Dáwid Elküldve Június29, 2011 Elküldve Június29, 2011 Annyiért már simán lehet kapni új rugókat is. Erősítettet :D "TILOS a fent megjelölttől eltérő járműtipusba beszerelni". Nem kötekedni akarok, de szerintem az az univerzális dolog nem biztos hogy igaz. F caravanhoz való, nem f caravanhoz való, megnézném a csókát, ahogy belealkotja a hordó-lufiját az audi rugóimba :icon4: :icon4:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Én is gondolkodtam már ilyen légrugóban, de az anyagiak mellett még egy kérdés tartott eddig vissza. Ha beteszem, megpakolom az autót és ennek köszönhetően nem ül le a hátulja akkor mit csinál a fékerőszabályozó? Annak az is lenne a szerepe ha hátul jobban terheled akkor több fékerőt adjon hátra, na most ha nem ül le... ?
Dáwid Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Én is gondolkodtam már ilyen légrugóban, de az anyagiak mellett még egy kérdés tartott eddig vissza. Ha beteszem, megpakolom az autót és ennek köszönhetően nem ül le a hátulja akkor mit csinál a fékerőszabályozó? Annak az is lenne a szerepe ha hátul jobban terheled akkor több fékerőt adjon hátra, na most ha nem ül le... ? A kérdés nem rossz :icon4: :D
zotya975 Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Én is gondolkodtam már ilyen légrugóban, de az anyagiak mellett még egy kérdés tartott eddig vissza. Ha beteszem, megpakolom az autót és ennek köszönhetően nem ül le a hátulja akkor mit csinál a fékerőszabályozó? Annak az is lenne a szerepe ha hátul jobban terheled akkor több fékerőt adjon hátra, na most ha nem ül le... ? Pont fordítva működik, akkor veszi el a fékerőt hátsó kerekekről, amikor lassuláskor bukik a kocsi orra, a fara meg emelkedik a súlypont előretolódás miatt. Szerintem túl bonyolult dolog a fékerőszabályzó-terhelés-rugó erősség összefüggése nekünk hogy számolgassuk mit hogyan.
pszilaj Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Nem nehéz az Zotya!! :D Ha leül a feneke, akkor több olajat enged át. Ergo, ha nem tud leülni akkor nem enged át több olajat. De ez csak a dinamikus fékerőszabályzókra igaz. Akinek patronos, annak édesmindegy mennyire van leterhelve...ami nem is olyan jó, mert mikor sokan ülnek benne, az istennek se akar megállni... :icon4:
J0hnny Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Én is gondolkodtam már ilyen légrugóban, de az anyagiak mellett még egy kérdés tartott eddig vissza. Ha beteszem, megpakolom az autót és ennek köszönhetően nem ül le a hátulja akkor mit csinál a fékerőszabályozó? Annak az is lenne a szerepe ha hátul jobban terheled akkor több fékerőt adjon hátra, na most ha nem ül le... ? Udi barátomnak van beszerelve ilyen az UPS szállítások miatt, őt kérdezétek. :D
megadave Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Nem nehéz az Zotya!! :icon4: Ha leül a feneke, akkor több olajat enged át. Ergo, ha nem tud leülni akkor nem enged át több olajat. De ez csak a dinamikus fékerőszabályzókra igaz. Akinek patronos, annak édesmindegy mennyire van leterhelve...ami nem is olyan jó, mert mikor sokan ülnek benne, az istennek se akar megállni... ;) Igen így működik. Ez biztos. :icon4: Ha le van ültetve a kocsi akkor alapból mélyen ül, pedig súlytöbblete nincs. Ezért erős fékezésnél az erősebben fogó hátsó fék miatt kissé dobálja a hátulját. ;) Ezt én is tapasztaltam már párszor. Nem olyan nagyon, de kissé érezni. Rövidíteni kellene a szabályozó rugóján. De vajon mennyivel? :D
ihbastra Elküldve Július2, 2011 Elküldve Július2, 2011 Heló! Szeretném kicserélni a lengőkaron a trapéz gömbfejet! Kérdésem hogy ha lefúrom a gyárit és felcsavarozom az újat akkor nem fog elmenni a kerék dőlésszöge? Kösz
zotya975 Elküldve Július2, 2011 Elküldve Július2, 2011 Heló! Szeretném kicserélni a lengőkaron a trapéz gömbfejet! Kérdésem hogy ha lefúrom a gyárit és felcsavarozom az újat akkor nem fog elmenni a kerék dőlésszöge? Kösz Hááát szerintd ha jól be volt állítva kopott gömbfejnél az újnál nem változik semmit? :D
1.6 16v Elküldve Július2, 2011 Elküldve Július2, 2011 Heló! Szeretném kicserélni a lengőkaron a trapéz gömbfejet! Kérdésem hogy ha lefúrom a gyárit és felcsavarozom az újat akkor nem fog elmenni a kerék dőlésszöge? Kösz Egyébként is illene évente egyszer, vagy 15000 km, vagy futomü alkatrész cserekor futóműveshez elvinni, hogy nézzen rá! És akkor a gumik sem fognak össze vissza kopni, ha valami nem stimmel.
ihbastra Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Egyébként is illene évente egyszer, vagy 15000 km, vagy futomü alkatrész cserekor futóműveshez elvinni, hogy nézzen rá! És akkor a gumik sem fognak össze vissza kopni, ha valami nem stimmel. Ha nem nyalja a gumit akkor feleslegesnek tartom! Csak kirándulás előtt állunk és előtte szeretném kicserélni! A kirándulást nem azzal akarom tölteni hogy futóművest keresek mert nyalja a gumit!
zotya975 Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Ha nem nyalja a gumit akkor feleslegesnek tartom! Csak kirándulás előtt állunk és előtte szeretném kicserélni! A kirándulást nem azzal akarom tölteni hogy futóművest keresek mert nyalja a gumit! Azért általában nem eszi meg a gumit 400-500 kilóméter alatt a rosszul beállított futómű, persze nem egy csámpás kerékre gondolok.
J0hnny Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Azért általában nem eszi meg a gumit 400-500 kilóméter alatt a rosszul beállított futómű, persze nem egy csámpás kerékre gondolok. Főleg, hogy kerékösszetartáson kívül mást nem is nagyon tudsz állítani.
Dáwid Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Ha nem nyalja a gumit akkor feleslegesnek tartom! Csak kirándulás előtt állunk és előtte szeretném kicserélni! A kirándulást nem azzal akarom tölteni hogy futóművest keresek mert nyalja a gumit! Ha meg lenyalta akkor meg már elkésettnek? :D :icon4:
ihbastra Elküldve Július3, 2011 Elküldve Július3, 2011 Ha meg lenyalta akkor meg már elkésettnek? :D :icon4: Nem, akkor is feleslegesnek...
Astra La Vista Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Sziasztok! Segítsetek.... Indulásnál 1-esbe majd 2-esbe végül 3-asba váltva egyre halkuló koppanás hallok bal előről. 1 koppanás a gyorsítás kezdetekor. Stabilizátor és kormányösszekötőt már cseréltem. "Okos" szerelő szerint semmi gond ill. Ő semmit nem hall.... Erős koppanó hang,határozottan idegel... Nem rádió hangerővel szeretném megoldani. Valami ötlet???? Köszi előre is...
Csipii Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Sziasztok! Segítsetek.... Indulásnál 1-esbe majd 2-esbe végül 3-asba váltva egyre halkuló koppanás hallok bal előről. 1 koppanás a gyorsítás kezdetekor. Stabilizátor és kormányösszekötőt már cseréltem. "Okos" szerelő szerint semmi gond ill. Ő semmit nem hall.... Erős koppanó hang,határozottan idegel... Nem rádió hangerővel szeretném megoldani. Valami ötlet???? Köszi előre is... Motor, váltó tartóbakokat nézted? Esetleg lehet még gólyaláb is sztem.
zotya975 Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Motor, váltó tartóbakokat nézted? Esetleg lehet még gólyaláb is sztem. Kipuftartó gumibak középen.... :D
Astra La Vista Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Kipufogót rángattam,semmi.... Az egyik váltó bak alatt kicsit kifnyesedett a fémrész. A tank és a kipufogó között a hővédő lemez egyik rögzítő tőcsavarja hiányzik. Arra gyanakszom. Gólyalábbal milyen probléma lehet?
zotya975 Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Kipufogót rángattam,semmi.... Az egyik váltó bak alatt kicsit kifnyesedett a fémrész. A tank és a kipufogó között a hővédő lemez egyik rögzítő tőcsavarja hiányzik. Arra gyanakszom. Gólyalábbal milyen probléma lehet? Igazából ha a középdob gumibakja van elszakadva akkor az nem fog koppanni kipuf rángatásra, csak ha jár a motor, akkor üti a bódét, alá kell hasalni. Ha a váltó tartó bak lekoppan természetesen az is hallatszik. A hővédő lemez inkább rezegni-rezonállni szokott , pölö a leömlőnél egy adott fordulatszámon. Gólyaláb...passz. Azzal még nem volt dolgom.
Astra La Vista Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Igazából ha a középdob gumibakja van elszakadva akkor az nem fog koppanni kipuf rángatásra, csak ha jár a motor, akkor üti a bódét, alá kell hasalni. Ha a váltó tartó bak lekoppan természetesen az is hallatszik. A hővédő lemez inkább rezegni-rezonállni szokott , pölö a leömlőnél egy adott fordulatszámon. Gólyaláb...passz. Azzal még nem volt dolgom. Köszönöm! Holnap megnézem a középdobos dolgot. Esetleg valami tényleg normális szerelőt nem tudnátok ajánlani?
ivanyii Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szaisztok! Olyan kérésem lenne,hogy tegnap vettem észre az autón,hogy mikor jobra vagy barra forulok vele valami furcsán nyikorog benne, a vezető oldali kerék felöl jön. Nem recseg meg semmi csak nyikorog.A kormány sem rángat és nem húz el semerre.Olyan hang jön mint amikor nyikorog a gumi.Mi lehet a baj szilent, vagy gömbcsuló?Ha féltengely baja lenne akkor katogna ugye? Valakinem nem volt ilyen hiba jelensége?És aha volt mi oldotta meg?Köszönöm előre a segítséget
FPepe Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Sziasztok! Olyan kérésem lenne,hogy tegnap vettem észre az autón,hogy mikor jobbra, vagy balra fordulok vele valami furcsán nyikorog benne, a vezető oldali kerék felől jön. Nem recseg meg semmi, csak nyikorog. A kormány sem rángat, és nem húz el semerre. Olyan hang jön, mint amikor nyikorog a gumi. Mi lehet a baj szilent, vagy gömbcsukló?Ha féltengely baja lenne akkor kattogna ugye? Valakinek nem volt ilyen hiba jelensége? És ha volt, mi oldotta meg? Köszönöm előre a segítséget! Szia! Át kéne nézni a szilenteket, de pl. a toronycsapágy is tud ilyet okozni. Ha álló helyzetben kitekered a kormányt, akkor is hallható a nyikorgás?
ivanyii Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szia! Át kéne nézni a szilenteket, de pl. a toronycsapágy is tud ilyet okozni. Ha álló helyzetben kitekered a kormányt, akkor is hallható a nyikorgás? Egyhelyben nem hallható menetközben is csak bizonyos sebességnél van hogy 50 el beveszek egy kanyart és semmi és van hogy 30 ha beveszek egy másik kanyart akkor meg nyikorog addig míg nem áll egyenesbe a kerék.
Rauros Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Sziasztok! Valaki mester leírná nekem lépésről lépésre, hogyan kell meghúzni az első kerékanyát? Szerzek addig nyomatékkulcsot. Azért kérdezem, mert már a kezemben van az új kerékcsapágy és az új agy, de egyszer már rosszul csináltam és most jól akarom! Köszike :D
Recommended Posts