ihbastra Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 A nyári gumikkal is húz, az Opel márkaszervízben is azzal kezdték, hogy tettek rá négy másik kereket, de semmi. A fék nem fog, azt már néztem. A kerékcsapágy pedig cserélve lett a gólyalábbal. Toronycsapágy lógása is okozhat ilyen problémát szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Toronycsapágy lógása is okozhat ilyen problémát szerintem. Mint írta az is cserélve volt. Én a kormányműnél keresném a gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
georgeee Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 sziasztok! Ma reggel vettem észre, hogy a képen bejelölt részen ( ttp://kepfeltoltes.hu/view/111120/astraff_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ) ki van szakadva, és kb 5-10cm-rel magasabban van, mint a másik oldalon. Vezetés közben nem igazán érezni, inkább csak rosszabb úton, bukkanókon hallani koppanó hangokat. Sajnos nem igazán értek az autószereléshez, szerintetek mit kell majd cserélni? http://kepfeltoltes.hu/view/111120/astraff...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 sziasztok! Ma reggel vettem észre, hogy a képen bejelölt részen ( ttp://kepfeltoltes.hu/view/111120/astraff_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ) ki van szakadva, és kb 5-10cm-rel magasabban van, mint a másik oldalon. Vezetés közben nem igazán érezni, inkább csak rosszabb úton, bukkanókon hallani koppanó hangokat. Sajnos nem igazán értek az autószereléshez, szerintetek mit kell majd cserélni? http://kepfeltoltes.hu/view/111120/astraff...ltoltes.hu_.jpg Hát, ha ki van szakadva és feljebb van mint a másik, akkor a tornyodat kell megcsináltatnod egy karosszériással, mert nagy valószínűséggel elrohadt annyira, hogy kiszakadt belőle a toronycsapágy. Láttam már hasonlót, régen. :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
georgeee Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Hát, ha ki van szakadva és feljebb van mint a másik, akkor a tornyodat kell megcsináltatnod egy karosszériással, mert nagy valószínűséggel elrohadt annyira, hogy kiszakadt belőle a toronycsapágy. Láttam már hasonlót, régen. :S megnéztem jobban, úgyvan ahogy mondtad el van rohadva és átszakadt. nagyságrendileg ez mennyibe kerül? Elég úgymond a "lukat betömni" vagy cserélni kell mást is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 megnéztem jobban, úgyvan ahogy mondtad el van rohadva és átszakadt. nagyságrendileg ez mennyibe kerül? Elég úgymond a "lukat betömni" vagy cserélni kell mást is? Ez a torony állapotától függ, meg a kasztnistól aki csinálja. Kb árat sem tudok mondani, el kell menni egy kasztnishoz és ajánlatot kérni rá. Utána tudsz osztani és szorozni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Sziasztok A héten meghegesztették az autómon a hátsó váznyúlványt mert a rugótányér alatt el volt rohadva és a rugótányér be volt süppedve. Miután elhoztam az autót, alánéztem és megdöbbenve tapasztaltam hogy valami nagyon nincs rendben, mert a rugó nem úgy áll ahogy a másik oldalon. A felső rugótányért nem jó helyre hegesztették, szerintem legalább 2 cm-rel odébb van mint kéne. Emiatt a rugó nem fekszik fel teljesen, és az alsó és a felső gumi ütköző sincs függőlegesen egy vonalban. Megpróbálok beszúrni egy pár képet, amelyeken látszanak az egyik oldali eredeti és a másik oldali hegesztett rugók. http://pics.coldline.hu/pics/381357-20111113-UZV9kc.jpg http://pics.coldline.hu/pics/381358-20111113-Drj3Oq.jpg http://pics.coldline.hu/pics/381367-20111113-fxsAC8.jpg http://pics.coldline.hu/pics/381368-20111113-pv1orp.jpg http://pics.coldline.hu/pics/381360-20111113-5kmgyw.jpg http://pics.coldline.hu/pics/381361-20111113-RqZwtK.jpg Nagyon zavar hogy ilyen szarul csinálták meg. Szerintetek befolyásol ez valamit az autó viselkedésében, működésében. Befolyásolja-e a rugó vagy a futómű élettartamát. Vigyem vissza, vágassam szét és hegesztessem újra? Ezek után nem bízom bennük, nem tudom hogy meg tudják-e normálisan csinálni. Kérlek adjatok tanácsot. Segítségeteket előre is köszönöm. Hát ez elég szarul néz ki. Én tuti visszavinném. Kérdés persz mi okoz nagyobb kárt ha szétbarmolják és újraheggesztik vagy ha így marad. Ami elsőre látszik, hogy ha pl megpakolod vagy lekoppan akkor a gumibakok nem találnak egymásra így jobban összeül a futómű azon oldala. Kérdés, hogy pl a gátló mit tolerál. Másik hogy így a rugó biztosan jobban igénybe van véve így akár egy rugótörés is habarabb bekövetkezhet (bár a törés inkább caravanoknál jellemző) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Sziasztok! Hétfőn kerül beépítésre a szervó a kocsiba! Egyik csövem el van repedve! Van helyette másik csak nem éppen ugyan olyan! Honnan tom meg hogy olajálló -e ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Sziasztok! Hétfőn kerül beépítésre a szervó a kocsiba! Egyik csövem el van repedve! Van helyette másik csak nem éppen ugyan olyan! Honnan tom meg hogy olajálló -e ? Általábnan rávan írva a csőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Általábnan rávan írva a csőre. És milyen jelzést kellene keressek rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 És milyen jelzést kellene keressek rajta? NBR-PVC/BR vagy CR/BR Egyébként ez gyári tömlő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 NBR-PVC/BR vagy CR/BR Egyébként ez gyári tömlő? Igen! GM ez mind a kettő jelzés azt jelenti hogy olajálló? Szervó csővet akarom kicserélni az egyik részét Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lenne egy keresztkérdésem. ;) Két évvel ezelőtt a lengéscsillapító mérés eredményei: Bal: 63,6 Jobb: 57,7 Eltérés: 9,3 Bal: 54,0 Jobb: 37,6 Eltérés: 30,3 Idén: Bal: 62,2 Jobb: 63,9 Eltérés: 2,7 Bal: 50,2 Jobb: 41,0 Eltérés: 18,3 Ez hogy lehet? :) Vagy csak én értem félre, hogy ha minél több a megmaradó talperő érték százaléka, akkor annál rosszabb? Mert ez azért jelentős változás. Én már temettem a futóművet a műszakira, hogy kb új autót kell vennem, erre simán megfelel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lenne egy keresztkérdésem. ;) Két évvel ezelőtt a lengéscsillapító mérés eredményei: Bal: 63,6 Jobb: 57,7 Eltérés: 9,3 Bal: 54,0 Jobb: 37,6 Eltérés: 30,3 Idén: Bal: 62,2 Jobb: 63,9 Eltérés: 2,7 Bal: 50,2 Jobb: 41,0 Eltérés: 18,3 Ez hogy lehet? :) Vagy csak én értem félre, hogy ha minél több a megmaradó talperő érték százaléka, akkor annál rosszabb? Mert ez azért jelentős változás. Én már temettem a futóművet a műszakira, hogy kb új autót kell vennem, erre simán megfelel. :lol: Javul a jobb oldal. :) Aránylag rossz lengéscsillapítóval is el lehet menni műszakira, csak a guminyomást kell lejjebb venni. :P Itt egy kis leírás. :lol: (23.old.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Javul a jobb oldal. ;) Aránylag rossz lengéscsillapítóval is el lehet menni műszakira, csak a guminyomást kell lejjebb venni. :P Itt egy kis leírás. :lol: (23.old.) Értem, köszi! :) Tehát ezek szerint a jobb hátsó már nem gyenge, hanem megfelelő. :) Érdekes, hogy javult az állapot, de a bal oldalon némi gyengülés mérhető. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Lenne egy keresztkérdésem. ;) Két évvel ezelőtt a lengéscsillapító mérés eredményei: Bal: 63,6 Jobb: 57,7 Eltérés: 9,3 Bal: 54,0 Jobb: 37,6 Eltérés: 30,3 Idén: Bal: 62,2 Jobb: 63,9 Eltérés: 2,7 Bal: 50,2 Jobb: 41,0 Eltérés: 18,3 Ez hogy lehet? :) Vagy csak én értem félre, hogy ha minél több a megmaradó talperő érték százaléka, akkor annál rosszabb? Mert ez azért jelentős változás. Én már temettem a futóművet a műszakira, hogy kb új autót kell vennem, erre simán megfelel. :lol: Ugyanazaon a mérőpadon mérték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Ugyanazaon a mérőpadon mérték? Igen. Ugyanoda vittem, ahova két évvel ezelőtt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Igen. Ugyanoda vittem, ahova két évvel ezelőtt is. Nekem a lengés csillapítottságot %-ban adták meg. Vagy ez is az, csak nem írtad oda? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Nekem a lengés csillapítottságot %-ban adták meg. Vagy ez is az, csak nem írtad oda? :lol: Megmaradó talperő érték %-ban. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Megmaradó talperő érték %-ban. :lol: Nekem ezt mérték: B:83 J:81 E:2 B:63 J:67 E:6 Tök más értékek, mint a tiéd. De ennek gondolom 1000 oka van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Igen. Ugyanoda vittem, ahova két évvel ezelőtt is. Ugyanezekkel a kerekekkel, ugyanennyi guminyomással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Ugyanezekkel a kerekekkel, ugyanennyi guminyomással? Nekem is ez jutott eszembe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Lenne egy keresztkérdésem. ;) Két évvel ezelőtt a lengéscsillapító mérés eredményei: Bal: 63,6 Jobb: 57,7 Eltérés: 9,3 Bal: 54,0 Jobb: 37,6 Eltérés: 30,3 Idén: Bal: 62,2 Jobb: 63,9 Eltérés: 2,7 Bal: 50,2 Jobb: 41,0 Eltérés: 18,3 Ez hogy lehet? :) Vagy csak én értem félre, hogy ha minél több a megmaradó talperő érték százaléka, akkor annál rosszabb? Mert ez azért jelentős változás. Én már temettem a futóművet a műszakira, hogy kb új autót kell vennem, erre simán megfelel. :lol: Nekem is mást mérnek. Pl nyáron melegben sokszor határértékes, ősszel hidegben pedig bőven jó. Szerintem a gátlóban lévő olaj hőmérséklete, gumi nyomása milyensége(téli,nyári) mind jelentősen tudja befolyásolni a mérést. Így aztán nem is tudom mit csináljak az áprolisi műszakim előtt. Ha megméretem márciusban és jónak mondják még mindíg nem lehetek benne biztos, hogy április végén a műszakin jó lesz :P Eddig bevállaltam a kockázatot, de jobb lenne ha nem kellene emiatt fosnom. Menyni is a koni szett ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Nekem is mást mérnek. Pl nyáron melegben sokszor határértékes, ősszel hidegben pedig bőven jó. Szerintem a gátlóban lévő olaj hőmérséklete, gumi nyomása milyensége(téli,nyári) mind jelentősen tudja befolyásolni a mérést. Így aztán nem is tudom mit csináljak az áprolisi műszakim előtt. Ha megméretem márciusban és jónak mondják még mindíg nem lehetek benne biztos, hogy április végén a műszakin jó lesz :) Eddig bevállaltam a kockázatot, de jobb lenne ha nem kellene emiatt fosnom. Menyni is a koni szett ? :lol: 14körül van darabja. :) De észrevettem, hogy most a minuszokban kicsit mintha keményebbek lennének... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Ugyanezekkel a kerekekkel, ugyanennyi guminyomással? Nem. Azóta a téli gumigarnitúra cserélődött. Általában 2,2-es nyomás állítok be. Csak ha hosszú útra megyek és dögmeleg van, akkor rakok 2,5-et a gumikba. De engem inkább az zavar, hogy a bal oldaliak picit rosszabbak lettek, de a jobbosok javultak. A jobb hátsó meg főleg. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts