astrásgyerek Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 a középdob hol található?:D nekem se közép se hátsó dobom nincs:D szal így kisséé nehézkésebb ez a kiinduló pont nekem, de majd rálesek, köszönöm szépen! Ilyet kéne keress, kb a a üléssor közt található (természetesen alul :D ) És ezeket a gumikat említették. kép 2 Hogyhogy nincs se közép se hátsó dobod? :P Sima cső játszik? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Hogyhogy nincs se közép se hátsó dobod? :P Sima cső játszik? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Hogyhogy nincs se közép se hátsó dobod? :P Sima cső játszik? :D hát az úgy volt, hogy még annó kb 4 éve felhívtam a proexet és mondtam nekik, hogy egy hét német tádé kipu kéne alá valami jóféle, asszondi van 60ért dob vagy egy sima cső 18é szereléssel együtt, mondom jó akkor sima 50es cső és csókolom:D szal rezonancia csőtöl csak egy cső van...:P olyan szép hangja van mint egy új traktornak:D (nekem tetszik) Atyaisten!... Autópályán nem sűrűn jársz ugye? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Köszönöm a válaszokat! A merevítők pozitív és negatív hatásaival tisztában vagyok (OFF kocsin van első felső, hátsó felső és alsó is), csak azt nem tudtam, hogy a szívósor kör alakú részétől elfér-e rendesen. Köszi még egyszer! :D Úgy emlékszem az injektor fedele mögött megy el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 hát az úgy volt, hogy még annó kb 4 éve felhívtam a proexet és mondtam nekik, hogy egy hét német tádé kipu kéne alá valami jóféle, asszondi van 60ért dob vagy egy sima cső 18é szereléssel együtt, mondom jó akkor sima 50es cső és csókolom:D szal rezonancia csőtöl csak egy cső van...:D olyan szép hangja van mint egy új traktornak:D (nekem tetszik) Atyaisten!... Autópályán nem sűrűn jársz ugye? :D :D Elég meglepő, bár dízelnél mindegy, legalább nem rohad a dob! :P :P Az isuzu-n nekem is csak a középső dob van rajta, onnan cső a végéig, és még csendesebb, mint a DTL-em. Nem olyan dúrva az. :) Habár középső dob nélkül... :D csak hangosabb valamivel. Sportdobbal vettük meg (gyári Remus) de ugyanolyan volt szinte a hangja, mint így, a gyári dobbal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Elég meglepő, bár dízelnél mindegy, legalább nem rohad a dob! :P :P Az isuzu-n nekem is csak a középső dob van rajta, onnan cső a végéig, és még csendesebb, mint a DTL-em. Nem olyan dúrva az. :D Habár középső dob nélkül... :D csak hangosabb valamivel. Sportdobbal vettük meg (gyári Remus) de ugyanolyan volt szinte a hangja, mint így, a gyári dobbal. mászkálok én autópályán is, de egyébként nincs olyan hangos, mint mondjuk benzinesre veszel egy homasitás kipufogót, aminek alig van "sportkipu hangja", nah még annyira sincs hangja, ilyen szép traktor hang, de szeirntem picit gyorsabb is így, meg kevesebbett is figyazst mivel nincs fojtás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 mászkálok én autópályán is, de egyébként nincs olyan hangos, mint mondjuk benzinesre veszel egy homasitás kipufogót, aminek alig van "sportkipu hangja", nah még annyira sincs hangja, ilyen szép traktor hang, de szeirntem picit gyorsabb is így, meg kevesebbett is figyazst mivel nincs fojtás.... off: (bocs) Nekem volt sport kipuff, de utáltam a hangját, le is került egy évvel később. Annyi előnye viszont volt, hogy szerintem könnyebben pörgött fel a motor egy gázfröccsre. Erősebb nem lett a gép, de pörgethetőbb lett. Csak hát a hang és rezonancia ne lett volna... :D A középső gázgyorsító viszont még megvan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 mászkálok én autópályán is, de egyébként nincs olyan hangos, mint mondjuk benzinesre veszel egy homasitás kipufogót, aminek alig van "sportkipu hangja", nah még annyira sincs hangja, ilyen szép traktor hang, de szeirntem picit gyorsabb is így, meg kevesebbett is figyazst mivel nincs fojtás.... Ez a Jó a dízelbe, akkor sincs nagy hangja. :D off: (bocs) Nekem volt sport kipuff, de utáltam a hangját, le is került egy évvel később. Annyi előnye viszont volt, hogy szerintem könnyebben pörgött fel a motor egy gázfröccsre. Erősebb nem lett a gép, de pörgethetőbb lett. Csak hát a hang és rezonancia ne lett volna... :D A középső gázgyorsító viszont még megvan. Ez nekünk gyári felszereltség. :P :P Főleg a rezonancia. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ogabry Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Lenne egy kérdésem, melyet nem nagyon tudnak a szerelők megoldani. Mitől roppanhat az eleje gyorsításkor, lassításkor? Nézték a szilenteket, lengőkart is, toronycsapágyat, még féltengelyt is cseréltek már feleslegesen emiatt, de egyszerűen nem jön rá egyik szerelő sem, hogy mitől lehet. Amikor gyorsabban elindulok akkor is roppan kettő-hármat, meg amikor lassítok picit erősebben akkor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Lenne egy kérdésem, melyet nem nagyon tudnak a szerelők megoldani. Mitől roppanhat az eleje gyorsításkor, lassításkor? Nézték a szilenteket, lengőkart is, toronycsapágyat, még féltengelyt is cseréltek már feleslegesen emiatt, de egyszerűen nem jön rá egyik szerelő sem, hogy mitől lehet. Amikor gyorsabban elindulok akkor is roppan kettő-hármat, meg amikor lassítok picit erősebben akkor is. Motortartó bakok, esetleg a leömlő és a katalizátor találkozásánál lévő tűzkarika fáradt meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ogabry Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Motortartó bakok, esetleg a leömlő és a katalizátor találkozásánál lévő tűzkarika fáradt meg... Motortartókra ránézek majd, de ha a tűzkarika fárad el, akkor a kipuff is kifújna nem? Mondjuk olyan, mintha a hang a kerekektől jönne, méghozzá jobbról, de becsapósak a hangok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Motortartókra ránézek majd, de ha a tűzkarika fárad el, akkor a kipuff is kifújna nem? Mondjuk olyan, mintha a hang a kerekektől jönne, méghozzá jobbról, de becsapósak a hangok... Ha mondjuk a váltó feletti bak kifáradt, akkor tud a motor annyit moccanni, hogy a tűzkarikánál lévő csatlakozásnál recsegjen, anélkül, hogy kifújna... De ez csak feltételezés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ogabry Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Ha mondjuk a váltó feletti bak kifáradt, akkor tud a motor annyit moccanni, hogy a tűzkarikánál lévő csatlakozásnál recsegjen, anélkül, hogy kifújna... De ez csak feltételezés... Rendben, ránézek ezekre, hátha, a szerelők úgysem tudták megoldani... Köszi a tippeket! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy mikor úgy indulok el,hogy kipörögnek a kerekek az aszfalton akkor pattog vagy ugrál az eleje!De csak akkor!Hogy ez mitől lehet?Találkozott már valaki ilyennel?Most cseréltem elől gátlót meg toronyszilentet! Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy mikor úgy indulok el,hogy kipörögnek a kerekek az aszfalton akkor pattog vagy ugrál az eleje!De csak akkor!Hogy ez mitől lehet?Találkozott már valaki ilyennel?Most cseréltem elől gátlót meg toronyszilentet! Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Azért mert nem adsz elég gázt, ha normálisan nyomod akkor nem pattog csak füstöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Azért mert nem adsz elég gázt, ha normálisan nyomod akkor nem pattog csak füstöl. De a kerék az rendesen elpörög!De lehet,hogy akkor az a baj!Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 De a kerék az rendesen elpörög!De lehet,hogy akkor az a baj!Köszi a segítséget! Ez úgy működik hogy amikor gyorsítasz ugye a súlypont háttra tolódik a kocsi eleje elkönnyül, ha éppen a csúszáshatáron van a kerék elpörög, aztán mivel a vonóerő megszűnik a kocsi visszaejti az orrát, megint van tapadás, megint hátramegy a súlypont....stb...stb. Ezért aztán pattog a kerék. Ez olyanokor szokott lenni, amikor a tapadás-megcsúszás határán van a kerék, ha normálisan lepadlózod akkor nem pattog csak elpörög- visítt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve Október21, 2011 Megoszt Elküldve Október21, 2011 Sziasztok! A segítségeteket kérném futómű összeszerelés ügyében. Vettem egy f astrát és idő múltán furán viselkedett az eleje, szilent, gömbfej csere de valami még mindig nem stimmelt. Gondoltam toronycsapágy meg gumiágy csere. Amikor szétszedtük csak akkor látszódott az igazi probléma. Gagyi lengéscsillapító aminek a peremére nem is tudott rácsúszni a toronycsapágy, orsócsavar volt a teló végén de valaki úgy megfeszegette hogy a menetes rész szét volt repedve élmény volt letekerni róla a csavart... szerintem a rugótányért is rosszul rakták vissza mert az sem állt jól. Most szeretnék kérni tőletek egy pontos leírást esetleg egy rajzot az összeszerelés sorrendjéről mert félek, hogy az előző szerelő kihagyott egyet s mást. a sorrend nálam: új teló be a gólyalábba, tartócsavarja meghúz, rugó vissza, szivacs ütköző vissza, rugótányér vissza a műanyag haranggal, ezután a toronycsapágy a porvédőjével, rá a gumiágy, bele egy alátét ami a telóhoz járt és rá a telóra az anyacsavar ami a telóhoz járt. Majd a rugú és a tányér beállítása és a rugóösszehúzó kiengedése. Ez volt nálam a menet, ha esetleg valamit rosszul csináltam kérlek javítsatok, és ha van esetleg rajza valakinek megköszönném a képet róla. ÜDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Sziasztok! Futómű felújitás előtt állok, viszont volt egy rugótörésem, egy menet letörtént. Ha már meg kell bontanom, sokatokkal ellentétben én nem ültetni, emelni szeretnék az elején. Ha valaki már megtette ne titkolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Sziasztok! Futómű felújitás előtt állok, viszont volt egy rugótörésem, egy menet letörtént. Ha már meg kell bontanom, sokatokkal ellentétben én nem ültetni, emelni szeretnék az elején. Ha valaki már megtette ne titkolja. Szerintem, ha normális, nem tizenéves-összeült rugókat teszel alá, akkor már magasabb lesz mint most. A plusz emelés nem ajánlanám, teljesen terepezés képes (értsd megpakolva Bp összes padkáját megmásztam föl le, és nem ért le) pl.: 185/70-14-es kerekekkel, normálisan tartó rugókkal. Így is nagyobb a hasmagasságom mint a többieknek, pedig plusz emelés nincs alatta. Ellenben ahogy lesz pénzem ültetek, mert szédülök ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Szerintem, ha normális, nem tizenéves-összeült rugókat teszel alá, akkor már magasabb lesz mint most. A plusz emelés nem ajánlanám, teljesen terepezés képes (értsd megpakolva Bp összes padkáját megmásztam föl le, és nem ért le) pl.: 185/70-14-es kerekekkel, normálisan tartó rugókkal. Így is nagyobb a hasmagasságom mint a többieknek, pedig plusz emelés nincs alatta. Ellenben ahogy lesz pénzem ültetek, mert szédülök :lol: ;) És a hintát már kivetted belőle? :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Hali! Olyan kérdésem lenne,hogy a rugótányér milyen módon van rögzítve az alvázhoz?Néztem,de nem igazán jöttem rá.Az egyik már elég szépen el van rohadva.Bonyolult a cseréje? Lemaradt: caravan a lelkem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Hali! Olyan kérdésem lenne,hogy a rugótányér milyen módon van rögzítve az alvázhoz?Néztem,de nem igazán jöttem rá.Az egyik már elég szépen el van rohadva.Bonyolult a cseréje? Milyen kaszni, sedán-caravan? Az utóbbinál bellül egy fül megy fel az alvázhoz és oda van hegesztve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Hali! Olyan kérdésem lenne,hogy a rugótányér milyen módon van rögzítve az alvázhoz?Néztem,de nem igazán jöttem rá.Az egyik már elég szépen el van rohadva.Bonyolult a cseréje? Lemaradt: caravan a lelkem. A rugótányér van elrohadva, vagy a rugótányér és a nyúlvány közötti lemez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Október25, 2011 Megoszt Elküldve Október25, 2011 Milyen kaszni, sedán-caravan? Az utóbbinál bellül egy fül megy fel az alvázhoz és oda van hegesztve. Akkor ha jól gondolom nem én fogom kicserélni! ;) Már mint saját kezűleg. Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts