Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én nem mentem sokat a gsivel amiből kiszedtem őket, csak párszáz métert, viszont sokkal keményebb volt mint pl az én autóm. <_<

Mondjuk az jelenleg elég komfortosnak mondható sztem.. :angry:

Csak a ballonos gumik :P

Elküldve

Sziasztok.Korábban irtam hogy kopogást hallok a futomütöl..Nos ma alánéztem kormánygömbfejek..talpasok..stabilizátor gömbfej renden van..Nekem ami gyanus az a lengökar hátsó szilentek ezek bevannak repedezve apro sürü repedések de inkább a menetirányszerinti bal oldali az jobban..és kb onnan hallom a koppanást is jobbra fordulásnál ha huppanos éppen az ut..A másik az a váltotarto gumibak amin egy része a gumi elvált a fémtöl gondolom ez nem az igazi <_< még ez az amire gyanakszom koppanásügyileg.Szerintetek ? elöre is köszönöm a választ

Elküldve

futómű generál, ami eddig:

toronyszilent csapágy teljes garnitúra(2szilnet 2 csapágy, és nem gagyiból) 8ezerért sztem nem rossz, igaz 14ezer lett volna <_<

Elküldve
Sziasztok.Korábban irtam hogy kopogást hallok a futomütöl..Nos ma alánéztem kormánygömbfejek..talpasok..stabilizátor gömbfej renden van..Nekem ami gyanus az a lengökar hátsó szilentek ezek bevannak repedezve apro sürü repedések de inkább a menetirányszerinti bal oldali az jobban..és kb onnan hallom a koppanást is jobbra fordulásnál ha huppanos éppen az ut..A másik az a váltotarto gumibak amin egy része a gumi elvált a fémtöl gondolom ez nem az igazi <_< még ez az amire gyanakszom koppanásügyileg.Szerintetek ? elöre is köszönöm a választ

Még az is lehet, nekem a középdob verte a kasztnit, és a jobb első kerék felől hallottam a kopogást.

Elküldve
Még az is lehet, nekem a középdob verte a kasztnit, és a jobb első kerék felől hallottam a kopogást.

ez nem középdob azt is nézztem

de hogy te mindenkinek ezt a középdobot mondod kopogosnál azt már észre vettem..de nem itt nemaz kopog <_<

Elküldve
ez nem középdob azt is nézztem

de hogy te mindenkinek ezt a középdobot mondod kopogosnál azt már észre vettem..de nem itt nemaz kopog <_<

He-he csak azért mert én féltengelyt cseréltem az elszakadt dobtartó gumi miatt. Amúgy rajtam kívül már volt valakinek pont ilyen gondja. :angry:

Elküldve
ez nem középdob azt is nézztem

de hogy te mindenkinek ezt a középdobot mondod kopogosnál azt már észre vettem..de nem itt nemaz kopog <_<

Ha már egyszer vett miatta féltengelyt :angry:

Elküldve
Ha már egyszer vett miatta féltengelyt :P

ja <_<:) akkor értem de nem is rosszindulatbol mondtam..de visszatérve az én problémámra arra van esetleg válasz ?:angry: :P :P

Elküldve
futómű generál, ami eddig:

toronyszilent csapágy teljes garnitúra(2szilnet 2 csapágy, és nem gagyiból) 8ezerért sztem nem rossz, igaz 14ezer lett volna <_<

Lemförder?

Elküldve
He-he csak azért mert én féltengelyt cseréltem az elszakadt dobtartó gumi miatt. Amúgy rajtam kívül már volt valakinek pont ilyen gondja. <_<

okés értem...de tényleg megnéztem a középdobot... az itt irtak apalján amit te irtál egyböl eszembe jutott...de nem az kopog tényleg ..vagy a szilent vagy a váltotarto..mondjuk mozgattam a blokkot de ugy nemkoppan...bár nemtudom mennyire lehet mozogni a blokknak..

Elküldve
okés értem...de tényleg megnéztem a középdobot... az itt irtak apalján amit te irtál egyböl eszembe jutott...de nem az kopog tényleg ..vagy a szilent vagy a váltotarto..mondjuk mozgattam a blokkot de ugy nemkoppan...bár nemtudom mennyire lehet mozogni a blokknak..

Ha nagyon mozog a motor azt érzed a váltóboton is az utastérben.

Elküldve
Ha nagyon mozog a motor azt érzed a váltóboton is az utastérben.

ráz a kormány olyan 100-as temponál meg a válobot is rezonál..de gondolom ha bak xar akkor az is koppanhat..de mondom csak akkor koppan mikor jobbra fordulok

Elküldve
Lemförder?

Azért nem írtam ki, mert nem tudom most, kint van a kocsiban <_< A lemförder vmivel olcsóbb volt ennél, ha jol ugrott be akkor BOGE, pl bmw gyári beszállítója is ez, szóval csak nem szar D

Elküldve
Sziasztok!Már irtam ide ezzel a problémámmal de még nem sikerült megszüntetnem a gondot,az pedig a köv:kb 110-es tempónál elkezd szitálni a kormány elég rendesen.110 alatt semmi gond.Gátlók cserélve,féltengelycsuklók cserélve,talpasok-összekötök renben.Gumi új,felni nem üt.Kölcsönkerékkel is lepróbáltam azzal is ráz.Maga a féltengely rúd lehet hibás,vagy a váltóban van hiba difiben???Súly nincs rajta állitólag ezen a tipuson nincs.Felemelük csápossal lepróbáltuk majd ki esett a kerék úgy rázta.Segitséget kérnék,ha már valaki járt igy és sikerült javitani az ossza meg velem.Köszönöm. :P

Ilyen nekem is volt. Igazából Individum <_< Nekem szerlő annyit csinált, hogy a hátsó kerekeket előre rakta :angry:

A durva az, hogy a probléma ezzel megoldódott.

- nekem -

Elküldve

Sziasztok!

Van egy kis problémám a toronyszilenttel.

Most cserélném, még a gyári volt benne, a képen a jobb oldali, aminek két pereme van. A belsőre a csapágy fekszik fel a külső az meg nem tudom minek van ott, talán a lemez fekszik bele amit a csapágyra préseltek.

Amit meg én kaptam (Sachs), annak nincs meg a külső pereme amibe a lemez fekszik bele, (képen a bal oldali) csak az amire a csapágy felfekszik.

Normális ez így? Vagy csak rosszat adtak a boltban?

torony_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszi!

Elküldve

Sziasztok..Toronycsapágyat kell cserélnem..Érdemes vele együtt a szilentet is..Vagy nem muszáj?? és még annyi hogy ugye a csapágy elvileg együtt van a lemezzel..Arra van préselve a csapágy..Mert cseréltem már benne régebben de ahoz nem adtak olyan lemezt..de most néztem unix honlapon és ott minden csapágy ugy van..most akkor nekem nemadtak teljes készeletett anno..és ezért is mehetett galyra a csapágyam mert kopott volt a gyári lemez..Elöre is köszönöm.

Elküldve

Nálam is aktuális a toronycsapágy csere.

Szörnyűlködve nézem a választékot. 5eFt-tól 32eFt-ig van minden. Van ahol meg lehet magyrázni az árkülönbséget plussz alkatrészekkel (kép alapján) pl. lemez és mindenféle gyűrű alaktrészek stb, de sok van ahol kép alapján ugyanaz, de mégis van kettő között 15eFt különbség ugyanannál a márkánál!!

Most akkor mit vegyek? Nem szeretném a leggagyibbat, de nem szeretnék olyan laktrészeket sem kihagyni ami esetleg az élettartam rovására megy...

Lehet előbb fogom szétszedni és megnézni mi van benne és azzal a kezmben menni az autósboltba.

Elküldve
Nálam is aktuális a toronycsapágy csere.

Szörnyűlködve nézem a választékot. 5eFt-tól 32eFt-ig van minden. Van ahol meg lehet magyrázni az árkülönbséget plussz alkatrészekkel (kép alapján) pl. lemez és mindenféle gyűrű alaktrészek stb, de sok van ahol kép alapján ugyanaz, de mégis van kettő között 15eFt különbség ugyanannál a márkánál!!

Most akkor mit vegyek? Nem szeretném a leggagyibbat, de nem szeretnék olyan laktrészeket sem kihagyni ami esetleg az élettartam rovására megy...

Lehet előbb fogom szétszedni és megnézni mi van benne és azzal a kezmben menni az autósboltba.

ne szórakozz már... az marha sok érte én 2500ért vettem darabját és sachs kicserélni viszont annyira nem egyszerű, kell rugóösszehúzó az tuti

egyébként a nagyobb árban a toronyszilent tuti benne van

Elküldve
Sziasztok..Toronycsapágyat kell cserélnem..Érdemes vele együtt a szilentet is..Vagy nem muszáj?? és még annyi hogy ugye a csapágy elvileg együtt van a lemezzel..Arra van préselve a csapágy..Mert cseréltem már benne régebben de ahoz nem adtak olyan lemezt..de most néztem unix honlapon és ott minden csapágy ugy van..most akkor nekem nemadtak teljes készeletett anno..és ezért is mehetett galyra a csapágyam mert kopott volt a gyári lemez..Elöre is köszönöm.

Szia.

Sztem érdemes lenne cserélni, mert egy idö után az a gumiszilent is tönkremegy.Igen lehet kapni csapágyat lemezzel együtt és lehet kapni külön csak csapágyat is.Én találkoztam már csak külön csapágyast is.Ha elsö cserénél neked volt alatta lemez akkor a lemezesett vedd bele.

Elküldve

Igazából visszaolvasva találtam hasonló problémát,csak választ rá nem,tehát:

100 fölött elkezd rázni az autó,kicsit olyan dübörgő hangot is ad,addig nem,bár olyan 40-50nél kicsit kóvályog a kormány a kezemben.

Lecseréltem a felniket/gumikat,akkor is ugyan ezt csinálja....nem szálszakadt/puklis a gumi,alufelni tökéletes,nem üt,akkor mi lehet???

Elküldve
Igazából visszaolvasva találtam hasonló problémát,csak választ rá nem,tehát:

100 fölött elkezd rázni az autó,kicsit olyan dübörgő hangot is ad,addig nem,bár olyan 40-50nél kicsit kóvályog a kormány a kezemben.

Lecseréltem a felniket/gumikat,akkor is ugyan ezt csinálja....nem szálszakadt/puklis a gumi,alufelni tökéletes,nem üt,akkor mi lehet???

Talpas gömbfejek, kerékcsapágyak, gyenge minőségű, behullámosodott féktárcsák (ez esetben fékezésnél is érezhető rázás).

Elküldve

Létezik olyan ember,akinek bejött az,hogy külső kormánygömbfej cserénél lemérte tolómérővel a gömbfej menetét,aztán visszatekerte az újat és nem mászott el az összetartás?

Szerelőm esküszik rá,hogy megcsinálja futóműbeállítás nélkül,de én nem hiszek neki. B) Az összetartásom tuti jó kb fél éve állíttattam.

Elküldve
Létezik olyan ember,akinek bejött az,hogy külső kormánygömbfej cserénél lemérte tolómérővel a gömbfej menetét,aztán visszatekerte az újat és nem mászott el az összetartás?

Szerelőm esküszik rá,hogy megcsinálja futóműbeállítás nélkül,de én nem hiszek neki. B) Az összetartásom tuti jó kb fél éve állíttattam.

van az autókereskedők sorozat a discovery-n ott a csóka annyi menettel tekeri fel az újat ahány menettel letekerte a régit... és el van intézve a dolog :D

Elküldve
van az autókereskedők sorozat a discovery-n ott a csóka annyi menettel tekeri fel az újat ahány menettel letekerte a régit... és el van intézve a dolog B)

Ja,de mindig ellenőrzi a kerékösszetartást utána. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.