harmadikba... :P :D

Link to comment
Megosztás:

Ha szólsz neki, hogy versenyezni akarsz, akkor felkapcsolt volna harmadikba... :P :D

És mÉg akkor lenne 3 sebessÉge. :D

Hahaaa :D Az a helyzet, hogy tudta miről van szó mert ő kezdte! Egyenesben megevett, kanyarban vagy a sofőr tudása volt kevés vagy a tapadás.

Link to comment
Megosztás:

olyan kérdésem volna,h nekem kombi egy hét tádém van,most elöl 4 hátul cmre van leültetve, ezen változtatni szeretnék 6-4 arányra,koni gátlok vannak elöl hátul...a kérdés a következö lenne,hogy olyan rugot szeretnék ami nem kö kemény,de nem is gyári puhaságu,erre tudnátok valamit javasolni?

Link to comment
Megosztás:

Természetesen veszek egy ugyan ilyen tütüt ahhoz jó lesz donornak már ami megmaradt belőle!Egy motorhibás jó kasznival az elsődleges cél!

Most újítottam fel a motort majdnem teljesen!

Csak az a baj hogyha jól tudom a bódécserére nincs hivatalosan lehetőség...max átrakjátok az alvázszámot az anyósülés mellől.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.