Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Létezik olyan ember,akinek bejött az,hogy külső kormánygömbfej cserénél lemérte tolómérővel a gömbfej menetét,aztán visszatekerte az újat és nem mászott el az összetartás?

Szerelőm esküszik rá,hogy megcsinálja futóműbeállítás nélkül,de én nem hiszek neki. B) Az összetartásom tuti jó kb fél éve állíttattam.

Én B Omin próbáltam, nem jött be.

Link to comment
Megosztás:

ne szórakozz már... az marha sok érte én 2500ért vettem darabját és sachs kicserélni viszont annyira nem egyszerű, kell rugóösszehúzó az tuti

egyébként a nagyobb árban a toronyszilent tuti benne van

Én úgy tudtam egybe van öntve a szilent és a csapágy. Ezek szerint mégsem? Az jó hír mert a szilentek még jónak tűnnek...

De gondolom azért ki kell szedni szilenttel együtt és utána lehet kibányászni belőle a csapágyat, vagy rosszul gondolom?

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudtam egybe van öntve a szilent és a csapágy. Ezek szerint mégsem? Az jó hír mert a szilentek még jónak tűnnek...

De gondolom azért ki kell szedni szilenttel együtt és utána lehet kibányászni belőle a csapágyat, vagy rosszul gondolom?

jól hiszed... B) ki kell szedni az egész hóbelebancot felülről a két 13as csavar fogja a szilentet aminek a közepéről ha a sapkát leszeded látszik a teleszkóp végi csavar amit le kell szedni a toronycsapágy cseréhez

Link to comment
Megosztás:

ki kell szedni a teljes rugóstagot, féltengely végéről leszedni a koronásanyát, le kell kötni a kormányösszekötőt és a stabrudat, meg alulról a trapéz gömbfejét

Állítólag G asztrán elég csak felülről oldani a csavarokat, megemelni az autót majd alulról kibányászni a toronycsapágyat. Nálunk F-ben miért kell ennyire szétdönteni???

Link to comment
Megosztás:

Állítólag G asztrán elég csak felülről oldani a csavarokat, megemelni az autót majd alulról kibányászni a toronycsapágyat. Nálunk F-ben miért kell ennyire szétdönteni???

nemtom lehet meg lehet csinálni úgy is csak én nem mertem:D lehet nehéz lenne visszatenni... meg am szeretem látni h mit csinálok, úgy meg ha a kocsi a lábán van és csak úgy nyúlkálok a kerék fölött az nekem nem jön be B)

Link to comment
Megosztás:

már lassan 3 hete h megvettem az ültetőrugómat, elöl minden király... nem billeg annyira a kocsi és nem is túl kemény, meg nem ér bele semmibe a kerék, hátul viszont olyan mintha nem lenne elég kemény a rugó és ennek a lengéscsillapítóm látta kárát, a munkapont eltolódás miatt :( annyit szeretnék kérdezni tőletek h ültetőrugóhoz milyen lengéscsillapítókat lenne célszerű beszerezni, meg ugye honnan? :) (ha a gyári rugót visszateszem hátra akkor megszűnik a lengéscsillapító kottyanós hangja, viszont nagyon instabil lesz tőle a kocsi és gyengébb kanyarnál is fardobálóssá válik :D )

köszi a válaszokat B)

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek ha értelmiségi szerelőm akinél épp az autóm van lengéscsillapitó cserén a 60/40ültetés mellé berakta volna a gyárinak megfelelő blistein lengéscsillapitót az baj lett volna ugye???

van egy jó arc gumis ismerősöm akinek a Wv jettája porig van ültetve, ő azt mondta h tök mind1 milyen lengéscsillapítót raksz be ha ültetve van a kocsid úgyis pár hónapot bírnak az ültetés miatt... ő 3 havonta vesz újat :D én is cserélni fogom a gátlókat de ha lehet nem gyárit rakok be, mert annak máshol van a munkapontja B)

Link to comment
Megosztás:

van egy jó arc gumis ismerősöm akinek a Wv jettája porig van ültetve, ő azt mondta h tök mind1 milyen lengéscsillapítót raksz be ha ültetve van a kocsid úgyis pár hónapot bírnak az ültetés miatt... ő 3 havonta vesz újat :D én is cserélni fogom a gátlókat de ha lehet nem gyárit rakok be, mert annak máshol van a munkapontja B)

Hát nem tudom lehet egy nagyobb kátyúnál nem köszönné meg az első lökhárítom a gyári gátlókat :)

Link to comment
Megosztás:

Na pont így néznek ki az enyémek is csak nekem 3 is van.Te mit csináltál vele mire cserélted ki.Bontott vagy lehet ujjat is venni?

Bontottat vettem, de nem volt egyszerű, az egész várost körbejártuk, a bontóban mire odeértünk, és kiszedték kiderült az is törött, végül valaki ismert valakit, akinek egy taxis haverjának a garázsában volt caravan rugó 10ezerért.

Link to comment
Megosztás:

Az igen.Na nekem akkor mind a 4et cserélni kell egyből 20ezer+akkor már új lengéscsillapítók is kellenének...Meg ott van még az is mi van ha a bontott is ugyanott eltörik kb. 1 hét múlva?

Caravannal feltételezhető, hogy telepakolták, azért is törik, én meg igyekszem kímélni...meg ugye ott van az állandó dilema, hogy mit vegyek, bontott gyárit, vagy olcsóbb újat, de ki tudja milyen minőségűt.... B)

Link to comment
Megosztás:

Bontottat vettem, de nem volt egyszerű, az egész várost körbejártuk, a bontóban mire odeértünk, és kiszedték kiderült az is törött, végül valaki ismert valakit, akinek egy taxis haverjának a garázsában volt caravan rugó 10ezerért.

Nekem nincs eltörve, ma megemeltem és megnéztem. De nagyon lent van az alja. szinte tolja az orrát. Hepehupás uton járok mostanában, nagyon oda kell figyelnem, naponta vagy ötször verem oda az alját. Az olajteknőmön olyan horpadás van, hogy kb fél literrel kevesebb olaj kell bele. B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.