Novy Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Hali. Valaki vett mostanában lengökarszilenteket? Milyen árban lehetnek? Azt mondják a gsi-hez valót érdemes venni, mert az erösebb, nincs kikönnyitve mint a nem gsi hez valók. Gyárit érdemesebb venni gondolom. Egyik sincs kikönnyítve, boge, lemfölder ezeket tudom mondani, nekem ezek vannak benne, QH, HQ-t semmi esetre se! Ár ledvezménytől függően előzőleg leírt 1000-3000 Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Egyik sincs kikönnyítve, boge, lemfölder ezeket tudom mondani, nekem ezek vannak benne, QH, HQ-t semmi esetre se! Ár ledvezménytől függően előzőleg leírt 1000-3000 Ft. Van ameik teli meg van ameik nem teli gumi . http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Fo...mp;cMegnNr=6001 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 http://s1.images.www.tvn.hu/2010/05/08/19/...84852276c87.jpg A kiszerelt volt az eredeti. Sajna csalódtam a Topran tányérszilentjébe, mert egy év után sok apró hajszálrepedés jelent meg a tetején. Olyan mintha kevés lenne a szilikon az anyagában és "kiszáradt" volna a teteje. Letámadtam szilikonzsírral időhúzás végett. A gyári 8 évig bírta benne, annak nem pókhálós volt a felülete, hanem egy grand canyon kezdett kialakulni. B) Szerk: Viszont ugyan ebből a márkából a stab rúd bekötőkkel és a vízcsövekkel teljesen elégedett vagyok, 3 éve vannak bent és nem látszik rajtuk semmi rendellenesség - pedig elég kritikus vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Egyik sincs kikönnyítve, boge, lemfölder ezeket tudom mondani, nekem ezek vannak benne, QH, HQ-t semmi esetre se! Ár ledvezménytől függően előzőleg leírt 1000-3000 Ft. Akkor ugy fogalmazok, hogy a gsi szilentjében több anyag van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 http://s1.images.www.tvn.hu/2010/05/08/19/...84852276c87.jpg A kiszerelt volt az eredeti. Sajna csalódtam a Topran tányérszilentjébe, mert egy év után sok apró hajszálrepedés jelent meg a tetején. Olyan mintha kevés lenne a szilikon az anyagában és "kiszáradt" volna a teteje. Letámadtam szilikonzsírral időhúzás végett. A gyári 8 évig bírta benne, annak nem pókhálós volt a felülete, hanem egy grand canyon kezdett kialakulni. B) Szerk: Viszont ugyan ebből a márkából a stab rúd bekötőkkel és a vízcsövekkel teljesen elégedett vagyok, 3 éve vannak bent és nem látszik rajtuk semmi rendellenesség - pedig elég kritikus vagyok. Nagy meló kibányászni, és berakni az újat? "off" autónál csináltam már, ott kiszedni volt rosszabb" Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Nagy meló kibányászni, és berakni az újat? "off" autónál csináltam már, ott kiszedni volt rosszabb" Hidraulikus , vagy mechanikus préssel szokták kiszedni-berakni, vagy nagy satuval megfelelő közdarabok segítségével. Esetleg passzoló átmérőjű csövekkel. Van a vaterán komplett, nem tudom milyen lehet:Klikk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Van ameik teli meg van ameik nem teli gumi . http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Fo...mp;cMegnNr=6001 Ami a linkedben van az a hátsó hídba kell.... én még csak tömört tudtam venni előre. Nagy meló kibányászni, és berakni az újat? "off" autónál csináltam már, ott kiszedni volt rosszabb" Ha a talapst le tudod ütni, akkor onnatol kb félóra. Home made (ahogy én csinálom itthon, több éve) Talpas leüt, stabilrúd leköt, aztán két csavar és ki is jön alengőkar. Szilent belét kivágod vagy dekopírral, vagy egy vasfűrész lappal, ha ez megvan akkor belevágsz a szilent külső lemez falába, de figyelsz, hogy a lengőkart azért ne vágd meg. Ha ez megvan nagy csavarhúzóval megfeszegeted, és el fog válni a lengőkartol, onnan meg megütöd párszor és kiesik. Visszafelé: szépen kipucolod a rozsdát megkened zsírral, és bekocogtatod szépen apránként. Ha van nagy satu, akkor értelemszerűen benyomod azzal. Remélem segítettem B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 A talpast nem lesz egyszerü kiszedni,nem nagyon lehet hozzáférni, van valami ötletetek hogy lehet vagy hogy szoktátok kiütni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 A talpast nem lesz egyszerü kiszedni,nem nagyon lehet hozzáférni, van valami ötletetek hogy lehet vagy hogy szoktátok kiütni? Ki kell tekerni a kormányt valamelyik irányba aztán egy kópáccsal ütni kell az agyat, a talpasnál. Jó pár jól irányzott ütés után leválik. B) De ha van célszerszám, akkor könnyebb szétpattintani... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Ki kell tekerni a kormányt valamelyik irányba aztán egy kópáccsal ütni kell az agyat, a talpasnál. Jó pár jól irányzott ütés után leválik. B) De ha van célszerszám, akkor könnyebb szétpattintani... :D Én úgy csináltam, hogy ne verjem feleslegesen össze, hogy a talpas csavart kitekertem, tettem az agyra egy kalapácsot és azt ütöttem egy másikkal. 3.ütésre kipattant a talpas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Ami a linkedben van az a hátsó hídba kell.... én még csak tömört tudtam venni előre. Ha a talapst le tudod ütni, akkor onnatol kb félóra. Home made (ahogy én csinálom itthon, több éve) Talpas leüt, stabilrúd leköt, aztán két csavar és ki is jön alengőkar. Szilent belét kivágod vagy dekopírral, vagy egy vasfűrész lappal, ha ez megvan akkor belevágsz a szilent külső lemez falába, de figyelsz, hogy a lengőkart azért ne vágd meg. Ha ez megvan nagy csavarhúzóval megfeszegeted, és el fog válni a lengőkartol, onnan meg megütöd párszor és kiesik. Visszafelé: szépen kipucolod a rozsdát megkened zsírral, és bekocogtatod szépen apránként. Ha van nagy satu, akkor értelemszerűen benyomod azzal. Remélem segítettem B) Helló ha a cik listátt végig görgeted akkor ott van ahátsó első teli nem teli ócsó drága minden féle én most is meg néztem ,hogy nem -e roszat linkeltem be de nem én meg találtammindegyiket . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Én úgy csináltam, hogy ne verjem feleslegesen össze, hogy a talpas csavart kitekertem, tettem az agyra egy kalapácsot és azt ütöttem egy másikkal. 3.ütésre kipattant a talpas. Így kell, de ez egyébként nincs meg gyíkba??? Vagy csak a "honlapomo van fent??" Ha csak ott, akkor mehtne gyíkba is. Most néztem, nincs meg sehol, képek vannak a gépen, ha van igény vmeik este összeállítok egy gyors leírást. Helló ha a cik listátt végig görgeted akkor ott van ahátsó első teli nem teli ócsó drága minden féle én most is meg néztem ,hogy nem -e roszat linkeltem be de nem én meg találtammindegyiket . Jó jó, de ha találok szart a kertben, azt se veszem fel B) Jobb a tömör, olyat kell venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Szomorú vagyok. Egy komplett centírozás után is ugyanúgy 110-nél kezdi el a kormányrezegtetést a kocsi. Ezek szerint tojásdad lenne az egyik alufelni? Ez hol tudnák megnézni nekem? A futómű most lett rendbe téve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Szomorú vagyok. Egy komplett centírozás után is ugyanúgy 110-nél kezdi el a kormányrezegtetést a kocsi. Ezek szerint tojásdad lenne az egyik alufelni? Ez hol tudnák megnézni nekem? A futómű most lett rendbe téve... Fékezésnél nem remeg? B) Nekem gömbfejcsere-futóműállítás kombó óta nyugton van egyébként :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Szomorú vagyok. Egy komplett centírozás után is ugyanúgy 110-nél kezdi el a kormányrezegtetést a kocsi. Ezek szerint tojásdad lenne az egyik alufelni? Ez hol tudnák megnézni nekem? A futómű most lett rendbe téve... Én azon szoktam meglepődni,ha valakinek nem ráz a kormány 110-120 között. B) Nekem az első féktárcsák cseréjével abbahagyta egy ideig,de azután újrakezdte, teljesen mindegy,hogy milyen felni volt fent. 110-120 között ne közlekedj. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Fékezésnél nem remeg? B) Nekem gömbfejcsere-futóműállítás kombó óta nyugton van egyébként :D Fékezésnél nem remeg, és kb 3 hete lett a futómű beállítva, mert teló csere volt. A beállítás során az egyik rúdfejet cserélni kellett... Én azon szoktam meglepődni,ha valakinek nem ráz a kormány 110-120 között. :) Nekem az első féktárcsák cseréjével abbahagyta egy ideig,de azután újrakezdte, teljesen mindegy,hogy milyen felni volt fent. 110-120 között ne közlekedj. :( Érdekes, hogy az alufelni előtt 140-ig nem rázott egy kicsit sem... Ezért gondolom, hogy a felni lehet a ludas. Centírozás során észrevehető a tojás alakúság? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Alaposan megvizsgálták a futóművem, és a kormány tekeréskor jelentkező gumis nyekergés ropogás okát nem a toronycsapágbyan hanem egy majdnem teljesen szétszekadt lengőkar hátsó szilentben találták meg. Volt már itt téma ezért tudom hogy van a könnyített és a tömör szilent, és azt is tudom, hogy ha könnyített akkor nem mindegy az iránya. De bennem még mindíg él a kétely, hogy most melyik fajtát is vegyem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Alaposan megvizsgálták a futóművem, és a kormány tekeréskor jelentkező gumis nyekergés ropogás okát nem a toronycsapágbyan hanem egy majdnem teljesen szétszekadt lengőkar hátsó szilentben találták meg. Volt már itt téma ezért tudom hogy van a könnyített és a tömör szilent, és azt is tudom, hogy ha könnyített akkor nem mindegy az iránya. De bennem még mindíg él a kétely, hogy most melyik fajtát is vegyem... Nekem tömör lett cserélve, amikor megvettük az autót, és felújítottuk a futóművet... azóta 60.000 Km, és még jól bírja. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Alaposan megvizsgálták a futóművem, és a kormány tekeréskor jelentkező gumis nyekergés ropogás okát nem a toronycsapágbyan hanem egy majdnem teljesen szétszekadt lengőkar hátsó szilentben találták meg. Volt már itt téma ezért tudom hogy van a könnyített és a tömör szilent, és azt is tudom, hogy ha könnyített akkor nem mindegy az iránya. De bennem még mindíg él a kétely, hogy most melyik fajtát is vegyem... Hali. Nekem a futómüves ajánlotta, hogy a tömörebbik változatot tegyem bele, az tartósabb lesz. Lemfördert ajánlotta mint márkanevet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Hali. Nekem a futómüves ajánlotta, hogy a tömörebbik változatot tegyem bele, az tartósabb lesz. Lemfördert ajánlotta mint márkanevet... Hát nem tudom.... a gyári könnytett és kibírt 15 évet. Vagy az más világ? A gyárit úgysem űbereli semmi akármilyet veszek B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Alaposan megvizsgálták a futóművem, és a kormány tekeréskor jelentkező gumis nyekergés ropogás okát nem a toronycsapágbyan hanem egy majdnem teljesen szétszekadt lengőkar hátsó szilentben találták meg. Volt már itt téma ezért tudom hogy van a könnyített és a tömör szilent, és azt is tudom, hogy ha könnyített akkor nem mindegy az iránya. De bennem még mindíg él a kétely, hogy most melyik fajtát is vegyem... Wzsolt, azt hiszem egyszer régen még te mesélted, hogy a centírozás mindenekelőtt. Lehet, pontatlanok a centírozógépek? Valahol Csepelen említettél egy gumist, ahol korrekt módon megcsinálták neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Wzsolt, azt hiszem egyszer régen még te mesélted, hogy a centírozás mindenekelőtt. Lehet, pontatlanok a centírozógépek? Valahol Csepelen említettél egy gumist, ahol korrekt módon megcsinálták neked. Igen én mondtam/írtam a multkor, hogy Csepelen a határ úton van egy gumis, futóműves aki úgy centírozta ki, hogy azóta jó. Pontos nevet és címet nem tudok mondani, de kb itt van: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Tudja valaki hogy melyik méretű gömbcsukló szétszedő szerszám kell az alsó talpasokhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Igen én mondtam/írtam a multkor, hogy Csepelen a határ úton van egy gumis, futóműves aki úgy centírozta ki, hogy azóta jó. Pontos nevet és címet nem tudok mondani, de kb itt van: https://lh4.googleusercontent.com/_0VmPQ85-.../s512/gumis.JPG Köszi, elugrok mert nekem is ráz a kormányom kicsit 130-140 körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Tudja valaki hogy melyik méretű gömbcsukló szétszedő szerszám kell az alsó talpasokhoz? Pontos méretét nem tudom, de elég hozzá 2 kalapács. Megtámasztod a befogó öntvényt az egyikkel, a másikkal rácsapsz. Kijön 2-3 koppintásra. Ha elég pontosan tudsz ütni elég 1 is..... :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts