Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Biztos tetszeni fog neked is ;) én még gondolkozom a 40/40es ültetésen, főleg miután láttam yankee kocsiját élőben az enyém mellett :lol: de mindig lebeszélem magam, mondván jön a tél.. a hó.. hümm ;)

De az enyém 50/30 :lol: Hó nélkül is leszaggattam már bölcsőre felcsavarozott vízfelverődés gátló védő műanyag egyik darabját. :lol: Várom a havat. :lol: Legalább nem kell lapátolni az udvart. Bár tavaly előtt gyári magassággal gyári első lökössel húztam az udvart volt akkora hó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

jellemző, hogy mennyire szeretném az ültetést: egy ilyen comment már felcsillantja a szememet ;)

Amióta az enyém az autó akarok ültetést de mindig.. ÁÁÁH ilyen utakra... ÁÁÁh nem kell az csak a baj... ÁÁÁÁH télen meg buldózer... ÁÁÁh mindenhol leér. ;) SZ*rni bele. :lol: jól néz ki azt heló.... Sokkal jobban néz ki... És jó gátlóval nem utolsó az út tartásban való különbség...

Link to comment
Megosztás:

Amióta az enyém az autó akarok ültetést de mindig.. ÁÁÁH ilyen utakra... ÁÁÁh nem kell az csak a baj... ÁÁÁÁH télen meg buldózer... ÁÁÁh mindenhol leér. ;) SZ*rni bele. ;) jól néz ki azt heló.... Sokkal jobban néz ki... És jó gátlóval nem utolsó az út tartásban való különbség...

Nem tudom. Nekem a nyári gumikkal 1 centivel magasabb a kocsi, mint a normál(nagyobb a gumi méret). Nem éreztem hátrányát a magasságnak. Áll a kanyarban, mint katibanagyerek... :lol: De ez köszönhető a 22-es stab.rúdnak és a narancskoniknak... :lol:

Viszont városban előnyösebb, mert nem akad fel a szakálla a padkán... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom. Nekem a nyári gumikkal 1 centivel magasabb a kocsi, mint a normál(nagyobb a gumi méret). Nem éreztem hátrányát a magasságnak. Áll a kanyarban, mint katibanagyerek... ;) De ez köszönhető a 22-es stab.rúdnak és a narancskoniknak... :lol:

Viszont városban előnyösebb, mert nem akad fel a szakálla a padkán... ;)

JA nekem is van 22es stab rúd. meg hátul 2darab is. :lol: egy a széria a másik pedig a gsiből származó rood. :lol: Gátlók nélkül is fogta a kanyart széles kerékkel de így azért egészen más.... Most pedig 16os lemezem van 195el azért nem egy 7colos alu. :lol: Kicsit más de aluval sztem mint a vonat úgy menne:D Zakatolna is a gödrökbe de kanyarba se tudnám eldobni. :lol:

Én még gyári magassággal sem álltam padkára, mert anélkül is sikerült leszaggatnom a gsi lökös alját.. Gyári magassággal.... Jó a gsi lökös az némileg lejebb lóg... De nem padka barát amúgy sem. :lol: Hát még így

Link to comment
Megosztás:

Én még gyári magassággal sem álltam padkára, mert anélkül is sikerült leszaggatnom a gsi lökös alját.. Gyári magassággal.... Jó a gsi lökös az némileg lejebb lóg... De nem padka barát amúgy sem. ;) Hát még így

A motor alatt lévő bölcső így is úgyis lelóg annyira, hogy szerintem ültetve nem tudsz felállni a padkára. Ha jól emlékszem a GSi lökös aljával egy vonalban van. ;)

Link to comment
Megosztás:

A motor alatt lévő bölcső így is úgyis lelóg annyira, hogy szerintem ültetve nem tudsz felállni a padkára. Ha jól emlékszem a GSi lökös aljával egy vonalban van. ;)

Lerhet... De szerintem még lentebb is. Az a része a bölcsőnek ahova a lengőkarok csatlakoznak az szerintem lentebb van mint a lökös alja... vagy fene tudja nem állok padkára. .D

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Első futómű bal oldalán, kerék felől nyikorgás jön főként egyenetlen úton és kormányzáskor. Mire lehet gondolni? És árban pedig mennyire lehet gondolni? :-(

Köszi, Jani

(Astra F, ferdehátú, 93' C16NZ)

Torony csapágy, szilentek, stabilizátor szilent, ennyi ezek nem drágák inkább csak macerás a cseréjük. És ildomos mind2 oldalt cserélni szerintem. De szerintem torony csapágy lesz a ludas.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ismét!

Futómű téren van tapasztalatotok a TA-Technix termékeiről? mind a 4 gátlómat szeretném cserélni (elég bizonytalan az úton a kocsi) és feltűnően jó áron kínálják ezeket a gátlókat a 4 rugóval együtt.

Illetve ugyan ez a kérdésem az FK termékekkel kapcsolatban is.

Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A héten meghegesztették az autómon a hátsó váznyúlványt mert a rugótányér alatt el volt rohadva és a rugótányér be volt süppedve. Miután elhoztam az autót, alánéztem és megdöbbenve tapasztaltam hogy valami nagyon nincs rendben, mert a rugó nem úgy áll ahogy a másik oldalon. A felső rugótányért nem jó helyre hegesztették, szerintem legalább 2 cm-rel odébb van mint kéne. Emiatt a rugó nem fekszik fel teljesen, és az alsó és a felső gumi ütköző sincs függőlegesen egy vonalban. Megpróbálok beszúrni egy pár képet, amelyeken látszanak az egyik oldali eredeti és a másik oldali hegesztett rugók.

381357-20111113-UZV9kc.jpg

381358-20111113-Drj3Oq.jpg

381367-20111113-fxsAC8.jpg

381368-20111113-pv1orp.jpg

381360-20111113-5kmgyw.jpg

381361-20111113-RqZwtK.jpg

Nagyon zavar hogy ilyen szarul csinálták meg. Szerintetek befolyásol ez valamit az autó viselkedésében, működésében. Befolyásolja-e a rugó vagy a futómű élettartamát. Vigyem vissza, vágassam szét és hegesztessem újra? Ezek után nem bízom bennük, nem tudom hogy meg tudják-e normálisan csinálni. Kérlek adjatok tanácsot.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Helló! Volna egy lehet nem nagyon ideillő kérdésem... Már nem is tudom hol de találtam egy képet egy F Astra-rol és nagyon megtetszett az utfekvése ;) ,és meg szeretném kérdezni hátha valaki ismeri hogy milyen abroncsok vannak rajta és milyen máretü a felni is :lol: . Segítségeteket előre is kösz!!!

p3150059232354.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Megosztás:

Helló! Volna egy lehet nem nagyon ideillő kérdésem... Már nem is tudom hol de találtam egy képet egy F Astra-rol és nagyon megtetszett az utfekvése :) ,és meg szeretném kérdezni hátha valaki ismeri hogy milyen abroncsok vannak rajta és milyen máretü a felni is :lol: . Segítségeteket előre is kösz!!!

A felni szerintem Enzo Cup De mindenképpen enzo. A gumit azt nehéz lenne így meg mondani. 15coll a felni mérete szerintem tutira.

A gumira pedig Continentalt tippelnék. Találtam hasonló mintájú kontit. Szal lehet h az.

De nem feltétlen a felni gumi kombótól volt jó út fekvése. Valósabb dolognak látom a gátlókat rugókat, és a gumit . De a felni az nem oszt sztem. ;)

Link to comment
Megosztás:

JOBBRA HÚZ

Sziasztok,

1996-os kombi f Astrám jobbra húz. Már mindent megpróbáltam, de semmi eredmény:

- 4 új téli gumi van rajta, a régivel is húzott jobbra és a nyárival is

- futómű állítás (2x), minden paraméter megfelelő,

- összes szilent csere, talpas csere, gólyaláb csere, lengéscsillapító csere

- Opel márkaszervízbe vittem, este szóltak, hogy mehetek az autóért, de nem tudják mi lehet vele

Az autó nem volt törve. Sík úton egyenesben tartva a kormányt megállok, elengedem a kormányt, elindulok, majd kb 1 métert kell megtennem és máris kifordul a kormány. Gyanakodtam szervóra is, de menet közben leállított motornál is ugyan ez a helyzet.

Van ötlete valakinek?

Link to comment
Megosztás:

JOBBRA HÚZ

Sziasztok,

1996-os kombi f Astrám jobbra húz. Már mindent megpróbáltam, de semmi eredmény:

- 4 új téli gumi van rajta, a régivel is húzott jobbra és a nyárival is

- futómű állítás (2x), minden paraméter megfelelő,

- összes szilent csere, talpas csere, gólyaláb csere, lengéscsillapító csere

- Opel márkaszervízbe vittem, este szóltak, hogy mehetek az autóért, de nem tudják mi lehet vele

Az autó nem volt törve. Sík úton egyenesben tartva a kormányt megállok, elengedem a kormányt, elindulok, majd kb 1 métert kell megtennem és máris kifordul a kormány. Gyanakodtam szervóra is, de menet közben leállított motornál is ugyan ez a helyzet.

Van ötlete valakinek?

Nem fog egy kicsit állandóan a jobb oldalon valamelyik féked?

Link to comment
Megosztás:

JOBBRA HÚZ

Sziasztok,

1996-os kombi f Astrám jobbra húz. Már mindent megpróbáltam, de semmi eredmény:

- 4 új téli gumi van rajta, a régivel is húzott jobbra és a nyárival is

- futómű állítás (2x), minden paraméter megfelelő,

- összes szilent csere, talpas csere, gólyaláb csere, lengéscsillapító csere

- Opel márkaszervízbe vittem, este szóltak, hogy mehetek az autóért, de nem tudják mi lehet vele

Az autó nem volt törve. Sík úton egyenesben tartva a kormányt megállok, elengedem a kormányt, elindulok, majd kb 1 métert kell megtennem és máris kifordul a kormány. Gyanakodtam szervóra is, de menet közben leállított motornál is ugyan ez a helyzet.

Van ötlete valakinek?

Próbáld meg felcserelni a kerekeket az is okozhat ilyen problémát. Lehet elvan deformálódva a felni, már találkoztam ilyennel.

Link to comment
Megosztás:

Próbáld meg felcserelni a kerekeket az is okozhat ilyen problémát. Lehet elvan deformálódva a felni, már találkoztam ilyennel.

A nyári gumikkal is húz, az Opel márkaszervízben is azzal kezdték, hogy tettek rá négy másik kereket, de semmi.

A fék nem fog, azt már néztem.

A kerékcsapágy pedig cserélve lett a gólyalábbal.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.